Νεοχωρίτης Παναγιώτης

Τυρινής 2002

Ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά σας. Με συγχωρείτε όμως για την παρατήρηση, στο «Δόξα. Εφθασε καιρός» Το όποιο μεταμορφώσατε σταματά ο ψαλμός (02:23) και παίζει κάτι ξένο, η «άκυρο» να το πω. Καλή και Σαρακοστή!
 
Last edited:

pransot

Πράντζος Σωτήρης
Έχετε δίκιο. Το άκουσα από τον υπολογιστή μου και βρήκα την ίδια παρεμβολή, διάρκειας περίπου 10''. Δυστυχώς λοιπόν δεν μπορώ ν αποκαταστήσω το βλαμμένο αρχείο. Το σφάλμα δεν μπορώ να θυμηθώ πώς προέκυψε. Νομίζω πως αυτά είναι από ψηφιοποιημένη κασέτα. Σίγουρα δεν μπορώ να βρω απείραχτο το αρχικό αρχείο.
Να με συγχωρείτε
καλή Σαρακοστή
 

stratulatandrei

Νέο μέλος
Και εδώ 3 κομμάτια στα οποία συμμετέχει ο Παναγιώτης Νεοχωρίτης, από το νέο cd του Kudsi Erguner το οποίο είναι live ηχογράφηση που πραγματοποιήθηκε στις 27/06/2007 στην Αγία Ειρήνη της Κωνσταντινούπολης... Το Nisaburek είναι σύνθεση του Γρηγορίου Πρωτοψάλτου!! :)

Γρηγορίου Πρωτοψάλτου ή Γεώργιος Πρωτοψάλτου (Ραιδεστινός)? Yorgos = Γεώργιος?
 

alex7305

Well-known member
Η Πανδώρα και η Ευτέρπη εκδόθηκαν προ της ακμής (νομίζω και της γέννησης) του Ραιδεστηνού, άρα μάλλον Γρηγόριος
 

Shota

Παλαιό Μέλος
Γράφει ο π. Γεώργιος Τσέτσης

"Ένα από τα μελετήματά μου στον χορό, εκτός από τα τακτά καθήκοντα του κανοναρχήματος και ισοκρατήματος, ήταν να κρατώ, περί το τέλος του Όρθρου και ψαλλομένου του "Υπερευλογημένη" τον δεύτερο τόμο της "Μουσικής Συλλογής" του Γεωργίου Πρωγάκη, έτοιμος να βρω την Αργή Δοξολογία που θα "έβαζε" ο Πρίγγος, χωρίς, εννοείται, καμία εκ των προτέρων συνεννόηση με τον Λαμπαδάριό του, δοθέντος ότι ο Λαμπαδάριος ακολουθεί εν τω ψάλλειν τον Πρωτοψάλτη και συνεπώς οφείλει να κατέχει εκείνα που αυτός αποφασίζει να ψάλει."

Βλ. αυτό το βίντεο (από 12:00) :)

https://fb.watch/3qJUPl-0mF/
 
Γράφει ο π. Γεώργιος Τσέτσης

"Ένα από τα μελετήματά μου στον χορό, εκτός από τα τακτά καθήκοντα του κανοναρχήματος και ισοκρατήματος, ήταν να κρατώ, περί το τέλος του Όρθρου και ψαλλομένου του "Υπερευλογημένη" τον δεύτερο τόμο της "Μουσικής Συλλογής" του Γεωργίου Πρωγάκη, έτοιμος να βρω την Αργή Δοξολογία που θα "έβαζε" ο Πρίγγος, χωρίς, εννοείται, καμία εκ των προτέρων συνεννόηση με τον Λαμπαδάριό του, δοθέντος ότι ο Λαμπαδάριος ακολουθεί εν τω ψάλλειν τον Πρωτοψάλτη και συνεπώς οφείλει να κατέχει εκείνα που αυτός αποφασίζει να ψάλει."

Βλ. αυτό το βίντεο (από 12:00) :)

https://fb.watch/3qJUPl-0mF/

Υπάρχει το άγραφο τυπικό που έλεγε ότι η δοξολογία είναι στον ήχο του δοξαστικού.
Ο Πρωγάκης έχει μία αργή δοξολογία σε κάθε ήχο... ε, πόσες επιλογές είχε; (1;))
 

Shota

Παλαιό Μέλος
Υπάρχει το άγραφο τυπικό που έλεγε ότι η δοξολογία είναι στον ήχο του δοξαστικού.

Το οποίο τηρούσε πάντα ο Πρίγγος;

Ο Πρωγάκης έχει μία αργή δοξολογία σε κάθε ήχο... ε, πόσες επιλογές είχε; (1;))

Σε μερικούς ήχους έχει περισσότερα από 1 επιλογή :)

Τέλος πάντων, πρέπει να είναι πάντα προετοιμασμένος ο λαμπαδάριος. Διαφωνούμε; :)
 

Attachments

  • F8C62A6F-14A7-43B2-8988-D38FD919651A.jpeg
    F8C62A6F-14A7-43B2-8988-D38FD919651A.jpeg
    325.8 KB · Views: 83

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου
Δεν προβλέπεται και από τον Βιολάκη;
Δὶς (προθεωρία καὶ ἐν Κυριακῇ) ἀλλὰ νομίζω ὅτι ἄλλο σχολιάζεται ἐδῶ καὶ ὄχι ὁ ἦχος τῆς δοξολογίας... Ἄξια ἀναφορᾶς καὶ ἡ λεπτότητα τοῦ Ἄρχοντος Α΄ Δομεστίκου κ. Μπακόπουλου ποὺ ἄρχεται τοῦ «Ὑμνοῦμεν σε».
 

Shota

Παλαιό Μέλος
Γράφει ο π. Γεώργιος Τσέτσης

"Ένα από τα μελετήματά μου στον χορό, εκτός από τα τακτά καθήκοντα του κανοναρχήματος και ισοκρατήματος, ήταν να κρατώ, περί το τέλος του Όρθρου και ψαλλομένου του "Υπερευλογημένη" τον δεύτερο τόμο της "Μουσικής Συλλογής" του Γεωργίου Πρωγάκη, έτοιμος να βρω την Αργή Δοξολογία που θα "έβαζε" ο Πρίγγος, χωρίς, εννοείται, καμία εκ των προτέρων συνεννόηση με τον Λαμπαδάριό του, δοθέντος ότι ο Λαμπαδάριος ακολουθεί εν τω ψάλλειν τον Πρωτοψάλτη και συνεπώς οφείλει να κατέχει εκείνα που αυτός αποφασίζει να ψάλει."

Συνέχεια•

“Η άγραφη αυτή παράδοση, όσο και αν φαίνεται αγέρωχη και, αν μη τι άλλο, στερούμενη σεβασμού του Πρωτοψάλτου προς τον συνάδελφο του αριστερού χορού, έχει ένα σοφό επιμορφωτικό σκοπό. Αποβλέπει στην, εφ' όλης της ύλης, πλήρη και σωστή κατάρτιση του Λαμπαδαρίου, ο οποίος, ομαλώς εχόντων των πραγμάτων, θα είναι κάποτε ο διάδοχος του Πρωτοψάλτου, και ως εκ τούτου, οφείλει να είναι βαθύς γνώστης του συνόλου των μαθημάτων που ψάλλονται στον Πατριαρχικό Ναό.”
 

antonios

Αετόπουλος Αντώνιος
Ἄξια ἀναφορᾶς καὶ ἡ λεπτότητα τοῦ Ἄρχοντος Α΄ Δομεστίκου κ. Μπακόπουλου ποὺ ἄρχεται τοῦ «Ὑμνοῦμεν σε».

Άξια αναφοράς είναι η λεπτότητα του δεξιού χορού που παραχωρεί το βιβλίο...
 

Diogenes

Νέο μέλος
Εχω την εντυπωση πως ειχαν 2 στο δεξι αναλογιο, αν και ο πρωτοψαλτης μαλλον απ΄ εξω ψαλλει.
Στο 12:03 ο Άρχων Πρωτοψάλτης βάζει στο αναλόγιο ένα μικρόσχημο βιβλίο, το οποίο παραμένει εκεί. Αλλά σχεδόν δεν κοιτάζει μέσα. Ψάλλει απ' έξω. Στο 12:12 ο Άρχων Δομέστικος κ. Κιοσέογλου στρέφεται προς τα πίσω και παίρνει ένα άλλο μικρόσχημο βιβλίο και το δίνει στον Άρχοντα Λαμπαδάριο. Στο 12:15 ο Άρχων Πρωτοψάλτης κάνει νεύμα στον αριστερό χορό. Είθε να έχουν πάντα μια πολύ καλή συνεργασία.
 
Last edited:

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Συνέχεια•

“Η άγραφη αυτή παράδοση, όσο και αν φαίνεται αγέρωχη και, αν μη τι άλλο, στερούμενη σεβασμού του Πρωτοψάλτου προς τον συνάδελφο του αριστερού χορού, έχει ένα σοφό επιμορφωτικό σκοπό. Αποβλέπει στην, εφ' όλης της ύλης, πλήρη και σωστή κατάρτιση του Λαμπαδαρίου, ο οποίος, ομαλώς εχόντων των πραγμάτων, θα είναι κάποτε ο διάδοχος του Πρωτοψάλτου, και ως εκ τούτου, οφείλει να είναι βαθύς γνώστης του συνόλου των μαθημάτων που ψάλλονται στον Πατριαρχικό Ναό.”

Πλέον δὲν ἰσχύει ἡ διαδοχή, συνεπῶς ...
 
Top