Οὐκ ἔστιν ἡ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ βρῶσις καὶ πόσις - Νεοχωρίτης Παναγιώτης

Δημήτρης Μαούνης

Παλαιό Μέλος
....Αλλά ετούτου εδώ μίλησε στην καρδιά μου κατ' ευθείαν ακούγοντάς το, γι' αυτό.

Έχετε δίκιο. Είναι υπέροχη εκτέλεση. Είναι η γλυκύτητα και η "ηρεμία" της φωνής; Είναι η "ταπεινότητα" που προκαλεί το άκουσμα; Είναι η απλότητα της εκτέλεσης; Είναι η τεχνική της; Είναι όλα αυτά μαζί; Ένα είναι βέβαιο: ότι, ακούγοντας, ενθουσιάζεσαι και αναφωνείς: μπράβο σου!
 

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου
Ποιανου ειναι το δοξαστικο ψαχνω ψαχνω αλλα τιποτα...μπορει να βοηθησει κανεις??:)
Έχει σημασία το πως το ψάχνεις. Εάν ψάχνεις μία κατά νότα καταγραφή πιθανόν να μην βρεις και δεν ξέρω εάν και κατά πόσο σημασία έχει τελικά *. Όμως όλες οι νέες καταγραφές (Καραμάνης, Θεοδοσόπουλος, Στανίτσας κ.α. δεν έχω την εργασία του Ταλιαδώρου) στηρίζονται σε μία κατά Πρίγγον ερμηνεία ενός μέλους που ο μελικός κορμός πηγάζει από την καταγραφή του Πέτρου και αυτό που ακούμε ουσιαστικά είναι μία τέτοια εξέλιξη του ύμνου.

Σε αυτό τον τομέα των συνθέσεων, ίσως να έχουν μία δόση αλήθειας όσοι πιστεύουν ότι ο Πρίγγος ήταν ο Πέτρος του πρόσφατου χθες. Έδωσε δηλαδή στα μέλη του Πέτρου (όπως και αυτός είχε κάνει για τους παλαιότερους) έναν παλμό και έναν αέρα πιο συμβατό στη σύγχρονη πραγματικότητα, ο οποίος θεωρώ ότι έχει άμεση σχέση με την ερμηνεία των φαινομενικά απλών μουσικών γραμμών της εξήγησης του Γρηγορίου.

* Θα μπορούσα να σου κάνω μία ακριβή καταγραφή πάνω στο άκουσμα του Νεοχωρίτη, αλλά δεν πιστεύω ότι θα προσέφερε κάτι ουσιαστικό.
 
Ποιανου ειναι το δοξαστικο ψαχνω ψαχνω αλλα τιποτα...μπορει να βοηθησει κανεις??:)

Είναι του Πρίγγου. Καταγραφές υπάρχουν πολλές( ως προς την προφορά και το ύφος ) όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Χρήστος . Το "ρεζουμέ" παραμένει το ίδιο.
 

Παπαδόπουλος Δαυίδ

Μπαντιλίκι,στον άνω πά.
Έχει σημασία το πως το ψάχνεις. Εάν ψάχνεις μία κατά νότα καταγραφή πιθανόν να μην βρεις και δεν ξέρω εάν και κατά πόσο σημασία έχει τελικά *. Όμως όλες οι νέες καταγραφές (Καραμάνης, Θεοδοσόπουλος, Στανίτσας κ.α. δεν έχω την εργασία του Ταλιαδώρου) στηρίζονται σε μία κατά Πρίγγον ερμηνεία ενός μέλους που ο μελικός κορμός πηγάζει από την καταγραφή του Πέτρου και αυτό που ακούμε ουσιαστικά είναι μία τέτοια εξέλιξη του ύμνου.

Σε αυτό τον τομέα των συνθέσεων, ίσως να έχουν μία δόση αλήθειας όσοι πιστεύουν ότι ο Πρίγγος ήταν ο Πέτρος του πρόσφατου χθες. Έδωσε δηλαδή στα μέλη του Πέτρου (όπως και αυτός είχε κάνει για τους παλαιότερους) έναν παλμό και έναν αέρα πιο συμβατό στη σύγχρονη πραγματικότητα, ο οποίος θεωρώ ότι έχει άμεση σχέση με την ερμηνεία των φαινομενικά απλών μουσικών γραμμών της εξήγησης του Γρηγορίου.

* Θα μπορούσα να σου κάνω μία ακριβή καταγραφή πάνω στο άκουσμα του Νεοχωρίτη, αλλά δεν πιστεύω ότι θα προσέφερε κάτι ουσιαστικό.
Θα το εκτιμουσα παρα πολυ....Φυσικα αν ειναι ευκολο..Δυστυχως με το θεμα των αναλυσεων δεν τα παω καλα και γιαυτο το λογο ψαχνω ανελυμενα ετοιμα δηλαδη...:(
 

ιανος _κ

Οίησις προκοπής εγκοπήν
Τσαμκιρανης! Και επειδή ο Θεός ειναι ΕΝΑΣ θα πω πως είναι ημίθεος :p

Αλλά και του κ.Νεοχωριτη είναι τρομερό!

Μα ο Παναγιώτης ο Νεοχωρίτης είναι ο μοναδικός μαθητής του Τσαμκιράνη
 
Οὐκ ἔστιν ἡ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ βρῶσις καὶ πόσις
Καλή δύναμη στην Μεγάλη Εβδομάδα που έρχεται.

Με τέτοια ακούσματα να ευχαριστούμε τον Θεό για τα χαρίσματα που δίνει και στον δάσκαλο ευχόμαστε να συνεχίσει να Τον υπηρετεί για ωφέλεια των πιστών..Άριστος ψάλτης!!
 
Top