π. Μάξιμος Γενικός Συντονιστής Jul 16, 2013 #2 Φαίνεται πώς περισσότερο ἀφιέρωμα εἶναι στό ἅγιο Βεροίας, γι᾿ αὐτό τό πρόσθεσα στόν τίτλο. Δέν τό πάω βέβαια στούς "Κληρικούς". Εὐχαριστοῦμε.
Φαίνεται πώς περισσότερο ἀφιέρωμα εἶναι στό ἅγιο Βεροίας, γι᾿ αὐτό τό πρόσθεσα στόν τίτλο. Δέν τό πάω βέβαια στούς "Κληρικούς". Εὐχαριστοῦμε.
Π παππας78 Νέο μέλος Oct 9, 2024 #3 Μανώλης Παπαδάκης said: Click to expand... Μακάρι να συνεχιζόταν η ηχογράφηση και να ακούγαμε το, Σε υμνούμεν και το 'Αξιον εστί.
Μανώλης Παπαδάκης said: Click to expand... Μακάρι να συνεχιζόταν η ηχογράφηση και να ακούγαμε το, Σε υμνούμεν και το 'Αξιον εστί.
Θ Θεόδωρος Αιτωλός Παλαιό Μέλος Oct 10, 2024 #4 Ο Μανώλης Παπαδάκης said: Click to expand... Λειτουργός ιερέας είναι ο Π. Κωνσταντίνος Βαμβίνης. Αργότερα τον διεδέχθη ως Πρωτοσύγκελλος ο νυν Άγιος Βεροίαςκαι ο Π.Κωνσταντίνος ήλθε στην Αγία Σοφία ως προϊστάμενος όπου και διέπρεψε. (Για την Ιστορία)
Ο Μανώλης Παπαδάκης said: Click to expand... Λειτουργός ιερέας είναι ο Π. Κωνσταντίνος Βαμβίνης. Αργότερα τον διεδέχθη ως Πρωτοσύγκελλος ο νυν Άγιος Βεροίαςκαι ο Π.Κωνσταντίνος ήλθε στην Αγία Σοφία ως προϊστάμενος όπου και διέπρεψε. (Για την Ιστορία)