Λειτουργικα Ηχος Αος

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#1
Αγαπητοι Φιλοι
Για οποιον ενδιαφερεται , επισυναπτω Λειτουργικα σε ηχο Αο . Τα εν λογω Λειτουργικα , αφιερουνται ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ , στον εκ Βεροιας εκλεκτο συναδελφο και αγαπητο φιλο Βασιλη Κιαμηλιδη .
Παρακαλω στην σελιδα 5 , το ολιγον στο τελος του πρωτου Αμην , να γεινει ισον .
 

Attachments

Last edited:

Βασίλης Κιαμηλίδης

Βασίλης Κιαμηλίδης
#2
Αγαπητοι Φιλοι
Για οποιον ενδιαφερεται , επισυναπτω Λειτουργικα σε ηχο Αο . Τα εν λογω Λειτουργικα , αφιερουνται ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ , στον εκ Βεροιας εκλεκτο συναδελφο και αγαπητο φιλο Βασιλη Κιαμηλιδη .
Παρακαλω στην σελιδα 5 , το ολιγον στο τελος του πρωτου Αμην , να γεινει ισον .
Αγαπητέ εν Χριστώ Αδελφέ Ευάγγελε!!!!! Χαίρε!!!!!!!
Εν πρώτοις, τα πιό θερμά μου συγχαρητήρια και για αυτά τα Πανηγυρικά (Χριστουγεννιάτικα ) Λειτουργικά του Πρώτου ήχου, που περιέχουν παραδοσιακές άριστες μουσικές γραμμές του ήχου εγκρίτων μελοποιών,
Και κατά δεύτερον, να σε ευχαριστήσω ιδιαίτερα για την τιμητική αφιέρωση των, και η οποία με συγκίνησε.
Για διευκόλυνση των ενδιαφερομένων, έκανα την διόρθωση στο τέλος της 1ης γραμμής της 5ης σελίδας, και το επισυνάπτω σε pdf.
Τέλος σε Ευχαριστώ και πάλιν για το Χριστουγεννιάτικο αυτό σου δώρο, και Πανάγαθος θα σε ανταποδώσει κατά τον πόθον σου.
Βασίλης Κιαμηλίδης
 

Attachments

teofilos3

Γεώργιος Παλιούρας
#3
Αγαπητοι Φιλοι
Για οποιον ενδιαφερεται , επισυναπτω Λειτουργικα σε ηχο Αο . Τα εν λογω Λειτουργικα , αφιερουνται ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ , στον εκ Βεροιας εκλεκτο συναδελφο και αγαπητο φιλο Βασιλη Κιαμηλιδη .
Παρακαλω στην σελιδα 5 , το ολιγον στο τελος του πρωτου Αμην , να γεινει ισον .
Ευάγγελε ευχαριστούμε παρα πολύ για τα μερακλήδικα τα λειτουργικά.
Να είσαι καλά να γράφεις πάντα τέτοια και να μας προσφέρεις απλόχερα όπως το κάνεις άλλωστε.
Καλά Χριστούγεννα-Καλές Γιορτές
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#4
Για οποιον ενδιαφερεται επισυναπτω χερουβικο Αου ηχου .
Χρονια Πολλα .
 

Attachments

Αντωνης Μιχελουδακης

παλαιόν στρουθίον μονάζον
#5
Για οποιον ενδιαφερεται επισυναπτω χερουβικο Αου ηχου .
Χρονια Πολλα .
Αγαπητέ κυρ Βαγγέλη συγχαρητήρια για τα ωραιότατα λειτουργικά.Σου εύχομαι χρόνια πολλά και πάντα νάχεις όρεξη και έμπνευση ώστε να συνεχίσεις να προσφέρις στην μουσική μας.
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#6
Ευχαριστούμε κ. Λιναρδάκη. Νομίζω, βέβαια, ότι καλύτερος τίτλος θα ήταν "κατανυκτικά" και όχι "πανηγυρικά".
Τα λειτουργικά αυτά συνδυάζουν θαυμάσια την απλότητα του α ήχου με ορισμένους ωραίους δρόμους κυρίως καταλήξεων, δουλεμένους με πολλή μαεστρία, ώστε να υπάρχει άριστη ροή. Και η ροή κατά το ψάλσιμο νομίζω ότι είναι ένα βασικό κριτήριο για το αν κάποια μέλη θα επιζήσουν και θα καταστούν κλασικά. Σε πολλά σημεία θυμίζουν μια εκδοχή των πατριαρχικών που τονίζει περισσότερο τον Δι απ' ό, τι εκείνα. Απ΄αυτήν την άποψη ταιριάζουν πολύ σε γιορτές όπως η αυριανή που έχουν αντί Άξιον εστί ειρμό της ενάτης ωδής σε ά ήχο. Συγχαρητήρια και βοήθειά σας.
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#7
Ευχαριστούμε κ. Λιναρδάκη. Νομίζω, βέβαια, ότι καλύτερος τίτλος θα ήταν "κατανυκτικά" και όχι "πανηγυρικά".
Τα λειτουργικά αυτά συνδυάζουν θαυμάσια την απλότητα του α ήχου με ορισμένους ωραίους δρόμους κυρίως καταλήξεων, δουλεμένους με πολλή μαεστρία, ώστε να υπάρχει άριστη ροή. Και η ροή κατά το ψάλσιμο νομίζω ότι είναι ένα βασικό κριτήριο για το αν κάποια μέλη θα επιζήσουν και θα καταστούν κλασικά. Σε πολλά σημεία θυμίζουν μια εκδοχή των πατριαρχικών που τονίζει περισσότερο τον Δι απ' ό, τι εκείνα. Απ΄αυτήν την άποψη ταιριάζουν πολύ σε γιορτές όπως η αυριανή που έχουν αντί Άξιον εστί ειρμό της ενάτης ωδής σε ά ήχο. Συγχαρητήρια και βοήθειά σας.
Γιωργο
Ευχαριστω για τα καλα σου λογια .
Σκοπιμα τονιζω τον Δι , ακριβως για να ειναι το ακουσμα Αου ηχου και οι εκφωνησεις να γινονται στον Δι και οχι στον Κε (μινορε) .
Οι καταληξεις προσομοιαζουν των εντελων καταληξεων του λεγομενου πατριαρχικου Αξιον Εστιν του Αου ηχου , κατα την δικη μου βεβαια αντιληψη και προσαρμογη , το οποιο και για αυτο προτεινω να ψαλλεται ως Αξιον Εστιν .
Τα ονομασε ''πανηγυρικα'' λογω του καπως πιο εκτεταμενου μελους τους απο τα συνηθη .
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ .
 

duodim

Δημήτρης Δημητρακόπουλος
#8
Αγαπητοι Φιλοι
Για οποιον ενδιαφερεται , επισυναπτω Λειτουργικα σε ηχο Αο . Τα εν λογω Λειτουργικα , αφιερουνται ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ , στον εκ Βεροιας εκλεκτο συναδελφο και αγαπητο φιλο Βασιλη Κιαμηλιδη .
Αγαπητέ Βαγγέλη,
Θεία Δωρεά έλαβες, ηδυμελπή δωρεά μας προσφέρεις.
Ευχαριστούμε, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ.
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#9
Για οποιον ενδιαφερεται επισυναπτω χερουβικο Αου ηχου .
Χρονια Πολλα .
Κατοπιν προτασεως καλου φιλου , επισυναπτω και σχετικο ''Ταις Αγγελικαις'' .
 

Attachments

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#10
Τελικα ο αγαπητος Βασιλης εβαλλε σε ενα ενιαιο PDF Χερουβικο και Λειτουργικα . Τον ευχαριστω θερμα και το επισυναπτω .
Συμπληρωματικα να πω , οτι ως Αξιον Εστιν εκτος απο το προτεινωμενον ''Πατριαρχικον'' , δυναται να ψαλλει και το του αειμνηστου Αρχωντα Πρωτοψαλτη Ιωαννη Βουτσινα , το οποιο και επισυναπτω σε δικια μου μικροδιασκευη .
 

Attachments

Last edited:

panos

Παναγιώτης Κολοβός
#11
Κύριε Εὐάγγελε, Χρόνια Πολλά.
Ἄκουσα σήμερα ἐκτελούμενα τὰ Λειτουργικά σας. Δυὸ λέξεις μόνο: κατανυκτικότατα, ἐξαιρετικὰ!!
Ὁ Θεὸς νὰ σᾶς ἔχει καλὰ.
 

panos

Παναγιώτης Κολοβός
#13
Χρόνια πολλά, άγαπητέ Γιώργο Μ.
Σήμερα στὴν Χριστουγεννιάτικη Λειτουργία σὲ ἐνορία τοῦ Χαϊδαρίου. Ὁ φίλος
πρωτοψάλτης-δὲν εἶναι μέλος τοῦ forum-εἶναι <<fan>> του κ. Λιναρδάκη
τοῦ ὁποίου τὴ δουλειὰ γνωρίζει καὶ ἀπὸ ἄλλες πηγές. Κατὰ καιροὺς τοῦ προωθῶ
τὸ ὑλικό ποὺ δημοσιεύει ὁ κ. Εὐάγγελος. Τὰ Λειτουργικὰ τὰ <<ἅρπαξε>> ἀμέσως.
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#14
Κύριε Εὐάγγελε, Χρόνια Πολλά.
Ἄκουσα σήμερα ἐκτελούμενα τὰ Λειτουργικά σας. Δυὸ λέξεις μόνο: κατανυκτικότατα, ἐξαιρετικὰ!!
Ὁ Θεὸς νὰ σᾶς ἔχει καλὰ.
Χρόνια πολλά, άγαπητέ Γιώργο Μ.
Σήμερα στὴν Χριστουγεννιάτικη Λειτουργία σὲ ἐνορία τοῦ Χαϊδαρίου. Ὁ φίλος
πρωτοψάλτης-δὲν εἶναι μέλος τοῦ forum-εἶναι <<fan>> του κ. Λιναρδάκη
τοῦ ὁποίου τὴ δουλειὰ γνωρίζει καὶ ἀπὸ ἄλλες πηγές. Κατὰ καιροὺς τοῦ προωθῶ
τὸ ὑλικό ποὺ δημοσιεύει ὁ κ. Εὐάγγελος. Τὰ Λειτουργικὰ τὰ <<ἅρπαξε>> ἀμέσως.
Παναγιωτη Χρονια Πολλα και πολλα Ευχαριστω .
Μηπως υπαρχει και ηχογραφηση των λειτουργικων να τα ακουσω και εγω ;
 

panos

Παναγιώτης Κολοβός
#15
Μηπως υπαρχει και ηχογραφηση των λειτουργικων...;
Δυστυχῶς ὄχι...Δὲν τὸ σκέφτηκε -ἀνοήτως- κάποιος ἀπὸ ἐμᾶς.
Καλὴ χρονιὰ μὲ ὑγεία καὶ δύναμη κε Βαγγέλη
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#16
Με την ευκαιρία αυτών των ωραίων λειτουργικών που δημοσιεύτηκαν θέλω να ρωτήσω τον κ. Λιναρδάκη (και όποιον θέλει να έχει γνώμη) κάτι που παρατήρησα και σε άλλα κείμενά του (γραμμένα γενικώς με πολύ μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια): πόσο αναγκαίο είναι να εκλαμβάνεται ως βάση της ρυθμικής αγωγής ο τετράσημος ρυθμός, τη στιγμή που αυτός αποτελεί την εξαίρεση σε σχέση με τον δίσημο, τουλάχιστον σε τέτοιου είδους κείμενα. Δηλαδή αν είχατε θεωρήσει (σιωπηρά) τον ρυθμό σας δίσημο, θα είχατε να σημειώσετε διαστολές μόνο στους τρίσημους πόδες. Μήπως ο τετράσημος (σε τέτοια κείμενα) είναι ένας "ακαδημαϊσμός" (εννοείται, φυσικά, πως αναφέρομαι στην πρακτική και όχι σε σας που για λόγους παράδοσης την ακολουθείτε) που στην πράξη δυσκολεύει και τον συνθέτη και τον μεταγραφέα και τον ερμηνευτή;
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
#17
Με την ευκαιρία αυτών των ωραίων λειτουργικών που δημοσιεύτηκαν θέλω να ρωτήσω τον κ. Λιναρδάκη (και όποιον θέλει να έχει γνώμη) κάτι που παρατήρησα και σε άλλα κείμενά του (γραμμένα γενικώς με πολύ μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια): πόσο αναγκαίο είναι να εκλαμβάνεται ως βάση της ρυθμικής αγωγής ο τετράσημος ρυθμός, τη στιγμή που αυτός αποτελεί την εξαίρεση σε σχέση με τον δίσημο, τουλάχιστον σε τέτοιου είδους κείμενα. Δηλαδή αν είχατε θεωρήσει (σιωπηρά) τον ρυθμό σας δίσημο, θα είχατε να σημειώσετε διαστολές μόνο στους τρίσημους πόδες. Μήπως ο τετράσημος (σε τέτοια κείμενα) είναι ένας "ακαδημαϊσμός" (εννοείται, φυσικά, πως αναφέρομαι στην πρακτική και όχι σε σας που για λόγους παράδοσης την ακολουθείτε) που στην πράξη δυσκολεύει και τον συνθέτη και τον μεταγραφέα και τον ερμηνευτή;
Αγαπητε Γιωργο
Εχω τον δισημο σαν βαση και καποιες φορες σημειωνω τετρασημο , μονο και μονο επειδη θελω καποια γραμμη να ακουσθει ''ενιαια'' να το πω ετσι . Οι τετρασημοι που σημειωνω , μπορουν να μην ληφθουν υπ' οψιν και να συνεχισθει δισημος (ενας τετρασημος=δυο δισημοι) ως προς την εκτελεση . Ετσι συνηθισα (καλως ή κακως) να γραφω απο παλια και το συνεχιζω ετσι .
Και επ' ευκαιρεια και επειδη το εχω συζητησει με καποιους φιλους του φορουμ ,
πολλες φορες γραφω αναλυτικα (αναλυω τις αναλυσεις) , για να δειξω οτι θελω στην συγκεκριμενη γραμμη την συγκεκριμενη εκτελεση . Ισως καποιοι να προτιμουσαν να μην γραφω τις αναλυσεις , αλλα οι περισοτεροι μου λενε οτι αυτο τους εξυπηρετει .
Δινω (κατα το δυνατον) σημασια στην λεπτομερεια οπως γραφεις και θαθελα απο τον οποιο εκτελεστη , περα απο τα βασικα ποσοτικα , ποιοτικα και χρονικα
σημαδοφωνα , να εκτελει και καποια αλλα , οπως πχ. το υφεν και τα παρεστιγμενα .
Σε ευχαριστω για το ενδιαφερον .
 

Αντωνης Μιχελουδακης

παλαιόν στρουθίον μονάζον
#18
Γιώργος Μ.;23644 said:
Με την ευκαιρία αυτών των ωραίων λειτουργικών που δημοσιεύτηκαν θέλω να ρωτήσω τον κ. Λιναρδάκη (και όποιον θέλει να έχει γνώμη) κάτι που παρατήρησα και σε άλλα κείμενά του (γραμμένα γενικώς με πολύ μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια): πόσο αναγκαίο είναι να εκλαμβάνεται ως βάση της ρυθμικής αγωγής ο τετράσημος ρυθμός, τη στιγμή που αυτός αποτελεί την εξαίρεση σε σχέση με τον δίσημο, τουλάχιστον σε τέτοιου είδους κείμενα. Δηλαδή αν είχατε θεωρήσει (σιωπηρά) τον ρυθμό σας δίσημο, θα είχατε να σημειώσετε διαστολές μόνο στους τρίσημους πόδες. Μήπως ο τετράσημος (σε τέτοια κείμενα) είναι ένας "ακαδημαϊσμός" (εννοείται, φυσικά, πως αναφέρομαι στην πρακτική και όχι σε σας που για λόγους παράδοσης την ακολουθείτε) που στην πράξη δυσκολεύει και τον συνθέτη και τον μεταγραφέα και τον ερμηνευτή;
Αγαπητέ Γιώργο άνοιξες ένα μεγάλο θέμα.Εγώ για να προχωρήσουμε την συζήτηση μεθοδικά και σιγα-σιγα θέλω να θέσω μια ερώτηση προς όλους τους συναδέρφους.Ξέρει λοιπόν κανείς που θα βρώ κλασσικό βιβλίο- από κλασσική εκδοση- χωρισμένο ολόκληρο σε τετράσημο η σε τρίσημο όταν πρόκειται ας πούμε για κρατήματα;
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#19
Αγαπητε Γιωργο
Εχω τον δισημο σαν βαση και καποιες φορες σημειωνω τετρασημο , μονο και μονο επειδη θελω καποια γραμμη να ακουσθει ''ενιαια'' να το πω ετσι . Οι τετρασημοι που σημειωνω , μπορουν να μην ληφθουν υπ' οψιν και να συνεχισθει δισημος (ενας τετρασημος=δυο δισημοι) ως προς την εκτελεση . Ετσι συνηθισα (καλως ή κακως) να γραφω απο παλια και το συνεχιζω ετσι .
Και επ' ευκαιρεια και επειδη το εχω συζητησει με καποιους φιλους του φορουμ ,
πολλες φορες γραφω αναλυτικα (αναλυω τις αναλυσεις) , για να δειξω οτι θελω στην συγκεκριμενη γραμμη την συγκεκριμενη εκτελεση . Ισως καποιοι να προτιμουσαν να μην γραφω τις αναλυσεις , αλλα οι περισοτεροι μου λενε οτι αυτο τους εξυπηρετει .
Δινω (κατα το δυνατον) σημασια στην λεπτομερεια οπως γραφεις και θαθελα απο τον οποιο εκτελεστη , περα απο τα βασικα ποσοτικα , ποιοτικα και χρονικα
σημαδοφωνα , να εκτελει και καποια αλλα , οπως πχ. το υφεν και τα παρεστιγμενα .
Σε ευχαριστω για το ενδιαφερον .
Ξέρετε, η αναλυτική γραφή είναι καμια φορά πολύ εξυπηρετική. Οι ποιοτικές λεπτομέρειες επίσης (παρεστιγμένα π.χ.) είναι σημαντικές και καλό είναι να εκτελούνται με ακρίβεια, οπότε καλώς τις τονίζετε. Άλλωστε η ιστορία της μουσικής μας ακολούθησε μια παρασημαντική όλο και πιο δηλωτική. Έχετε και κάποιες ιδιαιτερότητες, όπως π.χ. κάποια ψηφιστά τα αποσιωπάτε, προφανώς γιατί προτιμάτε να τονιστεί κάποια βαρεία που ακολουθεί (πρέπει να σας πω εδώ ότι η άποψή μου, αλλά αυτό αποτελεί ισχνή μειοψηφία, είναι πως η ορθογραφία, τουλάχιστον σε συνθέσεις, πρέπει να ακολουθεί τον σκοπό και την πρόθεση του συνθέτη και όχι τον αυστηρό κανόνα, π.χ. λογικό είναι να μη θέλετε να τονίσετε έναν φθόγγο, όπου παραδοσιακά πρέπει να μπει ψηφιστό) ή <το κυριότερο> χρησιμοποιείτε το + γενικά για αναπνοή και όχι μόνο για χωρισμό φωνηέντων. Αυτά όμως είναι είναι ιδιατερότητες σεβαστές και αποδεκτές.
Μια απορία μόνο δεν μου λύσατε: λέτε ότι κάποιες φορές σημειώνετε τετράσημο για κάποιο λόγο (να ακουστεί ενιαία η γραμμή). Αυτό δεν σας υποχρεώνει να κάνετε και κάτι που δεν θα θέλατε, δηλαδή να σημειώσετε και όλους ανεξαιρέτως τους δίσημους πόδες;
(Εννοείται, βέβαια, πως το κάνουν κι άλλοι αυτό, απλώς εγώ το αναφέρω για προβληματισμό. Γιατί έχω μια μ/πικρή εμπειρία από ωδεία που κρίνουν την ορθότητα της μουσικής σου γνώσης από το αν χτυπάς τετράσημο ρυθμό ή όχι).
Ευχαριστώ πολύ.
 
Last edited:

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#20
Αγαπητέ Γιώργο άνοιξες ένα μεγάλο θέμα.Εγώ για να προχωρήσουμε την συζήτηση μεθοδικά και σιγα-σιγα θέλω να θέσω μια ερώτηση προς όλους τους συναδέρφους.Ξέρει λοιπόν κανείς που θα βρώ κλασσικό βιβλίο- από κλασσική εκδοση- χωρισμένο ολόκληρο σε τετράσημο η σε τρίσημο όταν πρόκειται ας πούμε για κρατήματα;
Φίλε Αντώνη, συμπέσαμε στα μηνυματα, τώρα το είδα. Η απάντηση είναι ότι εγώ δεν ξέρω αυτο που ρωτάς.
 
Top