Λειτουργικά Ήχου Βαρύ Τετράφωνου

petros

Παλαιό Μέλος
#3
Το μαρτυρικο σημειο του ΓΑ δεν ειναι αυτο που εχετε βαλει.
Σε ευχαριστώ για την παρατήρησή σου.
Το έγραψα έτσι γιατί στο θεωρητικό του Σίμωνος Καρά Α τόμος σελ.338 που αναφέρει για τον βαρύ τετράφωνο, αυτό το Γα (όπως είναι του Ζω) = Γα δίεση.:wink:
 

karastamatis ioannis

Ιωάννης Καρασταμάτης
#4
Σε ευχαριστώ για την παρατήρησή σου.
Το έγραψα έτσι γιατί στο θεωρητικό του Σίμωνος Καρά Α τόμος σελ.338 που αναφέρει για τον βαρύ τετράφωνο, αυτό το Γα (όπως είναι του Ζω) = Γα δίεση.:wink:
Παρακαλω να εισαι καλα.
 

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου
#5
Εφόσον ο ήχος που αναγράφετε είναι διατονικός, οι μαρτυρίες πρέπει να είναι οι κάτωθι:
View attachment Θεωρητικό Χρυσάνθου.jpg

Στην δε αρκτική μαρτυρία πέρα από το λάθος της παραλλαγής σε σχέση με τον πρώτο φθόγγο (4φωνη ανάβαση, μέσω της οποίας το πρώτο Κύριε ελέησον θα πρέπει να ξεκινήσει στον άνω Νή) εφόσον ήδη βρισκόμαστε 4 φωνές πάνω, τι ρόλο παίζει η φθορά του πάνω Ζώ πάνω στον Γα (αναφέρομαι και πάλι στην αρκτική μαρτυρία); Εάν ισχύει αυτό, θα πρέπει κατά το μέλος οι μαρτυρίες του Ζω να περιέχουν το σημάδι του Βου του λεγέτου. Θα σας συμβούλευα πέρα από το θεωρητικό του Καρά, να ρίξετε μία ματιά στην σήμανση παρόμοιων μελών (π.χ. της Δοξολογίας του ίδιου ήχου από τον Ιάκωβο πρωτοψάλτη) μέσα από τις εξηγήσεις και τις πρώτες εκδόσεις.
 

petros

Παλαιό Μέλος
#6
Εφόσον ο ήχος που αναγράφετε είναι διατονικός, οι μαρτυρίες πρέπει να είναι οι κάτωθι:
View attachment 72328

Στην δε αρκτική μαρτυρία πέρα από το λάθος της παραλλαγής σε σχέση με τον πρώτο φθόγγο (4φωνη ανάβαση, μέσω της οποίας το πρώτο Κύριε ελέησον θα πρέπει να ξεκινήσει στον άνω Νή) εφόσον ήδη βρισκόμαστε 4 φωνές πάνω, τι ρόλο παίζει η φθορά του πάνω Ζώ πάνω στον Γα (αναφέρομαι και πάλι στην αρκτική μαρτυρία); Εάν ισχύει αυτό, θα πρέπει κατά το μέλος οι μαρτυρίες του Ζω να περιέχουν το σημάδι του Βου του λεγέτου. Θα σας συμβούλευα πέρα από το θεωρητικό του Καρά, να ρίξετε μία ματιά στην σήμανση παρόμοιων μελών (π.χ. της Δοξολογίας του ίδιου ήχου από τον Ιάκωβο πρωτοψάλτη) μέσα από τις εξηγήσεις και τις πρώτες εκδόσεις.
O τετράφωνος βαρύς με την φθορά του άνω ΖΩ επί του Γα της τετραφωνίας αυτού ή και αλλιώς, την φθορά του λεγέτου επί της βάσεως αυτού Ζω θέλει τον Γα εν διέσει και τον Κε φυσικόν, και πορείαν διευζευγμένως, με τετράχορδα ΖΩ-ΒΟΥ και ΓΑ-ΖΩ΄και μείζονα διαζευκτικόν τόνο ΒΟΥ-ΓΑ.
Ο βαρύς τετράφωνος είναι ένας ήχος λέγετος απο το ΖΩ.

Σε ευχαριστώ για την παρατήρησή σου, αν και πιστεύω δεν διαφωνούμε ουσιαστικά σε κάτι...:rolleyes:
 

xelwnas

Παλαιό Μέλος
#7
O τετράφωνος βαρύς με την φθορά του άνω ΖΩ επί του Γα της τετραφωνίας αυτού ή και αλλιώς, την φθορά του λεγέτου επί της βάσεως αυτού Ζω θέλει τον Γα εν διέσει και τον Κε φυσικόν, και πορείαν διευζευγμένως, με τετράχορδα ΖΩ-ΒΟΥ και ΓΑ-ΖΩ΄και μείζονα διαζευκτικόν τόνο ΒΟΥ-ΓΑ.
Ο βαρύς τετράφωνος είναι ένας ήχος λέγετος απο το ΖΩ.
Ομορφη συνθεση χωρις ακροβατικα και ζογκλερικα.

Ομως η μαρτυρια που βαζετε στον γα δεν υπαρχει.

Επισης εγω θα τα εψαλλα με γα φυσικο. Εχει ωραιοτατες θεσεις α΄ μεσα.

Αν ειναι λεγετος εκ του ζω γραψτε τα εκ του βου και προειδοποιηστε για την εκταση του μαθηματος.
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#8
... με την φθορά του άνω ΖΩ επί του Γα της τετραφωνίας αυτού ή και αλλιώς, την φθορά του λεγέτου επί της βάσεως αυτού Ζω ...
Δεν νομίζω ότι τα έχω δει αυτά σε κανένα κλασικό βιβλίο.

... Ο βαρύς τετράφωνος είναι ένας ήχος λέγετος απο το ΖΩ. ...
Μην είσαι και πολύ σίγουρος.
 

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου
#9
O τετράφωνος βαρύς με την φθορά του άνω ΖΩ επί του Γα της τετραφωνίας αυτού ή και αλλιώς, την φθορά του λεγέτου επί της βάσεως αυτού Ζω θέλει τον Γα εν διέσει και τον Κε φυσικόν, και πορείαν διευζευγμένως, με τετράχορδα ΖΩ-ΒΟΥ και ΓΑ-ΖΩ΄και μείζονα διαζευκτικόν τόνο ΒΟΥ-ΓΑ.
Ο βαρύς τετράφωνος είναι ένας ήχος λέγετος απο το ΖΩ.
Ο λέγετος εφόσον τεθεί με την λογική που αναφέρεις, έχει αυτή την ακολουθία των μαρτυριών στους φθόγγους του συγκεκριμένου ήχου:
Αυτά αναφέρονται για την διατονική κλίμακα στα θεωρητικά του Χρυσάνθου και της επιτροπής.
Δεν ξέρω εάν στην πράξη θα διαφωνούσαμε, όσον αφορά όμως στο γραπτό κείμενο όχι μόνο στην ηχολογία, αλλά και σε άλλα θέματα όπως την ορθογραφία διαφωνούμε. Πολλές μουσικές φράσεις όντως δεν είναι άσχημες, οπότε από αυτή την οπτική, συγχαρητήρια.
 

Τάσος Μπόκος

Παλαιό Μέλος
#12
Όμορφα λειτουργικά. Συγχαρητήρια.
Επιτρέψτε μου: 1η σελίδα, στο Σοι Κύριε ξεχάστηκε ένα γοργό. Στο αινέσεως χρειάζεται συνεχές ελαφρόν αντί της υπορροής με γοργό.
Στη 2η σελίδα, στο Κύριοος Σαβαώθ θέλει το αντίστροφο. Υπορροή με γοργό αντί του συνεχούς ελαφρού.
 
#13
Χαίρετε!
Έχοντας "μια ιδιαίτερη χημεία" με τα μαθήματα του βαρέως ήχου (Βλ. εδώ, εδώ κ. ά.), πληκτρογράφησα και αναρτώ, με συνημμένο αρχείο, τα παρόντα, εξαιρετικά Λειτουργικά, με το Πρόγραμμα ΜΚ, ευχαριστώντας τους δημιουργούς...
ΥΓ.: Προσέθεσα, σύμφωνα με την προσωπική μου αισθητική, τα ισοκρατήματα!
 

Attachments

Top