Μανώλης Χατζημάρκος - Πανηγύρι γύρω στο 1970

aposto

Παλαιό Μέλος
Αυτος ηταν ο μοναδικος κ ανεπαναληπτος Μανωλης Χατζημαρκος ο οποιος τα εδινε ολα για ολα για να ευχαριστησει αυτους που τον καλουσανε.
Εδω ψαλλει Χερουβικο-Πληρωτικα-κ το Αγαπησω σε σε δευτερο ηχο.
Αυριο θα αναρτησω κ τα υπολοιπα μεχρι το κοινωνικο που τους λεει κ κρατημα.
Εντωμεταξυ μεχρι κ το κοινωνικο τα λεει ολα μονος του τα Λειτουργικα κ στην ιδια βαση μιλαμε για τεραστια αντοχη και με εκεινα τα μικροφωνα της εποχης!!
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Εσείς που έχετε το ενδιαφέρον για το Χατζημάρκο, ψάξτε να βρείτε τα πρωτότυπα των καρουλιών αυτών. καθώς αυτά που ανέβηκαν είναι από εξωτερική εγγραφή του καρουλιού. Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο, σε πολλές περιπτώσεις είναι άφαντα από προσώπου γης, κι εγώ ψάχνω απεγνωσμένα κάποια πρωτότυπα σε παρόμοιες περιπτώσεις και δεν τα έχουν ούτε οι συγγενείς των ψαλτών. Απλά, να έχουμε πάντα στο νου μας να μην επαναπαυόμαστε με τη μέτρια ποιότητα όταν κάτι μπορεί να βρεθεί καλό!
 

fisico

Light-holder
Τρομερή φωνή, πολύ ικανός στις φωνητικές του δεξιότητες. Αν πήγαινα στο ναό που έψαλλε δε θα μπορούσα όμως να προσευχηθώ. Σκεπάζει ακόμα και τα πληρωτικά.
 

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική
Δεν νομίζω ότι στην εκκλησία ακουγόταν όπως στην ηχογράφηση, οπότε δεν δεν θα είχατε θέμα να πάτε και να κάνετε την προσευχή σας
 

Greekψαλτης

Ψαλῶ τῶ Θεῶ μου, ἕως ὑπάρχω.
Τρομερή φωνή, πολύ ικανός στις φωνητικές του δεξιότητες. Αν πήγαινα στο ναό που έψαλλε δε θα μπορούσα όμως να προσευχηθώ. Σκεπάζει ακόμα και τα πληρωτικά.
Κάποιες φορές πρέπει να εξηγούμε τ' αυτονόητα:
1ον. Η ένταση για την οποία κάνετε λόγο σπάνια είναι ενδεικτική (ιδίως σε παλαιές ηχογραφήσεις) της πραγματικής εντάσεως που υπάρχει κ' ακούει το εκκλησίασμα μέσα στο Ναό, καθότι αυτο εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό απο τη θέση που έχει το μηχάνημα ηχογράφησης, κ' επίσης αν αναλογιστούμε τη τεχνολογία της εποχης, εύκολα κανείς βγάζει τα συμπεράσματα του.
2ον. Πρόκειται όπως διαβάζουμε για πανηγύρι (κ' όχι για το Ναο όπου έψαλλε τακτικά) κ' η μικροφωνική φαίνεται πως είναι ψιλοχάλια, κάτι για το οποίο δεν ευθύνεται ο Χατζημάρκος.
3ον. Να είστε σίγουρος πως εάν είχατε-με τη τυχη ν'ακούσουμε ζωντανά αυτο το "Μεγαθήριο" της ψαλτικής τέχνης, κάθε άλλο παρα ενόχληση θα νιώθατε-με!
Πάντως η συγκεκριμένη ηχογράφηση είναι όντως ενοχλητική για λόγους που δεν έχουν να κάνουν με το Χατζημάρκο αλλά με τη ποιότητα του ήχου!
Πέραν αυτού, υπάρχουν πάρα πολλές ηχογραφήσεις απο τις οποίες μπορείτε να βγάλετε ασφαλή συμπεράσματα.
 
Last edited:
Top