evangelos
Ευάγγελος Σολδάτος
Δεν έχουμε εδώ να υποθέσουμε τίποτα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και έχουν λογική.
Κατ' αρχήν ό, τι έλξη συμβαίνει με τον φθόγγο γα προς τον δι το ίδιο συμβαίνει και με τον πα προς τον βου και με τον κε προς τον ζω, με δυο λόγια του νενανώ φθόγγου προς τον νεανες φθόγγο.
Ο δεύτερος νεανες(=φθόγγοι ..Νη, βου, Δι, ζω..), κατά τον Πλουσιαδηνό είναι και τέταρτος. Για να ποιεί συμφωνία αυτός ο δεύτερος(=τέταρτος) με τον νενανώ του τετραχόρδου του(=φθόγκοι πα-γα-κε..) αναγκάζει τον χρωμματικό νενανώ να υψώνεται στην φυσική του θέση η οποία είναι του πρώτου ήχου(ανανες).
Έτσι υψώνεται μία δίεση(3 τμήματα) ο νενανώ (αποφθορίζεται) και γίνεται ανανες (πρώτος):
νενανώ-Γα12Δι9Κε12Ζω-νεανές(12+9+12=33 αυξημένο ασύμφωνο τετράχορδο) --> ανανες-Γα9Δι9Κε12Ζω-νεανές(9+9+12=30 τέλειο τετράχορδο)
Αυτή λοιπόν είναι η έλξη του γά προς τον δι (και του πα προς τον βου και του κε προς τον ζω κλπ) και έτσι εξηγείται με την λογική της σοφοτάτης παραλλαγής.
Κατ' αρχήν ό, τι έλξη συμβαίνει με τον φθόγγο γα προς τον δι το ίδιο συμβαίνει και με τον πα προς τον βου και με τον κε προς τον ζω, με δυο λόγια του νενανώ φθόγγου προς τον νεανες φθόγγο.
Ο δεύτερος νεανες(=φθόγγοι ..Νη, βου, Δι, ζω..), κατά τον Πλουσιαδηνό είναι και τέταρτος. Για να ποιεί συμφωνία αυτός ο δεύτερος(=τέταρτος) με τον νενανώ του τετραχόρδου του(=φθόγκοι πα-γα-κε..) αναγκάζει τον χρωμματικό νενανώ να υψώνεται στην φυσική του θέση η οποία είναι του πρώτου ήχου(ανανες).
Έτσι υψώνεται μία δίεση(3 τμήματα) ο νενανώ (αποφθορίζεται) και γίνεται ανανες (πρώτος):
νενανώ-Γα12Δι9Κε12Ζω-νεανές(12+9+12=33 αυξημένο ασύμφωνο τετράχορδο) --> ανανες-Γα9Δι9Κε12Ζω-νεανές(9+9+12=30 τέλειο τετράχορδο)
Αυτή λοιπόν είναι η έλξη του γά προς τον δι (και του πα προς τον βου και του κε προς τον ζω κλπ) και έτσι εξηγείται με την λογική της σοφοτάτης παραλλαγής.
Last edited: