Σαλίβερος Χαράλαμπος
Παλαιό Μέλος
Χριστός Ανέστη!
Παρατήρησα ότι στον Σύστημα τυπικού του Παπαγιάννη(σελ. 665) ο κανόνας έχει στίχο "Δόξα τη Αγία Αναστάσει σου Κύριε" ενώ στο τυπικό της Αποστολικής Διακονίας (σελ.201) άνευ στίχων.
Επίσης στην Λειτουργία ο Παπαγιάννης(σελ. 666) έχει Τη φιλοπράγμονι δεξιά ενώ στο τυπικό της Αποστολικής Διακονίας (σελ.201) του Πάσχα.
Ακόμα το Σάββατο ο Παπαγιάννης(σελ. 668-669) γράφει ότι δεν έχει ενάτη αλλά τιμιωτέρα και δοξολογία χύμα (έχει μια υποσημειωση, την 1330 σελ.669 που εξηγεί ) ενώ στο τυπικό της Αποστολικής Διακονίας (σελ.205) σαν την Κυριακή.
Ποίο από τα δύο είναι σωστό και θα πρέπει να ακολουθήσουμε;
Υ.Γ. Εμείς την Κυριακή ακολουθήσαμε το τυπικό της Αποστολικής Διακονίας.
Παρατήρησα ότι στον Σύστημα τυπικού του Παπαγιάννη(σελ. 665) ο κανόνας έχει στίχο "Δόξα τη Αγία Αναστάσει σου Κύριε" ενώ στο τυπικό της Αποστολικής Διακονίας (σελ.201) άνευ στίχων.
Επίσης στην Λειτουργία ο Παπαγιάννης(σελ. 666) έχει Τη φιλοπράγμονι δεξιά ενώ στο τυπικό της Αποστολικής Διακονίας (σελ.201) του Πάσχα.
Ακόμα το Σάββατο ο Παπαγιάννης(σελ. 668-669) γράφει ότι δεν έχει ενάτη αλλά τιμιωτέρα και δοξολογία χύμα (έχει μια υποσημειωση, την 1330 σελ.669 που εξηγεί ) ενώ στο τυπικό της Αποστολικής Διακονίας (σελ.205) σαν την Κυριακή.
Ποίο από τα δύο είναι σωστό και θα πρέπει να ακολουθήσουμε;
Υ.Γ. Εμείς την Κυριακή ακολουθήσαμε το τυπικό της Αποστολικής Διακονίας.