Κων Πρίγγος: Kύριε τον παράλυτον

prenumele

Παλαιό Μέλος
Κων Πρίγγος: Kύριε τον παράλυτον
(επεξεργασμενος ηχος δια υψος φωνης, προσθεσις ισοκρατηματος))
Πηγή
((www.youtube.com/watch?v=1MpsTy8ghl4))

Απὸ ΓΚΜ

Κατα την εν Ελλαδι διαμονήν μου δια τας εορτας του Πασχα
ομιλησα εκτενως μετα του
Δημητριου Ανδριωτου
περι καταμετρησεως, εκτελεσεως διαστηματων
αλλ επισης περι Κων νου Πριγγου
τον οποιον θεωρει κορυφαιον απ ολους εις αρκετας παραμετρους

Περι καταμετρησεως διαστηματων εχομεν φασματογραφον,
και αι διαφοροι εμπειρικαι μεθοδοι μετ εγχορδων οργανων
δεν με εντυποσιαζωσιν πλεον, και ουτε δεχομαι ινα αναφερωμαι εις αυτας
εκτος εαν προκεται δια ιστορικους λογους.

Περι Πριγγου
ηκουσα το εξης
(www.youtube.com/watch?v=1MpsTy8ghl4)
και απεφασισα ινα επεξεργασθω αυτο

Θεωρω οτι ΑΝΕΥ σταθεροτατου ισοκρατηματος
οπως με μηχανημα δια τας ηχογραφησεις αυτου επι 78 rpm
ο Πριγγος εχανε την βασιν του
ανυψωνοντας αυτην ουχι διαρκως
αλλα ΤΕΜΑΧΙΚΩΣ = ΣΤΑΔΙΑΚΩΣ, δηλαδη απο καταληξην φρασεως
προς αρξην φρασεως


Θεωρω, επισης, οτι σιγουρα θα του χρειαζοταν πολυ ισχυροτερον ισοκρατημα απο πλευρα εντασεως =decibels
και ουδεις ετολμα εκτελεσαι αυτο διαρκως

ουτως, δυστυχως, εχωμεν οντως ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ
μετα =ΣΤΑΔΙΑΚΩΣ =ΤΕΧΜΑΧΙΚΩΣ μεταβαλομενης βασεως

Ηθελησα ινα τον δικαιωσω, οσο και να μην τον θεωρω ιδιου αναστηματος με τον Ιακωβον η Τσολακιδην.

Επιλεξα το στιχηρον αυτο διοτι, οντως, εκτελει ουτο θαυμασιως
μετα φθορας και παραχορδας αξιολογους
ΔΕΝ συμφωνω με την συγχρονους καταγραφας
ιδιαιτερως με την θεσιν διατονικου Πα επι του Δι, η οποια αρχεται εις το μεσον της φρασεως και ουχι εκ της αρχης αυτης

Η ολικη μετατροπη =230 cents εις την αρχην και 0 cents εις το τελος (ιδε σχεδιαγραμμα):
η αρχικη αυξησις των 230cents #στρουμφαριζει# την φωνην


Υπαρχουν αρτιωτερα λογισμικα, αλλα ακριβα, τα οποια μεταβαλλωσιν ολιγοτερως τας αρμονικας συχνοτητας, τουτεστι την χροια της φωνης, με τας μεταβολας συχνοτητος

Ακουγεται το αποτελεσμα της επερξασιας αυτης εις την πρωτην εκτελεσιν

Ισοκρατησα ο ιδιος εις την δευτεραν εκτελεσιν
Ειμαι κρυομενος, και δεν δυναμαι να συμψαλλω, αλλα το επραξα εις το χαμηλωτερον μερος, και ακουγεται εις την τριτην εκτελεσιν

Πιθανος λογος δια τον οποιον ο Πριγγος να ανεβαιναι ΣΤΑΔΙΑΚΩΣ=τεμαχιακως

== ο ΜΟΝΟΣ ο οποιος ψαχνει τοσον πολυ τα ΑΚΡΑΙΑ διαστηματα
== τονου ==> >> 210 cents και >> 230 cents εις τον τριτον ηχον (με >> εννοουμεν λιαν μεγαλυτερον των)
== πεμπτης ==> >> 710 cents
== διφωνιας βαρεως > 370 cents!!!! (Ο Ανδριωτης λεγει και εως 380 cents, και εξηγει αυτο με τα διαστηματα του Πυθαγορα και την 53ΕΤ προσεγγισην αυτων)


Οντως, με τοιουτους τεραστιους τονους, ΔΕΝ ακουγεται ΠΑΡΑΦΩΝΙΑ με ισοκρατημα εις τον Νη συνηχουντος εις την γραμμην του Πα, οπου και ΕΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ να ισοκρατηση ο βοηθος της ηχογραφησεως


Δυστυχως, ισως ουδεις ΕΤΟΛΜΟΥΣΕ να ισοκρατησει μετα ισχυρας φωνης.

Ουτως εκαμναν ο Τσολακιδης και ο Μαρδας δια εμε == ισχυροτατον ισοκρατημα

Τοτε δεν εκαλαβαινα

Σημερον ομως καταλαβαινω, και οποτε ακουγω ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ εις τα διαστηματα των ψαλλοντων, ΕΠΑΥΞΑΝΩ την εντασιν ινα να μην φυγει η βασις

Ελπιζω να ευρεθουν καλυτερα λογισμικα διορθωσεως συχνοτητων, και καποτε να συνεχισω την εργασιαν αυτην μετα μεγαλυτερας ακριβειας

Εδω προκειτα δια μιαν συντομωτατην επεξεργασιαν

Θεμα:
Overall vs Individual Harmonιcs
spectral frequency Pitch correction (up/down heaval)
Ολικη vs Απομονωμενη Μετατροπη Αρμονικων συχνοτητων (υψος φωνης)
(http://analogion.com/forum/showpost.php?p=203717&postcount=13)
 

Attachments

  • Pringos Doxastikon Paralytou GKM edit pitch correction isokratema 007 ALL.mp3
    3.5 MB · Views: 75
  • GKM Pringos Paralytou Pitch edit 001.png
    GKM Pringos Paralytou Pitch edit 001.png
    142.8 KB · Views: 9
Last edited:
Top