Γιώργος Μ.
Γιώργος Μπάτζιος
[Σημ. συντ. (π.Μ.)] Μηνύματα πού μεταφέρθηκαν από εδώ.
Χριστός ανέστη! Το μήνυμα του κ. Γιάννου δίνει αφορμή να σχολιαστεί το εξής: ο χωρισμός των συλλαβών στη μουσική γραφή δεν ακολουθεί τον σύγχρονο συλλαβισμό της Ελληνικής σε δύο περιπτώσεις (παρακαλώ τον κ. Γιάννου ή όποιον γνωρίζει να επισημάνει αν υπάρχουν κι άλλες).
Α Τα δίψηφα σύμφωνα (μπ, ντ, γκ, τσ, τζ) ΔΕΝ χωρίζονται, γιατί αρχίζει ελληνική λέξη από αυτά (π.χ. πα-θό-ντα, τα-φέ-ντα). Στον μουσικό συλλαβισμό ΠΑΝΤΑ χωρίζονται (πα-θόν-τα, τα-φέν-τα)
Β Κατά τον συλλαβισμό, οι σύνθετες λέξεις ακολουθούν τους ίδιους κανόνες με τις απλές λέξεις (π.χ. υ- πεύ- θυ- νος (υπό + ευθύνη), συ- νέ- χω (συν + έχω) κ.λπ. Στον μουσικό συλλαβισμό οι προθέσεις έχουν αυτονομία (π.χ. υπ-εύ-θυ-νος, συν-ε-χω).
Χριστός ανέστη! Το μήνυμα του κ. Γιάννου δίνει αφορμή να σχολιαστεί το εξής: ο χωρισμός των συλλαβών στη μουσική γραφή δεν ακολουθεί τον σύγχρονο συλλαβισμό της Ελληνικής σε δύο περιπτώσεις (παρακαλώ τον κ. Γιάννου ή όποιον γνωρίζει να επισημάνει αν υπάρχουν κι άλλες).
Α Τα δίψηφα σύμφωνα (μπ, ντ, γκ, τσ, τζ) ΔΕΝ χωρίζονται, γιατί αρχίζει ελληνική λέξη από αυτά (π.χ. πα-θό-ντα, τα-φέ-ντα). Στον μουσικό συλλαβισμό ΠΑΝΤΑ χωρίζονται (πα-θόν-τα, τα-φέν-τα)
Β Κατά τον συλλαβισμό, οι σύνθετες λέξεις ακολουθούν τους ίδιους κανόνες με τις απλές λέξεις (π.χ. υ- πεύ- θυ- νος (υπό + ευθύνη), συ- νέ- χω (συν + έχω) κ.λπ. Στον μουσικό συλλαβισμό οι προθέσεις έχουν αυτονομία (π.χ. υπ-εύ-θυ-νος, συν-ε-χω).
Last edited by a moderator: