Πανήγυρις Ι.Ν. Αγίων Αναργύρων Αμαρουσίου, 1-7-2011

haris1963

παλαιότατο μέλος
Ανεβάζω μερικές ηχογραφήσεις από την πανήγυρη του ναού μας, που είχα προαναγγείλει εδώ. Κάπως καθυστερημένα, γιατί έλειπα στο ενδιάμεσο. Μαζί μου συμψάλλει ο Γιάννης Αρβανίτης και ο Ευάγγελος Σολδάτος (ο οποίος συνήθως ισοκρατεί) ενώ σε κάποια σημεία (Χερουβικόν, Άξιον Εστίν) ακούγεται και ο Κωνσταντίνος Βαγενάς.

Χάρης
 

Attachments

  • 2011-6-30_KyrieEkekraksa_PLB_Iakwvou_Symewnidis.mp3
    7.5 MB · Views: 134
  • 2011-7-1_Xerouvikon_PLD_Symewnidis.mp3
    10.2 MB · Views: 54
  • 2011-7-1_AksionEstin_PLD_Symewnidis.mp3
    3.8 MB · Views: 96

Κων/νος Βαγενάς

Κωνσταντίνος
Ανεβάζω μερικές ηχογραφήσεις από την πανήγυρη του ναού μας, που είχα προαναγγείλει εδώ. Κάπως καθυστερημένα, γιατί έλειπα στο ενδιάμεσο. Μαζί μου συμψάλλει ο Γιάννης Αρβανίτης και ο Ευάγγελος Σολδάτος (ο οποίος συνήθως ισοκρατεί) ενώ σε κάποια σημεία (Χερουβικόν, Άξιον Εστίν) ακούγεται και ο Κωνσταντίνος Βαγενάς.

Χάρης

Εκεί που πρέπει να ακουστώ ακούγομαι!!!:D

Πού να ακουστείς όταν έχεις δίπλα σου Συμεωνίδη κι Αρβανίτη! Αφού ο Γιάννης ήταν ανάμεσα σε μένα και το Χάρη και κάποια στιγμή γυρίζει ο Χάρης και μου λέει "ψάλλεις; γιατί δε σ' ακούω"!

Ακούστε όμως το τέλος του Άξιον εστί! Και όπως φαίνεται απ' την ηχογράφηση και από το (απαίσιο) γκλισσάντο, βρέθηκα προ εκπλήξεως. Την ώρα που λέμε την κατάληξη στον πάνω Νη και χωρίς να με 'χει ενημερώσει, μου δείχνει ο Χάρης με το δάχτυλο την... μεγαλοπρεπέστατη β΄ φωνή που αναγράφει ο άρχων Λυκούργος (Πετρίδης, φυσικά:D) από κάτω, και βέβαια, τι τα 'χουμε τα γαλόνια στον Σακελλαρίδη, να το και το δίφωνο φινάλε!
 
Last edited:

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Κων/νος Βαγενάς;118030 said:
Εκεί που πρέπει να ακουστώ ακούγομαι!!!:D

Πού να ακουστείς όταν έχεις δίπλα σου Συμεωνίδη κι Αρβανίτη! Αφού ο Γιάννης ήταν ανάμεσα σε μένα και το Χάρη και κάποια στιγμή γυρίζει ο Χάρης και μου λέει "ψάλεις; γιατί δε σ' ακούω"!

Ακούστε όμως το τέλος του Άξιον εστί! Και όπως φαίνεται απ' την ηχογράφηση και από το (απαίσιο) γκλισσάντο, βρέθηκα προ εκπλήξεως. Την ώρα που λέμε την κατάληξη στον πάνω Νη και χωρίς να με 'χει ενημερώσει, μου δείχνει ο Χάρης με το δάχτυλο την... μεγαλοπρεπέστατη β΄ φωνή που αναγράφει ο άρχων Λυκούργος (Πετρίδης, φυσικά:D) από κάτω, και βέβαια, τι τα 'χουμε τα γαλόνια στον Σακελλαρίδη, να το και το δίφωνο φινάλε!

Βοήθειά σας!

Ρώτα, όμως, τον Νικολάκη να σου πει λεπτομέρειες για τις τριφωνίες και καταπώς τις ήθελε κ τις έγραφε ο Παλλασικός Θράσος...

Δ.
 

Κων/νος Βαγενάς

Κωνσταντίνος
Βοήθειά σας!

Ρώτα, όμως, τον Νικολάκη να σου πει λεπτομέρειες για τις τριφωνίες και καταπώς τις ήθελε κ τις έγραφε ο Παλλασικός Θράσος...

Δ.

Ε, ας μου πει. Εγώ να τον ρωτήσω; Μπορεί να προσβληθεί!:D
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Κων/νος Βαγενάς;118033 said:
Ε, ας μου πει. Εγώ να τον ρωτήσω; Μπορεί να προσβληθεί!:D


Τα πειστήρια δι'αντιγραφής Νικολάου τουπίκλην Γιάννου... Εάν ψάξεις και ηχογραφήσεις θα ακούσεις...

Δ.

ΥΓ Ο Άρχων Λ. Πετρίδης τα κατέγραψε από κασσέτα. Υπάρχουν τουλάχιστον δύο μορφές αυτών των Λειτουργικών από το χέρι του Στανίτσα: η μια κυκλοφόρησε στα Βυζαντινά του Πέττα, και η άλλη στο Μουσικόν Λειιμωνάριον πλ. δ. του Χ. Καρακατσάνη, αλλά και στην Πατριαρχική Μουσική Κιβωτό του ιερομον. Ιεροθέου. Οι δυο τελευταίοι αναπαράγουν το ευρέως διαδεδομένο Χφ του Άρχοντος στη μάλλον μεταγενέστερη εκδοχή του.
 

Attachments

  • katalixi_plD.JPG
    27.5 KB · Views: 14
Last edited:

Κων/νος Βαγενάς

Κωνσταντίνος
Τα πειστήρια δι'αντιγραφής Νικολάου τουπίκλην Γιάννου... Εάν ψάξεις και ηχογραφήσεις θα ακούσεις...

Δ.

ΥΓ Ο Άρχων Λ. Πετρίδης τα κατέγραψε από κασσέτα. Υπάρχουν τουλάχιστον δύο μορφές αυτών των Λειτουργικών από το χέρι του Στανίτσα: η μια κυκλοφόρησε στα Βυζαντινά του Πέττα, και η άλλη στο Μουσικόν Λειιμωνάριον πλ. δ. του Χ. Καρακατσάνη, αλλά και στην Πατριαρχική Μουσική Κιβωτό του ιερομον. Ιεροθέου. Οι δυο τελευταίοι αναπαράγουν το ευρέως διαδεδομένο Χφ του Άρχοντος στη μάλλον μεταγενέστερη εκδοχή του.

Μάλιστα!
Δεν τα 'χα υπ' όψει μου αυτά, για την ακρίβεια νόμιζα ότι η έμπνευση ήταν του Πετρίδη. Κι η αλήθεια είναι ότι μετά στον καφέ το ξέχασα και δεν το σχολιάσαμε. Μόνο εκείνη την ώρα λέει ο Λαοσυνάκτης του Χάρη: "Ώστε έτσι, τώρα αφήσαμε την προφορική παράδοση και πιάσαμε τη γραπτή!":D
Το ευρέως διαδεδομένο χφ του άρχοντος είναι όπως το συνημμένο του κ. Γιάννου;
Τώρα θα ψάξω κι ηχογραφήσεις. Τι μου κάνεις κι αύριο δίνω τελευταίο μάθημα..!
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Κων/νος Βαγενάς;118038 said:
Μάλιστα!
Δεν τα 'χα υπ' όψει μου αυτά, για την ακρίβεια νόμιζα ότι η έμπνευση ήταν του Πετρίδη. Κι η αλήθεια είναι ότι μετά στον καφέ το ξέχασα και δεν το σχολιάσαμε. Μόνο εκείνη την ώρα λέει ο Λαοσυνάκτης του Χάρη: "Ώστε έτσι, τώρα αφήσαμε την προφορική παράδοση και πιάσαμε τη γραπτή!":D
Το ευρέως διαδεδομένο χφ του άρχοντος είναι όπως το συνημμένο του κ. Γιάννου;
Τώρα θα ψάξω κι ηχογραφήσεις. Τι μου κάνεις κι αύριο δίνω τελευταίο μάθημα..!

Το ευρέως διαδεδομένο είναι λίγο διαφορετικό από αυτό του Ν. Γιάννου. Από του Γιάννου όμως κυρίως έψαλλε ο ίδιος ο Στανίτσας... Αργότερα τα επεξεργάστηκε, και σε κείνη τη μορφή διαδόθηκαν. Το μόνο έντυπο που ξέρω να έχει τη μάλλον παλιότερη μορφή είναι του Πέττα.

Καλή δύναμη!
Δ.
 
E

emakris

Guest
Ακούστε όμως το τέλος του Άξιον εστί! Και όπως φαίνεται απ' την ηχογράφηση και από το (απαίσιο) γκλισσάντο, βρέθηκα προ εκπλήξεως. Την ώρα που λέμε την κατάληξη στον πάνω Νη και χωρίς να με 'χει ενημερώσει, μου δείχνει ο Χάρης με το δάχτυλο την... μεγαλοπρεπέστατη β΄ φωνή που αναγράφει ο άρχων Λυκούργος (Πετρίδης, φυσικά:D) από κάτω, και βέβαια, τι τα 'χουμε τα γαλόνια στον Σακελλαρίδη, να το και το δίφωνο φινάλε!

Αυτά είναι... πταίσματα! Εδώ έχουμε πει το αντίστοιχο Άξιον εστί του Πρίγγου όλο τρίφωνο! Νομίζω, εξάλλου, ότι το σηκώνουν αυτά τα μαθήματα...:wink:

ΥΓ Αχ, θα ήθελα να ήμουν εκεί και να έκανα σεκόντο στον κ. Συμεωνίδη! Θα τον τρέλλαινα! Ας τολμούσε μετά να μου μιλήσει για Ο.Δ.! :D:D:D
 
Last edited:

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Την ώρα που λέμε την κατάληξη στον πάνω Νη και χωρίς να με 'χει ενημερώσει, μου δείχνει ο Χάρης με το δάχτυλο την... μεγαλοπρεπέστατη β΄ φωνή που αναγράφει ο άρχων Λυκούργος (Πετρίδης, φυσικά:D) από κάτω, και βέβαια, τι τα 'χουμε τα γαλόνια στον Σακελλαρίδη, να το και το δίφωνο φινάλε!

ἐγώ πάντως τέτοια δὲν τὰ σηκώνω.
Ἐφαρμόζω τὸ: δάκτυλο ἔδωσες δάκτυλο θὰ λάβεις.

Ἄρχισε βλέπω ἡ διαφθορὰ τοῦ Συμεωνίδη ἀπὸ κύκλους τῶν Ἀθηνῶν ...:p
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
ΥΓ Αχ, θα ήθελα να ήμουν εκεί και να έκανα σεκόντο στον κ. Συμεωνίδη! Θα τον τρέλλαινα! Ας τολμούσε μετά να μου μιλήσει για Ο.Δ.! :D:D:D

Λοιπόν, έγινε κι αυτό, από ποιόν λέτε;

Από τον Σολδάτο! Ως διατελέσας χορωδός στα τριφωνο-τετράφωνα του κ. Μαυραγκάνη, έπιασε σε μια φάση τα σεκόντα και δεν τα άφηνε με τίποτα.

Με αποτέλεσμα να τρελλαθεί ...ο Λαοσυνάκτης: "Μα τι κάνεις εκεί χρυσέ μου;", "Α! ρε κι έπειτα είστε και πατριαρχικοί, θα τα πω όλα στο φόρουμ!" Εγώ δε, να κρατιέμαι να μη σκάσω στα γέλια...

Σολδάτος: "Κοίτα Γιάννη, στην Ο.Δ. είτε από Βου είτε από Δι τα διαστήματα είναι κοινά, από εκεί ξεκίνησε ιστορικά η χορωδιακή διφωνία!".
Αρβανίτης: "Άσε μας χρυσέ μου!!!".

χς
 
Last edited:

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Λοιπόν, έγινε κι αυτό, από ποιόν λέτε;

Από τον Σολδάτο! Ως διατελέσας χορωδός στα τριφωνο-τετράφωνα του κ. Μαυραγκάνη, έπιασε σε μια φάση τα σεκόντα και δεν τα άφηνε με τίποτα.

Με αποτέλεσμα να τρελλαθεί ...ο Λαοσυνάκτης: "Μα τι κάνεις εκεί χρυσέ μου;", "Α! ρε κι έπειτα είστε και πατριαρχικοί, θα τα πω όλα στο φόρουμ!" Εγώ δε, να κρατιέμαι να μη σκάσω στα γέλια...

Σολδάτος: "Κοίτα Γιάννη, στην Ο.Δ. είτε από Βου είτε από Δι τα διαστήματα είναι κοινά, από εκεί ξεκίνησε ιστορικά η χορωδιακή διφωνία!".
Αρβανίτης: "Άσε με χρυσέ μου!!!".

χς

Για να πάρετε μια γεύση Φώς ιλαρόν σε παράλληλους ήχους δεύτερο μέσο του δευτέρου και πλάγιο του δευτέρου όλοι στα ίδια όμοιας διφωνίας διαστήματα :D:p
Φώς Ιλαρόν...

Αποκλείεται κάποτε να ψαλλόντουσαν έτσι κάποια μέλη; Γιατί σώνει και καλά η πολυφωνία να είναι δυτικοφερμένη; Η ανατολή δεν ήταν αποκομμένη εμπορικά από την Δύση. Δεν θα υπήρχαν αλληλεπιδράσεις και κοινή πορεία σε πολλά θέματα;
 

Laosynaktis

Παλαιό Μέλος
Για να πάρετε μια γεύση Φώς ιλαρόν σε παράλληλους ήχους δεύτερο μέσο του δευτέρου και πλάγιο του δευτέρου όλοι στα ίδια όμοιας διφωνίας διαστήματα :D:p
Φώς Ιλαρόν...

Αποκλείεται κάποτε να ψαλλόντουσαν έτσι κάποια μέλη; Γιατί σώνει και καλά η πολυφωνία να είναι δυτικοφερμένη; Η ανατολή δεν ήταν αποκομμένη εμπορικά από την Δύση. Δεν θα υπήρχαν αλληλεπιδράσεις και κοινή πορεία σε πολλά θέματα;

Άσε μας, χρυσέ μου! :D:)
 

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
Πολύ ωραία ακούσματα αλλά λίγα, δεν έχετε άλλα;

(Βαγενάς σόλο Που πορευθώ κατά τη Θ. Κοινωνία ας πούμε)
 

ΓΙΑΝΝΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Παλαιό Μέλος
Ε, ας μου πει. Εγώ να τον ρωτήσω; Μπορεί να προσβληθεί!:D
Τί χρείαν έχετε μαρτύρων; Ο Δ. τά 'βγαλε στη φόρα.... (χειρόγραφο δικό μου - αντιγραφή ΠΙΣΤΗ! από το αρχικό Θράσειο χειρόγραφο που ήθελε και άνω Βου' (απ' τον αείμνηστο Κ. Ζαρακοβίτη - truck 18) και Δι που κρατούσε ο Νικολάκης....:D:wink:
Γιατί να ... προσβληθώ; .... φανατικός Στανιτσικός:D με φωτεινή .... ταμπέλα!:wink:
 
Last edited:

Κων/νος Βαγενάς

Κωνσταντίνος
(Βαγενάς σόλο Που πορευθώ κατά τη Θ. Κοινωνία ας πούμε)

Ε, λοιπόν, αυτός ο τρελός ο Συμεωνίδης παρ' ολίγο να με βάλει να το πω!!!
Στο τσακ τελείωσε η Κοινωνία πριν αρχίσω, ο Λαοσυνάκτης διαμαρτυρόταν ενώ ο Χάρης μου είχε στρέψει το μικρόφωνο! Αν και για να πω την αλήθεια ούτε γω ήθελα γιατί ήταν αταίριαστο κι άλλωστε σόλο δε λέει:wink:. Αν και με τέτοια χορωδία... τρι-κάλων θα βγαινε ένα ωραίο τριφωνάκι (ο Αρβανίτης θα κανε α΄ φωνή στην κάτω οκτάβα) μούρλια!
 
Top