Μελωδός Χ 2024

athanasio

Νέο μέλος
Περιμένουμε με αγωνία...🙂
 

Attachments

  • Screenshot_20240816-221315_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240816-221315_Samsung Internet.jpg
    873.5 KB · Views: 140

Από Εδώ

ΧΡΥΣΟΣ ΜΕΛΩΔΟΣ 2015​

Δωρεάν έκδοση!
Είναι πλήρως συμβατή με την 2013 και προς τα εμπρός και προς τα πίσω.
Γενικώς είναι ίδια με το 2013 με μερικές βελτιώσεις, αλλά κυρίως διορθώνει τα σφάλματα της 2013.
Και φυσικά δουλεύει χωρίς κλειδί.
Και φυσικά τρέχει και στα Mac M2 (μέσω Windows)
Η εγκατάσταση δεν πειράζει την έκδοση 2013, μπορούν να συνυπάρχουν και οι δύο.
Το ειδικά αρχεία, γραμματοσειρές, Αρκτικές, κλίμακες κλπ έχουν δικό τους φάκελλο C:\ProgramData\Melodos_data_2015 και δεν ενοχλούν του 2013.
Θα είναι δωρεάν για ένα χρόνο, μέχρι 10/11/2025.
Λήψη !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~​

ΧΡΥΣΟΣ ΜΕΛΩΔΟΣ 2013​

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Για τους χρήστες Mac.
Το Μελωδός 2013 δεν τρέχει στα νέα Mac που έχουν επεξεργαστή Μ1 ή Μ2.​

ΝΕΟΣ OΔΗΓΟΣ ΚΛΕΙΔΙΟΥ - NEW KEY DRIVER

FOR WINDOWS 11


DOWLOAD

FOR WINDOWS 10

DOWLOAD
 
Ωραία, ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

Επίσης στη σελίδα του Μελωδού έχει μήνυμα ότι ετοιμάζεται και έκδοση 2024, εδώ:

Μετά τις 10/11/2025 τι γίνεται; Θα υπάρχουν και τα δύο (2024 και 2015);
 
Last edited:
Ήδη το δοκίμασα.

Πράγματι ένα bug που είχε το παλιό, έχει διορθωθεί. Ελπίζω και τα υπόλοιπα. Ευχαριστούμε π. Σάββα!

Προς το παρόν διαπίστωσα ένα μικρό θεματάκι:

Περίμενα, κάνοντας επαναφορά των κρίσιμων δεδομένων, ότι θα περνούσαν στον καινούριο Μελωδό οι παλιές ρυθμίσεις, πρότυπα αρχεία κλπ.
Όμως δεν έγινε έτσι. Τελικά το έκανα με απλή αντιγραφή αρχείων στο C:\ProgramData\Melodos_data_2015 (κρυφός φάκελος των windows). Όχι ότι είναι κάτι τρομερό. Αλλά μήπως δεν λειτουργεί σωστά η επαναφορά αρχείων;
 
Last edited:
Καλὸ εἶναι ὅσοι κάτοχοι τοῦ χρυσοῦ μελῳδοῦ 2013 κατέβασαν τὴν ἔκδοση 2015 νὰ μὴν τὴν χρησιμοποιήσουν, τουλάχιστον μέχρι νέας ἐνημέρωσης ἀπὸ τὸν δημιουργό. Ἔχει ἐλλείψεις (π.χ. δὲν λειτουργεῖ τὸ + γιὰ τὴν δημιουργία συνδυασμῶν χαρακτήρων ἀνάβασης) καὶ μόλις ἕνα ἀρχεῖο ἀποθηκευτεῖ μὲ τὴν 2015 δὲν ἀνοίγει ἀπὸ αὐτὴν τοῦ 2013 (βλ. εἰκ).
Ἂν ὁ π. Σάββας ὄντως προβεῖ σὲ μία τέτοια εἴδους σταθερὴ ἔκδοση τοῦ προγράμματος, ὡς ἐλάχιστο ἀντίδωρο δεσμεύομαι νὰ φτιάξω βίντεο - ὁδηγοὺς πρὸς ἀρχάριους γιὰ τὴν εὔκολη χρήση του.
 

Attachments

  • 2024-11-02 07 45 18.png
    2024-11-02 07 45 18.png
    12.1 KB · Views: 53
Last edited:
Δεν είναι μόνο το πλήκτρο + που παρουσιάζει προβλήματα. Είναι και το - (πλην) του κανονικού πληκτρολογίου (όχι του αριθμητικού) που έχει την ίδια συμπεριφορά, καθώς και τα πλήκτρα με τα βελάκια πάνω και κάτω που δεν λειτουργούν κανονικά.
Επιπλέον το πληκτρολόγιο μου φαίνεται ότι έχει μία ελαφρά καθυστέρηση στην ανταπόκριση των πλήκτρων από εκείνη της εκδόσεως 2013.
 
Για το πλήκτρο πλην - δεν διαπιστώνω πρόβλημα.
Για τα βελάκια δεν διαπιστώνω πρόβλημα.
Για καθυστέρηση δεν διαπιστώνω πρόβλημα.
Εκτός αν γίνετε πιο σαφής.
 
Για το πλήκτρο πλην - δεν διαπιστώνω πρόβλημα.
Για τα βελάκια δεν διαπιστώνω πρόβλημα.
Για καθυστέρηση δεν διαπιστώνω πρόβλημα.
Εκτός αν γίνετε πιο σαφής.
Το πλήκτρο - έχει την ίδια συμπεριφορά με το + που αναφέρθηκε παραπάνω. Το πατάω π.χ. μετά από την Πεταστή ή το Ολίγον και δεν ανοίγει το μενού των καταβάσεων ή ανοίγει αφού πατήσω το Shift ή μετά από πολλά πατήματα. Όπως συμβαίνει και με το +.

Τα πλήκτρα με τα βέλη πάνω και κάτω, όταν πατάω το βέλος προς τα κάτω ο κέρσορας που βρίσκεται μέσα στο μουσικό κείμενο δεν μεταφέρεται στην παρακάτω γραμμή, αλλά πηγαίνει στον επόμενο χαρακτήρα δεξιά από αυτόν που βρισκόταν. Σαν να πάταγα δηλ. το βέλος προς τα αριστερά. Το ίδιο κάνει και όταν πατάω το βέλος προς τα πάνω. Ο κέρσορας μεταβαίνει στον χαρακτήρα αριστερά και όχι στην πάνω γραμμή. Αυτά συμβαίνουν όταν ο κέρσορας είναι ενδιάμεσα στο μουσικό κείμενο. Όταν ο κέρσορας όμως βρίσκεται π.χ. στην δεξιά άκρη του κειμένου, τότε κατεβαίνει ή ανεβαίνει στις άλλες γραμμές κανονικά.

Όσο για την καθυστέρηση στην πληκτρολόγηση αυτό το λέω με κάθε επιφύλαξη γιατί μπορεί να είναι απλώς η ιδέα μου. Μου φαίνεται λοιπόν ότι όταν πατάμε π.χ. δύο φορές το Ο για να γράψουμε το Ολίγον ο χαρακτήρας εμφανίζεται στην έκδοση 2013 πιο γρήγορα, απ᾽ ότι στην έκδοση 2015. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μία συνολική καθυστέρηση στο γράψιμο του κειμένου, ειδικά όταν κάποιος γράφει πολύ γρήγορα, όπως εγώ που γράφω πλέον με τυφλό σύστημα στον Μελωδό. Μιλάω για ελάχιστη διαφορά όχι μεγάλα πράγματα!
 
Σε μένα δεν συμβαίνουν αυτά.
Αν και άλλος έχει τα ίδια προβλήματα με το πλήκτρο (-) και τα βελάκια ας το αναφέρει εδώ.
Το πλήκτρο - έχει την ίδια συμπεριφορά με το + που αναφέρθηκε παραπάνω. Το πατάω π.χ. μετά από την Πεταστή ή το Ολίγον και δεν ανοίγει το μενού των καταβάσεων ή ανοίγει αφού πατήσω το Shift ή μετά από πολλά πατήματα. Όπως συμβαίνει και με το +.

Τα πλήκτρα με τα βέλη πάνω και κάτω, όταν πατάω το βέλος προς τα κάτω ο κέρσορας που βρίσκεται μέσα στο μουσικό κείμενο δεν μεταφέρεται στην παρακάτω γραμμή, αλλά πηγαίνει στον επόμενο χαρακτήρα δεξιά από αυτόν που βρισκόταν. Σαν να πάταγα δηλ. το βέλος προς τα αριστερά. Το ίδιο κάνει και όταν πατάω το βέλος προς τα πάνω. Ο κέρσορας μεταβαίνει στον χαρακτήρα αριστερά και όχι στην πάνω γραμμή. Αυτά συμβαίνουν όταν ο κέρσορας είναι ενδιάμεσα στο μουσικό κείμενο. Όταν ο κέρσορας όμως βρίσκεται π.χ. στην δεξιά άκρη του κειμένου, τότε κατεβαίνει ή ανεβαίνει στις άλλες γραμμές κανονικά.
 
Τὸ πλῆκτρο - λειτουργεῖ. Ὅταν τὸ πληκτρολόγιο βρίσκεται στὰ πολυτονικά, χρειάζεται νὰ πατηθεῖ 2 φορές, κάτι ποὺ συνέβαινε καὶ πρίν, λόγῳ προφανῶς τῆς διαφορᾶς διατάξεως. Δοκιμάστε εἴτε σὲ μονοτονικὰ ἑλληνικά, εἴτε σὲ Ἀγγλικὰ ἂν κάνει τὸ ἴδιο. Ἂν ναί, μᾶλλον κάποια ἄλλη ῥύθμιση (ἐκτὸς Μελῳδοῦ) εἶναι σὲ ἰσχύι στὸ πληκτρολόγιό σας.
 
Σὲ κάποια παράθυρα διαλόγου ὅπως τῆς εἰκόνας ποὺ ἐπισυνάπτω, δὲν εἶναι ξεκάθαρες οἱ ὁδηγίες, καὶ δὲν ξέρω ἂν εἶναι ὀρατὰ ὅλα τὰ πλαίσια πρὸς συμπλήρωση. Εἶμαι σὲ ἀνάλυση 1920Χ1080 καὶ σὲ κλίμακα μεγέθους κειμένου 150%. Δοκίμασα στὸ 100% ἀλλὰ μὲ τὸ ἴδιο ἀποτέλεσμα.
 

Attachments

  • 2024-11-02 15 37 22.png
    2024-11-02 15 37 22.png
    37.5 KB · Views: 42
Σὲ κάποια παράθυρα διαλόγου ὅπως τῆς εἰκόνας ποὺ ἐπισυνάπτω, δὲν εἶναι ξεκάθαρες οἱ ὁδηγίες, καὶ δὲν ξέρω ἂν εἶναι ὀρατὰ ὅλα τὰ πλαίσια πρὸς συμπλήρωση. Εἶμαι σὲ ἀνάλυση 1920Χ1080 καὶ σὲ κλίμακα μεγέθους κειμένου 150%. Δοκίμασα στὸ 100% ἀλλὰ μὲ τὸ ἴδιο ἀποτέλεσμα.
Αυτό είναι θέμα ανάλυσης της οθόνης.

Screenshot.png
 
Αυτό είναι θέμα ανάλυσης της οθόνης.

View attachment 125328
Σὲ τί ἀνάλυση τὸ ἔχετε; διότι δοκίμασα σέ·
800Χ600
1024Χ768
1128Χ634
1152Χ864
δίχως καμία διαφορά. Δὲν θεωρῶ ὅτι εἶναι θέμα ἀνάλυσης τῆς ὀθόνης.
Δὲν βρίσκομαι σὲ ὀθόνη ὑπολογιστή, ἀλλὰ σὲ τηλεόραση 32 ἰντσῶν. Δὲν ξέρω ἂν αὐτὸ ἐπηῤῥεάζει...
 
Last edited:
Καλησπέρα σε όλους. Με το καλό να υποδεχτούμε τη νέα βελτιωμένη αυτή έκδοση του Μελωδού που τόσο μας έχει βοηθήσει όλα αυτά τα χρόνια.
Ένα άλλο θέμα για διόρθωση: Δεν αντιγράφονται και δεν επικολλώνται (στον Μελωδό 2013) ορισμένα παλαιά σημαδόφωνα και συγκεκριμένα το πίασμα, το λύγισμα, το τρομικόν, το στρεπτόν, το ισάκι, καθώς επίσης και η άνω και κάτω κορώνα. Με την παρακλητική δεν υπάρχει πρόβλημα.
 

Attachments

  • Στιγμιότυπο οθόνης (509).png
    Στιγμιότυπο οθόνης (509).png
    121.5 KB · Views: 63
Last edited:
Σὲ τί ἀνάλυση τὸ ἔχετε;
2560 x 1440 στα Windows, αλλά επηρεάζεται και από την ρύθμιση της οθόνης που κάνει το πρόγραμμα προσομοίωσης γιατί τρέχω τον Μελωδό σε Mac με προσομοιωτή των Windows. Αυτή η ανάλυση είναι ό,τι ταιριάζει καλύτερα μεταξύ της πραγματικής οθόνης του Mac (5Κ) και της οθόνης που προσομοιάζουν τα Windows. Μεγαλύτερη ανάλυση από αυτή δείχνει πολύ μικρά τα εικονίδια και δεν φαίνονται (έχω εδώ και κάποια χρονάκια γυαλιά πρεσβυωπίας!!!) ενώ μικρότερη εμφανίζει τα προβλήματα που δείξατε εσείς.
 
Άλλο θέμα: Η προς το μέρος του αρχιγράμματος μετακίνηση του πρώτου φθόγγου να γίνεται με τη γενική απόκλιση και όχι με τοπική (πατώντας το εικονίδιο κάτω αριστερά "εργαλεία απόκλισης σημείων και εισαγωγής σημείων με γράφημα").
Στην εικόνα η περίπτωση 1 δείχνει το κενό που μεσολαβεί ανάμεσά τους, το οποίο στην περίπτωση 2 έχει μειωθεί μετακινώντας (με το ποντίκι συρτά μέσα στο γράφημα) το φθόγγο προς το αρχίγραμμα, πατώντας πρώτα τοπική απόκλιση. Για να μην γίνεται κάθε φορά αυτό, καλό θα είναι να λειτουργεί με τη γενική απόκλιση μια κι έξω και μάλιστα με τα βελάκια του πληκτρολογίου, που είναι ακριβή...
 

Attachments

  • Στιγμιότυπο οθόνης (513).png
    Στιγμιότυπο οθόνης (513).png
    18.2 KB · Views: 51
Last edited:
Αν είναι επίσης εφικτό, οι τοπικές ιδιότητες στην καρτέλα "Ιδιότητες αρκτικής μαρτυρίας ήχου", να ενσωματωθούν στις γενικές ιδιότητες από κάτω.
Στην δε ίδιας μορφής καρτέλα "Ιδιότητες επεξήγησης", να παραμείνουν οι τοπικές ιδιότητες ως έχουν.
Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω, να με συγχωρείτε για το ό,τι θυμάμαι χαίρομαι, αλλά στη βράση κολλάει το σίδερο :)
Στην Κρήτη το λέμε "Σαν το ντελόγο, δεν έχει" (ντελόγο= τώρα, άμεσα).

Σας ευχαριστούμε για άλλη μια φορά πάτερ Σάββα γι΄ αυτή την προσφορά.
 

Attachments

  • Στιγμιότυπο οθόνης (514).png
    Στιγμιότυπο οθόνης (514).png
    28.2 KB · Views: 25
Last edited:
Back
Top