Μουσικός ανταγωνισμός και λατρευτική τάξη

Emmanouil Giannopoulos

Emmanouil Giannopoulos
Επισης, κ Γιαννοπουλε, καλό θα ήταν να αποφευγετε να μιλατε ειρωνικά κ απαξιωτικά για τους άρχοντες Πριγγο κ Στανιτσα. Αν δεν υπήρχαν αυτοί καθώς κ οι παλαιότεροι τους, πολλά πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά.

Δεν ξέρω γιατί το λέτε αυτό. Έγραψα ειρωνικά ή απαξιωτικά για κάποιον από τους δύο; Που;
Αντιθέτως, πέρασα αρκετά χρόνια αντιγράφοντας μπομπίνες ιδιαίτερα του Στανίτσα, ακούγοντας και θαυμάζοντας την τέχνη του, την καθαρότητα και την εκφραστικότητα της φωνής του και τόσα, τόσα άλλα... Και γνωρίζω περιστατικά από τη ζωή και των δύο, καθώς ο μεν θείος μου ήταν μαθητής του Πρίγγου, ο δε Στανίτσας είχε κάποιες πνευματικής φύσεως επαφές με πολύ γνωστό μου κληρικό.
Ο λίβελος (λίβελος δεν είναι ουσιαστικά;) κατά των δύο αλλά και κατά του πατριάρχου Αθηναγόρου και κατά γενικότερα των αρχόντων του πατριαρχείου, γράφτηκε από τον πολύ σεβαστό κατά τα άλλα "Άρχοντα πρωτοψάλτη της Αγιωτάτης Αρχιεπισκοπής Κωνσταντινουπόλεως" (πρώτη φορά ακούω άρχοντας να φορτώνει τόσα πάθη και χαμηλά κίνητρα σε προγενέστερους πατριάρχες, πρωτοψάλτες, λαμπαδάριους, δομέστικους, κ.λπ. θεωρώντας ότι δεν τρέχει τίποτα στην εκκλησιαστική-λατρευτική ζωή), όχι από εμένα. Ούτε δέχτηκα αυτά που γράφτηκαν, ούτε έκρινα τα πρόσωπα. Απλά, επειδή όσα γράφτηκαν θεωρήθηκαν ώς υποστηρικτικά, ή ότι δεν επηρεάζουν, την κατάνυξη και την δημιουργία καλής λατρευτικής ατμόσφαιρας (αν είναι δυνατόν), είπα να τα δούμε λίγο αναλυτικά.
Φιλικά
Ε.Γ.
 

petrosgrc

Πέτρος Γαλάνης
αυτος δεν ήταν εκει............... αυτη ομως ήταν χάρη σ αυτον!

Πιστεύω φίλε Κώστα ότι η διατύπωση θέλει λίγο διόρθωση: Στον παράδεισο δεν πήγε χάρη σ' αυτόν (γιατί στον παράδεισο μπαίνει κανείς μόνο θεία βουλήσει) αλλά μέσω αυτού γνώρισε την Εκκλησία και άρχισε πνευματικό αγώνα και έτσι ο Κύριος της άνοιξε τον παράδεισο. Φυσικά μπορεί με τις δεήσεις αυτής της κυρίας μέσα στον παράδεισο να τη σκαπούλαρε κι ο ψάλτης... Αυτό το παίρνω σαν ένα ενδεχόμενο...
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Τσακιτζής;16365 said:
Το γεγονός όμως ήταν ένα : Ο Στανίτσας θαύμαζε τον Πρίγγο και ο Πρίγγος τον Στανίτσα ( σύμφωνα με πολλές μαρτυρίες διαφόρων, αλλά ιδίως από τον Νίκο το Σαλτάρη ).
ΠΟΤΕ όμως δεν τέθηκε θέμα κατανύξεως, προσευχής και τέλος προορισμού της όλης Λατρείας και δεν μπορώ να καταλάβω, πως σου "κόλλησε" κάτι τέτοιο στο μυαλό.
Αγαπητέ Άρχοντα,
ευχαριστούμε για τις τόσες πληροφορίες.

Οι διαφωνούντες ίσως έχουν φτάσει σε επίπεδο "εν Χριστώ σαλότητος" και όταν ψάλλουν απέναντι από έναν καλό ψάλτη προσπαθούν να κάνουν λάθη και φάλτσα για να φαίνονται κατώτεροι.

Ο Πρίγγος και ο Στανίτσας έκαναν ότι κάνουν όλοι οι ψάλτες γύρω μας.
Αλλά και κάτι που δεν μπορούν να κάνουν οι ψάλτες, γιατί δεν είναι Άρχοντες, αυτά που επεσήμανε ο κ. Ιωαννίδης και τα έβαλα σε παράθεση στο παρόν μήνυμα.

Τα έβαλα σε παράθεση γιατί από όλα όσα διάβασα και τις απαντήσεις αυτά μου έκαναν εντύπωση.
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Αν και ακόμη ψάχνω να βρω το νόημα του "διαφορώ", δεν μπορώ να ενθουσιάζομαι με την διαπίστωση αυτή.

Αν ψάχνεις ακόμη, κοίτα κοίτα στο google για τυπογραφικά κλάθη, ή λάθος
πληκρολόγηση.

Μην κατηγορείτε αβασάνιστα τους συμφορουμίστες. :eek:
 

Hristakis

Παμπάλαιο φθορικό μέλος
[σημείωμα συντονιστή] παρακαλώ ας μην πάρει έκταση το θέμα...ο καθένας μπορεί να εκφράσει την άποψή του, αλλά όχι με ειρωνείες και υπονοούμενα.
 

Emmanouil Giannopoulos

Emmanouil Giannopoulos
Αν ψάχνεις ακόμη, κοίτα κοίτα στο google για τυπογραφικά κλάθη, ή λάθος
πληκρολόγηση.

Μην κατηγορείτε αβασάνιστα τους συμφορουμίστες. :eek:

ευχαριστώ για την υπόδειξη, δεν κατηγόρησα κανέναν.
Βέβαια δεν με ενόχλησε το ορθογραφικό λάθος, λάθος καταλάβατε, τέτοια κάνουμε όλοι, λίγα ή πολλά. Προσπαθούσα όμως να καταλάβω ποιο γράμμα πρέπει να βάλω αντί για το ω, ώστε να βγάλει νόημα η πρόταση: "Από ανέκαθεν, η διαφορώ των Τίτλων των Αρχόντων των Πατριαρχικών Αναλογίων, ήταν μεγάλη."
Δεν τα κατάφερα, και κατέληξα στο ότι δεν βγαίνει νόημα. Βλέπετε δεν είναι μόνο η ορθογραφία αλλά και η σύνταξη.
Καλά κάνατε και εντυπωσιαστήκατε από το παράθεμα. Είναι σημαντικό.
Αλλά για τα άλλα, τα πολλά, θα μας πείτε κάτι; Κατά την γνώμη σας περιποιεί τιμή να λέγονται αυτά και ακολούθως να υποστηρίζεται ότι όλα ήταν καλά στην λατρεία;
Ε.Γ.
 

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
Αν μπορούσαμε να κάνουμε μια "ακτινογραφία" του ψυχικού κόσμου του Στανίτσα κ του Πρίγγου κατα την ώρα του "ανταγωνισμού" και καθήσουμε σε μια καρέκλα κ συζητήσουμε για αυτή θα βλέπαμε και θα υπογραμμίζαμε ζήλειες, πάθη κτλ κτλ.

Κατ αρχήν δε μπορούμε να το κάνουμε αυτό.

Αν όμως μπορούσαμε, θα έπρεπε να λάβουμε υπ όψιν ότι κ εμείς το κάνουμε αυτό, στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας. Εννοώ ποιός μπορεί να ισχυριστεί ότι δε ζηλεύει όταν ψάλλει με έναν εφάμιλό του και δε σκέφτεται κατα βάθος "Πρέπει να σταθώ στο ύψος μου κ να δείξω ότι κ εγώ καλά τα λέω".
Επίσης θα συμφωνήσει κανείς ότι 2 κορυφές δύσκολα χωράνε σε ένα μέρος, συγκεκριμένα στον ίδιο ναό.

Επίσης, ο Θεός τους εμπιστεύθηκε ένα τάλαντο που αν μη τι άλλο συγκεντρώνει τον ανθρώπινο θαυμασμό και τα "εγκώμια". Ειδικά τότε που η ψαλτική όπως αναφέρθηκε ήταν απόλαυση και σημείο αναφοράς. Ο κόσμος συζήταγε στο δρόμο "Έτσι το είπε ο Στανίτσας, ο τάδε το είπε αλλιώς..." και είχε άποψη και κριτήριο, καλύτερο τουλάχιστον απο ότι σήμερα.

Αν το εμπιστευόταν σε εμένα αυτό το τάλαντο, ποιός το λέει ότι δε θα ήμουν μια μεγάλη.......ψωνάρα, (με συγχωρείτε για την έκφραση, δε ταιριάζει στο φόρουμ αλλά ταιριάζει στη περίσταση). Για να το εμπιστεύτηκε στο Πρίγγο, στο Στανίτσα και τον κάθε Στανίτσα σημαίνει ότι έχουν τη ταπείνωση να το παλέψουν τουλάχιστον.

Ομοίως, ένας ιερωμένος, πόσο μάλλον Οικουμενικός Πατριάρχης, που μέρα νύχτα τον φωνάζουν Παναγιώτατο....ποιμήν ποιμένων κ δε ξέρω τι άλλο, του βάζουν μετάνοια κτλ κτλ......ε, πως να το κάνουμε.....σηκώνει μεγάλο σταυρό, πως να το πούμε, κινδύνου να πιστέψει ότι είναι σπουδαίος. Οπότε ισχύουν λίγο πολύ τα ίδια.

Όσο για το κόσμο, όποιος είναι να κατανυχθεί θα το κάνει όποιος κ αν ψέλνει. Όποιος δε καταλαβαίνει τίποτα, θα εντυπωσιαστεί ίσως αν ακούσει ένα πολύ καλό ψάλτη αλλά δε θα κατανυγεί. Αν κάποιος ψέλνει σωστά, (με αντικειμενικά κριτήρια) και χρησιμοποιεί τις δυνατότητες της φωνής του κάνει ότι καλύτερο μπορεί κ όποιος είναι να βοηθηθεί θα βοηθηθεί.

Προσωπικές απόψεις, Παρακαλώ πυροβολήστε χωρίς φόβο και κυρίως, χωρίς πάθος.
 
Αγαπητέ κ. Γιαννόπουλε, έχετε απόλυτο δίκαιο ότι τέτοια άτοπα, σαν αυτά που άναφέρει ο κ. Ιωάννίδης, δεν έπρεπε και δεν πρέπει να συμβαίνουν. Όμως, ο κ. Ιωάννίδης απλώς τα περιέγραψε. Δεν νομίζω να έπραξε ο ίδιος κάτι το άτοπο. Όσον αφορά στην δυσπιστία σας σχετικώς με το επεισόδιο με το ωρολόγιο, θα συμφωνήσω μαζί σας, καθ΄ότι δεν απαγορεύεται (ή δεν απαγορευόταν) κάθε βιβλίο (πώς να ψάλεις χωρίς μηναία, φερ΄ ειπείν;), αλλά κάθε μουσικό βιβλίο. Φυσικά, αυτό δεν κάνει εντελώς απίθανη την ύπαρξη του περιστατικού. Αν διαβάσετε το βιβλίο του Τσιούνη, θα διαπιστώσετε ότι συνέβαιναν - ως μή ώφελε- πολλά τα άτοπα. Όσον αφορά στην δυσπιστία σας για το ψάλσιμο τόσων καλοφωνικών ειρμών, ο π. Γεώργιος Τσέτσης αναφέρει ένα περιστατικό σε ναό της Πόλεως (το 1942, εάν δεν απατώμαι), όπου εψάλησαν τρεις καλοφωνικοί ειρμοί (Έφριξε γη, Εσείσθησαν λαοί, Πάσαν την ελπίδα μου). Διόλου απίθανον, λοιπόν, να εψέλνοντο και τέσσερεις.

Υ.Γ. 1 Αγαπητέ μου Άρχων, ελπίζω να βρω καιρό να σας στείλω αυτά που σας είχα υποσχεθεί. Δεν σας έχω ξεχάσει.
Υ.Γ. 2 Αν και είναι τελείως άσχετο με το θέμα, το αναφέρω για να δούμε ότι συνέβαιναν στον Πατριαρχικό Ναό πράγματα που σε πολλούς φαίνονται αλλόκοτα. Μέχρι πριν από ορισμένες δεκαετίες υπήρχαν ακόμη στα στασίδια καρτελίτσες με το όνομα του ατόμου που πλήρωνε αδρά για να κάθεται στο συγκεκριμένο στασίδι. Κάτι δηλαδή σαν τα εισιτήρια διαρκείας στο ποδόσφαιρο!
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Καλά κάνατε και εντυπωσιαστήκατε από το παράθεμα. Είναι σημαντικό.
Αλλά για τα άλλα, τα πολλά, θα μας πείτε κάτι; Κατά την γνώμη σας περιποιεί τιμή να λέγονται αυτά και ακολούθως να υποστηρίζεται ότι όλα ήταν καλά στην λατρεία;

Οχι, δεν θα πω κάτι γιατί δεν είμαι το αρμόδιο όργανο της εκκλησίας να εκφράσω άποψη , διδασκαλία.
Για θέματα λατρείας ... άλλοι διδάσκαλοι και άλλοι προφήται...κτλ

Σαν απλός πιστός έχω την υποχρέωση να επαναστατώ όταν προβάλλονται λάθη ανθρώπων. Ή εκκλησία διαπαιδαγωγεί με αρετές των αγίων και όχι με τα λάθη τους.

Ετσι επεσήμανα αυτό το ωραίο κομματάκι που έγραψε ο Αρχων γιατί τα υπόλοιπα είναι κοινά και συνηθισμένα και ..βιολογικά.

Κάπου θα έπρεπε και ο Φωκαέας να ζήσει και οι λοιποί πρωτοψάλτες. Δεν ήσαν οι ασκητές.
 

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Υ.Γ. 1 Αγαπητέ μου Άρχων, ελπίζω να βρω Μέχρι πριν από ορισμένες δεκαετίες υπήρχαν ακόμη στα στασίδια καρτελίτσες με το όνομα του ατόμου που πλήρωνε αδρά για να κάθεται στο συγκεκριμένο στασίδι. Κάτι δηλαδή σαν τα εισιτήρια διαρκείας στο ποδόσφαιρο!

Aυτὀ συνέβαινε και στην Ελλάδα, τουλάχιστον στην επαρχία και συμβαίνει ακόμη στις Βαλκανικές ομόδοξες χώρες (στο επόμενο ταξείδι θα βγάλω και φωτογραφία καρτελίτσες στα στασίδια).
 

Emmanouil Giannopoulos

Emmanouil Giannopoulos
Οχι, δεν θα πω κάτι γιατί δεν είμαι το αρμόδιο όργανο της εκκλησίας να εκφράσω άποψη , διδασκαλία.
Για θέματα λατρείας ... άλλοι διδάσκαλοι και άλλοι προφήται...κτλ

Σαν απλός πιστός έχω την υποχρέωση να επαναστατώ όταν προβάλλονται λάθη ανθρώπων. Ή εκκλησία διαπαιδαγωγεί με αρετές των αγίων και όχι με τα λάθη τους.

Ετσι επεσήμανα αυτό το ωραίο κομματάκι που έγραψε ο Αρχων γιατί τα υπόλοιπα είναι κοινά και συνηθισμένα και ..βιολογικά.

Κάπου θα έπρεπε και ο Φωκαέας να ζήσει και οι λοιποί πρωτοψάλτες. Δεν ήσαν οι ασκητές.

Λυπάμαι αλλά δεν καταλαβαίνω την λογική σας. Λέτε:

Σαν απλός πιστός έχω την υποχρέωση να επαναστατώ όταν προβάλλονται λάθη ανθρώπων. Ή εκκλησία διαπαιδαγωγεί με αρετές των αγίων και όχι με τα λάθη τους.

Μάλιστα. Αυτό έκανα κι εγώ, "ως απλός πιστός". Αυτό όμως δεν ταιριάζει με τις άλλες σας διατυπώσεις:
Οχι, δεν θα πω κάτι γιατί δεν είμαι το αρμόδιο όργανο της εκκλησίας να εκφράσω άποψη , διδασκαλία.
Για θέματα λατρείας ... άλλοι διδάσκαλοι και άλλοι προφήται...κτλ
και:
τα υπόλοιπα είναι κοινά και συνηθισμένα και ..βιολογικά.
Τελικώς, ως ενσυνείδητοι χριστιανοί πρέπει να επισημαίνουμε τα άτοπα, αλλά και την μετά υπερηφανείας σχεδόν διατυμπάνισή τους, ή όχι;
Όσο για το
Κάπου θα έπρεπε και ο Φωκαέας να ζήσει και οι λοιποί πρωτοψάλτες. Δεν ήσαν οι ασκητές.
δεν καταλαβαίνω την σχέση του με όλα τα προηγούμενα. Δηλαδή με τι ζούσαν; Με την ζήλεια και τα επεισόδια; Εκτός αν κάτι άλλο θέλετε να πείτε, το οποίο μου διαφεύγει.
Ε.Γ.
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ κ. Μανώλη,
έγραψα ότι είμαι αναρμόδιος να συζητώ θεολογικά θέματα και θέματα που αφορούν την λατρεία μας και την σωτηρία μας.
Άρα ότι γράφω καλά κάνετε και με διορθώνετε, κι αν εγώ δεν μπορώ να διορθωθώ τα διαβάζουν πολλοί και είναι προς καλό.

Τα φόρουμ πιστεύω είναι προς χαλάρωση και γράφουμε όλοι εν αγάπη .
Δεν είναι επιστημονική διατριβή ούτε θεολογικές προσεγγίσεις.

Για βιολογικές ανάγκες που έγραψα εννοούσα τα εξής.

Τότε υπήρχε το επάγγελμα (ή λειτούργημα) ψάλτης.
Όπως σε κάθε επάγγελμα ο καθένας επαγγελματίας θέλει να είναι καλύτερος από τον άλλον για να φάει κι ένα κομμάτι ψωμί, έτσι και ο επαγγελματίας ψάλτης θα έπρεπε να ζήσει.

Διαλαλούσε τα προσόντα του.
Την φωνή του και την τέχνη του.

Δεν ήταν ασκητής, είχε οικογένεια να θρέψει.
 
Last edited:

Emmanouil Giannopoulos

Emmanouil Giannopoulos
έγραψα ότι είμαι αναρμόδιος να συζητώ θεολογικά θέματα και θέματα που αφορούν την λατρεία μας και την σωτηρία μας.

Δεν συμφωνώ. Εμμένω στην άποψή σας (!): "Σαν απλός πιστός έχω την υποχρέωση να επαναστατώ όταν προβάλλονται λάθη ανθρώπων. Ή εκκλησία διαπαιδαγωγεί με αρετές των αγίων και όχι με τα λάθη τους." Την βρίσκω πολύ επιτυχημένη και εύστοχη.


Τα φόρουμ πιστεύω είναι προς χαλάρωση και γράφουμε όλοι εν αγάπη.
Σωστά. Γι' αυτό συνεχίζω αυτή την κουβέντα και δεν ψάχνω στο google.

Δεν είναι επιστημονική διατριβή ούτε θεολογικές προσεγγίσεις.
Διαφωνώ. Αν κάτι έχουν να μας πουν αυτά τα δύο (και έχουν να μας πουν πολλά) τότε να τα χρησιμοποιήσουμε.

Για βιολογικές ανάγκες που έγραψα εννοούσα τα εξής.

Τότε υπήρχε το επάγγελμα (ή λειτούργημα) ψάλτης.
Όπως σε κάθε επάγγελμα ο καθένας επαγγελματίας θέλει να είναι καλύτερος από τον άλλον για να φάει κι ένα κομμάτι ψωμί, έτσι και ο επαγγελματίας ψάλτης θα έπρεπε να ζήσει.

Διαλαλούσε τα προσόντα του.
Την φωνή του και την τέχνη του.

Δεν ήταν ασκητής, είχε οικογένεια να θρέψει.

Σεβαστό. Και εμείς ως διάκονοι της λατρείας και θεολόγοι και ψάλτες (χειροθετημένοι κληρικοί) και ενσυνείδητοι χριστιανοί και διδάσκαλοι της μουσικής της λατρείας, με τα λόγια, τα γραπτά και κυρίως το παράδειγμά μας, έχουμε την υποχρέωση να προσπαθήσουμε πέρα από "το επάγγελμα ψάλτης" ή "το επάγγελμα παπάς", ή "το επάγγελμα νεωκόρος", ή "επίτροπος". Οι ανάγκες ανάγκες και η ουσία ουσία.
Ε.Γ.
 

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Δεν ξέρω γιατί το λέτε αυτό. Έγραψα ειρωνικά ή απαξιωτικά για κάποιον από τους δύο; Που;
Αντιθέτως, πέρασα αρκετά χρόνια αντιγράφοντας μπομπίνες ιδιαίτερα του Στανίτσα, ακούγοντας και θαυμάζοντας την τέχνη του, την καθαρότητα και την εκφραστικότητα της φωνής του και τόσα, τόσα άλλα... Και γνωρίζω περιστατικά από τη ζωή και των δύο, καθώς ο μεν θείος μου ήταν μαθητής του Πρίγγου, ο δε Στανίτσας είχε κάποιες πνευματικής φύσεως επαφές με πολύ γνωστό μου κληρικό.
Ο λίβελος (λίβελος δεν είναι ουσιαστικά;) κατά των δύο αλλά και κατά του πατριάρχου Αθηναγόρου και κατά γενικότερα των αρχόντων του πατριαρχείου, γράφτηκε από τον πολύ σεβαστό κατά τα άλλα "Άρχοντα πρωτοψάλτη της Αγιωτάτης Αρχιεπισκοπής Κωνσταντινουπόλεως" (πρώτη φορά ακούω άρχοντας να φορτώνει τόσα πάθη και χαμηλά κίνητρα σε προγενέστερους πατριάρχες, πρωτοψάλτες, λαμπαδάριους, δομέστικους, κ.λπ. θεωρώντας ότι δεν τρέχει τίποτα στην εκκλησιαστική-λατρευτική ζωή), όχι από εμένα. Ούτε δέχτηκα αυτά που γράφτηκαν, ούτε έκρινα τα πρόσωπα. Απλά, επειδή όσα γράφτηκαν θεωρήθηκαν ώς υποστηρικτικά, ή ότι δεν επηρεάζουν, την κατάνυξη και την δημιουργία καλής λατρευτικής ατμόσφαιρας (αν είναι δυνατόν), είπα να τα δούμε λίγο αναλυτικά.
Φιλικά
Ε.Γ.

οκ, απλά μου φάνηκε ειρωνικό το μηνυμα 15. μη σας φαίνονται απιστευτα παντως τετοια περιστατικά... Ειδικά αυτό με τους καλοφωνικους ειρμους
 

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Αν μπορούσαμε να κάνουμε μια "ακτινογραφία" του ψυχικού κόσμου του Στανίτσα κ του Πρίγγου κατα την ώρα του "ανταγωνισμού" και καθήσουμε σε μια καρέκλα κ συζητήσουμε για αυτή θα βλέπαμε και θα υπογραμμίζαμε ζήλειες, πάθη κτλ κτλ.

μια αλλη εκδοχή που εγώ σκέφτομαι είναι ο μουσικός ενθουσιασμός, η "πόρωση" με την καλή εννοια, που είχαν κ οι δύο για τη μουσική, η προσπάθεια για το τέλειο μουσικό ηχητικό αποτέλεσμα... γιατί πρέπει δηλαδή να σκέφτονταν αρνητικά ο ένας για τον άλλο? ίσα ισα εγω νομιζω το χαιροντουσαν κ οι δυο πολύ... Κ γω αν ειχα απεναντι μου Πριγγο ή Στανίτσα θα ήθελα να λεω συνεχεια κ καλοφωνικους κ απ όλα...
 

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
Βρε Κώστα αυτό δεν είναι το ίδιο.

Αν ήσουν Λαμπαδάριος του Στανίτσα τι να ζηλέψεις? Σε περνάει με χίλια, θα το χαιρόσουν τουλάχιστον. Θα μάθαινες ακόμα καλύτερη μουσική από αυτή που ήδη ξέρεις κ θα λέγατε κ καλοφωνικούς ειρμούς κ απ όλα. Ποιός δε θέλει ένα καλό Πρωτοψάλτη απέναντί του?

Ενώ δύο κορυφαίοι κ ισάξιοι ο ένας απέναντι απο τον άλλο.....τρομερός πειρασμός σκέφτομαι. Είναι δυνατόν να μην αισθάνεσαι -έστω βαθιά μέσα σου- ανταγωνισμό και λιγάκι ζήλεια? Η Άγιος πρέπει να είσαι ή κ εγώ δε ξέρω.

ΥΓ. Συγνώμη για το "Σε περνάει με χίλια". Εντάξει, για το Στανίτσα μιλάω κ πιστεύω το αποδέχεσαι ε? :eek:
 

souldatos

Στέφανος Σουλδάτος
Ποιός δε θέλει ένα καλό Πρωτοψάλτη απέναντί του?

Άστα αυτά, Μιχάλη! Τα λες τώρα που είσαι δεξιός και έδιωξες και τον αριστερό σου... :p:p:p

Τον είχες ξεπατώσει στα αργά μαθήματα τον καημένο τον παππού. Άκου εκεί λειτουργία 5-10πμ! :D:D:D

Για να μην πω και για τα πανηγύρια σας. Κάθε φορά που έρχομαι να σε βοηθήσω σε κάποιο πανηγύρι, με ρωτάει ο ηγούμενος αν θα έρθω στο πανηγύρι τον άλλο μήνα!!! :D:D:D

[Για όσους δε γνωρίζουν, ο Μιχάλης ψέλνει στη μονή Παναγίας Φοινικιώτισσας στο Περιστέρι, η οποία πανηγυρίζει "εκτός των άλλων" 15 Αυγούστου, 8 Σεπτεμβρίου, 21 Νοεμβρίου, κάποια Κυριακή μετά το Πάσχα για άγνωστο λόγο, στη γιορτή του ηγουμένου και άλλες πολλές φορές που θεωρεί ο ηγούμενος κατάλληλες. Και από τα ευτράπελα του Περιστερίου: η μονή ονομάστηκε Φοινικιώτισσα επειδή χτίστηκε σε νταμάρι του οποίου ο τελευταίος ιδιοκτήτης λεγόταν Φοίνικας. Άλλη ονομασία που προτάθηκε αλλά δεν ψηφίστηκε ήταν Παναγία Νταμαριώτισσα!!!]
 
Last edited:

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
Είμαστε για τα πανηγύρια και γουστάρουμε.

Ξέχασες του Αγίου Δημητρίου που τον τιμάμε ιδιαίτερα στις 26/10 φυσικά και κάπου στην Ανοιξη που πανηγυρίζουμε την εύρεση της κάρας του στη Σύρο. Έχουμε κ φυλλάδα.

Στο επόμενο πανηγύρι έλα. Θα σε κάνουμε κ αναγνώστη.
 

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Βρε Κώστα αυτό δεν είναι το ίδιο.

Αν ήσουν Λαμπαδάριος του Στανίτσα τι να ζηλέψεις? Σε περνάει με χίλια, θα το χαιρόσουν τουλάχιστον. Θα μάθαινες ακόμα καλύτερη μουσική από αυτή που ήδη ξέρεις κ θα λέγατε κ καλοφωνικούς ειρμούς κ απ όλα. Ποιός δε θέλει ένα καλό Πρωτοψάλτη απέναντί του?

Ενώ δύο κορυφαίοι κ ισάξιοι ο ένας απέναντι απο τον άλλο.....τρομερός πειρασμός σκέφτομαι. Είναι δυνατόν να μην αισθάνεσαι -έστω βαθιά μέσα σου- ανταγωνισμό και λιγάκι ζήλεια? Η Άγιος πρέπει να είσαι ή κ εγώ δε ξέρω.

ΥΓ. Συγνώμη για το "Σε περνάει με χίλια". Εντάξει, για το Στανίτσα μιλάω κ πιστεύω το αποδέχεσαι ε? :eek:

Μα αυτό λέω, δεν είναι το ίδιο να ψάλλεις με κάποιο ασχετο κ με μια κορυφη.
Κι ο Στανίτσας οταν ηξερε οτι ειχε τον Πριγγο απεναντι του πιστευω το ευχαριστιοταν... Αυτοί οι ανθρωποι ειχαν μεράκι κ θα μπορούσαν να ψαλλουν οχι μονο 4 καλοφωνικούς αλλά όλη τη μέρα....
¨οσο για το αν ο Στανιτσας με περναει με χιλια, δεν το δεχομαι... Ειναι τουλαχιστον προσβλητικο κ απαιτω να το παρεις πισω......................

με περναει τουλαχιστον με 1000000
 

Hristakis

Παμπάλαιο φθορικό μέλος
¨οσο για το αν ο Στανιτσας με περναει με χιλια, δεν το δεχομαι... Ειναι τουλαχιστον προσβλητικο κ απαιτω να το παρεις πισω......................

με περναει τουλαχιστον με 1000000
"Χαλάρωσε δικέ μου" είπαμε όχι και έτσι...:eek::eek::eek:
βρε και εμείς εδώ πάνω που νομίζαμε ότι είσαι Φιρφιροτέτοιος....παραπλανείς το ξέρεις?:rolleyes:
 
Top