Να πάω σε δάσκαλο μαθητή του Παναγιωτίδη ή του Περιστέρη;

#21
Με αφορμή τα γραφόμενα του φίλου κατ' ανθρώποις και εχθρού κατ' απόψεις Παυλάρα:D ας πω και τη δική μου γνώμη
Εννοείται ότι σε μαθητή του Παναγιωτίδη ειδικά αν όπως μου είπες θεωρείται από τους κορυφαίους της Κύπρου θα αποκομίσεις περισσότερα ΕΙΔΙΚΑ αν κολλήσεις μαζί του ανελλιπώς και στο αναλόγιο
Ο Περιστέρης προσωπικά είναι το ίδιο "επικίνδυνος" με Καρά-Αγγελόπουλο σαν ύφος μιλάμε. Στη μία περίπτωση έχουμε την απόλυτη μετροφωνία και στην άλλη την μπαρόκ κονσερβομελωδία.
Με τίποτα μην κάτσεις να διαβάσεις θεωρίες και θεωρητικούς: όπως λέει και ο αείμνηστος Παναγιωτίδης σε συνέντευξη που θα ανεβάσω μετά, η βυζαντινή μουσική είναι 99% εκτέλεση και 1% θεωρία.
Υγεία φίλε κάποιε και να μην το ξεχάσω: το βασικό είναι να ακούς πολύ (Στανίτσα, Πρίγγο, Ιάκωβο, Χρύσανθο, Παναγιωτίδη), αλλά εξίσου βασικό είναι να σταματήσεις να ακούς οτιδήποτε άλλο αμφιβόλου ύφους και ποιότητας με την έννοια ότι θα χαλάσει το αυτί σου κάτι το οποίο είναι βασική αιτία που γίνεται κάποιος ψάλτης φάλτσος.
Φιλε και μεγαλε φαν του Παναγιωτιδη μπορεις να μου στειλεις σπανιο υλικο του?
Ευχαριστώ
Υ.Γ Καταλαβα οτι εισαι μεγαλος φαν του απτα λεγομενα σου.
Υ.Γ1 Ευχαριστώ παιδια για ολες τις απαντησεις και τον χρονο σας.
 
#22
Φιλε και μεγαλε φαν του Παναγιωτιδη μπορεις να μου στειλεις σπανιο υλικο του?
Ευχαριστώ
Υ.Γ Καταλαβα οτι εισαι μεγαλος φαν του απτα λεγομενα σου.
Υ.Γ1 Ευχαριστώ παιδια για ολες τις απαντησεις και τον χρονο σας.
Κάνε μία αρχή από εδώ:
http://analogion.com/forum/forumdisplay.php?f=117
 

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
#23
Εκτος απο ανεπιδεκτος μαθησεως γραφικος και αστειος, τωρα εγινες και περιγελως....ανοητε!!!
Ευχαριστώ για το σπάνιο δείγμα του χαρακτήρος σου
που δυστυχώς μετά από πολύ κόπο κ τρόπο προσπάθησα
αλλά δεν κατάφερα να μιμηθώ,
Είχα μια τόσο ωραία συνάντηση το απόγευμα
(η ψυχή αυτή με πληροφόρησε για τα κοσμητικά
επίθετα που με "στόλισες")
που δεν ασχολούμαι (τώρα) με αυτό.
Στα έγραψα ΟΛΑ στο μνν αυτό
οπότε καλό είναι να το ξαναδιαβάσεις όταν εκτελέσεις
κανά βαρύ μάθημα του Άρχοντα δασκάλου σου,
έχεις πιεί κ 2-3 τσιπουράκια, ρίξεις κ 5-6 "γαλλικά"
σε 2-3 προϊσταμένους σου κ έρθεις στα ίσια σου...:eek:
Σαν ανόητος κ περίγελως, σου δηλώνω πως θα ψάλλουμε
κάποτε μαζί κ θα...συγκινηθείς ΠΟΛΥ
μα πάρα ΠΟΛΥ.
Μα μιλάμε για τρελλά κρατήματα κ αρχαία μαθήματα,
θα είναι συνάντηση...ΚΟΡΥΦΗΣ 2 διαφορετικών
σχολών!!!:D
 
S

Sotres

Guest
#24
Ευχαριστώ για το σπάνιο δείγμα του χαρακτήρος σου
που δυστυχώς μετά από πολύ κόπο κ τρόπο προσπάθησα
αλλά δεν κατάφερα να μιμηθώ,
Είχα μια τόσο ωραία συνάντηση το απόγευμα
(η ψυχή αυτή με πληροφόρησε για τα κοσμητικά
επίθετα που με "στόλισες")
που δεν ασχολούμαι (τώρα) με αυτό.
Στα έγραψα ΟΛΑ στο μνν αυτό
οπότε καλό είναι να το ξαναδιαβάσεις όταν εκτελέσεις
κανά βαρύ μάθημα του Άρχοντα δασκάλου σου,
έχεις πιεί κ 2-3 τσιπουράκια, ρίξεις κ 5-6 "γαλλικά"
σε 2-3 προϊσταμένους σου κ έρθεις στα ίσια σου...:eek:
Σαν ανόητος κ περίγελως, σου δηλώνω πως θα ψάλλουμε
κάποτε μαζί κ θα...συγκινηθείς ΠΟΛΥ
μα πάρα ΠΟΛΥ.
Μα μιλάμε για τρελλά κρατήματα κ αρχαία μαθήματα,
θα είναι συνάντηση...ΚΟΡΥΦΗΣ 2 διαφορετικών
σχολών!!!:D
Αγαπητέ Παύλε, νομίζω ότι ο κ. Καρασταμάτης μπορεί να αναλάβει τον κ. Κάποιο. Θα του τα μάθει πολύ καλά και με ευγενικό τρόπο. Θα θελα, στη συνάντησή σας, να σας ισοκρατούσα. Βέβαια τον κ. Καρασταμάτη από απόσταση γιατί ποτέ δεν ξέρεις. Εάν στον γραπτό λόγο είναι τόσο επιθετικός δεν ξέρεις πως θα αντιδράσει από κοντά. Και πολύ φοβάμαι ότι μόλις του πω το όνομά μου μπορεί να βρεθώ και εκτός εκκλησίας....ως αγγελοπουλικός... βλέπεις η διορατικότητά του ξεχωρίζει ερμηνείες πριν ακόμα ανοίξουμε το στόμα μας...ΜΠΡΑΒΟ!!!
 
E

emakris

Guest
#25
Αυτού που είχε ήθος.
Και ποιος δεν είχε ήθος δηλαδή;;; Παρακαλώ να είμαστε προσεκτικοί στις εκφράσεις μας. Ολισθαίνετε σε επικίνδυνες ατραπούς.
Κάτι ακόμα. Με εξαίρεση το θαυμασμό που τρέφει για τον Παναγιωτίδη, στάση την οποία σέβομαι απολύτως, διαφωνώ πλήρως με όσα γράφει ο φίλος Νικόλαος. Θα ήμασταν όμως εκτός θέματος, εάν αρχίζαμε εδώ μια συζήτηση για τη σχέση θεωρίας και πράξης και τα άλλα ζητήματα που θέτει. Σε άλλη ευκαιρία ίσως. Να υπενθυμίσω μόνο ότι, εάν σκεφτόταν έτσι π.χ. ο Χρύσανθος ο εκ Μαδύτων, δεν θα είχαμε μουσική σήμερα... Κατανοώ τα κίνητρά σας, διαφωνώ όμως με τα συμπεράσματά σας.
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
#26
Και ποιος δεν είχε ήθος δηλαδή;;; Παρακαλώ να είμαστε προσεκτικοί στις εκφράσεις μας. Ολισθαίνετε σε επικίνδυνες ατραπούς.
Εχεις δίκιο κατά λάθος χρησιμοποίησα παρελθοντικό χρόνο. Ούτε τον Παναγιωτίδη έχω γνωρίσει ούτε τον Περιστέρη, εννοούσα τους μαθητές τους, τους σημερινούς.
 
#27
Κάτι ακόμα. Με εξαίρεση το θαυμασμό που τρέφει για τον Παναγιωτίδη, στάση την οποία σέβομαι απολύτως, διαφωνώ πλήρως με όσα γράφει ο φίλος Νικόλαος. Θα ήμασταν όμως εκτός θέματος, εάν αρχίζαμε εδώ μια συζήτηση για τη σχέση θεωρίας και πράξης και τα άλλα ζητήματα που θέτει. Σε άλλη ευκαιρία ίσως. Να υπενθυμίσω μόνο ότι, εάν σκεφτόταν έτσι π.χ. ο Χρύσανθος ο εκ Μαδύτων, δεν θα είχαμε μουσική σήμερα... Κατανοώ τα κίνητρά σας, διαφωνώ όμως με τα συμπεράσματά σας.
Ωραία κουβέντα αυτή για τη σχέση θεωρίας και πράξης κ.Μακρή. Τα βλέπουμε τελείως διαφορετικά, αλλά πλέον πιστεύω ότι μπορούμε να συζητήσουμε (τουλάχιστον οι δυό μας!).
Απλά σκεφτείτε να γινόταν πυρηνική καταστροφή και οι ολίγοι επιζώντες να επιβιώνανε σε δύο χωριά εκατοντάδες χιλιόμετρα μακρυά το ένα από το άλλο. Στο χωριό Α θα είχε διασωθεί ένα αντίτυπο του Θεωρητικού του Χρυσάνθου, αλλά κανείς δεν θα ήξερε μουσική. Στο χωριό Β θα είχει επιζήσει ο Παϊκόπουλος. Σε ποιο από τα δύο πιστεύετε ότι θα επιζούσε η βυζαντινή μουσική;:)
Υγεία εύχομαι!
 

Αηδόνης

Παλαιό Μέλος
#29
Απλά σκεφτείτε να γινόταν πυρηνική καταστροφή και οι ολίγοι επιζώντες να επιβιώνανε σε δύο χωριά εκατοντάδες χιλιόμετρα μακρυά το ένα από το άλλο. Στο χωριό Α θα είχε διασωθεί ένα αντίτυπο του Θεωρητικού του Χρυσάνθου, αλλά κανείς δεν θα ήξερε μουσική. Στο χωριό Β θα είχει επιζήσει ο Παϊκόπουλος. Σε ποιο από τα δύο πιστεύετε ότι θα επιζούσε η βυζαντινή μουσική;


Ωραίο γλαφυρό παράδειγμα!
Περιμένουμε την απάντηση του κ. Μακρή!
 
E

emakris

Guest
#30
Αηδόνης;111572 said:
Ωραίο γλαφυρό παράδειγμα!
Περιμένουμε την απάντηση του κ. Μακρή!
Επιμένω ότι δεν είναι εδώ ο κατάλληλος χώρος για αυτή τη μεγάλη συζήτηση, αλλά, για να μη φανεί ότι υπεκφεύγω, θα απαντήσω και εγώ με ένα γλαφυρό παράδειγμα. Για την ακρίβεια θα χρησιμοποιήσω το ίδιο το παράδειγμα του Νικολάου, μόνο που θα αλλάξω τον Παϊκόπουλο με μια γριά που ψέλνει κάτι σαν Σακελλαρίδη (τι να κάνουμε, αυτή επέζησε!), στο δε διασωθέν Θεωρητικό θα προσθέσω και ένα κλασικό μουσικό βιβλίο, π.χ. Αναστασιματάριο Πέτρου. Τα συμπεράσματα δικά σας.
 
#31
με μια γριά που ψέλνει κάτι σαν Σακελλαρίδη.
Είπαμε επιστημονική φαντασία, αλλά όχι κι έτσι!!
(Πρέπει να γυρίσουμε καμμία ταινία κ.Μακρή, τύφλα να έχει ο Σπήλμπεργκ...:D)
 

farlekas 1980

Παλαιό Μέλος
#33
Φιλε "καποιε" , δεν μας εχεις πει που διαμενεις για να βοηθησουμε πιο συγκεκριμενα ! Παντως αν βρισκεσαι κοντα στην πολη μου εχεις ωραιοτατες επιλογες ! Σε μια εξ'αυτων που ειναι και οικονομικοτατη , διδασκουν με πολυ ζηλο και μερακι καραπαναγιωτιδη :eek:! Αξιζει να αλλαξεις τον τοπο διαμονης σου :rolleyes: !!!
 
#36
Παιδια ειμαι σε διλημα σε ποιον δασκαλο απ τους δυο να παω
Σε ενα που ειχε δασκαλο ΤΟν Αθανασιο Παναγιωτιδη ή σε ενα που ειχε τον Σπύρο Περιστερη?
Φίλε η αισθητική σου είναι σε σύγχυση ή...μας δουλεύεις !!
 
Top