Εδώ έχω όλα τα διαγράμματα και τις σχέσεις των ήχων από την εργασία μου. Όλα έχουν βάση τις χρόες μαλακό και σύντονο διατονικό γένος, όπως το έχει περιγράψει ο Αριστόξενος, οι αποστάσεις είναι μετρημένες και με ένα χάρακα μπορείς να δεις ποιοι ήχοι συμπίπτουν και πως. Χονδρικά κατά τα πορίσματα μου οι ήχοι ταιριάζουν -ομαδοποιούνται (παραλλαγίζονται ο ένας με τον άλλο) κατά κοινό συνολικό μέγεθος διφωνίας,
μικρή διφωνία: τέταρτος, πρώτος, πλάγιος πρώτος, νενανώ, δεύτερος, πλάγιος δεύτερος
μεγάλη διφωνία: δεύτερος, τρίτος, βαρύς, τέταρτος, πλάγιος τέταρτος
Ό, τι ερωτήσεις έχεις αν θες κάνε μου κλίση στο
messanger
Ωραία θα το ξαναδώ γιατί έχω καιρό να επισκεφτώ τη σελίδα. Μπορεί αν μη θυμάμαι σωστά ή να μην πρόσεξα κάποιο διάγραμμα που έψαχνα!
Και εννοείται θα στείλω εάν έχω απορία πάνω σε κάποιο ζήτημα, αλλοίμονο! Ρωτώντας πας στην πόλη!
υγ δεν "συγκλίνει η θεώρησή μας" αγαπητέ αλλά κατάλαβες πράγματα που έχω γκανιάσει 10 χρόνια εδώ μέσα να τα κοινοποιώ, μη τα ισοπεδώνεις, συγγνώμη αλλά χτυπά άσχημα! Πές λχ "σε μεγάλο μέρος Βαγγέλη βλέπω ότι έχεις αναδείξει πολλές αλήθειες ενώ πριν μου φαινόντουσαν παλαβομάρες". Στα λέω γιατί πολλοί διαφωνούν με άσχημο τρόπο στην αρχή και ειρωνεύονται αλλά μετά παρουσιάζουν τα ίδια που κορόιδευαν και λένε "κι εγώ τα βρήκα" ή "συγκλίνουν οι απόψεις μας".
Ναι αδερφέ, ήτο κακώς διατυπωμένο και ζητάω συγνώμη διότι εκείνη τη στιγμή ετοίμαζα υλικό για μεθαύριο και είχα το νού μου αλλού!
Δεν ήθελα ν ακουστεί άσχημα!
Απλώς τι είχα εκίνη την ώρα στο μυαλό: Μικρός, στα πρώτα θεωρητικά που πέσαν στα χέρια μου είχα δώσει αρκετή βάση διότι πάντα μ ενδιέφερε η σφαιρική προσέγγιση στη μουσική! Πάντα ήθελα να μάθω από απλά trivia, μέχρι και πολύ εξεζητημένες λεπτομέριες [ η μανία ενός Μαθηματικού ] Είχα διαπιστώσει λοιπόν πολλές ασυμβατότητες στο πως ψέλναμε τις κλιμακες στη Σχολή "ως κλίμακες" με το πως ψέλναμε στην πραγματικότητα ένα κομμάτι!
Μάλιστα δοκίμασα και να εφαρμώσω κάποια διαστήματα κατά τη Σχολική Θεωρία και υπήρχαν πράγματα που απλώς
δεν έβγαιναν!
Τότε λοιπόν, σταμάτησα να παίρνω τα διαστηματολογικά των διαφόρων βιβλίων κατά γράμμα και στράφηκα πιο πολύ στα
ακούσματα εκεί που ήθελα να εμβαθύνω!
"σε μεγάλο μέρος Βαγγέλη βλέπω ότι έχεις αναδείξει πολλές αλήθειες ενώ πριν μου φαινόντουσαν παλαβομάρες"
Δεν ειναι "παλαβομαρα" ή όχι. αλλά όταν ακούς το ταδε το διδαχθηκες λάθος μπαίνει σε mood: καλά οκ το διδάχθηκα λάθος.
Το ψέλνω σωστα? Δλδ ... έχω το σωστό άκουσμα ??? Πχ στον Βαρυ κανω τη διφωνία τη σωστή ή το λέω λάθος...???
Και εκεί που κατέληξα ήταν ότι πολλά πράγματα τα είχα πράγματι "διδαχθεί" αλλιώς αλλά δεν τα έλεγα λάθος, μόνο και μόνο γιατί είχα ακούσματα απο παιδάκι!
Και εννοείται πως όταν σου λένε 20 και σκάει ένας και σου πει 24 λες "ΩΠΑ" !!!
Και δεν λέω ότι όλα τα κάνω σωστά. Αλλοίμονο.
Δεν το παίζω τίποτα σπουδαίος φωστήρας, οι συγκυρίες ήταν τέτοιες μου με ευνόησαν να ανακαλύψω κάποια βασικά πράγματα που θεωρώ ότι ευθύνονται για την παρακμή της μουσικής μας. Η αναφορά σε μένα σε ό, τι χρησιμοποιήσεις από όσα έχω παρουσιάσει δεν είναι μόνο για να με τιμήσεις αλλά πρωτίστως να υπάρχει καταχωρημένη η πηγή σου και να μη γίνει περισσότερο χαοτική η υπάρχουσα κατάσταση.
Ναι φυσικά. Είναι αρχή μου αυτή και είναι απαραίτητο στην Επιστήμη! Το θεωρώ εκ των ων ουκ άνευ! Ούτε θα πάω να συγγράψω θεωρητικό, οπότε όλα κουλ! Απέχω και σε γνώση και σε γνώση αλλά κυρίως ... σε γνώση! Κανά δοξαστικό αν γράψω κι αυτό στη χάση και στη φέξη <3
Στην παρακμή ... οφείλεται μια γενικευμένη μουσική α-παιδεία! Απο που να το πιάσεις ... να μην επεκταθούμε! Άλλη φορά σ' άλλο post, μια παρέα είμαστε, θα τα λέμε!
Και πάλι ευχαριστώ και θα ξαναμιλήσουμε!