Να καταργηθεί η ανώνυμη δημοσίευση;

Να καταργηθεί η δυνατότητα ανώνυμης δημοσίευσης;

  • Ναί, να καταργηθεί

    Votes: 16 34.8%
  • Όχι να μην καταργηθεί

    Votes: 25 54.3%
  • Δε με νοιάζει

    Votes: 5 10.9%

  • Total voters
    46
  • Poll closed .

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
#41
Ο προστατευμένος χώρος που ζητάει ο κ. Γιώργος ουσιαστικά υπάρχει ήδη. Είναι η σελίδα προφίλ του κάθε μέλους. Οι μη εγγεγραμένοι επισκέπτες και οι μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου (bots) δεν έχουν πλέον (μετά από την πρόσφατη ρύθμισή μου) πρόσβαση σε αυτές τις σελίδες.
 

dpapagia

Δημήτρης Παπαγιαννούλης
#42
Ο προστατευμένος χώρος που ζητάει ο κ. Γιώργος ουσιαστικά υπάρχει ήδη. Είναι η σελίδα προφίλ του κάθε μέλους. Οι μη εγγεγραμένοι επισκέπτες και οι μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου (bots) δεν έχουν πλέον (μετά από την πρόσφατη ρύθμισή μου) πρόσβαση σε αυτές τις σελίδες.
Μήπως θα 'ταν καλό να προστατευόταν και η περιοχή του καλωσορίσματος μελών; Επειδή είναι αρκετοί που έχουν γράψει για τον εαυτό τους (όχι ότι με αφορά προσωπικά, μια και δεν έχω γράψει για μένα, εδώ που τα λέμε...:eek:).
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
#43
Μήπως θα 'ταν καλό να προστατευόταν και η περιοχή του καλωσορίσματος μελών; Επειδή είναι αρκετοί που έχουν γράψει για τον εαυτό τους (όχι ότι με αφορά προσωπικά, μια και δεν έχω γράψει για μένα, εδώ που τα λέμε...:eek:).
Έγινε. Μπορείς να γράψεις ελεύθερα τώρα :wink:
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#44


π. Μάξιμε,
δεν έγινα κατανοητός, ίσως γιατί δεν διατύπωσα πολύ σωστά τη σκέψη μου. Ἐφερα ένα απλό παράδειγμα για τις πιθανές επιπλοκές. Εννοούσα ότι αν μπήκες στο Ψαλτολόγιο εν ώρα εργασίας μπορεί να σε ελέγξει ο εργοδότης σου....
Αν και τα χωρία είναι πολύ διαφωτιστικά, η ζωή πάτερ στον κόσμο έχει γίνει ιδιαίτερα σύνθετη.




κ. Λιναρδάκη,
(κι ευχαριστώ που με θυμηθήκατε) αν και διηγηθήκατε αυτήν τη γλαφυρή ιστορία χάριν παιδιάς, περιγράφει ακριβώς και το νόημα της πρότασης που έγινε: ένας υπο-χώρος όπου τα ψευδώνυμα θα αντιστοιχίζονται στα πραγματικά ονόματα και στον οποίο θα έχουν πρόσβαση τα μέλη του φόρουμ κι όχι οι εξωτερικοί.
Και κάτι ακόμη, αν μου επιτρέπετε. Όταν είστε πασίγνωστος, δεν φοβάστε την επωνυμία. Δεν ισχύει το ίδιο για μένα τον ευρύτατα άγνωστο.

Αγαπητε Γιωργο
Ε οχι να επιτραπει η ανωνυμια , γιατι καποιοι θα φοβουνται μην ανακαλυψει ο εργοδοτης τους , οτι ασχολουνται με το Ιντερνετ εν ωρα εργασιας .

Μα την προταση σου την επικροτησα , αφου και εγω θελω να ειναι επωνυμοι ολοι οι μετεχωντες στο φορουμ .

Δεν ξερω αν διαβασες το θεμα ''Υμνοι Μεγαλης Εβδομαδας'' (το κλειδωσε ο κ. Διαχειριστης και πολυ καλα εκαμε) . Εκει θα δεις πως και τι γραφει καποιος ανωνυμος ονοματι gilli και θα καταλαβεις γιατι επιμενω στην επωνυμια .

Οσο για το ''ευρυτατα αγνωστος'' , θα μου επιτρεψεις μια συμβουλη που ειναι
συγχρονως και παρακληση και επιθυμια μου : Μην υποτιμας τον εαυτο σου .
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#45
Ο προστατευμένος χώρος που ζητάει ο κ. Γιώργος ουσιαστικά υπάρχει ήδη. Είναι η σελίδα προφίλ του κάθε μέλους. Οι μη εγγεγραμένοι επισκέπτες και οι μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου (bots) δεν έχουν πλέον (μετά από την πρόσφατη ρύθμισή μου) πρόσβαση σε αυτές τις σελίδες.
Τοτε ας βαλλουν ΟΛΑ τα μελη τα στοιχεια τους στο προφιλ τους . Εκτος και αν εχουν καποια σκοπιμοτητα , οποτε ας πανε στο καλο .
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#46
Αγαπητε Γιωργο
Ε οχι να επιτραπει η ανωνυμια , γιατι καποιοι θα φοβουνται μην ανακαλυψει ο εργοδοτης τους , οτι ασχολουνται με το Ιντερνετ εν ωρα εργασιας .
Αγαπητέ κ. Λιναρδάκη,
ένα απλό παράδειγμα έφερα για τις πιθανές επιπλοκές. Ίσως να μην ήταν εύστοχο. Απλά δεν είναι φυσικά ο μοναδικός λόγος.

Δεν ξερω αν διαβασες το θεμα ''Υμνοι Μεγαλης Εβδομαδας'' (το κλειδωσε ο κ. Διαχειριστης και πολυ καλα εκαμε) . Εκει θα δεις πως και τι γραφει καποιος ανωνυμος ονοματι gilli και θα καταλαβεις γιατι επιμενω στην επωνυμια .
Το διάβασα χθες, απογοητεύτηκα και εξαιτίας αυτού άνοιξα ένα thread "Περί ιερωμένων". (Θα συμφωνήσετε βέβαια ότι δεν θα γινόταν λιγότερο προσβλητικά κάποια πράγματα που λέγονται αν υπάρχει επωνυμία. Κι επειδή μιλάτε με παροιμίες, και είναι από τα πράγματα που μου αρέσουν πολύ, να πω κι εγώ ότι "η πληγή γιαίνει, ο κακός λόγος μένει" (συμπληρώνω: είτε είσαι επώνυμος είτε ανώνυμος).
Δόξα τω Θεώ, χάρη και στον διαχειριστή μας, μπορούμε να πούμε, όπως λέτε, ότι τώρα δεν έχει κάποιος λόγο να είναι ανώνυμος.

ΥΓ Για τη συμβουλή σας ευχαριστώ πολύ. Αλλά εξακολουθώ να μην είμαι τίποτα...
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#47
προστατευμένος χώρος που ζητάει ο κ. Γιώργος ουσιαστικά υπάρχει ήδη. Είναι η σελίδα προφίλ του κάθε μέλους. Οι μη εγγεγραμένοι επισκέπτες και οι μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου (bots) δεν έχουν πλέον (μετά από την πρόσφατη ρύθμισή μου) πρόσβαση σε αυτές τις σελίδες.
Πού ακριβώς είναι, αγαπητέ Δημήτρη, μπήκα στο προφίλ, αλλά δεν ξέρω πού να το καταχωρίσω....
 

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
#48
Τοτε ας βαλλουν ΟΛΑ τα μελη τα στοιχεια τους στο προφιλ τους . Εκτος και αν εχουν καποια σκοπιμοτητα , οποτε ας πανε στο καλο .
Γιατί κ. Λιναρδάκη νά γίνει ζημιά; Ἄλλοι θέλουν νά διαφημιστοῦν, ὅπως π.χ. μαγαζιά; Κακό εἶναι;

Καί κάτι ἄλλο.
Λέω κι ἐγώ ν᾿ ἀλλάξω, καί νά γίνω ἀνώνυμος.
Μάλιστα σκέπτομια νά ζητήσω κωδικό «ieraarchiepiskopiathinon» (κατά τό «neaskiti»). Γίνεται λέτε ἤ θά ὑπάρξει ἀντίδραση;
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#49
Γιατί κ. Λιναρδάκη νά γίνει ζημιά; Ἄλλοι θέλουν νά διαφημιστοῦν, ὅπως π.χ. μαγαζιά; Κακό εἶναι;

Καί κάτι ἄλλο.
Λέω κι ἐγώ ν᾿ ἀλλάξω, καί νά γίνω ἀνώνυμος.
Μάλιστα σκέπτομια νά ζητήσω κωδικό «ieraarchiepiskopiathinon» (κατά τό «neaskiti»). Γίνεται λέτε ἤ θά ὑπάρξει ἀντίδραση;
Πατερ
Θαυμαζω το λεπτο αλλα σαρκαστικο χιουμορ σας . Βρειτε και για μενα ενα καταλληλο για την περιπτωση μου ψευδωνυμο . Ετσι θα γινεται και νονος μου .
 

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
#50
Κύριε Λιναρδάκη,
Εἶναι γραμμένο στό Γεροντικό ὅτι ὁ ἅγιος Ἀντώνιος ἔλεγε, ὅτι ἄν τεντώσεις πολύ τό τόξο θά σπάσει.
Ὅλα χρειάζονται...
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#51
Κύριε Λιναρδάκη,
Εἶναι γραμμένο στό Γεροντικό ὅτι ὁ ἅγιος Ἀντώνιος ἔλεγε, ὅτι ἄν τεντώσεις πολύ τό τόξο θά σπάσει.
Ὅλα χρειάζονται...
Προτεινω ψυχραιμια . Γιατι αν σπασει το τοξο , θα αχρηστευθει και ο Τοξοτης
(ειναι και το ζωδιο μου) που ριχνει με πολυ επιτυχια τα βελη (κατευθειαν στο στοχο) .
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
#52

Αγαπητέ φίλε,
η τοποθέτησή σας με την παράθεση και του ευαγγελικού χωρίου, δείχνει να είναι πολύ κοντά στο νόημα του ευαγγελίου περί ανιδιοτελούς προσφοράς.
Σε ένα μόνο σημείο, αλλά βασικό, θα διαφωνήσω με όσα λέτε. Αν τελικά το φόρουμ γίνει τόσο ανοιχτό ώστε να μπαίνει μέσα ο καθένας εύκολα και μετά να φεύγει, θα χαθεί η αίσθηση της κοινότητας, θα έλεγα καλύτερα της οικογένειας που νιώθει κάποιος όταν ξέρει με πόσους και ποιους μιλάει. Είναι νόμος αυτό στη ζωή: κάθε έργο, κάθε σχέση, κάθε πολιτισμός, κάθε τι που μεγαλώνει σε πλάτος χάνει σε βάθος και αντίστροφα.
Και σε κάτι άλλο δεν θα συμφωνήσω: ο αριθμός των επισκεπτών, δεν είναι απαραίτητα κριτήριο για την άνθηση της βυζαντινής μουσικής και λόγος να καμαρώνουμε, απλούστατα γιατί είναι ποσοτικό στοιχείο.

Κατά τ΄άλλα, η ιδέα της ανιδιοτελούς προσφοράς, καθώς και της επιείκειας είναι πολύ σωστή και πνευματική –για ένα τέτοιο φόρουμ- και σας ευχαριστούμε.
Αγαπητέ Γεώργιε...ανώνυμε (και πολύ καλά κάνετε!).

Συμφωνώ κι εγώ με την ουσία των όσων γράφετε. Νομίζω όμως ότι δεν πρέπει να συγχέουμε την αίσθηση μιας κοινότητας διαδικτυακής ("online") με αυτήν μιας κοινότητας της φυσικής μας ζωής ("offline"). Έχω ξαναπεί ότι στο διαδίκτυο ο Vangelis είναι ο Vangelis και ο nikosthe είναι ο nikosthe. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Και μη μου πει κανείς επιχειρήματα του στυλ "Ο χριστιανός πρέπει να έχει όνομα και μ' αυτό να τον φωνάζουμε" και τέτοια. Μα ήδη αυτός που τα λέει έχει μπει στο internet ούτε καν με ψευδώνυμο, αλλά... με μια ip διεύθυνση!

Παρομοίως (δηλ. τα διαφορετικά δεδομένα μεταξύ πραγματικού και ψηφιακού κόσμου) ισχύει και στο άλλο θέμα που θίγεται: φυσικά και η αύξηση των μελών δεν φανερώνει την "άνθηση της βυζαντινής μουσικής" (αν και δε βλέπω να μεταχειρίστηκα τέτοια έκφραση), στον κόσμο όμως του internet δείχνει την άνθηση μιας ιστοσελίδας και το μεγάλωμα μιας ψηφιακής κοινότητας.

Επίσης, δεν θεωρώ άσχημη συμπεριφορά να πει κάποιος "Τι νέο έχει σήμερα το Ψαλτολόγιο; Αυτό... Το κατέβασα κι έφυγα" Αυτή τη συμπεριφορά νομίζω την κάνει ο καθένας μας καθημερινά, είτε σε ιστοσελίδες είτε σε forums: ενημερώνεται και κατεβάζει χωρίς απαραίτητα να συμμετέχει. Μα και οι ιστοσελίδες γι' αυτό φτιάχνονται, όχι για να αξιώνουν από τον κόσμο ντε και καλά συμμετοχή (αυτό έλειπε...) αλλά για να ενημερώνεται ο κόσμος και να κατεβάζει υλικό εύκολα και χωρίς κόπο, ακριβώς γιατί ο φορέας της ιστοσελίδας πιστεύει σ' αυτό που κάνει και θέλει να το διαδώσει ελεύθερα(δεν μιλάμε για τις εμπορικές).

Συμπέρασμα: μη συγχέουμε τον πραγματικό κόσμο με τον κόσμο του διαδικτύου.
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
#53
Γιώργος Μ.;17015 said:
Πού ακριβώς είναι, αγαπητέ Δημήτρη, μπήκα στο προφίλ, αλλά δεν ξέρω πού να το καταχωρίσω....
Στα Βιογραφικά (τα αλλάζεις μέσω του πίνακα ελέγχου χρήστη).
 
Last edited:

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#54
Ευχαριστώ αγαπητέ Δημήτρη.

ΥΓ: Με την ευκαιρία, να πω στους φίλους που μου απαντούν ότι δεν είμαι πια Γιώργος...ανώνυμος. Το όνομά μου υπάρχει στα βιογραφικά, εκεί που κάποτε έγραφε Φιλόλογος.
 

ΠΛΗΘΩΝ ΜΒ

Παλαιόν Μέλος
#55
«Μη συγχέουμε τον πραγματικό κόσμο με τον κόσμο του διαδικτύου…»
Ποιος το κάνει αυτό ; Μα τα…παιδιά ! Και εμείς που σ’ αυτή τη κατηγορία είμαστε(…!;), δικαιούμαστε κάποιας ελαστικότητας στις σχέσεις μας μέσα στο διαδίκτυο. Έξω από δω, βλέπουμε…
Τα παιδιά λοιπόν, δεν δίνουν και μεγάλη σημασία – πέρα από το όνομα – στις λοιπές «ιδιότητες» των φίλων/συντρόφων τους : ούτε στο φύλλο, ούτε στο χρώμα, ούτε στη τσέπη, ούτε στο IQ, ούτε στη συγγένεια, ούτε, ούτε… Αρκεί να είναι ο σύντροφός τους στο παιχνίδι τους και στη συναναστροφή τους. Δηλ. να είναι φίλος τους. Και το βασικό : φίλος με το ζόρι, δεν γίνεται !
Μεταξύ φίλων δε πολλά συγχωρούνται… Πολλώ δε μάλλον μεταξύ ομοθρήσκων και ομο…ψαλλόντων ! Στη συντροφιά μας λοιπόν καλό είναι να υπάρχει μια ανεκτικότητα και αλληλοσεβασμός ( έχουμε και μια κάποια ηλικία τεσπα…) ακόμα και γι’ αυτούς που δεν θέλουν να μας πουν ποιοι είναι…Αρκεί βέβαια κι αυτοί να είναι φίλοι μας και όχι … «φίλοι» ( όπως έλεγε κι ο συχωρεμένος ο Αρτέμης ο Μάτσας για τους Γερμανούς ! ). Να σέβονται τους κανόνες κλπ κλπ χιλιοειπωμένα.
Τώρα αν συμμετέχουν όλοι ή οι περισσότεροι ενεργά με μηνύματα κλπ αυτό μόνον ο πανδαμάτωρ χρόνος θα το δείξει… Με το λάου-λάου, μη βιαζόμαστε. Και δεν είμαστε όλοι Διδάσκαλοι και Άρχοντες για να εκφέρουμε γνώμη βαρύνουσα επί τόσων λεπτών και σοβαρών θεμάτων που βλέπουμε να συζητιούνται εδώ. Απλοί… χρήστες είμαστε ! ( ΚΑΙ – παρεμπιπτόντως - με το θέλημά ΤΟΥ , ΙΕΡΟψάλτες .)
Νομίζω δε ότι αφού ακούσαμε τους θετούς , θα πρέπει κι ο αληθινός μπαμπάς της ιστοσελίδας να έχει τον τελευταίο λόγο με την άποψή του για τη διάθεση του τέκνου του προς όλους μας, ώστε να κατακλείσουμε το θέμα.
Καλό απόγευμα σε όλους
 

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
#56
Πάντως ἔχω γράψει «ἄς γίνει ὅ, τι τό καλύτερο γιά τό Ψαλτολόγιον». Ὅπως δέν φοβᾶμαι τά παραπάνω, δέν φοβᾶμαι καί τούς ἀνώνυμους.
«Ἀνώνυμοι» μέ «ἀνώνυμοι» διαφέρουν. Δέν μπαίνουν ὅλοι στό ἴδιο τσουβάλι. Ὅπως ὁμοίως καί οἱ «ἐπώνυμοι» ἤ οἱ δῆθεν «ἐπώνυμοι» (τό χειρότερο).
Τά μέτρα ἔχουν ἐνταθεῖ καί ὅλοι ἀντιμετωπίζονται ἀναλόγως. Μάθαμε νά μήν πέφτουμε σέ παγίδες, καί τέλος ὁ καθένας κρίνετε ἀπό τή στάση του. Ἐπίσης ὁ καθένας μας εἶναι ἐλεύθερος νά κρατήσει ὅποια στάση θέλει ἀπέναντι ὅποιων θέλει.

Ἔχω χαρεῖ στόν καιρό πού συμμετέχω, τό πόσοι ἀνώνυμοι τελικά ἀπεκάλυψαν τό ὄνομά τους καί τόν τόπο τους, μετά ἀπό τά αἰσθήματα πού ἔνοιωσαν ἐδῶ μέσα.
Τώρα πού τό σκέπτομαι, ἄν καί ἔχω ψηφίσει σύμφωνα μέ τή στάση τή δική μου, ἄς δίνεται ἡ καλοπροαίρετη εὐκαιρία... καί ἡ κακοπροαίρετη θά φανεῖ καί θά ἀποκοπεῖ...
«Ἔχουν γνῶσιν οἱ φύλακες»....
Τό θέμα νομίζω ἔχει κριθεῖ.
Ἄς μή δημιουργοῦμε ἄλλη ἀναστάτωση στό φόρουμ.
Δόξα τῷ Θεῷ πάει ἀπό τό καλό στό καλύτερο, χαίρει μεγάλης ἀποδοχῆς καί ὑψηλῆς ἐκτιμήσεως.
Μέσα σέ μιά κοινότητα/οἰκογένεια ὅλα μπορεῖ νά συμβοῦν, ἀλλά καί ὅλα ἀντιμετωπίζονται.

«διὸ προσλαμβάνεσθε ἀλλήλους, καθὼς καὶ ὁ Χριστὸς προσελάβετο ἡμᾶς εἰς δόξαν Θεοῦ ... »

Διευκρίνηση:
Τά παραπάνω τά ἔγραψα μέ ἀφορμή τήν παρακάτω παράθεση ἀπό ἄλλο θέμα.


Για την ανωνυμια εχω γραψει κατα καιρους διαφορα , υπερμαχος ων της επωνυμιας και μολις βρω χρονο θα επανελθω με σχετικη ανακοινωση , γιατι το κακο εχει παραγεινει.
 
Last edited:
Top