Κατ' οικονομίαν (μην πω παραοικονομίαν!) αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι όρθρος της 23ης Δεκ. και μετά θεία λειτουργία. Τώρα το πότε θα τελεστούν οι μεγάλες ώρες είναι άλλο θέμα. Μάλλον τις βλέπω να πάνε περίπατο και να τις παίρνει ο παρακείμενος ποταμός Άναυρος!
Προφανώς οι προγραμματίσαντες δεν μπήκαν στον κόπο να διαβάσουν το Τυπικό!
Κατ' οικονομίαν (μην πω παραοικονομίαν!) αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι όρθρος της 23ης Δεκ. και μετά θεία λειτουργία. Τώρα το πότε θα τελεστούν οι μεγάλες ώρες είναι άλλο θέμα. Μάλλον τις βλέπω να πάνε περίπατο και να τις παίρνει ο παρακείμενος ποταμός Άναυρος!
Και το Σάββατο προεόρτιος ημέρα είναι.Ωραία και λεπτομερής η εξήγηση του κ. Καλπακίδη. Όμως, η λύσις αυτή είναι και πάλι μία "κατ' οικονομίαν" λύσις, διότι εφ' όσον αι Ώραι θα τελεσθούν ΜΕΤΑ του προεορτίου εσπερινού του Σαββάτου, άρα είναι τώρα ή άλλη ημέρα - δηλαδή, Σάββατο - ενώ το Τυπικό ορίζει τις Ώρες για Παρασκευή πρωί.
Το Σάββατο (στην Ελλάδα) για τα σχολεία είναι ημέρα αργίας.Γιατί, όμως, "συνήθως για ποιμαντικούς λόγους (εκκλησιασμός σχολείων, μετάληψη νηπίων) τελείται η Θεία Λειτουργία κατόπιν αδείας του οικείου Επισκόπου"; Δεν μπορούνε οι οικείοι Επίσκοποι να καθορίσουν την προεόρτιος Θ. Λειτουργία του ΣΑΒΒΑΤΟΥ ως η Λειτουργία για τα σχολεία ή για μετάληψη νηπίων; Πρέπει, δηλαδή, σώνη και καλά να γίνει η Λειτουργία αυτή την συγκεκριμένη Παρασκευή;
Έτσι, μία σκέψη....
Απόστολος
προεόρτιος Θ. Λειτουργία του ΣΑΒΒΑΤΟΥ ως η Λειτουργία για τα σχολεία
Και το Σάββατο προεόρτιος ημέρα είναι.
Τότε, υπάρχει πρόβλημα να τελεσθή Θ. Λειτουργία ΜΕΤΑ τις Ώρες την Παρασκευή πρωί;
Απόστολος
π. Μάξιμος;131806 said:Ὄχι.
Πατήρ Μάξιμε, το "όχι" σας τώρα το κατάλαβα... εννοούσατε ότι ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα... Παρακαλώ, εάν θέλετε, να διαγράψετε αυτό το μήνυμά μου. ΑΚ