Το παρατιθέμενο αρχείο προήλθε από καταγραφή σε ηλεκτρονική μορφή χειρογράφων μαθημάτων αντιγραμμένων από μαθητή του ανωτέρω διδασκάλου.
Το παρατιθέμενο αρχείο προήλθε από καταγραφή σε ηλεκτρονική μορφή χειρογράφων μαθημάτων αντιγραμμένων από μαθητή του ανωτέρω διδασκάλου.
Welcome to the club! Σύμφωνα με τον κ. Χατζηθεοδώρου, μέχρι την σελίδα 60 τουλάχιστον κυκλοφόρησε, δηλαδή άλλα 2 τεύχη (2 16σέλιδα). Δυστυχώς, το υπόλοιπο μέρος πρέπει να είναι εξαιρετικά δυσεύρετο. Θα 'πρεπε κάποια στιγμή να συλλεχθούν τα ποικίλα μαθήματά του από τους μαθητές του ώστε να γίνει μια επιμελημένη έκδοση με την μέγιστη δυνατή πληρότητα.Εξαιρετική δουλειά, συγχαρητήρια σε όσους ασχολήθηκαν με την καταγραφή των Δοξαστικων και την προσφορά τους στα μέλη του Ψ. Είναι μια πολύ επίπονη, αλλά ταυτόχρονα, δημιουργική διαδικασία.
Αναζητώ εδώ και πολλά χρόνια τη Θεία Λειτουργία του Θεοδοσίου Γεωργιάδη αλλά δυστυχώς στο διαδίκτυο κυκλοφορούν μόνο οι πρώτες 30-40 σελίδες. Θα μπορούσε κάποιος να μας πληροφορήσει αν κυκλοφορεί?
Ευχαριστουμε παρα πολυ για τον θησαυροσυναδελφε και καλη σαρακοστηΤο παρατιθέμενο αρχείο προήλθε από καταγραφή σε ηλεκτρονική μορφή χειρογράφων μαθημάτων αντιγραμμένων από μαθητή του ανωτέρω διδασκάλου.
Welcome to the club! Σύμφωνα με τον κ. Χατζηθεοδώρου, μέχρι την σελίδα 60 τουλάχιστον κυκλοφόρησε, δηλαδή άλλα 2 τεύχη (2 16σέλιδα). Δυστυχώς, το υπόλοιπο μέρος πρέπει να είναι εξαιρετικά δυσεύρετο. Θα 'πρεπε κάποια στιγμή να συλλεχθούν τα ποικίλα μαθήματά του από τους μαθητές του ώστε να γίνει μια επιμελημένη έκδοση με την μέγιστη δυνατή πληρότητα.
Συμφωνώ και επαυξάνω. Εντούτοις, έχω την αίσθηση πως το ανέκδοτο υλικό είναι πολλαπλάσιο του εκδεδομένου και μπορεί να βρεθεί μόνο σε αρχεία μαθητών του.Σ ευχαριστώ φίλε μου για την πληροφορία. Η μελοποιητικη γραμμή του Θεοδοσιου Γεωργιάδη είναι εξαιρετική (Κων/πολιτης γαρ) και αυτό αποτυπώνεται στις διαδεδομένες συνθέσεις του (Θεοτοκε Παρθενε, Δύναμις γ' ήχου κλπ. ), στα βιβλία του που κυκλοφορούν αλλά και στο ανωτέρω Δοξασταριο. Συμφωνώ με την πρόταση σου περί συγκέντρωσης των συνθέσεων του από τους μαθητές του και την επεκτεινω· γιατί δεν γίνεται αυτή η συγκέντρωση των μελοποίησεων (Χερουβικα, Κοινωνικά, Λειτουργικά) από τα μέλη του Ψ στην ενότητα του ονόματος του και έπειτα να καθαρογραφουν?