Υ.Γ.πιστεύετε ότι τα παλαιά κοινωνικά ανθρώπων που έδρασαν στο κλίμα του πατριαρχικού ναού π.χ.Μπαλασίου ιερέως, νέου Χρυσάφη, αλλά και γενικότερα της Πόλης π.χ.Μανουήλ Χρυσάφη, Ιωάννου Κλαδά όπως αυτά δεν θα μπορούσαν να συνυπάρξουν με τις νέες συνθέσεις? η ακόμα να εκτοπίσουν αυτοσχέδια ψάλματα? υπάρχουν δισέλιδες συνθέσεις ήδη από την Βυζαντινή περίοδο...[/QUOTE]
Προσωπικά πιστεύω οτι το θέμα της επικράτησεις συγκεκριμένων μαθημάτων έγκειται στο κύρος των πρόσωπων που έπεξαν ρόλο στην μεταρρύθμιση της βυζαντινής μουσικής. Οτι "μουσικό κείμενο-έργο" προέρχονταν απο αυτους, πιστεύω ότι το θεωρούσαν και πιο "έγκυρο-αυθεντικό" (δεν ξέρω αν χρησιμοποιώ την πιο κατάλληλη λέξη) με αποτέλεσμα και με την πάροδο των χρόνων τα παλαιότερα μουσικά να παραγκωνιστούν και να παγιωθούν στερεότυπα βιβλία και κείμενα.
Πιστεύω οτι ο ποιο αρμόδιος επί του θέματος (περι της ιστορικότητας των μέλων και της ιδιόμορφής αυτής παγίωσης των μουσικών) να μας διαφωτίσει είναι ο κ. Κωνσταντίνου.
Προσωπικά πιστεύω οτι το θέμα της επικράτησεις συγκεκριμένων μαθημάτων έγκειται στο κύρος των πρόσωπων που έπεξαν ρόλο στην μεταρρύθμιση της βυζαντινής μουσικής. Οτι "μουσικό κείμενο-έργο" προέρχονταν απο αυτους, πιστεύω ότι το θεωρούσαν και πιο "έγκυρο-αυθεντικό" (δεν ξέρω αν χρησιμοποιώ την πιο κατάλληλη λέξη) με αποτέλεσμα και με την πάροδο των χρόνων τα παλαιότερα μουσικά να παραγκωνιστούν και να παγιωθούν στερεότυπα βιβλία και κείμενα.
Πιστεύω οτι ο ποιο αρμόδιος επί του θέματος (περι της ιστορικότητας των μέλων και της ιδιόμορφής αυτής παγίωσης των μουσικών) να μας διαφωτίσει είναι ο κ. Κωνσταντίνου.