Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Χρύσανθος80

Παλαιό Μέλος

Καλό μήνα σε όλους τους χρήστες.
Ορθρος
Θεός κύριος-Απολυτίκια-Καθίσματα Αναστασιματάριον Ηλιόπουλου λόγω ισοκρατημάτων και χρόνων
Ευλογητάρια Ορθρος Χρυσάνθου Θεοδοσοπούλου
Αναβαθμοί Αναστασιματάριον Ηλιόπουλου
Ν ψαλμος εις πλ.Β ήχο σε σύνθεση απο το Ψ
Καταβασίαι - Τιμιωτέρα - Εξαποστειλάρια - Πασαπνοάρια - Εωθινόν - Αργή δοξολογία εις πλ.Β 'ηχο Ορθρος Χρυσάνθου Θεοδοσοπούλου

Απαντα τα υπόλοιπα τα της Λειτουργίας απο το βιβλίο του AVATAR!
 

tb---

τσοπάνης
Ο 50στός ψαλμός λέγεται πάντα σε Β' ήχο.

Εκτός αν αλλάξουμε και το Χριστός Ανέστη σε βαρύ διατονικό μεσοπλαγιάζοντα ~
 

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ

Παλαιό Μέλος
Ο 50στός ψαλμός λέγεται πάντα σε Β' ήχο.
....
Υπάρχει, όντως, το άγραφο τυπικό, που μεταξύ των άλλων, προσδιορίζει τον ήχο, όχι μόνο του 50ου ψαλμού, αλλά και πολλών άλλων τροπαρίων (όπως, "Υπερευλογημένη", Δοξολογίας, "σήμερον σωτηρία" κ. ά. Παρατηρείται, όμως, στις 'μέρες μας, μια τάση να μην το εφαρμόζουμε και να ακολουθούμε τον ήχο της ημέρας. Π.χ. στον Τρισάγιο ύμνο, αφού υπάρχουν "Τρισάγια", σ' όλους τους ήχους:

 

tb---

τσοπάνης
Άλλο οι προσωπικές καταγραφές και τα μεράκια, και άλλο τί ψάλλουμε στον Ναό.

Και το τρισάγιο πάντα σε Β' ήχο είναι. Όποιος βαριέται να του δώσω μια κιθάρα να περνά την ώρα του. :cool::cool:
 

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
Όρθρος προφορική παράδοση ως τις καταβασίες.
Καταβασίες Χριστός γεννάται σύντομες Πέτρου.

Αίνοι Πέτρου.
Δοξολογία Κωνσταντίνου πρωτοψάλτου σύντομη σε πλβ

Τυπικά. Ο δεξιός απέδωσε τα της αγιορείτικης παράδοσης. Εγώ ανταπέδωσα σχεδόν τα της αγιορείτικης παράδοσης (μερικούς στίχους δεν τους θυμόμουν με ακρίβεια).

Τρισάγιον αγιορείτικον με δύναμις "του βήματος"
Χερουβικό δεν είμαι σίγουρος.
Λειτουργικά Πρίγγου σε πλβ
Κοινωνικό Αινείτε Γρηγορίου με κράτημα Νικολάου σε πλβ.

Αντίδωρο Χριστος γεννάται αργές καταβασίες Πέτρου.


Τι βαθμό παραδοσιακότητας μας βάζεις Σαλάτα;
 

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ

Παλαιό Μέλος
Άλλο οι προσωπικές καταγραφές και τα μεράκια, και άλλο τί ψάλλουμε στον Ναό.....
Το έχω πει και σ' άλλα μηνύματα:
Τις μουσικές συνθέσεις, δεν τις δημιουργούμε για "να περάσει η ώρα", ούτε από "χόμπι", ούτε για να τις "βάλουμε σε κάποιο συρτάρι". Ο τελικός σκοπός είναι, κατά τη γνώμη μου, να τις ψάλλουμε εν ώρα Ακολουθίας!
Εξ' άλλου, κατά τον Ομότιμο καθηγητή κ. Γρ. Στάθη, "το μελίζειν, ἄρα καὶ ψάλλειν..."
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Τό στάνταρ εἶναι δεύτερος.
Ἀλλά καμιά φορά καί ὁ ψάλτης βαριέται νά ψέλνει ἐπί 50 χρόνια τά ἲδια καί τά ἲδια καί ἀνεβάζει καί κάτι ἂλλο.
Τοῠ Παικόπουλου πρώτη φορά τό ἂκουσα, μυρίζει λιβάνι κατά τήν ταπεινή μου ὂσφρηση. Ἳσως νά φταίει καί ἡ έκκλησιαστική άπόδοση τοῡ κ. Λιλιόπουλου.
Καί ὁ Πρίγγος παραστράτησε καί πλούτησε τό ρεπερτόριο μέ 50στό σέ βαρύ.
ἐδῶ
Ἀν καί ὁ ἀριστερός μέ τά παιδάκια μου θυμίζει Πόλη , Στανίτσα, καί ὂχι Λάρισα.
Ὑπάρχει καί ἠχογράφηση τοῦ Στανίτσα μέ παπα-Τσούμαρη άριστερά νά ψάλλουν τόν 50στό σέ βαρύ τοῦ Χ΄΄αθανασίου. Ὑπέροχο.
Κι έδῶ σέ πλ δ΄ απ τόν Μαιδανογλου
 

tb---

τσοπάνης
Όποιος βαριέται τα ίδια και τα ίδια δεν κάνει για αναλόγιο. Απλά τα πράγματα
 

tb---

τσοπάνης
Όρθρος προφορική παράδοση ως τις καταβασίες.
Καταβασίες Χριστός γεννάται σύντομες Πέτρου.

Αίνοι Πέτρου.
Δοξολογία Κωνσταντίνου πρωτοψάλτου σύντομη σε πλβ

Τυπικά. Ο δεξιός απέδωσε τα της αγιορείτικης παράδοσης. Εγώ ανταπέδωσα σχεδόν τα της αγιορείτικης παράδοσης (μερικούς στίχους δεν τους θυμόμουν με ακρίβεια).

Τρισάγιον αγιορείτικον με δύναμις "του βήματος"
Χερουβικό δεν είμαι σίγουρος.
Λειτουργικά Πρίγγου σε πλβ
Κοινωνικό Αινείτε Γρηγορίου με κράτημα Νικολάου σε πλβ.

Αντίδωρο Χριστος γεννάται αργές καταβασίες Πέτρου.


Τι βαθμό παραδοσιακότητας μας βάζεις Σαλάτα;


ράβδισμα
 

tb---

τσοπάνης
- Όρθρος εκ στήθους
- Καταβασίες καταγραφή Β.Νικολαίδη
- Αίνοι - Δοξαστικό ομοίως
- Δοξολογία εκ στήθους
- Χερουβικό Πρίγγου σε καταγραφή Λεωνίδα Αστέρη
- Λειτουργικά Πριγγου
- Κοινωνικό Ιωάννου από Προγάκη
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Όποιος βαριέται τα ίδια και τα ίδια δεν κάνει για αναλόγιο. Απλά τα πράγματα
Μά ἒψαλες τά λειτουργικά Πρίγγου ὁ ὁποῖος δέν κάνει γιά ἀναλόγιο γιατί ἒψαλε 50ο σέ βαρύ. :D
 

tb---

τσοπάνης
Ρώτα αυτούς που άκουγαν Πρίγγο στο Πατριαρχείο να σου πούν σε τί ήχο έψαλε τον 50ο, και για τό πόσο άλλαζε τα μαθήματα. Αν δεν έχεις κανέναν να σου πεί, θα στα πεί ο Στανίτσας στις συνεντεύξεις του.
 

Χρήστος Τόλιας

α' ψάλτης ι.ν. Αγίου Γεωργίου Αγρινίου
Θεός Κύριος-Καθίσματα-ευλογητάρια-αναβαθμοί-ν΄ψαλμός (σε ήχο β) εκ στήθους
Καταβασίες σύντομος από το Ειρμολόγιο Αστ. Δεβρελή
Εξαποστειλάριον-αίνοι-εωθινό δοξαστικό από τον Όρθρο του Αθ. Πέττα
Δύναμις Γ. Κρητός από τη θεία λειτουργία Θρ. Στανίτσα
Χερουβικόν πλ.β Στανίτσα
Λειτουργικά Αθ. Πέττα πλ.β με το Άξιον εστίν του Ανωνύμου (ή κατ' άλλους του Τρ. Γεωργιάδου)
Λίγες γραμμές κοινωνικόν Αινείτε από Νικολα'ί'δη.
 

Λάτρης Β.Μ.

Παράφωνος ερασιτέχνης!
Kαθίσματα, Αναβαθμοί, Κανόνες από τον Όρθρο του Καραμάνη.
Καταβασίες Εμμ. Χατζημάρκου.
Εωθινό - Δοξολογία, από το Αναστασιματάριο,
Τρισάγιο - Δύναμις πλ .β' ήχου από τον ''Αγγελικό Χορό''.
Χερουβικό Εμμ. Χατζημάρκου
Λειτουργικά Μιχ. Μελέτη.
Άξιον εστίν ''Ανωνύμου''.
Κοινωνικό από την Αθωνική Ανθοδέσμη, με αργό Αλληλούια από τον ''Αγγελικό Χορό''.
 
Top