Οδοιπορικό στην Βασιλεύουσα. Στα χνάρια του Πέτρου.

ἄκουε πολλά λάλει καίρια

Βίας Ι σ. 65,7 (Diels-Kranz)
Ενδιαφέρον το σχόλιο του διαχειριστού του ΟΦΕΛΠ Παναγιώτη Τζανάκου περί του τοποτηρητού της πρωτοψαλτίας:


Ψαλτικά και έχοντας εμπειρία πολλών πλέον χρόνων τόσον προσωπική, όσον και αυθεντικά πατριαρχική, αφού είχα συναναστραφεί ψαλτικά τον κυρ Θρ. Στανίτσα, θέλω να τονίσω ότι είναι ευλογία που κλήθηκε και ανέλαβε Τοποτηρητής της πρωτοψαλτίας (και λίαν συντόμως Άρχων Πρωτοψάλτης) ο κ. Νεοχωρίτης Παναγιώτης. Με εντυπωσίασε η σοβαρότητά του και ως ερμηνευτής και ως προς την ψαλτική του στάση. Ένοιωθες μία ψαλτική πληρότητα. Είχα από τα χρόνια του Στανίτσα να "απολαύσω" πρωτοψαλτική οντότητα τέτοιου βεληνεκούς. Έχει μία αυτόνομη ψαλτική ταυτότητα, σπουδαία, γεμάτη και σταθερή φωνή και είναι πλήρως εντός τού πατριαρχικού κλίματος και ύφους. Επίσης επαναφέρει και ψάλλει τα κλασικά μέλη εκεί όπου μελοποιήθηκαν. Κάτι σημαντικό και καθοριστικό. Από σύντομη γνωριμία που είχα μαζί του, αντιλήφθηκα ότι είναι σοβαρώτατος και ευγενέστατος. Οι δε βοηθοί του έχουν διδαχθεί και συμμετέχουν εν ενί στόματι. Πιστεύω θα αφήσει εποχή και τού το εύχομαι εγκαρδίως.
 
Ίσως να συμφωνώ με τα λεγόμενα, ίσως και όχι. Δεν αντιπαρέρχομαι.
Αλλά πιστεύω ότι είναι λάθος και υποτιμητικό να προσπερνάς Παναγιωτίδη και Αστέρη. Τραβάς το σχοινί στο άλλο άκρο...
 

ἄκουε πολλά λάλει καίρια

Βίας Ι σ. 65,7 (Diels-Kranz)
Ίσως να συμφωνώ με τα λεγόμενα, ίσως και όχι. Δεν αντιπαρέρχομαι.
Αλλά πιστεύω ότι είναι λάθος και υποτιμητικό να προσπερνάς Παναγιωτίδη και Αστέρη. Τραβάς το σχοινί στο άλλο άκρο...

Δεν έκανε προσπέραση. Ομίλησε για την ψαλτική στο Φανάρι, εκεί που μεγαλούργησε ο Πέτρος Πελοππονήσιος (ο οποίος, παρεμπιπτόντως, ΔΕΝ είναι η πηγή του πατριαρχικού ύφους, το οποίο διαμορφώθηκε και ήκμασε αιώνες νωρίτερα, ασχέτως αν πρώτος ο Π. το κατέγραψε εν πολλοίς σημειογραφικώς), και περιέγραψε το οδοιπορικό στην Πόλη και την συνάντησή του με την Α.Θ.Π., τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο. Τι σχέση έχει ο Παναγιωτίδης; Με τον Νεοχωρίτη συνομίλησε ο άνθρωπος. Δεν οικοδόμησε το ψαλτικό ιστορικό του Πατριαρχικού Ναού στο αφήγημά του. Δεν υπάρχει σχοινί και άκρα, ούτε υποτίμηση, ούτε προσπέραση.

Βέβαια, ό,τι θέλει καταλαβαίνει ο καθένας, γενικώς! Περιγράφει κατά το δοκούν την πατριαρχική παράδοση και ορίζει το πατριαρχικό ύφος κατά πώς ΝΟΜΙΖΕΙ πως ορίζεται.

Ευτυχώς τα είπε ο Μέγας Πρωτοπρεσβύτερος και εμείς περιττεύουμε -ν΄ αγιάσει το στόμα του.

Το βιογραφικό του

http://www.ec-patr.net/gr/psaltai/tsetsis.htm

μέχρι προσφάτως παρουσίαζε ενδιαφέρον, σήμερον έμαθαν οι απ΄ έξω να κάνουν τον δάσκαλο στους από μέσα.

Πρωτοφανές!
 
Last edited:
ἄκουε πολλά said:
...Είχα από τα χρόνια του Στανίτσα να "απολαύσω" πρωτοψαλτική οντότητα τέτοιου βεληνεκούς..

Μόνο αυτό είχα να σχολιάσω.
Για τα υπόλοιπα... τζάμπα πληκτρολόγηση μου κάνεις... δεν σχολίασα και δεν έκρινα, ούτε εδώ, ούτε στο πρόσφατο παρελθόν...
 

athinaios

Νέο μέλος
Οποιος μπορει αντιλαμβάνεται πάμπολλα μηνύματα απο το κείμενο του κ.τζανακου.(Κατ ιδιαν συναντήσεις συνομιλίες )με ταγους του χώρου πράγμα όχι κατ ανάγκη μεμπτό.προβλεψη για τα μελλουμενα επίσης (προφανώς προσωπική του ευχή και πόθος ),κατανοητο.υπερμετρος εκθειαςμος του κ Νεοχωριτη (δικαίωμα του αναφαίρετο).απορω όμως πως ξεπερνά ( μαλλον ξεπετά ,συγνώμη για την έκφραση)τους υπόλοιπους ψαλτες του ΠΠΝ.υπαρχει ενας α δομεστικος ενας β δομεστικος ,βοηθοί ,άνθρωποι που ψάλλουν δεκαετίες η και λιγότερο στον ΠΠΝ.στηριξαν ιδίως οι δυο δομεστικοι την τελευταία διετία με ζήλο ευςηνειδηςια και αυταπαρνηςη (ως οφείλουν αλλωςτε)τα δυο πατριαρχικα αναλογία.τουλαχιστον αγενές να τους πεθωριοποιεις και να λες ...ο νεος αριστερός χορός του ΠΠΝ.( δυο γραμμουλες αρκούν...).θα μου πείτε ισως και αυτοί δεν ενοχληθηκαν,εσύ γιατί αςχολειςαι;η ουσία ειναι το πως καποιος κειμενογράφος "αντιμετωπίζει"το θεμα. δεν υποτιμάς (φανερά κατ εμε)δυο δομεστικους και λοιπούς ψαλτες του χώρου αυτού.βγαινει "κάτι" γι αυτούς .τουλαχιστον αμετροεπης προσβλητική και αγενης η αντιμετώπιση τους.ισως αβλεψία του κειμενογράφου;πολυ θα ήθελα να το πιστέψω.ελπιζω δε ,τουλάχιστον προσωπικά ,στον εκεί χώρο ,να τους είπαν ενα καλο λόγο.
Κύριος οιδε!κατα τα λοιπά αξία και σημαντική η προσφορά του οφελπ και της ομάδας του.καλη δύναμη και καλη χρονια σε όλους.
 

ἄκουε πολλά λάλει καίρια

Βίας Ι σ. 65,7 (Diels-Kranz)
Οποιος μπορει αντιλαμβάνεται πάμπολλα μηνύματα απο το κείμενο του κ.τζανακου.(Κατ ιδιαν συναντήσεις συνομιλίες )με ταγους του χώρου πράγμα όχι κατ ανάγκη μεμπτό.προβλεψη για τα μελλουμενα επίσης (προφανώς προσωπική του ευχή και πόθος ),κατανοητο.υπερμετρος εκθειαςμος του κ Νεοχωριτη (δικαίωμα του αναφαίρετο).απορω όμως πως ξεπερνά ( μαλλον ξεπετά ,συγνώμη για την έκφραση)τους υπόλοιπους ψαλτες του ΠΠΝ.υπαρχει ενας α δομεστικος ενας β δομεστικος ,βοηθοί ,άνθρωποι που ψάλλουν δεκαετίες η και λιγότερο στον ΠΠΝ.στηριξαν ιδίως οι δυο δομεστικοι την τελευταία διετία με ζήλο ευςηνειδηςια και αυταπαρνηςη (ως οφείλουν αλλωςτε)τα δυο πατριαρχικα αναλογία.τουλαχιστον αγενές να τους πεθωριοποιεις και να λες ...ο νεος αριστερός χορός του ΠΠΝ.( δυο γραμμουλες αρκούν...).θα μου πείτε ισως και αυτοί δεν ενοχληθηκαν,εσύ γιατί αςχολειςαι;η ουσία ειναι το πως καποιος κειμενογράφος "αντιμετωπίζει"το θεμα. δεν υποτιμάς (φανερά κατ εμε)δυο δομεστικους και λοιπούς ψαλτες του χώρου αυτού.βγαινει "κάτι" γι αυτούς .τουλαχιστον αμετροεπης προσβλητική και αγενης η αντιμετώπιση τους.ισως αβλεψία του κειμενογράφου;πολυ θα ήθελα να το πιστέψω.ελπιζω δε ,τουλάχιστον προσωπικά ,στον εκεί χώρο ,να τους είπαν ενα καλο λόγο.
Κύριος οιδε!κατα τα λοιπά αξία και σημαντική η προσφορά του οφελπ και της ομάδας του.καλη δύναμη και καλη χρονια σε όλους.


Αφήνετε να εννοηθούν πράγματα που δεν έχουν καμμία σχέση με τη πραγματικότητα.

Ουκ ολίγοι έχουν γράψει ολίγα για τον τοποτηρητή, πολλά για τον μαθητή. Δεν είδα να εξανίστασθε.

Είναι αλήθεια πως δύο γραμμές αναφορά στον αριστερό χορό, δεν κάλυψε την περιέργειά σας για το ποια μπορεί να ήταν η αντιμετώπιση που δέχθηκε από τον τοποτηρητή της λαμπαδαρίας Άρχοντα Α΄ Δομέστικο...
 

ἄκουε πολλά λάλει καίρια

Βίας Ι σ. 65,7 (Diels-Kranz)
Μόνο αυτό είχα να σχολιάσω.
Για τα υπόλοιπα... τζάμπα πληκτρολόγηση μου κάνεις... δεν σχολίασα και δεν έκρινα, ούτε εδώ, ούτε στο πρόσφατο παρελθόν...

Όταν λες ότι τραβά το σχοινί στο άλλο άκρο, σχολιάζεις ή δεν σχολιάζεις;


Τα γραφέντα στην παράθεση που έβαλες δεν ανήκουν σ΄ εμένα. Λεπτομέρεια...


Να είσαι καλά.
 

athinaios

Νέο μέλος
Ομιλώ μόνον για το συγκεκριμένο κείμενο του διαχειριστου του οφελπ (χωρίς να εμπλέκω την μεχρι τωρα σχεδόν 6μηνη παρουσία του προσκληθεντος εκ Θεσσαλονίκης ιεροψαλτη και το τι εχει επακολουθήσει αυτή την κίνηση.)επι του κειμένου λοιπόν η πραγματικότης ειναι πασιφανής και δεικτικη.μετρηςτε παρακαλώ τις γραμμές αλλα και τα κείμενα που αφιερώνονται στον κ Νεοχωριτη και στους δυο δομεστικους και θα καταλάβετε.χαζο ακούγεται αλλα δείχνει όλη την αλήθεια και πραγματικότητα που δεν θέλετε να δείτε.λεπτομερειες αποδεικνύουν πράγματα.προσβολη υποτίμηση περιφρόνηση για τους άρχοντες δομεστικους και βοηθούς.στην γωνία ...απλά τα πράγματα...κατα τα αλλα αγαπούμε το πατριαρχικο ψαλσιμο ,τους πατριαρχικος άρχοντες και λοιπούς ψαλτες του ΠΠΝ. ..δυστυχως η λεπτότητα και η ευγένεια εξελιπον.γνωστο και θλιβερό.τιποτα περισσότερο λοιπόν απο μέρους μου αγαπητέ μου επι του θέματος.
 

ἄκουε πολλά λάλει καίρια

Βίας Ι σ. 65,7 (Diels-Kranz)
Ομιλώ μόνον για το συγκεκριμένο κείμενο του διαχειριστου του οφελπ (χωρίς να εμπλέκω την μεχρι τωρα σχεδόν 6μηνη παρουσία του προσκληθεντος εκ Θεσσαλονίκης ιεροψαλτη και το τι εχει επακολουθήσει αυτή την κίνηση.)επι του κειμένου λοιπόν η πραγματικότης ειναι πασιφανής και δεικτικη.μετρηςτε παρακαλώ τις γραμμές αλλα και τα κείμενα που αφιερώνονται στον κ Νεοχωριτη και στους δυο δομεστικους και θα καταλάβετε.χαζο ακούγεται αλλα δείχνει όλη την αλήθεια και πραγματικότητα που δεν θέλετε να δείτε.λεπτομερειες αποδεικνύουν πράγματα.προσβολη υποτίμηση περιφρόνηση για τους άρχοντες δομεστικους και βοηθούς.στην γωνία ...απλά τα πράγματα...κατα τα αλλα αγαπούμε το πατριαρχικο ψαλσιμο ,τους πατριαρχικος άρχοντες και λοιπούς ψαλτες του ΠΠΝ. ..δυστυχως η λεπτότητα και η ευγένεια εξελιπον.γνωστο και θλιβερό.τιποτα περισσότερο λοιπόν απο μέρους μου αγαπητέ μου επι του θέματος.


Αγαπητέ, δεν καταλαβαινόμαστε μου φαίνεται.

Ξαναδιάβασε:


Είναι αλήθεια πως δύο γραμμές αναφορά στον αριστερό χορό, δεν κάλυψε την περιέργειά σας για το ποια μπορεί να ήταν η αντιμετώπιση που δέχθηκε από τον τοποτηρητή της λαμπαδαρίας Άρχοντα Α΄ Δομέστικο...
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Ίσως να συμφωνώ με τα λεγόμενα, ίσως και όχι. Δεν αντιπαρέρχομαι.
Αλλά πιστεύω ότι είναι λάθος και υποτιμητικό να προσπερνάς Παναγιωτίδη και Αστέρη. Τραβάς το σχοινί στο άλλο άκρο...

Ἀστέρης, ποιὸς Ἀστέρης;

Ἄστα συνάδελφε, ὁ Ἄρχων Πρωτοψάλτης ἀντιμετωπίζεται πλέον ὡς πεσοῦσα δρῦς πρὸς ξύλευση, ἢ ὅπως ἀνέφερε σαφῶς ἄλλος ἐκλεκτὸς συνάδελφος

Δεν υπάρχεις!
Όσο δεν υπάρχει βέβαια και το ύφος που συνέχεια αναφέρεις...το υφος!υφος;
Απλά είναι η απέριττη ερμηνεία οπως πολυ σωστα ερμηνεύει ο κ.Νεοχωρίτης και όχι τα τενορίστικα στοιχεία με την πλήρως παραμόρφωση της φωνής στα οποια εξελίχθηκε,οπως και στα γαίδουρι-στικα πετάγματα και απότομα κοψίματα....
Δηλαδή ο Ναυπλιωτης με τον Αστερη.....έχουν κοινά?μην τρελαθούμε....
Domesticus είσαι αρχηγος!αρχηγός στον κόσμο σου!

Φυσικὰ ὅταν μεσουρανοῦσε ὁ Ἄρχων Πρωτοψάλτης ΟΛΟΙ τὸν ἐκθείαζαν γιὰ τὴ φωνή του, τὴν μουσική του παιδεία, φιλοῦσαν τὸ χῶμα ποὺ πατοῦσε. Τότε οὐδεὶς ἐτόλμα νὰ διατυπώσει τέτοιου εἴδους πικρόχολα σχόλια γιὰ ψάλτη τοῦ Πατριαρχικοῦ Ναοῦ, θεματοφύλακα τοῦ πατριαρχικοῦ ἀναλογίου, μεγαλωμένο στὴν Πόλη, ζυμωμένο στὰ ἐκεῖ ψαλτικὰ ἀκούσματα. Τώρα πλέον ἀποτελεῖ -δυστυχῶς- ἄθυρμα καὶ ἀντικείμενο χλεύης μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ δικαιολογηθεῖ ἡ μακρὰν ἀπόσταση τῆς σημερινῆς κατάστασης ἀπὸ τὴν δική του καὶ ἡ περιφρόνηση στὸν μαθητή του.

Θυμίζω πάντα ἐπίκαιρο μήνυμά μου καὶ ἡ σύμπτωση διόλου συμπτωματική
http://analogion.com/forum/showpost.php?p=119575&postcount=2
 

athinaios

Νέο μέλος
Αν υπήρχε οποιαδήποτε αρνητική συμπεριφορά του α δομ/κου δεν δικαιολογεί κατ εμε και την συμπεριφορά του κειμενογράφου.εισθε θιασώτης (ως και ο κειμενογράφος) δηλαδή του:έλαβα μάχαιρα μαχαιρα και θα σου δώσω! ;Άποψη σας.επειδη πλεον η μετάβασις στην κπολιν ειναι παιχνιδάκι πάμπολλοι μεταβαίνουν στον ΠΠΝ..αλλοι γνωστοί (ψαλτες ,θιασώτες)και άλλοι άγνωστοι μεταξύ ημων και υμων.το εν λογω διάστημα και στις ακολουθίες που αναφέρονται στο κείμενο παρευρέθη και δικός μου φίλος ψαλτης .η εικόνα που μου έδωσε επιβεβαιώνει τα λεγόμενα μου ως προς την εικόνα που δίνω ανωτέρω για τα μέλη του "αριστερού χορού"!και στις ακολουθίες και μετα απο αυτές στους γύρω χώρους.ο γράφων ουτε πλησίασε τα μέλη του "αριστερού χορού"(δικαίωμα του)ο καθεις με τις συμπάθειες του.εγω εστιάζω απο την πλευρά και μόνο της ευγενειας(άσχετα με γούστα προτιμήσεις προσώπων).η είσαι ευγενής και καταδεκτικος με όλους η αστο...ειδικά σε αυτο το χώρο και αυτα τα αναλογία.καλημερα σας.
 

ἄκουε πολλά λάλει καίρια

Βίας Ι σ. 65,7 (Diels-Kranz)
Αν υπήρχε οποιαδήποτε αρνητική συμπεριφορά του α δομ/κου δεν δικαιολογεί κατ εμε και την συμπεριφορά του κειμενογράφου.εισθε θιασώτης (ως και ο κειμενογράφος) δηλαδή του:έλαβα μάχαιρα μαχαιρα και θα σου δώσω! ;Άποψη σας.επειδη πλεον η μετάβασις στην κπολιν ειναι παιχνιδάκι πάμπολλοι μεταβαίνουν στον ΠΠΝ..αλλοι γνωστοί (ψαλτες ,θιασώτες)και άλλοι άγνωστοι μεταξύ ημων και υμων.το εν λογω διάστημα και στις ακολουθίες που αναφέρονται στο κείμενο παρευρέθη και δικός μου φίλος ψαλτης .η εικόνα που μου έδωσε επιβεβαιώνει τα λεγόμενα μου ως προς την εικόνα που δίνω ανωτέρω για τα μέλη του "αριστερού χορού"!και στις ακολουθίες και μετα απο αυτές στους γύρω χώρους.ο γράφων ουτε πλησίασε τα μέλη του "αριστερού χορού"(δικαίωμα του)ο καθεις με τις συμπάθειες του.εγω εστιάζω απο την πλευρά και μόνο της ευγενειας(άσχετα με γούστα προτιμήσεις προσώπων).η είσαι ευγενής και καταδεκτικος με όλους η αστο...ειδικά σε αυτο το χώρο και αυτα τα αναλογία.καλημερα σας.


Η ευγένεια και διάκριση του συντάκτου του αφηγήματος είναι πέραν πάσης αμφιβολίας. Και στο κάτω κάτω πάτε στην Πόλη, μιλήστε με τον τοποτηρητή της λαμπαδαρίας και μετά γράψτε ένα αφήγημα δικό σας, όπως το φαντάζεστε. Αυτά έγραψε ο άνθρωπος, έτσι αισθάνθηκε, κι εσείς ανακαλύψατε τη μασωνική λέσχη. Έλεος.
 

ἄκουε πολλά λάλει καίρια

Βίας Ι σ. 65,7 (Diels-Kranz)


Ἀστέρης, ποιὸς Ἀστέρης;

Ἄστα συνάδελφε, ὁ Ἄρχων Πρωτοψάλτης ἀντιμετωπίζεται πλέον ὡς πεσοῦσα δρῦς πρὸς ξύλευση, ἢ ὅπως ἀνέφερε σαφῶς ἄλλος ἐκλεκτὸς συνάδελφος



Φυσικὰ ὅταν μεσουρανοῦσε ὁ Ἄρχων Πρωτοψάλτης ΟΛΟΙ τὸν ἐκθείαζαν γιὰ τὴ φωνή του, τὴν μουσική του παιδεία, φιλοῦσαν τὸ χῶμα ποὺ πατοῦσε. Τότε οὐδεὶς ἐτόλμα νὰ διατυπώσει τέτοιου εἴδους πικρόχολα σχόλια γιὰ ψάλτη τοῦ Πατριαρχικοῦ Ναοῦ, θεματοφύλακα τοῦ πατριαρχικοῦ ἀναλογίου, μεγαλωμένο στὴν Πόλη, ζυμωμένο στὰ ἐκεῖ ψαλτικὰ ἀκούσματα. Τώρα πλέον ἀποτελεῖ -δυστυχῶς- ἄθυρμα καὶ ἀντικείμενο χλεύης μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ δικαιολογηθεῖ ἡ μακρὰν ἀπόσταση τῆς σημερινῆς κατάστασης ἀπὸ τὴν δική του καὶ ἡ περιφρόνηση στὸν μαθητή του.

Θυμίζω πάντα ἐπίκαιρο μήνυμά μου καὶ ἡ σύμπτωση διόλου συμπτωματική
http://analogion.com/forum/showpost.php?p=119575&postcount=2

Συνάδελφε, φαντάζεσαι διάφορα.
 
Last edited:

athinaios

Νέο μέλος
Η ηλικία μου και η συγκρότηση μου πλεον δεν μου επιτρέπουν να παραςυρομαι σε σενάρια και συνομοσιολογιες.δεν αμφισβητώ την ευγένεια του συντάκτη γενικώς.επι του κειμένου ομιλώ το οποίο δείχνει πράγματα.δεν χαρακτηρίζω άλλωστε ανθρώπους χωρίς στοιχεία .το "αφήγημα μου"βασίζεται στην δική μου κριτική σκέψης επι των γραφομένων αλλα και σε στοιχεία και αποδείξεις που μου έδωσε δικός μου άνθρωπος (επισκέπτης στην πολη) τον οποίο γνωρίζω παιδιόθεν και εμπιστεύομαι τα λεγόμενα του και την κρίση του.πιστεψτε με (αν θέλετε )οτι εχω διασταυρώσει ήδη τις πληροφορίες μου.Υγ.1τα ίδια θα πρέσβευα και αν η "υπόθεση" ηταν αναποδα(0 νεοχωριτης αριστερα ο αδομεςτικος δεξια.)τα ίδια θα γράψω και για οιονδηποτε αλλον "εισερχόμενο" στον χώρο αυτο δεν εχει ανάλογη συμπεριφορά.
Δεν αξίζει κάτι περαιτέρω επι του θέματος.χρονου φειδου.παω να διαβάσω λιγο κανόνα της Ιδ Σεπτεμβρίου.
2.Απο τα είκοσι μου (ψαλτης ων ,φερελπις )σε πανηγυρίζοντες ναούς μετα το πέρας του εσπερινόυ η θλ καλημεριζα και τους δυο ψαλτες αριστερό και δεξια λέγοντας ενα καλο λόγο.ασχετα αν τους γνώριζα η οχι.ετσι με δίδαξαν γονείς και δάσκαλοι μου.
3Καλο θα ηταν να ακούγαμε και πως αποδίδει ο κ νεοχωριτης μέλη ορθρου αργα ευλογηταρια κανόνες καθίσματα κλπ.οχι μόνο χερουβικα και λειτουργικά.να δούμε υπάρχει θέληση προσαρμογης;(δυνατότητες )εχει.το θεμα ειναι να θελει ο οιοσδήποτε μελλων αψαλτης να υποτάξει το εγω του μπροστά στο ψαλτικο πρέπει του χώρου.να υπό ταχθεί και να υπηρετήσει την μεγαλη εκκλησία οπως αρμόζει εκ της ιστορίας και οχι οπως ο ίδιος θελει και αποφαςιζει.οι ηχογραφουντες (και εκ της ομάδος του δεξιού αναλογιου)εχουν τον λόγο να μας προσφέρουν υλικό. (Αυτο εκτός θέματος).Χαιρετε.
 

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
Συνομίλησα με τον κ. Τζανάκο, διαχειριστή του ΟΦΕΛΠ, με αφορμή παράπονο που απεύθυνα σε αυτόν, για τον ίδιο ακριβώς λόγο που αναφέρει και ο athinaios, ότι δηλαδή με το αφιέρωμά του "φτύνει" τον Α' δομέστικο Σ. Φλοίκο κάνοντας για αυτόν μια τυπική αναφορά μιας πρότασης ενώ έχει προηγουμένως γράψει διθύραμβους για τον τοποτηρητή Π. Νεοχωρίτη.

Ο κ. Τζανάκος λοιπόν, με τον οποίο γνωριζόμαστε εδώ και χρόνια, έστω μόνο ιντερνετικά, διευκρίνησε ότι δεν είχε κακές προθέσεις. Τον πιστεύω, συγκεκριμένα έχω την εντύπωση ότι πρόκειται για σοβαρό/ευγενικό ψάλτη που αγωνίζεται ειλικρινά για την μουσική μας.

Έκανε και μια μικρή ανασκευή/συμπλήρωση στα όσα γράφει για τον αριστερό χορό στο αφιέρωμα του ΟΦΕΛΠ (κατ' ουσίαν δεν αλλάζει κάτι).

Όπως και να 'χει, ΚΥΡΙΩΣ ήθελα να πω ότι Ο ΙΔΙΟΣ ο κ. Τζανάκος ΑΡΝΕΙΤΑΙ ότι ισχύει αυτό.....

ἄκουε πολλά said:
Είναι αλήθεια πως δύο γραμμές αναφορά στον αριστερό χορό, δεν κάλυψε την περιέργειά σας για το ποια μπορεί να ήταν η αντιμετώπιση που δέχθηκε από τον τοποτηρητή της λαμπαδαρίας Άρχοντα Α΄ Δομέστικο...

Ίσως κάποιοι γνωρίζουν καλύτερα από τον κ. Τζανάκο.....τι συνέβη στον κ. Τζανάκο....

Ή απλά φαντάζονται....
 
Last edited:

ἄκουε πολλά λάλει καίρια

Βίας Ι σ. 65,7 (Diels-Kranz)
Συνομίλησα με τον κ. Τζανάκο, διαχειριστή του ΟΦΕΛΠ, με αφορμή παράπονο που απεύθυνα σε αυτόν, για τον ίδιο ακριβώς λόγο που αναφέρει και ο athinaios, ότι δηλαδή με το αφιέρωμά του "φτύνει" τον Α' δομέστικο Σ. Φλοίκο κάνοντας για αυτόν μια τυπική αναφορά μιας πρότασης ενώ έχει προηγουμένως γράψει διθύραμβους για τον τοποτηρητή Π. Νεοχωρίτη.

Ο κ. Τζανάκος λοιπόν, με τον οποίο γνωριζόμαστε εδώ και χρόνια, έστω μόνο ιντερνετικά, τρόπον τινά απολογήθηκε ότι δεν είχε κακές προθέσεις. Τον πιστεύω, συγκεκριμένα έχω την εντύπωση ότι πρόκειται για σοβαρό/ευγενικό ψάλτη που αγωνίζεται ειλικρινά για την μουσική μας.

Έκανε και μια μικρή ανασκευή/συμπλήρωση στα όσα γράφει για τον αριστερό χορό στο αφιέρωμα του ΟΦΕΛΠ (κατ' ουσίαν δεν αλλάζει κάτι).

Όπως και να 'χει, ΚΥΡΙΩΣ ήθελα να πω ότι Ο ΙΔΙΟΣ ο κ. Τζανάκος ΑΡΝΕΙΤΑΙ ότι ισχύει αυτό.....



Ίσως κάποιοι γνωρίζουν καλύτερα από τον κ. Τζανάκο.....τι συνέβη στον κ. Τζανάκο....

Ή απλά φαντάζονται....


Ελληνικά μιλάμε αδερφέ. Ελληνικά μιλάμε. Δεν έγραψα ότι συνέβη κάτι.
 

Lakedaimonios

Ευάγγελος Θεοδώρου
Καλησπέρα σε όλους.

Για την αποκατάσταση της αλήθειας παραθέτω τα εξής, συμπεριλαμβανομένων και μερικών σχολίων:

1: Αποτελεί κατά τη γνώμη μου σημάδι παρακμής, η προσπάθεια δημιουργίας παραπλανητικών εντυπώσεων σχετικά με τη γνώμη των μελών ενός ομίλου όπως ο ΟΦΕΛΠ, και ακόμα περισσότερο η απόπειρα δημιουργίας ευφάνταστων σεναρίων σχετικά με την επίσκεψη μας στο Φανάρι (εμού του ιδίου και του κ. Τζανάκου). Θα ήταν πολύ πιο ουσιαστικό και έντιμο, αντί τις ίντριγκας και της ανωνυμίας του διαδικτύου που προσφέρει κάλυψη σε κάθε είδους συμπεριφορά, να ρωτήσει ο κάθε ενδιαφερόμενος και να λάβει την ανάλογη απάντηση απο εμάς τους ίδιους.

2: Είναι απολύτως λογικό, και επιμένω σε αυτή την προσέγγιση, να γίνεται ιδιαίτερη μνεία στον Τοποτηρητή της Πρωτοψαλτίας κ. Παναγιώτη Νεοχωρίτη καθώς είναι το νέο και πολυσυζητημένο πρόσωπο των πατριαρχικών αναλογίων. Κανείς δεν μπορεί να μέμψει τον ΟΦΕΛΠ πως αδίκησε τον κ. Φλοίκο καθώς ήμασταν από τους ελάχιστους, οι μόνοι ίσως, που δημοσίως στηρίξαμε τον κ. Φλοίκο τις ημέρες που έψαλλε στο δεξιό αναλόγιο μετά την αποχώρηση του Άρχοντα κ. Αστέρη Λεωνίδα. Και μάλιστα την εποχή της επισκέψεως του Πάπα Ρώμης όταν οι περισσότεροι σήμερα υποκριτικά υποστηρικτές του, τον λοιδορούσαν.

3: Η σύντομη γνωριμία μας με τον κ. Νεοχωρίτη προέκυψε λόγω τρίτου - κοινού μας γνωστού - προσώπου. Με τον κ. Φλοίκο δεν υπήρχε κάποιο πρόσωπο που να εξυπηρετήσει μια γνωριμία μαζί του. Δεν τον συναντήσαμε πουθενά, μονάχα τον ακούσαμε όπως και τους υπόλοιπους του αριστερού αναλογίου, κατά τη διάρκεια των ακολουθιών.Όσον αφορά τον κ. Μπακόπουλο, τον γνωρίζω προσωπικά εγώ από την εποχή του εργαζόταν στο μετόχι του Σινά στην Αθήνα και ήμουν αυτός που έκανε τις εκατέρωθεν συστάσεις με τον κ. Τζανάκο. Είχαμε μια εγκάρδια συνομιλία μαζί του στο περιθώριο του εσπερινού της Ινδίκτου επι προσωπικών και ψαλτικών θεμάτων.

4: Αν και οι περισσότεροι δεν θα το γνωρίζουν, κι εγώ ήμουν μόλις ενός έτους τότε, ο κ. Τζανάκος είχε στείλει επιστολή στον Άρχοντα κ. Αστέρη Λεωνίδα το 1984 όταν και ανέλαβε τα καθήκοντά του ως Πρωτοψάλτης, με παρόμοιο ύφος και σχόλια με αυτά που αναρτήθηκαν στον ΟΦΕΛΠ για τον κ. Νεοχωρίτη. Την επιστολή αυτή μάλιστα, ο ίδιος ο κ. Αστέρης την είχε δημοσιεύσει σε μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα. Και από το παραπάνω συνάγεται το συμπέρασμα πως κάθε υπαινιγμός για τη στάση ή το ήθος του κ. Τζανάκου είναι τουλάχιστον λυπηρός.

5: Ο ΟΦΕΛΠ θα συνεχίσει με την ίδια προσήλωση και αγάπη την έρευνα και μελέτη στο έργο του Λαμπαδαρίου Πέτρου, αναδεικνύοντας κάθε προσπάθεια που εξυπηρετεί τον σκοπό αυτό από όπου κι αν προέρχεται.
 
Top