Klaus Vlastos
Infant Member
Καλησπέρα.
Έχει πέσει στην αντίληψη κάποιου "Εις μνημόσυνον" σε πρώτο ήχο από Κε;
Σας ευχαριστώ.
Έχει πέσει στην αντίληψη κάποιου "Εις μνημόσυνον" σε πρώτο ήχο από Κε;
Σας ευχαριστώ.
Σας ευχαριστώ πολύ κ. Αρβανίτη.Ένα που εξήγησα από το Αρχείο του Γρηγορίου Πρωτοψάλτου (Βιβλιοθήκη Κ. Ψάχου). Μάλλον είναι του ίδιου του Γρηγορίου.
Δίνω το πρόχειρο, δεν έχω δυνατότητα για καθαρότερη γραφή. Όποιος μπορεί, ας το καθαρογράψει. Οι φθορές που έχω σε παρενθέσεις να μπούν κανονικά.
Να 'στε καλά!Μια προσπάθεια δακτυλογράφησης της ανωτέρω καταγραφής του κ. Αρβανίτη.
Με ποιο πρόγραμμα κάνατε την δακτυλογραφήση;Δακτυλογραφημένο και από εμένα. Δεν πρόσθεσα τις διαφορετικές γραμμές ούτε το σημείωμα που υπάρχει στο τέλος.
Ευχαριστούμε Γιάννη.
Μελωδός.Με ποιο πρόγραμμα κάνατε την δακτυλογραφήση;