Περί της έννοιας της "κοινότητας" στο φόρουμ

Status
Not open for further replies.

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Διαφορετικά τι θα γίνει; :confused::confused:





Δεκτά φακελάκια τεΐου, σοκολατάκια κλπ γλυκίσματα. Δεν καπνίζω (ακόμη!) :D:D:D

Με άρωμα ευκάλυπτο!!!



Αυτή και εάν είναι απαράδεκτη απάντηση!!





Παναγιώτη να σου φέρω κεκάκι (κέϊκ υποκοριστικό) χειροποίητο με λίμα μέσα;

Κεκάκια δίνουν στα μνημόσυνα ρε Michael!!! :p

 

oentexnos

Banned
Κυριακή, 09 Αυγούστου 2009
Εκκλησία και φυλακή

Οι «κακοί» βρίσκονται, ή πρέπει να βρίσκονται στη φυλακή,
ενώ όσοι δεν βρίσκονται στη φυλακή, οι «καλοί» ...

...
Επειδή, δυστυχώς, από κάποια στιγμή και μετά επικράτησε και στο δικό μας κοινωνικό χώρο ένας ξενόφερτος ηθικισμός, είναι πλέον διάχυτη η άποψη ότι οι «κακοί» βρίσκονται, ή πρέπει να βρίσκονται στη φυλακή. Ενώ όσοι δεν βρίσκονται στη φυλακή, οι «καλοί» και φιλήσυχοι πολίτες, δικαιούνται να απολαμβάνουν τη ζωή τους ανενόχλητοι.

Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι. Δεν υπάρχουν «καλοί» και «κακοί» —ή μάλλον μπορεί να υπάρχουν μόνο στις φτηνές αμερικάνικες τηλεταινίες… Στην πραγματικότητα, όμως, οι φυλακισμένοι δεν διαφέρουν σε ηθικό επίπεδο από όλους εμάς. Γιατί δεν έχει σημασία τελικά το τι διέπραξε ο καθένας, στο παρελθόν, αλλά το τι επιλέγει να κάνει με τη ζωή του σήμερα, καθώς επίσης και το πώς τοποθετείται απέναντι στις πράξεις του και γενικότερα τον εαυτό του.

Μέσα στις φυλακές έχω δει περιπτώσεις συγκλονιστικής μετάνοιας αλλά και εκπληκτικής πώρωσης. Το ίδιο έχω δει και έξω από τις φυλακές. Κανείς επομένως δεν έχει κριθεί, και κανένας δεν μπορεί να κριθεί. Γιατί απλά δεν έχει έρθει ακόμα Αυτός που θα κρίνει. Καλά κάνουμε λοιπόν να αποβάλουμε αυτή την αυτάρκεια που έχει εγκατασταθεί στις συνειδήσεις μας. Και κυρίως να μη θεωρούμε ότι υπάρχει κάποια δεδομένη γραμμή που χωρίζει τους εντός με τους εκτός των φυλακών. Οι φυλακισμένοι είναι κομμάτι απ’ το σώμα μας, κι όταν, όπως λέει ο Απόστολος Παύλος, πονάει ένα μέλος του σώματος τότε πονάει όλο το σώμα.
...
Από την ομιλία του Μητροπολίτου Μόρφου Νεόφυτου στο Πανεπιστήμιο Κύπρου την 24 η Νοεμβρίου 2003


ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ

Γιορτάζει η φυλακή κ. διευθυντά, είναι οξύμωρο βέβαια γιατί στην φυλακή γιορτάζεται ο Άγιος Ελευθέριος, στο πίσω μέρος του μυαλού είναι η ελπίδα και η αισιοδοξία ότι κάποτε όλοι αυτοί οι άνθρωποι θα είναι στον ελεύθερο κόσμο και στην ελεύθερη ζωή, μετά από αυτό που τους έκανε να βρεθούν πίσω από τα κάγκελα ενός σωφρονιστικού ιδρύματος.

-Ναι πράγματι, σήμερα γιορτάζουν οι κρατούμενοι θα έλεγα, γιορτάζουμε όλοι αυτοί που βρισκόμαστε μέσα σε ένα σωφρονιστικό κατάστημα, είναι μια μέρα όπως είπατε ελπίδας και αναμονής για την αποφυλάκιση τους.

Χθες παραμονή του Αγίου έγινε λειτουργία στην εκκλησία της φυλακής από τον ιερέα πατέρα Δημήτριο Βασιλειάδη, όπου συμμετείχε πολύ μεγάλος αριθμός κρατουμένων, σήμερα έγινε η κυρίως λειτουργία και είχαμε επισκέψεις από την κοινωνία της Κομοτηνής, θα έλεγα σε πολύ μεγάλο βαθμό, ήταν γεμάτη η εκκλησία, γεμάτη η φυλακή θα έλεγα, οι διάδρομοι, παντού και προσέφεραν κάποια είδη πρώτης ανάγκης οι επισκέπτες εδώ για τους κρατούμενους, όπως ρούχα, τσιγάρα, οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες, σαμπουάν και χρήματα. Τα χρήματα βέβαια καταλήγουν πάλι στους κρατουμένους, γίνονται διάφορα έργα, όπως γνωρίζετε η φυλακή έχει αναμορφωθεί σε ένα ποσοστό περίπου 65%-70% και συνεχίζουμε τα έργα με τα χρήματα αυτά και ελπίζουμε και σε βοήθεια και άλλων παραγόντων εδώ της περιοχής, όπως του νομάρχη που βρίσκεται συνέχεια δίπλα μας και διαφόρων δήμων πέριξ της πόλης της Κομοτηνής.
***
 
Last edited:

petrosgrc

Πέτρος Γαλάνης
Θα μπω στον πειρασμό να (ξανα)ποστάρω ένα πολύ κατάλληλο για την περίσταση τραγούδι. Απολαύστε...

 
Last edited:

oentexnos

Banned
Γιώργος Μ.;60381 said:
Σε τελείως πρακτικό επίπεδο πιστεύω ότι έχουμε να ωφεληθούμε από κάθε μέλος που γνωρίζει την ευρωπαϊκή μουσική και θέλει να μάθει τη βυζαντινή ή έχει ανησυχίες για τη μουσική γενικότερα. Για το λόγο αυτό ήδη υπέβαλα κάποιες ερωτήσεις στον φίλο μας και θα ήταν ωφέλιμο και για κείνον και για το φόρουμ αν αξιοποιήσει τις γνώσεις του προς κοινό όφελος..
Γιώργος Μ.;60408 said:
Λοιπόν, χωρίς όρους και συνεχείς ενστάσεις επί της διαδικασίας συνεχίστε. Κάντε ερωτήσεις, διατυπώστε απόψεις: για τη μουσική, όχι για τη λειτουργία του φόρουμ γενικά. Θα δείτε ότι το φόρουμ αυτό (δηλαδή οι άνθρωποι του φόρουμ) πολλά έχει να σας προσφέρει. Αν πάρει κι από σας ακόμα καλύτερα.
Αγαπητέ φίλε,

Ακολουθώ πιστά τις οδηγίες σας και ετοιμάζω ένα "κείμενο εργασίας", που θα είναι απλό και όχι δογματικό, αλλά επιδεκτικό μεταβολών, από τις παρεμβάσεις που θα κάνουν οι εκλεκτοί συνάδελφοί μας. Διευκρινίζω πάντως, κάτι που είχα πει και παλιότερα. Ήμουν ήδη βολεμένος στην ερασιτεχνική ενασχόλησή μου με τα θεωρητικά της δυτικής μουσικής και χωρίς να με υποχρεώσει κανείς "ξεβολεύτηκα" με το να παρακουθώ και βυζαντινή μουσική, επειδή πιστεύω στην αξία της συνολικής θεώρησης των πραγμάτων.

Πως θα σας φαινόταν το εξής θέμα:

"Απόπειρα παράλληλης μεθοδολογίας σπουδών δυτικής και βυζαντινής μουσικής με την αρχαία μέθοδο της τετρακτίδος για α'ετείς σπουδαστές" (χωράει; πως να το συντομεύσουμε;)

(Θα το τοποθετούσα στο Θεωρία και Πράξη της Ψαλτικής>Χρόνος και Ρυθμός> New Thread ή Γενικά περί Ψαλτικής>Διδασκαλία της Ψαλτικής>New Thread μια και δεν υπάρχει, κατά την ταπεινή μου άποψη το κατάλληλο κεφάλαιο - καλό θα ήταν να μας συμβούλευε κάποιος έμπειρος συντονιστής)

Εισαγωγή. Τετρακτύς.

Α. ΜΕΡΟΣ

Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα Μονοφωνικού πολυφωνικού συστήματος κατά μίαν ή άλλη πλευρά. Κοινές διαπιστώσεις.

Θεωρία-Σολφέζ (Κοινά στοιχεία)

Διαφορές

Πρακτικές κοινές επισημάνσεις (σε πολύεπιστημονικό επίπεδο κατά τετρακτίδα)

α. Βυζαντινή Μουσική.

β. Δυτική Μουσική.

(εφαρμογές των κοινών κανόνων επίσης σε)

γ. Γνωστική Θεωρία.

δ. Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (Search Engines Optimization)
(γ και δ θα αφορούν εφαρμογή των αναλοίωτων κανόνων που απαντούνται όχι μόνο στη μουσική, αλλά και σε άλλες πλευρές της ζωής μας και κάνουν ορισμένα ακούσματα, όπως διαπίστωσα ότι χρησιμοποιείτε εδώ μέσα, να είναι προτιμητέα και πιο ευχάριστα στον ανθρώπινο εγκέφαλο). Χρησιμοποίηση των κατάλληλων λέξεων κλειδιών (ακουσμάτων, αν θέλετε, σε παραγωγή συνθημάτων, σε πολιτική, διαφήμιση, εκφορά λόγου, παραπλάνηση κλπ)

Β. ΜΕΡΟΣ

Εξέταση των ανωτέρω υπό το πρίσμα της νέας επιστήμης που ευδοκιμεί στις ΗΠΑ, της counterfactual history (δεν γνωρίζω κάποιο δόκιμο όρο στα ελληνικά)= Με βάση τη σχέση αιτίου-αιτιατού, α) διαπιστώνουμε τα γεγονότα που υπήρξαν σταθμός για την περαιτέρω εξέλιξη/διαφοροποίηση ιστορίας βυζαντινής/δυτικής μουσικής, β) ανατρέπουμε - θεωρητικά - το γεγονός, αντικαθιστώντας το με άλλο και με τη σχέση αιτίου-αιτιατού αναζητούμε τη διαφορετική εξέλιξη (πιθανολογώντας βασικά), γ) αφού μελετηθεί και επαληθευτεί η σχέση-αιτίου αιτιατού, αναζητούμε τον τρόπο βελτίωσης τυχόν λαθών, για αποφυγή τους στην περαιτέρω εξέλιξη, σχεδιασμό, σύνθεση (δεν γνωρίζω σύνθεση εγώ), ή λοιπές ενέργειες των επιστημών της Γνωστικής Θεωρίας και Βελτιστοποίησης Μηχανών Αναζήτησης (Υπάρχουν τέτοια Ινστιτούτα Μελετών στις ΗΠΑ, που σχεδιάζουν πολιτική σαν ένα είδος think tank).

Θα ήθελα τη γνώμη σας αγαπητέ φίλε, αλλά και τη γνώμη των άλλων, ώστε να διαμορφώσω κάτι, αν μπορώ, σε κείμενο που να έχει καλύτερη αποδοχή ("ακούσματα" κατ' εσάς, έλξη λόγω "λέξεων κλειδών" κατ εμένα).

Επίσης, ποιον προτείνετε για "συντονιστή" της συγκεκριμένης συζήτησης, στην οποία προσφέρομαι σαν εθελοντής να παρουσιάζω κείμενα/σχέδια; Μήπως συντονιστής ορίζεται de facto ο συντονιστής που έχει τη γενικότερη ενότητα, στην οποία θα βάλουμε το θέμα;

Φιλικά
Νίκος
 
Last edited:

oentexnos

Banned
Δεν προκαλεί καμία εντύπωση πλέον, ότι κατά σύμπτωση, ο κ. Συντονιστής δεν ενοχλείται και δεν θεωρεί ως "άσχετο με το θέμα", το να παίζονται συνεχώς youtube (με συνεχή Thanks των Domesticus και γνωστών) στο κεφάλαιο που άνοιξε ευγενικά ο κ. Γεώργιος Μ., προσκαλώντας εμένα και τα λοιπά μέλη του φόρουμ σε επιστημονικό διάλογο, την προπαρασκευή του οποίου εξέθεσα ήδη (ανάμεσα σε youtube Ψαλτών).

Ο κ. Συντονιστής ευαισθητοποιείται μόνο όταν εκθέτω εγώ κάτι και υπάρχει έστω και ένας Ψάλτης που δεν του αρέσει αυτό που έχω αναφέρει. Επίσης, δεν βλέπω πουθενά ο π. Μάξιμος να έχει εκφραστεί σε άλλο μέλος του φόρουμ επιτιμητικά όπως σε μένα, επειδή εξέθεσα συμβολικότατο - για τα συμβαίνοντα στο forum - απόσπασμα διεθνούς κύρους Γάλλου συγγραφέως (και στη συνέχεια λογοκρίθηκε/ κλαδεύτηκε η απάντησή μου).

Γ. Μπαμπινιώτη. Λεξικό για το Σχολείο & το Γραφείο said:
Καβγάς για το πάπλωμα= για σύγκρουση στην οποία αποκρύπτεται η πραγματική αιτία.
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
[Σημείωμα συντονιστή] Νίκο (oextexnos), σύμφωνα με τους κανόνες του φόρουμ ζήτησα σε προηγούμενο μήνυμα οποιαδήποτε απορία, διαμαρτυρία για άλλα μηνύματα ή ενέργειες συντονιστών να στέλνεις προσωπικό μήνυμα στους συντονιστές ή σε μένα προκειμένου να αντιμετωπιστεί χωρίς να δημιουργηθούν δημόσιες διαμάχες και φαγωμάρα. Δεν έγινε. Επειδή λοιπόν συνεχίζεται αυτός ο φαύλος κύκλος εξαιτίας των μηνυμάτων σου αναγκάζομαι να σου δώσω strike 1 (7 ημέρες αποκλεισμό). Περιηγήσου στο φόρουμ, δές παλαιότερες συζητήσεις και μπές στο πνεύμα του Ψαλτολογίου. Διάβασε τους κανόνες που αποδέχθηκες κατά την εγγραφή σου και συμμορφώσου με αυτούς. Μετά από αυτό, εάν νομίζεις οτι έχεις κάτι να προσφέρεις ή να ωφεληθείς εύχομαι να επανέλθεις και να προσφέρεις και να ωφεληθείς.

Προς όλους: Όχι άλλα σχόλια σχετικά με τον oentexnos. Το θέμα αυτό με τις αντιπαραθέσεις, χιουμοριστικά βίντεο κτλ. να τελειώσει εδώ.
 
Status
Not open for further replies.
Top