Ξυλούρης - Μητσιάς- Γαλάνη, Μεγάλη Εβδομάδα

Μ.Β.

Ματθαίος Βλάχος
Ταπεινή μου γνώμη είναι πως εκτός Ναού, όπως νομίζει και αισθάνεται κανείς, μπορεί να υμνεί τον Θεό. [Φτάνει βέβαια να μην είναι για καθαρά εμορικούς σκοπούς (όπως δυστυχώς συνηθίζεται).]
Εντός Ναού, ούτε συζήτηση.

υ.γ.
Προσωπικά, δεν μου αρέσουν αυτές οι "διασκευές".
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
[Φτάνει βέβαια να μην είναι για καθαρά εμορικούς σκοπούς (όπως δυστυχώς συνηθίζεται).]

Πρωτοποριακό αυτό! Εύγε! :p:p

Παρένθεση, μέσα στην παρένθεση! Εσύ μας πέρασες όλους! :D:D

[...κι έλεγα κι εγώ πως ήμουν παρενθεσάκιας (μου την έφερες)]. :D:p:D

ΧΣ
 

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Πρωτοποριακό αυτό! Εύγε! :p:p

Παρένθεση, μέσα στην παρένθεση! Εσύ μας πέρασες όλους! :D:D

[...κι έλεγα κι εγώ πως ήμουν παρενθεσάκιας (μου την έφερες)]. :D:p:D

ΧΣ

Φαίνεται ότι ο Ματθαίος ήταν καλός στα μαθηματικά διότι ανοίγει αγκύλη και εντός αυτής συμπεριλαμβάνει την παρένθεση. :D
 

Μ.Β.

Ματθαίος Βλάχος
Όντως ήμουν άριστος.
Στην αγκύλη νομίζω γράφουμε συμπληρωματικές προτάσεις που θα μπορούσαν να σταθούν και μόνες, ενώ στην παρένθεση μόνο φράσεις που δεν στέκονται μόνες. Νομίζω..
Ευχαριστώ για τις εντός θέματος παρατηρήσεις.
Πάω για καφέ.
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
Ευχαριστώ για τις εντός θέματος παρατηρήσεις.
Πάω για καφέ.

Πήγαινε, πήγαινε... να χαλαρώσεις κιόλας! Ούτε μια πλακίτσα δε σηκώνεις, εσύ ο πρότινος μεταμεσονυκτίως αφιερώνων... και καλά έκανες κατ' εμέ. Δεν είμαστε εχθροί εδώ μέσα! :)

ΧΣ

ΥΓ: Παρεμπιπτόντως κύριε Παναγιώτη μας, αδίκως το εξοστρακίσατε το "Αργολογία", ακόμα δεν το χώνεψα. Ούτε φασαρία γινότανε, ούτε προσβολές. Αν έχει ανάγκη και για λίγο χαλαρό κους-κους ο (ψαλτικός) λαός γιατί του τη στερείτε; με 5.500 εμφανίσεις σε λίγες μέρες, αυτό δεν αποδεικνύεται; αν ήταν κανάλι το φόρουμ, θα δίνατε και μπόνους στα παιδιά που κτύπησαν ...φλέβα. Κι αν κάποιοι δεν τους άρεσε ήταν μειοψηφία (μεγάλη) είμαι σίγουρος. Αυτά εκτός θέματος, δεν πειράζει, δεν μιλάμε και για τον Ναυπλιώτη εδώ.
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Πήγαινε, πήγαινε... να χαλαρώσεις κιόλας! Ούτε μια πλακίτσα δε σηκώνεις, εσύ ο πρότινος μεταμεσονυκτίως αφιερώνων... και καλά έκανες κατ' εμέ. Δεν είμαστε εχθροί εδώ μέσα! :)

ΧΣ

ΥΓ: Παρεμπιπτόντως κύριε Παναγιώτη μας, αδίκως το εξοστρακίσατε το "Αργολογία", ακόμα δεν το χώνεψα. Ούτε φασαρία γινότανε, ούτε προσβολές. Αν έχει ανάγκη και για λίγο χαλαρό κους-κους ο (ψαλτικός) λαός γιατί του τη στερείτε; με 5.500 εμφανίσεις σε λίγες μέρες, αυτό δεν αποδεικνύεται; αν ήταν κανάλι το φόρουμ, θα δίνατε και μπόνους στα παιδιά που κτύπησαν ...φλέβα. Κι αν κάποιοι δεν τους άρεσε ήταν μειοψηφία (μεγάλη) είμαι σίγουρος. Αυτά εκτός θέματος, δεν πειράζει, δεν μιλάμε και για τον Ναυπλιώτη εδώ.

... Όχι τίποτε άλλο, θα το βγάζαμε και σε dvd να το ''μοσχοπουλήσουμε'' που λέει κι ένας (πρωτοψάλτης)...

Θα ζητούσα και ποσοστά....

ΥΓ. Υπάρχει σύγχυση αγκυλών και πάυλας... Εκεί όπου ετέθη η αγκύλη, η πράξη χρησιμοποιεί παύλα.
 
Last edited:

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
haris1963;32808 [TAB said:
[/TAB]ΥΓ: Παρεμπιπτόντως κύριε Παναγιώτη μας, αδίκως το εξοστρακίσατε το "Αργολογία", ακόμα δεν το χώνεψα. Ούτε φασαρία γινότανε, ούτε προσβολές. .



Σεβαστή η άποψή σας κ. Χάρη αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να τους ικανοποιήσουμε όλους. :eek:

Άλλοι στέλνουν emails και ζητούν αυστηρότητα, άλλοι δυσανασχετούν επειδή είμαι αυστηρός...

Για αυτό το λόγο σαν ρητό στην υπογραφή μου διάλεξα μια φράση από το κατά Λουκά ευαγγέλιον. Παραθέτω ολόκληρη τη σχετική παράγραφο προς ωφέλειαν των μελών του φόρουμ στους οποίους (μαζί με τον εαυτό μου) πλην της μελέτης της ψαλτικής κατά το θεωρητικό και πρακτικό της μέρος συνιστώ θερμώς περισσότερη μελέτη της Αγίας Γραφής.

"Τίνι οὖν ὁμοιώσω τοὺς ἀνθρώπους τῆς γενεᾶς ταύτης, καὶ τίνι εἰσὶν ὅμοιοι; ὅμοιοί εἰσι παιδίοις τοῖς ἐν ἀγορᾷ καθημένοις καὶ προσφωνοῦσιν ἀλλήλοις καὶ λέγουσιν· ηὐλήσαμεν ὑμῖν, καὶ οὐκ ὠρχήσασθε, ἐθρηνήσαμεν ὑμῖν, καὶ οὐκ ἐκλαύσατε. ἐλήλυθε γὰρ ᾿Ιωάννης ὁ βαπτιστὴς μήτε ἄρτον ἐσθίων μήτε οἶνον πίνων, καὶ λέγετε· δαιμόνιον ἔχει. ἐλήλυθεν ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐσθίων καὶ πίνων, καὶ λέγετε· ἰδοὺ ἄνθρωπος φάγος καὶ οἰνοπότης, φίλος τελωνῶν καὶ ἁμαρτωλῶν" (Λουκ. ζ΄ 32-34)
 
Last edited:

Μ.Β.

Ματθαίος Βλάχος
ΥΓ. Υπάρχει σύγχυση αγκυλών και πάυλας... Εκεί όπου ετέθη η αγκύλη, η πράξη χρησιμοποιεί παύλα.
Όχι πάντοτε αλλά θα το δοκιμάσω κι έτσι, για να μπω στη μύτη του haris1963.
Ο καφές στη λιακάδα είναι όντως χαλαρωτικός. Τον συνιστώ!
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
Όχι πάντοτε αλλά θα το δοκιμάσω κι έτσι, για να μπω στη μύτη του haris1963.

Ωραία, να βάζεις ότι θέλεις, αλλά όταν αναφέρεσαι σε μένα θα σε παρακαλούσα να χρησιμοποιείς το όνομά μου.

ΧΣ
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Ωραία, να βάζεις ότι θέλεις, αλλά όταν αναφέρεσαι σε μένα θα σε παρακαλούσα να χρησιμοποιείς το όνομά μου.

ΧΣ


Χαίρε haris1963!!!!

Γειά σου, Χαράλαμπε(ς)!

Δ
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
Γειά σου, Χαράλαμπε(ς)!

Καλά ακόμα και στο όνομά μου παρένθεση; :(:eek:

Το σωστό είναι με το ς χωρίς παρένθεση, αλλά και το Χάρη καλό είναι. :):wink:

Χαίρε Δημήτριε!

ΥΓ Αλήθεια πότε θα ανεβάσεις κανένα μάθημα του Σκρέκου; :D:p
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος

Το σωστό είναι με το ς χωρίς παρένθεση, αλλά και το Χάρη καλό είναι. :):wink:

"Κατηξιώθης, Χαράλαμπες, ἐκ ξίφους.
καὶ λαμπρότητος καὶ χαρᾶς τῶν μαρτύρων
".
 

sokrates

Σωκράτης Μαραγκουδάκης
Προς συντονιστή: παρακαλώ γράξτε σωστά το όνομα του μακαρίτη του Ξυλούρη (ένα λάμδα).


Κατ' εμε ο Ξυλούρης είναι μια ανεπανάληπτη μορφή στην ιστορία της Ελλάδας γιατί ήταν πραγματικός αοιδός.Αλλά και τέλειος πρεσβευτής της Κρητικής μας μουσικής παράδοσης στην υπόλοιπη Ελλάδα και το εξωτερικό. Στα συγκεκριμένα αποσπάσματα τον ακούμε να ψέλνει με το δικό του τρόπο, ακούγεται ανορθόξο σε μας αλλά είναι άψογο. Κρίμα που χάθηκε νωρίς ο αρχάγγελος είχε να δωσει πολλά.

http://www.youtube.com/watch?v=hiBQ_bgkCpI&feature=related
 
Last edited:

Shota

Παλαιό Μέλος
Από άλλο θέμα εντόπισα τα παρακάτω

http://www.youtube.com/watch?v=2yW39rHxW2c
Εγκώμια

Μου άρεσε αυτό το σχόλιο από κάτω:

Φανταστικές φωνές...χωρίς καθόλου "τεχνητό" ψευτοπαπαδίστικο στυλ. Με φωνές που μόνο τέτοιες ταιριάζουν στην ποίηση του Ρωμανού του Μελωδού (Ένα από τα ελάχιστα θετικά κληροδοτήματα του Βυζαντίνου)
 
Top