Το πλήκτρο - έχει την ίδια συμπεριφορά με το + που αναφέρθηκε παραπάνω. Το πατάω π.χ. μετά από την Πεταστή ή το Ολίγον και δεν ανοίγει το μενού των καταβάσεων ή ανοίγει αφού πατήσω το Shift ή μετά από πολλά πατήματα. Όπως συμβαίνει και με το +.
Τα πλήκτρα με τα βέλη πάνω και κάτω, όταν πατάω το βέλος προς τα κάτω ο κέρσορας που βρίσκεται μέσα στο μουσικό κείμενο δεν μεταφέρεται στην παρακάτω γραμμή, αλλά πηγαίνει στον επόμενο χαρακτήρα δεξιά από αυτόν που βρισκόταν. Σαν να πάταγα δηλ. το βέλος προς τα αριστερά. Το ίδιο κάνει και όταν πατάω το βέλος προς τα πάνω. Ο κέρσορας μεταβαίνει στον χαρακτήρα αριστερά και όχι στην πάνω γραμμή. Αυτά συμβαίνουν όταν ο κέρσορας είναι ενδιάμεσα στο μουσικό κείμενο. Όταν ο κέρσορας όμως βρίσκεται π.χ. στην δεξιά άκρη του κειμένου, τότε κατεβαίνει ή ανεβαίνει στις άλλες γραμμές κανονικά.