G
gbekris
Guest
Στον εσπερινό χωρίς Προηγιασμένη διαβάζουμε και τους δύο ψαλμούς τον 33 Ευλογήσω τον Κύριον και τον 144 Υψώσω σε, ο Θεός μου ή μόνον τον 33; Ευχαριστώ.
Και οι δύο είναι γραμμένοι, και νομίζω πως μάλλον θα πρέπει να διαβάζουμε και τους δύο Κύριε Γιώργο.Στον εσπερινό χωρίς Προηγιασμένη διαβάζουμε και τους δύο ψαλμούς τον 33 Ευλογήσω τον Κύριον και τον 144 Υψώσω σε, ο Θεός μου ή μόνον τον 33; Ευχαριστώ.
Στον εσπερινό χωρίς Προηγιασμένη διαβάζουμε και τους δύο ψαλμούς τον 33 Ευλογήσω τον Κύριον και τον 144 Υψώσω σε, ο Θεός μου ή μόνον τον 33; Ευχαριστώ.
Βασίλης Κιαμηλίδης;110130 said:Και οι δύο είναι γραμμένοι, και νομίζω πως μάλλον θα πρέπει να διαβάζουμε και τους δύο Κύριε Γιώργο.
Βασίλης
Γιά νά ρωτᾶς κάτι βλέπεις. Καί βλέπεις τό Τυπικό Βιολάκη (ΤΜΕ) ὅπου στήν σ. 330 στή διάταξη τοῦ ἑσπερινοῦ (ἄνευ Προηγιασμένης) τῶν καθημερινῶν τῆς Σαρακοστῆς προβλέπει μόνον τόν Εὐλογήσω τὸν Κύριον. Τό γιατί δέν τό ξέρω. Μᾶλλον πρόκειται γιά κάποια παρερμηνεία τοῦ Ὡρολογίου ἐκ τῆς ἀκολουθίας τῶν Τυπικῶν.Στον εσπερινό χωρίς Προηγιασμένη διαβάζουμε και τους δύο ψαλμούς τον 33 Ευλογήσω τον Κύριον και τον 144 Υψώσω σε, ο Θεός μου ή μόνον τον 33; Ευχαριστώ.
Πατέρα Μάξιμε την ευχή σας . Πράγματι έχω δει αυτά που γράψατε αλλά στο Τυπικό του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Καθαρά Δευτέρα αναφέρει μόνον τον 33 , γιαυτό και το ερώτημα , στον Ιερό Ναό οπού διακονώ διαβάζουμε μόνον τον 33 και στην Προηγιασμένη και τους δύο . Ευχαριστώ πολύ, Καλό Πάσχα!Γιά νά ρωτᾶς κάτι βλέπεις. Καί βλέπεις τό Τυπικό Βιολάκη (ΤΜΕ) ὅπου στήν σ. 330 στή διάταξη τοῦ ἑσπερινοῦ (ἄνευ Προηγιασμένης) τῶν καθημερινῶν τῆς Σαρακοστῆς προβλέπει μόνον τόν Εὐλογήσω τὸν Κύριον. Τό γιατί δέν τό ξέρω. Μᾶλλον πρόκειται γιά κάποια παρερμηνεία τοῦ Ὡρολογίου ἐκ τῆς ἀκολουθίας τῶν Τυπικῶν.
Νά σοῦ πῶ στίς ἐνορίες δέν λέμε κανέναν πλέον. Μόνον ὅταν τελεῖται Προηγιασμένη (πρβλ. Ἐγκόλπιον Ἀναγνώστου καί Ψάλτου, Ἀ. Δ., σ. 68, ὑποσημ. 13· ΣΤ σ. 608, ὅπου τίθενται ἐντός ἀγκυλῶν· ὁμοίως καί Μ. Τεσσαρακοστή Ρηγόπουλου, ὅπου μνημονεύεται ἡ παράλειψη στίς ἐνορίες).
Πάντως πᾶνε μαζί αὐτοί οἱ ψαλμοί καί προβλέπονται καί γιά τούς ἑσπερινούς ἄνευ Προηγιασμένης. Αὐτό γράφουν τά Δίπτυχα 2011 σ. 125.