Απλά έχω προσέξει το εξής και θα ήθελα να δώ ποιό τελικά είναι το ορθρό από απόψεως Τυπικού.
Το Κυπριακό Τυπικό προβλέπει για τους Αίνους της Κυριακής 11 Σεπτ. 2016 (προ της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού) ότι θα πρέπει να ψαλούν αυτοί της 11ης Σεπτ. (ήχος β' - Οίκος του Ευφραθά) και ΟΧΙ αυτοί του Γενεσίου της Θεοτόκου (8ης Σεπτ.), όπως ακριβώς προβλέπεται στο Ελληνικό Τυπικό. Αυτό το έχω παρατηρήσει και με άλλες εορτές (Θεομητορικές/Δεσποτικές) όπου όταν παρεμβάλλεται Κυριακή, και δεν έχει γίνει Απόδοση της εορτής, το Κυπριακό τυπικό προβλέπει να ψαλούν οι Αίνοι της ημέρας και ΟΧΙ της εορτής. Παράδειγμα κατά την Κυριακή μετά την εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου (δηλ. 21 Αυγ. 2016) το Κυπριακό Τυπικό προνοούσε να ψαλούν οι Αίνοι της 21ης και ΟΧΙ της 15ης Αυγ.
Επισυνάπτω και σχετικά αρχεία. Ποιό τελικά είναι το ορθό;
Ευχαριστώ πολύ.
Το Κυπριακό Τυπικό προβλέπει για τους Αίνους της Κυριακής 11 Σεπτ. 2016 (προ της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού) ότι θα πρέπει να ψαλούν αυτοί της 11ης Σεπτ. (ήχος β' - Οίκος του Ευφραθά) και ΟΧΙ αυτοί του Γενεσίου της Θεοτόκου (8ης Σεπτ.), όπως ακριβώς προβλέπεται στο Ελληνικό Τυπικό. Αυτό το έχω παρατηρήσει και με άλλες εορτές (Θεομητορικές/Δεσποτικές) όπου όταν παρεμβάλλεται Κυριακή, και δεν έχει γίνει Απόδοση της εορτής, το Κυπριακό τυπικό προβλέπει να ψαλούν οι Αίνοι της ημέρας και ΟΧΙ της εορτής. Παράδειγμα κατά την Κυριακή μετά την εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου (δηλ. 21 Αυγ. 2016) το Κυπριακό Τυπικό προνοούσε να ψαλούν οι Αίνοι της 21ης και ΟΧΙ της 15ης Αυγ.
Επισυνάπτω και σχετικά αρχεία. Ποιό τελικά είναι το ορθό;
Ευχαριστώ πολύ.
Attachments
Last edited: