Περί του διαστήματος ΝΗ-ΠΑ

Πουλάκι μου, μαθητής του Στέλιου του Βερβέρη λοιπόν! :wink:

Να προσθέσω κι εγώ δίπλα στα χαρίσματά του που ήδη περέθεσες και το "χαρακτήρας αδαμάντινος".

ΧΣ

Συμφωνώ και επαυξάνω, αλλά για πες μου εσύ πού τον ξέρεις τον Στέλιο Βαρβέρη;
Mήπως κι εσύ μαθητής του;

Όχι όμως άλλες κολακείες γι' αυτόν γιατί είναι το μόνο που δεν θέλει.
Καλύτερα να παίξεις μαζί του ένα pes.
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
...πες μου εσύ πού τον ξέρεις τον Στέλιο Βαρβέρη;
Mήπως κι εσύ μαθητής του;

Όχι, είμαι μάλλον λίγο μεγάλος για μαθητής του Στέλιου. :)

Από την Πόλη τον γνωρίζω, τότε που πήγαινα αρκετά συχνά εκεί, σύχναζε στο Πατριαρχείο, στο Αναλόγιο του Άρχοντα Λ. Αστέρη. Μετά τον συνάντησα και στη Θεσσαλονίκη όταν είχε έλθει στο "Ἑν Χορδαίς".

Τελευταία φορά, όταν πήγα για εμφάνιση με το σχήμα μου "Καφέ Αμάν" στην Ίμβρο 15αύγουστο του 2003 νομίζω, εμφανιζόταν κι αυτός με ένα σχήμα.

Περισσότερες λεπτομέρειες με ΠΜ όμως, εδώ ας πουμε για το διάστημα ΝΗ-ΠΑ. Σκέφτομαι να το παρουσιάσω και στον Α' ήχο...

ΧΣ
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Είδα με ενδιαφέρον τις φασματοσκοπήσεις που έκανε ο φίλος και συνάδελφος Δημήτρης Λέκκας και θα ήθελα να μας επισυνάψει και εικόνες από τη δουλειά του αυτή. Γιατί εγώ με το Antares VTS pluggin του Adobe Audition 3.0 που εμφανίζει ωραιότατη απεικόνιση των διαστημάτων, μέτρησα το διάστημα ΝΗ-ΠΑ αρκετά μεγαλύτερο στους παραδοσιακούς ψάλτες.

Επισυνάπτω βιντεάκι.
 

Attachments

  • naypliwtis.zip
    1.2 MB · Views: 39

haris1963

παλαιότατο μέλος
Επισυνάπτω βιντεάκι.

Δημήτρη, το βιντεάκι δε μπορώ να το δω με κανένα από τα προγράμματα αναπαραγωγής που έχω (και είναι πολλά). Μόνο ήχο ακούω. Μήπως κάτι φταίει στο αρχείο που ανέβασες

Χάρης
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
Λοιπόν, για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι:
Φίλε priggos, τα παρακάτω:
Όπως καταλαβαίνεται το ποτήρι γέμισε, τι “ειδική παρασήμανση” and green horses είναι αυτά;
[...]
Θα μπορούσατε να απαντήσετε στα παραπάνω ερωτήματα [σημ.: ερωτήματα του Ευάγγελου Σολδάτου] ή είναι κι αυτά απρεπή;
Μήπως είναι παραπολιτική; Μήπως πάλι κινδυνεύει η δημοκρατία;

Υ.Γ.: Έχω καταλάβει λάθος ή είστε κι εσείς μαθητής του καρά;
Αν είναι να στεναχωρηθούν οι καραϊκόι φίλοι μας με τους τοίχους στ' αυτιά, οι θυασώτες του δήθεν και του απολύτου τίποτα, να διαγραφώ βρε αδερφέ.
ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ. Για το μεν πρώτο έχω να σου πω ότι εάν κάποιος αναφέρει στη θεωρία κάτι για το οποίο έχει καταπιαστεί και το έχει αναλύσει αλλού, αυτό που θα πρέπει να κάνεις εάν διαφωνείς είναι να δεις που το έχει πραγματευτεί (ή να του ζητήσεις να σου πει) κι από κει και πέρα να το αντικρούσεις με ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Κι εμένα τα περί "καταχρηστικών φθορών", έτσι όπως τίθενται από τον κ. Κωνσταντίνου δεν με βρίσκουν σύμφωνο, αλλά επειδή τώρα ασχολούμαι με άλλα πράγματα και δεν έχω το χρόνο να το ψάξω και να απαντήσω συγκεκριμένα, απλώς σιωπώ. Η δε αναφορά σου στα λεγόμενα του Σολδάτου εν προκειμένω και η παραίνεση στον κ. Κωνσταντίνου να μην αποφύγει την απάντηση, θα έπρεπε να γίνει κόσμια και όχι σ' αυτό το στυλ, πολύ περισσότερο όταν οι ερωτήσεις δεν είναι δικές σου αλλά άλλου μέλους.

Για το δεύτερο έχω να πω ότι είναι από τα μηνύματα που βλέπουμε εκατέρωθεν και μας δυσφημούν ως Ψαλτολόγιο. Δεν καταλαβαίνω πραγματικά τι νόημα έχει να πετάς χωρίς λόγο χαρακτηρισμούς όπως "θιασώτες του απόλυτου τίποτα" (!), μόνο και μόνο για να "την πεις" σε όποιον έχει αντίθετη άποψη από τη δική σου! Εγώ θα έλεγα ότι τέτοιος θιασώτης είναι όποιος χωρίς να τεκμηριώνει πράγματα αποφαίνεται στο άσχετο.

Στο βάθος-βάθος νομίζω έχει φανεί ότι συμφωνώ με το πνεύμα σου, όχι όμως και με το ύφος σου: σκοπός μας είναι να επισημάνουμε τα κακώς κείμενα και να καταδειχθούν οι πανθομολογούμενες πλέον αδυναμίες του συστήματος Καρά. Από και και πέρα, οι θριαμβολογίες και οι εξάρσεις δεν ωφελούν: το θέμα είναι να καταλάβει ο άλλος το λάθος του και ν' αρχίσει να ψέλνει παραδοσιακά και όχι ξενέροτα. Και σ' αυτό δεν συμβάλλει καθόλου μα καθόλου ο τρόπος που εκφράζεσαι, κυρίως όταν είναι ατεκμηρίωτος.

Επίσης:
Ωραία αφού είναι ψευδέστατο δείξτε μου ένα θεωρητικό πλην του Καρά που έχει μικρότερο του ελάσσωνα τόνου διάστημα σε μαλακή κλίμακα β ήχου κι αφήστε τις αερολασπολογίες
[...]
ειδική παρασήμανση:Στον λέγετο χρωματικό άλλοι βάζουν του λεγέτου μαρτυρία και άλλοι νεανές τι σημαίνει για σας; άλλα διαστήματα στην μία κι άλλα στην άλλη ειδική παρασήμανση;
Προσωπικά αυτά που σκέφτομαι και μου γενιούνται να γράφω και τα φέρνω προς συζήτηση εσείς όμως δεν κάνετε το ίδιο παρά απαντάτε πλαγίως και πετάτε μελάνη σαν τη σουπιά και σαν τους "πολιτικούς" μας στην τηλεώραση.
Συμφωνούμε φυσικά στη θεωρία, Ευάγγελε, εσύ, αντίθετα με άλλους, τεκμηριώνεις πάντα όσα λες, αλλά οι "αερολασπολογιές" και οι "σουπιές" δεν χρειάζονται, πολλώ μάλλον όταν δεν έχεις προκληθεί: ο άνθρωπος μπήκε με ψυχραιμία, όπως είπαμε, για να συμβάλλει στη συζήτηση. Δες αυτό και μείνε στα μουσικά. Τι θες τώρα και χαρακτηρίζεις και βάζεις λάδι στη φωτιά; Αφού είπες ωραία αυτό που θες, άστα τα υπόλοιπα: ο κόσμος βλέπει ποιος απαντά συγκεκριμένα και ποιος μιλάει αφηρημένα και αποφεύγει συστηματικά. Γιατί πετάχτηκες εσύ και μετά ο Χάρης... συνέχισε το χορό:
Η παρομοίωση ενός των συζητητών με το συμπαθές μαλάκιο σουπιά, που θολώνει τα νερά με το μελάνι της για να ξεφύγει από τον κίνδυνο, όπως κατατέθηκε από τον φίλο Βαγγέλη Σολδάτο, είναι κατά την γνώμη μου εξόχως εύστοχη.

Αερολογίες και υπονοούμενα, ανούσιες και ανόητες ερωτήσεις από κάποιον που έχει ήδη δώσει αυθαίρετες απαντήσεις, στηριζόμενος σε μεθόδους που κατά κοινή ομολογία μόνο επιστημονικές δεν μπορούν να χαρακτηρισθούν, κι ακόμα περισσότερο, συστάσεις για προσοχή στην τεκμηρίωση των απόψεων από τους συνομιλητές του, τη στιγμή που ο ίδιος έχει σε συνέδριο καταθέσει αποδεδειγμένα λανθασμένα ευρήματα (βλ. η θέση του φθόγγου ΚΕ στην παραδοσιακή εκτέλεση του μαθήματος "τον Δεσπότην", προκειμένου να τεκμηριωθούν τα περί "καταχρηστικών φθορών"). Για να μην αναφερθώ στις διαφόρων ειδών χυδαιότητες, ειρωνείες, προκλήσεις και ύβρεις που κατά καιρούς επιδίδεται, όταν καμμιά άλλη μέθοδος δεν αποδίδει. Αυτή είναι η κατάσταση που εσκεμμένα δημιουργείται μονίμως, σε οποιαδήποτε θεωρητική συζήτηση προσπαθεί να στηθεί και να καρποφορήσει μέσα σε αυτό το έρμο φόρουμ! Εδώ θα μοιραστώ την απογοήτευση, με τον "άσπονδο" φίλο Βασ. Ζάχαρη, που με στεναχώρησε πάρα πολύ, σήμερα το απόγευμα.
Σωστά τα λες βρε Χάρη και σου έβαλα και thanks, βασικά για την τρομερή κι εξόχως αποκαλυπτική δουλειά με τα φασματογραφήματα που έκανες! Αλλά αφού τα όσα μας παρέθεσες μετά στην ουσία τελειώνουν το θέμα άπαξ διά παντός, ισχύει το ίδιο που είπα και στον Ευάγγελο: τι τα θες τα υπόλοιπα περί σουπιών, αυθαιρεσιών, συνεδρίων και ύβρεων; Αφού αναφέρονται σε άλλα πράγματα, γιατί βάζεις κι εσύ λάδι στη φωτιά και δίνεις δικαιώματα, τη στιγμή που το post σου από μόνο του κλείνει στόματα; Ειδικά εσένα κανένας δεν μπορεί να σε κατηγορήσει για έλλειψη τεκμηρίωσης, γιατί έχεις αποφανθεί για όλα όσα αναφέρεις. Αλλά δεν παρατήρησα καμιά τρομερή αφορμή για να τα πεις, όσο κι αν συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Απλά λέω να μην επαναλαμβάνουμε γνωστές μας χιλιοειπωμένες θέσεις εκεί που δεν υπάρχει λόγος κι ας μη δημιουργούμε δικαιώματα.

Κοίτα λοιπόν την ουσία: έχει απαντήσει κάποιος από τη σχολή Καρά στα φασματογραφήματα που παρέθεσες; Όχι. Πρόκειται να απαντήσει; Όχι. Αυτό είναι το θέμα. Τα υπόλοιπα περιττεύουν.

Συμπερασματικά:
1. Δίνω ένα δίκιο στον κ. Κωνσταντίνου για τις εκφράσεις που τον παρατήρησα σ' αυτό μου το μήνυμα, δεδομένου ότι προκλήθηκε από τους συνομιλητές του, ειδικά από το μέλος priggos.
2. Συνεχίζω να μην επικροτώ το ειρωνικό στυλ και τη συστηματική αποφυγή συγκεκριμένων απαντήσεων, που υιοθετεί σε πολλά μηνύματά του, όχι πάντως τόσο στα τελευταία του, αφού ειδικά με την πρώτη του είσοδο μετά το Πάσχα επικεντρώθηκε στα μουσικά, ωσότου προκληθεί από συνομιλητές του.
3. Επισημαίνω ότι θεωρώ σοβαρότερο ατόπημα όλων το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μήνυμά του ολίγον προ της Μ. Εβδομάδος, για το οποίο πιστεύω ότι πρέπει να απολογηθεί, δεδομένου ότι μας στενοχώρησε όλους με το περιεχόμενό του, ανεξαιρέτως σχολής (πιστεύω ακόμα κι αυτούς που του έβαλαν ευχαριστήριο) και δεν νομίζω ότι είναι καλύτερο σε ύφος από μηνύματα του αποβληθέντος από το forum κ. Μιχαλάκη.
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Λοιπόν, για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι:

Σωστά τα λες βρε Χάρη και σου έβαλα και thanks, βασικά για την τρομερή κι εξόχως αποκαλυπτική δουλειά με τα φασματογραφήματα που έκανες! Αλλά αφού τα όσα μας παρέθεσες μετά στην ουσία τελειώνουν το θέμα άπαξ διά παντός, ισχύει το ίδιο που είπα και στον Ευάγγελο: τι τα θες τα υπόλοιπα περί σουπιών, αυθαιρεσιών, συνεδρίων και ύβρεων; Αφού αναφέρονται σε άλλα πράγματα, γιατί βάζεις κι εσύ λάδι στη φωτιά και δίνεις δικαιώματα, τη στιγμή που το post σου από μόνο του κλείνει στόματα; Ειδικά εσένα κανένας δεν μπορεί να σε κατηγορήσει για έλλειψη τεκμηρίωσης, γιατί έχεις αποφανθεί για όλα όσα αναφέρεις. Αλλά δεν παρατήρησα καμιά τρομερή αφορμή για να τα πεις, όσο κι αν συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Απλά λέω να μην επαναλαμβάνουμε γνωστές μας χιλιοειπωμένες θέσεις εκεί που δεν υπάρχει λόγος κι ας μη δημιουργούμε δικαιώματα.

Κοίτα λοιπόν την ουσία: έχει απαντήσει κάποιος από τη σχολή Καρά στα φασματογραφήματα που παρέθεσες; Όχι. Πρόκειται να απαντήσει; Όχι. Αυτό είναι το θέμα. Τα υπόλοιπα περιττεύουν.

Συμπερασματικά:
1. Δίνω ένα δίκιο στον κ. Κωνσταντίνου για τις εκφράσεις που τον παρατήρησα σ' αυτό μου το μήνυμα, δεδομένου ότι προκλήθηκε από τους συνομιλητές του, ειδικά από το μέλος priggos.
2. Συνεχίζω να μην επικροτώ το ειρωνικό στυλ και τη συστηματική αποφυγή συγκεκριμένων απαντήσεων, που υιοθετεί σε πολλά μηνύματά του, όχι πάντως τόσο στα τελευταία του, αφού ειδικά με την πρώτη του είσοδο μετά το Πάσχα επικεντρώθηκε στα μουσικά, ωσότου προκληθεί από συνομιλητές του.
3. Επισημαίνω ότι θεωρώ σοβαρότερο ατόπημα όλων το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μήνυμά του ολίγον προ της Μ. Εβδομάδος, για το οποίο πιστεύω ότι πρέπει να απολογηθεί, δεδομένου ότι μας στενοχώρησε όλους με το περιεχόμενό του, ανεξαιρέτως σχολής (πιστεύω ακόμα κι αυτούς που του έβαλαν ευχαριστήριο) και δεν νομίζω ότι είναι καλύτερο σε ύφος από μηνύματα του αποβληθέντος από το forum κ. Μιχαλάκη.

Η τρομερή αφορμή που ψάχνεις Νικόλαε, και έγραψε ό,τι έγραψε ο Χάρης είναι στο 3 συμπέρασμά σου...

Πβ και εδώ

Χριστός ανέστη!

Δ.
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Χριστός Ανέστη!
συμφωνώ με το πνεύμα σου, όχι όμως και με το ύφος σου
Εδώ νομίζω κι εγώ κρύβεται όλη η ουσία. Όπως έχουμε πει και αλλού: "το ύφος είναι ο άνθρωπος".
Στο πνεύμα της χωρίς εμπάθεια συμμετοχής και της γόνιμης και απροκατάληπτης αντιπαράθεσης που αποπνέουν τα περισσότερα μηνύματα του Νίκου Θεοτοκάτου (και δεν είναι ο μόνος) διακρίνω αυτό που θα έλεγα "δημιουργική στάση απέναντι στο πρόβλημα" και τον ευχαριστώ.
 

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Το παρόν θέμα απεσύρθη πριν περίπου ένα χρόνο από τον διαχειριστή και τη συντονιστική ομάδα και κατόπιν ετέθη πάλι σε κυκλοφορία.

Δυστυχώς όμως και πάλι με λύπη μου παρατηρώ ότι κατέστη πεδίον μάχης!!!

Απευθύνω προειδοποίηση σε όλους τους συμμετέχοντες να μείνουν στο αυστηρά επιστημονικό κομμάτι του θέματος, άνευ ειρωνειών και προκλήσεων.

Καλώ (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά και με αλφαβητική σειρά προς αποφυγήν παρεξηγήσεων) τους κ.κ. Γεώργιο Κωνσταντίνου, Δημ. Σκρέκα, Ευάγγελο Σολδάτο & Χάρη Συμεωνίδη εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος να κάμουν εκκαθάριση των μηνυμάτων των από φράσεις ειρωνικές και εν γένει απάδουσες με το ήθος του φόρουμ. Σε περίπτωση που εκείνοι δεν το πράξουν θα πράξει το καθήκον της η συντονιστική ομάδα και ο διαχειριστής. Το ίδιο ισχύει και για όσα μηνύματα έχουν αναφορά σε μηνύματα χρήζοντα εκκαθαρίσεως.

Υπενθυμίζω τα περί τηρήσεως των κανόνων του φόρουμ. Πιστεύω ότι οι ψάλτες πρέπει να είμαστε άνθρωποι πειθαρχίας δεδομένου των κανόνων που διέπουν το λειτούργημά μας (πχ Τυπικόν).

Ευχαριστώ για τη συνεργασία.

Χριστός ανέστη!
 
Last edited:

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας


Καλώ (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά και με αλφαβητική σειρά προς αποφυγήν παρεξηγήσεων) τους κ.κ. Γέωργιο Κωνσταντίνου, Δημ. Σκρέκα, Ευάγγελο Σολδάτο & Χάρη Συμεωνίδη εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος να κάμουν εκκαθάριση των μηνυμάτων των από φράσεις ειρωνικές και εν γένει απάδουσες με το ήθος του φόρουμ. Σε περίπτωση που εκείνοι δεν το πράξουν θα πράξει το καθήκον της η συντονιστική ομάδα και ο διαχειριστής. Το ίδιο ισχύει και για όσα μηνύματα έχουν αναφορά σε μηνύματα χρήζοντα εκκαθαρίσεως.

Χριστός ανέστη!

Αληθώς ανέστη!

http://analogion.com/forum/showpost.php?p=34732&postcount=17
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
Το παρόν θέμα απεσύρθη πριν περίπου ένα χρόνο από τον διαχειριστή και τη συντονιστική ομάδα και κατόπιν ετέθη πάλι σε κυκλοφορία.
Ναι, αλλά ήταν χαλασμένα τα φανάρια και δε βάλατε αστυνομικούς στο δρόμο και τα οχήματα συγκρούστηκαν!
 

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας


Καλώ (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά και με αλφαβητική σειρά προς αποφυγήν παρεξηγήσεων) τους κ.κ. Γέωργιο Κωνσταντίνου, Δημ. Σκρέκα, Ευάγγελο Σολδάτο & Χάρη Συμεωνίδη

Χριστός ανέστη!

αλφαβητικά με βάση το όνομα ή το επίθετο???
 

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Mε βάση το επίθετο (τους μαθητές στη σχολή δεν τους έχετε κατά αλφαβητική σειρά; :confused:)
 

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Mε βάση το επίθετο (τους μαθητές στη σχολή δεν τους έχετε κατά αλφαβητική σειρά; :confused:)

Παναγιώτη δε με κατάλαβες.. πλάκα έκανα... τα συγκεκριμένα ονόματα, βγαίνουν αλφαβητικά καί με βάση το όνομα καί το επίθετο!
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας

Διακρίνω εκνευρισμόν απάδοντα συνόλου του πνεύματος ή μου φάινεται; Όσοι τυχόν βιάζονταν πολύ το βράδυ της Αναστάσεως και δεν πρόσεξαν το θεολογικότατο δοξαστικό, ας το ξαναπούν με τις εκτενείς θέσεις από την περιώνυμη σύνθεση του Χρυσάφου (ειδικά στη φράση συγχωρήσωμεν πάντα τη Αναστάσει).

Χριστός ανέστη!

Δ.
 
Last edited:

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
Διακρίνω εκνευρισμόν απάδοντα συνόλου του πνεύματος ή μου φάινεται; Όσοι τυχόν βιάζονταν πολύ το βράδυ της Αναστάσεως και δεν πρόσεξαν το θεολογικότατο δοξαστικό, ας το ξαναπούν με τις εκτενείς θέσεις από την περιώνυμη σύνθεση του Χρυσάφου (ειδικά στη φράση συγχωρήσωμεν πάντα τη Αναστάσει).

Χριστός ανέστη!

Δ.
Διακρίνω πειρακτικό πνεύμα, απάδον του ως άνω δοξαστικού, ή μου φαίνεται; Χώρια που, όσοι βιάζονταν πολύ, αποκλείεται εκ των πραγμάτων να είπαν το του Χρυσάφου... Εάν η παράθεση των κανόνων συμμετοχής και λειτουργίας του forum σημαίνει για μερικούς εκνευρισμό, η παράθεση υπονοουμένου σχετικά με την 21η Απριλίου τι άραγε μπορεί να σημαίνει; Εμένα μου θυμίζει τη γνωστή ευαγγελική παραβολή:

"Φιλόλογός τις προσήλθε τω Διαχειριστή πειράζων αυτόν και λέγων: Διδάσκαλε αγαθέ, τι ποιήσας παραμονήν αιωνίαν τω Ψαλτολογίω κληρονομήσω; Ο δε είπε προς αυτόν: εις τους κανόνας συμμετοχής τε και λειτουργίας τί γέγραπται; πώς αναγινώσκεις; Ο δε αποκριθείς είπεν: αγαπήσεις Κύριον τον Θεόν σου εξ όλης της καρδίας σου και εξ όλης της ψυχής σου και εξ όλης της ισχύος σου και εξ όλης της διανοίας σου και τον πλησίον σου -καίπερ καραϊκόν όντα- ως σεαυτόν. Είπε δε αυτώ: ορθώς απεκρίθης. Τούτο ποιεί και ζήσει."
 

haris1963

παλαιότατο μέλος

Καλώ (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά και με αλφαβητική σειρά προς αποφυγήν παρεξηγήσεων) τους κ.κ. Γέωργιο Κωνσταντίνου, Δημ. Σκρέκα, Ευάγγελο Σολδάτο & Χάρη Συμεωνίδη εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος να κάμουν εκκαθάριση των μηνυμάτων των από φράσεις ειρωνικές και εν γένει απάδουσες με το ήθος του φόρουμ. Σε περίπτωση που εκείνοι δεν το πράξουν θα πράξει το καθήκον της η συντονιστική ομάδα και ο διαχειριστής. Το ίδιο ισχύει και για όσα μηνύματα έχουν αναφορά σε μηνύματα χρήζοντα εκκαθαρίσεως.

Κύριε Συντονιστά, εγώ δεν μπόρεσα να βρώ στα γραφόμενά μου, κάτι απάδον με το ήθος του φόρουμ.

Από την άλλη είδα πολλά απάδοντα, να διαγράφονται επικαλουμένων λάθος λόγων (τα εμφανώς χυδαία μηνύματα, δεν διαγράφονται γιατί παραβαίνουν τον κανόνα περί μη υποδείξεων στον διαχειριστή!)

Οπότε θα αναγκαστώ κι εγώ να εγκαλέσω, όποιον νομίζει ότι μπορεί να τσουβαλιάζει την αισχρότητα με τον διάλογο και την ειρωνία με τα τεκμήρια. Αλήθεια, όταν ο κ. Σκρέκας αποκαλέσθηκε "μαϊντανός", τι κάνατε;

Ας μη νομίζουν κάποιοι, ότι μπορούν να μονοπωλούν το ήθος και την αντίληψη περί ειρωνίας.-

ΧΣ

ΥΓ. Νομίζω, ότι οι απόψεις συγκεκριμένου συνομιλητή, έχουν από πολλούς χαρακτηρισθεί πως "θολώνουν τα νερά", όποτε του απευθύνονται ευθείς ερωτήσεις. Έτσι, το να παρατηρήσω πως μια παρομοίωση είναι εύστοχη, δεν νομίζω ότι δίνει σε κανέναν το δικαίωμα να μιλάει ούτε για το ήθος μου, ούτε για την προαίρεσή μου.
 
Last edited:

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Διακρίνω πειρακτικό πνεύμα, απάδον του ως άνω δοξαστικού, ή μου φαίνεται; Χώρια που, όσοι βιάζονταν πολύ, αποκλείεται εκ των πραγμάτων να είπαν το του Χρυσάφου... Εάν η παράθεση των κανόνων συμμετοχής και λειτουργίας του forum σημαίνει για μερικούς εκνευρισμό, η παράθεση υπονοουμένου σχετικά με την 21η Απριλίου τι άραγε μπορεί να σημαίνει;

Είναι νομίζω προσάδον στην περίσταση της παράθεσης κανόνων. Όσο για την 21 Απριλίου οι έχοντες μνήμη και κρίση γνωρίζουν ποιές πράξεις και ενέργειες δημοκρατικά κρινόμενες θύμιζαν το πνεύμα της ημέρας, και δεν είχαν καμιά σχέση με το πνεύμα του φόρουμ. Είπαμε όμως: favete linguis!




Εμένα μου θυμίζει τη γνωστή ευαγγελική παραβολή
"Φιλόλογός τις προσήλθε τω Διαχειριστή πειράζων αυτόν και λέγων: Διδάσκαλε αγαθέ, τι ποιήσας παραμονήν αιωνίαν τω Ψαλτολογίω κληρονομήσω; Ο δε είπε προς αυτόν: εις τους κανόνας συμμετοχής τε και λειτουργίας τί γέγραπται; πώς αναγινώσκεις; Ο δε αποκριθείς είπεν: αγαπήσεις Κύριον τον Θεόν σου εξ όλης της καρδίας σου και εξ όλης της ψυχής σου και εξ όλης της ισχύος σου και εξ όλης της διανοίας σου και τον πλησίον σου -καίπερ καραϊκόν όντα- ως σεαυτόν. Είπε δε αυτώ: ορθώς απεκρίθης. Τούτο ποιεί και ζήσει."




''Είπε δε αυτώ· Ορθώς απεκρίθης· τούτο ποίει, και ζήση. Ο δε, θέλων δικαιούν εαυτόν, είπε προς τον διαχειριστήν· Και τις εστί μου πλησίον; Υπολαβών δε ο διαχειριστής είπεν...

η συνέχεια;;;

Δ.
 
Last edited:

haris1963

παλαιότατο μέλος
...μετά ο Χάρης... συνέχισε το χορό:
Σωστά τα λες βρε Χάρη ...τι τα θες τα υπόλοιπα περί σουπιών, αυθαιρεσιών, συνεδρίων και ύβρεων; Αφού αναφέρονται σε άλλα πράγματα, γιατί βάζεις κι εσύ λάδι στη φωτιά και δίνεις δικαιώματα, τη στιγμή που το post σου από μόνο του κλείνει στόματα; Ειδικά εσένα κανένας δεν μπορεί να σε κατηγορήσει για έλλειψη τεκμηρίωσης, γιατί έχεις αποφανθεί για όλα όσα αναφέρεις. Αλλά δεν παρατήρησα καμιά τρομερή αφορμή για να τα πεις, όσο κι αν συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.


Νίκο,

"Ει κακώς ελάλησα μαρτύρησον περί του κακού΄ ει δε καλώς τί με..." ελέγχεις;

Η αφορμ-ή (-ές) επισημάνθηκ-ε (-αν) κι από τον Δ. Σκρέκα κι από εμένα και είναι μερικές μόνον...

ΧΣ
 
Top