Ήθελα να θέσω ένα θέμα (δεν ξέρω αν εδώ είναι η κατάλληλη θέση)
Οι περισσότεροι νομίζω δε συμφωνούμε με τον παραγκωνισμό της Παρακλητικής, λόγω της τιμής όλο και περισσοτέρων αγίων με νέεες ακολουθίες ή ύμνους (αν όχι ή γιατί χωράει πολλή και καλή συζήτηση).
Αν όμως αυτό ισχύει, γιατί συνεχώς συντάσσονται νέες ακολουθίες οι οποίες επιδιώκεται να διαδοθούν (δεν φαίνεται να προορίζονται για ειδική τοπική χρήση. Εντύπωση μου προξενεί αυτό και στο εξαίρετο πειροδικό τυπικού "Συμβολή".
Το ίδιο ισχύει και για τα απολυτίκια. Τα αρχαία κοινά απολυτίκια (μαρτύρων, ιεραρχών, κ.τ.λ.) όλο και παραγκωνίζονται από νεότερα ειδικά για κάθε άγιο (π.χ. ενιαύσιος στέφανος).
Οι περισσότεροι νομίζω δε συμφωνούμε με τον παραγκωνισμό της Παρακλητικής, λόγω της τιμής όλο και περισσοτέρων αγίων με νέεες ακολουθίες ή ύμνους (αν όχι ή γιατί χωράει πολλή και καλή συζήτηση).
Αν όμως αυτό ισχύει, γιατί συνεχώς συντάσσονται νέες ακολουθίες οι οποίες επιδιώκεται να διαδοθούν (δεν φαίνεται να προορίζονται για ειδική τοπική χρήση. Εντύπωση μου προξενεί αυτό και στο εξαίρετο πειροδικό τυπικού "Συμβολή".
Το ίδιο ισχύει και για τα απολυτίκια. Τα αρχαία κοινά απολυτίκια (μαρτύρων, ιεραρχών, κ.τ.λ.) όλο και παραγκωνίζονται από νεότερα ειδικά για κάθε άγιο (π.χ. ενιαύσιος στέφανος).