[Suggestion] Κοινωνικόν Κυριακής του Θωμά (Αντιπάσχα) «Επαίνει Ιερουσαλήμ...» - Πέτρου Λαμπαδαρίου [ερμηνεία: υπό Α΄Δομεστίκου ΜτΧΕ κ. Στ. Φλοίκου]

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#1
Ὠραιότατο Κοινωνικὸ Πέτρου Λαμαπαδαρίου ἀπὸ τὴν Κυριακὴ τοῦ Θωμᾶ μέσω ΟΦΕΛΠ.

Ψάλλει ὁ Α΄Δομέστικος τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας κ. Φλοῖκος, τελευταῖος -ἄς ἐλπίσουμε ὄχι ἔσχατος- μαθητὴς τῶν πατριαρχικῶν ψαλτῶν τοῦ πατριαρχικοῦ ἀναλογίου. Κι ἀπ' ὅτι ἀκούω στὸ Κοινωνικό ἐξαίρετος συνεχιστὴς τοῦ Ἄρχοντος Πρωτοψάλτου τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας κ. Ἀστέρη.

Ἐξαίρετη φωνή, πλήρους πατριαρχικῆς μεγαλοπρέπειας, ὅπως ἁρμόζει καὶ ἔχουμε συνηθίσει στὰ πατριαρχικὰ ἀναλόγια καὶ μᾶς λείπει τὸν τελευταῖο καιρὸ.

Ἐλπίζω ἡ σχετικὴ ἐπιτροπὴ τοῦ Πατριαρχείου νὰ ἔχει ὦτα προκειμένου νὰ ἀντιλαμβάνεται τὶ ἔχει μέσα στὸν οἶκο της καὶ ὄχι στὴ γειτονιά της.

Φίλτατε Α΄Δομέστικε, καλὴ δύναμη, στὰ δύσκολα εἴμαστε κοντά σου, εἰδικὰ ὅταν σὲ ἀκοῦμε σὲ παρόμοιες ἑρμηνεῖες τοῦ πατριαρχικοῦ ὕφους.

 
Last edited:
#2
Ὠραιότατο Κοινωνικὸ Πέτρου Λαμαπαδαρίου ἀπὸ τὴν Κυριακὴ τοῦ Θωμᾶ μέσω ΟΦΕΛΠ.

Ψάλλει ὁ Α΄Δομέστικος τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας κ. Φλοῖκος, τελευταῖος -ἄς ἐλπίσουμε ὄχι ἔσχατος- μαθητὴς τῶν πατριαρχικῶν ψαλτῶν τοῦ πατριαρχικοῦ ἀναλογίου. Κι ἀπ' ὅτι ἀκούω στὸ Κοινωνικό ἐξαίρετος συνεχιστὴς τοῦ Ἄρχοντος Πρωτοψάλτου τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας κ. Ἀστέρη.

Ἐξαίρετη φωνή, πλήρους πατριαρχικῆς μεγαλοπρέπειας, ὅπως ἁρμόζει καὶ ἔχουμε συνηθίσει στὰ πατριαρχικὰ ἀναλόγια καὶ μᾶς λείπει τὸν τελευταῖο καιρὸ.

Ἐλπίζω ἡ σχετικὴ ἐπιτροπὴ τοῦ Πατριαρχείου νὰ ἔχει ὦτα προκειμένου νὰ ἀντιλαμβάνεται τὶ ἔχει μέσα στὸν οἶκο της καὶ ὄχι στὴ γειτονιά της.

Φίλτατε Α΄Δομέστικε, καλὴ δύναμη, στὰ δύσκολα εἴμαστε κοντά σου, εἰδικὰ ὅταν σὲ ἀκοῦμε σὲ παρόμοιες ἑρμηνεῖες τοῦ πατριαρχικοῦ ὕφους.



Το έχω ξαναγράψει, αλλά

και με την αφορμή αυτής της ανάρτησης του ΟΦΕΛΠ ας το ξαναγράψουμε:

Άξιος ο κ. Φλοίκος. Άξιος και πάλι άξιος.
 
Last edited:

extra

Παλαιό Μέλος
#3
Ὠραιότατο Κοινωνικὸ Πέτρου Λαμαπαδαρίου ἀπὸ τὴν Κυριακὴ τοῦ Θωμᾶ μέσω ΟΦΕΛΠ.

Ψάλλει ὁ Α΄Δομέστικος τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας κ. Φλοῖκος, τελευταῖος -ἄς ἐλπίσουμε ὄχι ἔσχατος- μαθητὴς τῶν πατριαρχικῶν ψαλτῶν τοῦ πατριαρχικοῦ ἀναλογίου. Κι ἀπ' ὅτι ἀκούω στὸ Κοινωνικό ἐξαίρετος συνεχιστὴς τοῦ Ἄρχοντος Πρωτοψάλτου τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας κ. Ἀστέρη.

Ἐξαίρετη φωνή, πλήρους πατριαρχικῆς μεγαλοπρέπειας, ὅπως ἁρμόζει καὶ ἔχουμε συνηθίσει στὰ πατριαρχικὰ ἀναλόγια καὶ μᾶς λείπει τὸν τελευταῖο καιρὸ.

Ἐλπίζω ἡ σχετικὴ ἐπιτροπὴ τοῦ Πατριαρχείου νὰ ἔχει ὦτα προκειμένου νὰ ἀντιλαμβάνεται τὶ ἔχει μέσα στὸν οἶκο της καὶ ὄχι στὴ γειτονιά της.

Φίλτατε Α΄Δομέστικε, καλὴ δύναμη, στὰ δύσκολα εἴμαστε κοντά σου, εἰδικὰ ὅταν σὲ ἀκοῦμε σὲ παρόμοιες ἑρμηνεῖες τοῦ πατριαρχικοῦ ὕφους.

Την φωνή του κ.Φλοικου δεν την σχολιάζω για να μην γίνω πάλι κακός ,ούτε την χαμηλότατη βαση που έχει πάρει (σι φυσικό για πα) αλλά κάνω μία απλή ερώτηση ,απο ποιό κείμενο μουσικό ψάλλει ;γιατί αν είναι το συνημμένο μουσ.κείμενο το έχει κάνει ..αγνώριστο!!εκτός που δεν τηρεί τον χρόνο!!Αν τώρα θεωρείτε-αι ότι ο εν λόγω αξιότιμος ψάλτης εκπροσωπεί το λεγόμενον πατριαρχικό ύφος τότε εγώ είμαι ..κινέζος!!!
 
#4
Συγχαρητήρια στον κ. Φλοίκο για την εκτέλεση!

Λεπτομέρειες που μου άρεσαν ήταν:
στο 1:21' η εκτέλεση Ομαλού με γοργό με χαρακτήρες ισότητος,
στο 2:28 η "παλμική κίνηση" με ένρινο,
στο 5:58 ο τρόπος που πάει στον Κε,
στο 8:17 - 8:19 η "παλμική κίνηση" στον άνω Πα δύο φορές στη σειρά
και η φράση μπουσελίκ στο 9:46 - 9:54

Απλές λεπτομέρειες στην εκτέλεση-έκφραση τις οποίες όμως σπάνια συναντάμε από σύγχρονους ψάλτες ακόμα και από αυτοαποκαλούμενους πατριαρχικούς...
 

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
#5
Την φωνή του κ.Φλοικου δεν την σχολιάζω για να μην γίνω πάλι κακός ,ούτε την χαμηλότατη βαση που έχει πάρει (σι φυσικό για πα) αλλά κάνω μία απλή ερώτηση ,απο ποιό κείμενο μουσικό ψάλλει ;γιατί αν είναι το συνημμένο μουσ.κείμενο το έχει κάνει ..αγνώριστο!!εκτός που δεν τηρεί τον χρόνο!!Αν τώρα θεωρείτε-αι ότι ο εν λόγω αξιότιμος ψάλτης εκπροσωπεί το λεγόμενον πατριαρχικό ύφος τότε εγώ είμαι ..κινέζος!!!
Όσο και αν σε εκτιμώ, δε μπορώ παρά να πω (με αγάπη)

"Άσε μας ρε Βασίλη...."
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#6
Την φωνή του κ.Φλοικου δεν την σχολιάζω για να μην γίνω πάλι κακός ,ούτε την χαμηλότατη βαση που έχει πάρει (σι φυσικό για πα) αλλά κάνω μία απλή ερώτηση ,απο ποιό κείμενο μουσικό ψάλλει ;γιατί αν είναι το συνημμένο μουσ.κείμενο το έχει κάνει ..αγνώριστο!!εκτός που δεν τηρεί τον χρόνο!!Αν τώρα θεωρείτε-αι ότι ο εν λόγω αξιότιμος ψάλτης εκπροσωπεί το λεγόμενον πατριαρχικό ύφος τότε εγώ είμαι ..κινέζος!!!
Κάποια που σχολιάζετε αρνητικά (πχ τη μη μετροφωνική ερμηνεία) οι περισσότεροι εδώ μέσα τα βλέπουν ως απολύτως θετικά.

Είναι εμφανές ότι εκκινείτε από τελείως διαφορετικές προϋποθέσεις ερμηνείας και αξιολόγησης της ψαλτικής.

Αυτό δεν είναι κακό βέβαια από μόνο του, αλλά υπάρχει πρόβλημα συνεννόησης, και ειδικά όταν σχολιάζετε κάτι τέτοιες ηχογραφήσεις, στην πράξη καταλήγετε να αδικείτε τον εαυτό σας και τις πολλές γνώσεις σας ωθώντας σε σχόλια σαν αυτό.
 

extra

Παλαιό Μέλος
#7
Όσο και αν σε εκτιμώ, δε μπορώ παρά να πω (με αγάπη)

"Άσε μας ρε Βασίλη...."
Μιχαλη εκφραζω την γνωμη μου ειτε αρεσει ειτε οχι,το ασε μας ειναι φασιστικο και αγενες και δεν σου ταιριαζει καλυτερα θα ηταν να με διορθωσεις αν σφαλω στις μουσικες παρατηρησεις .
 

extra

Παλαιό Μέλος
#9
Κάποια που σχολιάζετε αρνητικά (πχ τη μη μετροφωνική ερμηνεία) οι περισσότεροι εδώ μέσα τα βλέπουν ως απολύτως θετικά.

Είναι εμφανές ότι εκκινείτε από τελείως διαφορετικές προϋποθέσεις ερμηνείας και αξιολόγησης της ψαλτικής.

Αυτό δεν είναι κακό βέβαια από μόνο του, αλλά υπάρχει πρόβλημα συνεννόησης, και ειδικά όταν σχολιάζετε κάτι τέτοιες ηχογραφήσεις, στην πράξη καταλήγετε να αδικείτε τον εαυτό σας και τις πολλές γνώσεις σας ωθώντας σε σχόλια σαν αυτό.
Κοιτάξτε ,ο Μιχάλης που με σχολίασε είναι ένας άριστος συνάδελφος και επιστήμων και τον θεωρώ αυτο που λέμε απλά<<καλό παιδί>>αλλά μερικές φορές φαίνεται πως δεν μπορεί να δεχθεί την <<άλλη>>γνώμη όπως και -λυπάμαι που το γράφω-και άλλοι συνάδελφοι και είναι <<κλεισμένοι>>στην δική τους ψαλτική νοοτροπία και από την πλευρά τους καλά κάνουν (οι καλές τέχνες εν πολλοίς είναι υποκειμενικές) αλλά από το σημείο αυτό μέχρι να κάνουμε προσωπικές επιθέσεις και χαρακτηρισμούς απέχει πάρα πολύ και ξεπερνούμε τα όρια της ευπρέπειας και της χριστιανικής συμπεριφοράς και εδώ θέλω να ομολογήσω πως και εγώ στο παρελθόν παρασύρθηκα και ξεπέρασα τα όρια και ζητάω συγνώμη από όποιον συνάδελφο του έγραψα απρεπώς ,αλλά οι επιθέσεις οι οποίες μου έγιναν ήταν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ και δεν αρμόζουν σε υπηρέτες του ιερού αναλογίου και δεν τι μούν κανέναν,από την άλλη όλοι μπορούμε να κρινουμε και να κριθούμε πάντοτε σε μουσικό επίπεδο και μάλιστα άνθρωποι σαν και εμένα που υπηρετούν 35 συναπτά έτη το αναλόγιο σαν ψάλτες ,χοράρχες και δάσκαλοι .
Βασίλειος Γεωργούδης πρωτοψάλτης σολίστ της ΕΡΤ,καθηγητής μονωδίας και πιάνου
 

extra

Παλαιό Μέλος
#10
Συγχαρητήρια στον κ. Φλοίκο για την εκτέλεση!

Λεπτομέρειες που μου άρεσαν ήταν:
στο 1:21' η εκτέλεση Ομαλού με γοργό με χαρακτήρες ισότητος,
στο 2:28 η "παλμική κίνηση" με ένρινο,
στο 5:58 ο τρόπος που πάει στον Κε,
στο 8:17 - 8:19 η "παλμική κίνηση" στον άνω Πα δύο φορές στη σειρά
και η φράση μπουσελίκ στο 9:46 - 9:54

Απλές λεπτομέρειες στην εκτέλεση-έκφραση τις οποίες όμως σπάνια συναντάμε από σύγχρονους ψάλτες ακόμα και από αυτοαποκαλούμενους πατριαρχικούς...
Ερώτηση:και όλες αυτές οι εναλλαγές στον ρυθμό αγαπητέ τις θεωρείτε <<φυσιολογικές>>;σε ποιό θεωρητικό Β.Μ.και ποιος διδάσκαλος παλαιός δίδασκε την διαφοροποίηση του ρυθμού σε ένα κοινωνικό;εγώ που μαθήτευσα στον Θ.Χατζηθεοδώρου ,τον Ε.Τζελά και τον Δ.Μαυραγάνη δεν΄'εμαθα κάτι τέτοιο ,μα ούτε και ο μέγας Στανίτσας άλλαζε ρυθμό κατά το γούστο του γιατί πολύ απλά είναι αντιμουσικό.Ισως να θεωρείτε τον εν λόγω κύριο ανώτερο των προαναφερθέντων διδασκάλων οπότε το μόνο που μπορώ να πω είναι:eek: tempora o mores.
Βασίλειος Γεωργούδης πρωτοψάλτης ,μουσουργός καθηγητής μουσικός
 
#11
Τα στοιχεία έκφρασης που ανέφερα, τα οποία αγνοούν οι περισσότεροι, τα προσπερνάτε; Θα ήθελα τη γνώμη σας και επ' αυτών.

Κοινωνικό λέει, κύριε καθηγητά, όχι κανόνα. Φυσιολογικό το βρίσκω, ένα παπαδικό μέλος, να έχει και σημεία πιο ελεύθερα και επιβραδύνσεις στην χρονική αγωγή και ανάσες. Εσείς διδαχθήκατε δηλαδή, να λέγονται όλα σαν να έχουμε μετρονόμο;

Μιας και αναφέρατε τον Στανίτσα ορίστε κάτι αντιμουσικό: https://www.youtube.com/watch?v=FUji_JHCT6s
Να και κάτι αντιμουσικό σε δοξαστικό μάλιστα: https://www.youtube.com/watch?v=jUWCIV1bJ1U από το 1:20', μην μου πείτε ότι το λέει ελεύθερα για να τονίσει τα λόγια των μαθητών, χαίρω πολύ. Σύμφωνα όμως με τα λεγόμενά σας, η αλλαγή της χρονικής αγωγής είναι αντιμουσική. Πάμπολλα τέτοια παραδείγματα παπαδικών μελών από τους μεγάλης αποδοχής Στανίτσα και Πρίγγο.
 
#12
Την φωνή του κ.Φλοικου δεν την σχολιάζω για να μην γίνω πάλι κακός ,ούτε την χαμηλότατη βαση που έχει πάρει (σι φυσικό για πα) αλλά κάνω μία απλή ερώτηση ,απο ποιό κείμενο μουσικό ψάλλει ;γιατί αν είναι το συνημμένο μουσ.κείμενο το έχει κάνει ..αγνώριστο!!εκτός που δεν τηρεί τον χρόνο!!Αν τώρα θεωρείτε-αι ότι ο εν λόγω αξιότιμος ψάλτης εκπροσωπεί το λεγόμενον πατριαρχικό ύφος τότε εγώ είμαι ..κινέζος!!!
顯然,你是中國的克勞斯夫人:)
 

extra

Παλαιό Μέλος
#13
Τα στοιχεία έκφρασης που ανέφερα, τα οποία αγνοούν οι περισσότεροι, τα προσπερνάτε; Θα ήθελα τη γνώμη σας και επ' αυτών.

Κοινωνικό λέει, κύριε καθηγητά, όχι κανόνα. Φυσιολογικό το βρίσκω, ένα παπαδικό μέλος, να έχει και σημεία πιο ελεύθερα και επιβραδύνσεις στην χρονική αγωγή και ανάσες. Εσείς διδαχθήκατε δηλαδή, να λέγονται όλα σαν να έχουμε μετρονόμο;

Μιας και αναφέρατε τον Στανίτσα ορίστε κάτι αντιμουσικό: https://www.youtube.com/watch?v=FUji_JHCT6s
Να και κάτι αντιμουσικό σε δοξαστικό μάλιστα: https://www.youtube.com/watch?v=jUWCIV1bJ1U από το 1:20', μην μου πείτε ότι το λέει ελεύθερα για να τονίσει τα λόγια των μαθητών, χαίρω πολύ. Σύμφωνα όμως με τα λεγόμενά σας, η αλλαγή της χρονικής αγωγής είναι αντιμουσική. Πάμπολλα τέτοια παραδείγματα παπαδικών μελών από τους μεγάλης αποδοχής Στανίτσα και Πρίγγο.
Οτι πείτε δεν μπορώ να πώ κάτι άλλο με εξουθενώσατε!!!
 

vaiacum

η ταλαιπωρία σε όλο της το μεγαλείο...
#17
Εντάξει πια, το ζήτημα καταντάει γελοίο!!!! Δεν το ήθελα, όντας απλώς παρατηρητής τόσες μέρες, αλλά αισθάνομαι την ανάγκη να υπερασπιστώ τον κ. Γεωργούδη, τουλάχιστον σε όσα οι απόψεις μας συμβαδίζουν.

Κοινωνικό λέει, κύριε καθηγητά, όχι κανόνα. Φυσιολογικό το βρίσκω, ένα παπαδικό μέλος, να έχει και σημεία πιο ελεύθερα και επιβραδύνσεις στην χρονική αγωγή και ανάσες. Εσείς διδαχθήκατε δηλαδή, να λέγονται όλα σαν να έχουμε μετρονόμο;
Εγώ, πάλι, λέω ότι ΝΑΙ ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΘΕΡΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Δεν μέμφομαι την εκτέλεση του κ Φλοίκου, αλλά τι σόι παράδειγμα είναι αυτό που ανεβάσατε; Τον Στανίτσα να παίζει σόλο κλαρίνο σε Χερουβικό από παρτιτούρα(;) δικιά του(;) που πρώτα την έγραψε και μετά την εκτέλεσε(;) ή που πρώτα αυτοσχεδίασε και μετά την κατέγραψε(;). Ο Στανίτσας του Δοξαστικού των Βαϊων δεν είναι ίδιος με τον Στανίτσα του Χερουβικού, πώς να το κάνουμε τώρα!!!!

Πάμπολλα τέτοια παραδείγματα παπαδικών μελών από τους μεγάλης αποδοχής Στανίτσα και Πρίγγο.
Δεν είναι δίδυμα αδέρφια αυτοί οι δύο για να τους βάζουμε στο ίδιο σακί... Και εν κατακλείδι, η άκριτος προσωπολατρεία οδηγεί σε παπισμό.

ΥΓ1 : Ελάτε λίγο και στη θέση του κ Γεωργούδη, που αισθάνεται ότι τον πυροβολάτε όλοι, μικροί και μεγάλοι, μόνο και μόνο γιατί σάς αρέσει να "είστε με τους νικητές"...
ΥΓ2 : Ακούστε τι έχει να σας πει ο κ. Γεωργούδης, επιτέλους! Είναι πολύ εύκολο στην αντίθετη άποψη, να ειρωνευτείς τον άλλο. Το δύσκολο είναι να τον αφουγκραστείς...
ΥΓ3 : Ο μόνος τρόπος να συμψάλλεις με κάποιον συνάδελφο, είναι ένας: ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ. Διαφωνεί τις;
 

extra

Παλαιό Μέλος
#18
Εντάξει πια, το ζήτημα καταντάει γελοίο!!!! Δεν το ήθελα, όντας απλώς παρατηρητής τόσες μέρες, αλλά αισθάνομαι την ανάγκη να υπερασπιστώ τον κ. Γεωργούδη, τουλάχιστον σε όσα οι απόψεις μας συμβαδίζουν.



Εγώ, πάλι, λέω ότι ΝΑΙ ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΘΕΡΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Δεν μέμφομαι την εκτέλεση του κ Φλοίκου, αλλά τι σόι παράδειγμα είναι αυτό που ανεβάσατε; Τον Στανίτσα να παίζει σόλο κλαρίνο σε Χερουβικό από παρτιτούρα(;) δικιά του(;) που πρώτα την έγραψε και μετά την εκτέλεσε(;) ή που πρώτα αυτοσχεδίασε και μετά την κατέγραψε(;). Ο Στανίτσας του Δοξαστικού των Βαϊων δεν είναι ίδιος με τον Στανίτσα του Χερουβικού, πώς να το κάνουμε τώρα!!!!


Δεν είναι δίδυμα αδέρφια αυτοί οι δύο για να τους βάζουμε στο ίδιο σακί... Και εν κατακλείδι, η άκριτος προσωπολατρεία οδηγεί σε παπισμό.

ΥΓ1 : Ελάτε λίγο και στη θέση του κ Γεωργούδη, που αισθάνεται ότι τον πυροβολάτε όλοι, μικροί και μεγάλοι, μόνο και μόνο γιατί σάς αρέσει να "είστε με τους νικητές"...
ΥΓ2 : Ακούστε τι έχει να σας πει ο κ. Γεωργούδης, επιτέλους! Είναι πολύ εύκολο στην αντίθετη άποψη, να ειρωνευτείς τον άλλο. Το δύσκολο είναι να τον αφουγκραστείς...
ΥΓ3 : Ο μόνος τρόπος να συμψάλλεις με κάποιον συνάδελφο, είναι ένας: ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ. Διαφωνεί τις;
Σας ευχαριστώ για την νουνεχή και την μη φασίζουσα στάση σας απεναντί μου που δυστυχώς κάποιοι (πιστεύω λίγοι)συνάδελφοι επιδεικνύουν απέναντί μου απαγορεύοντας μου να εκθέτω την γνώμη μου σωστή ή λανθασμένη δεν έχει σημασία ,σημασία έχει να ακούμε την <<άλλη >>γνώμη και με κόσμιο τρόπο χωρίς προσωπικές -ανοίκειες επιθέσεις ,να αντιπαρατιθέμεθα με μουσικά επιχειρήματα !!Τώρα για τον ρυθμό έχετε απόλυτο δίκιο και τα παραδείγματα που ανέβασε ο κ.συνάδελφος είναι ατυχή!!Η ψυχή της μουσικής είναι ο χρόνος είπε ο Beethoven ας σας λέει κάτι αυτό κ.κ. συνάδελφοι...αλλά ξέχασα ο κ.Φλοικος κ.α...μεγάλοι ερμηνευτές της ψαλτικής γνωρίζουν περισσότερο από τον Beethoven αυτός εξ΄άλλου είναι ..δυτικός!!!Οσο για εσάς αγαπητέ μου που με υποστηρίξατε σας συλλυπούμε γιατί τώρα οι ..καλοί μας συνάδελφοι του ..αντιθέτου στρατοπέδου θα έχουν δύο πρόσωπα να πετροβολούν και κατά τον Καβάφη :τι θα κάνουμε χωρίς τους βαρβάρους!!(βάρβαροι είμαστε εμείς ου δύο βεβαίως)
 

vaiacum

η ταλαιπωρία σε όλο της το μεγαλείο...
#19
Οσο για εσάς αγαπητέ μου που με υποστηρίξατε σας συλλυπούμε γιατί τώρα οι ..καλοί μας συνάδελφοι του ..αντιθέτου στρατοπέδου θα έχουν δύο πρόσωπα να πετροβολούν και κατά τον Καβάφη :τι θα κάνουμε χωρίς τους βαρβάρους!!(βάρβαροι είμαστε εμείς οι δύο βεβαίως)
Εντάξει, επειδή πρόσφατα γνωρίστηκα δια ζώσης με τον Ηλία τον Παπαδόπουλο, δεν φοβάμαι να με πετροβολήσει, μια γειτονιά είμαστε, και φαίνεται με την πρώτη κιόλας ματιά εξαιρετικός άνθρωπος. Ούτε από τους υπολοίπους έχω να φοβάμαι κάτι, κουβέντα κάνουμε, δεν θα σκάσουμε κι από πάνω!!!:D:D:D
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#20
....

ΥΓ1 : Ελάτε λίγο και στη θέση του κ Γεωργούδη, που αισθάνεται ότι τον πυροβολάτε όλοι, μικροί και μεγάλοι, μόνο και μόνο γιατί σάς αρέσει να "είστε με τους νικητές"...
ΥΓ2 : Ακούστε τι έχει να σας πει ο κ. Γεωργούδης, επιτέλους! Είναι πολύ εύκολο στην αντίθετη άποψη, να ειρωνευτείς τον άλλο. Το δύσκολο είναι να τον αφουγκραστείς...
ΥΓ3 : Ο μόνος τρόπος να συμψάλλεις με κάποιον συνάδελφο, είναι ένας: ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ. Διαφωνεί τις;
Νὰ ἔλθουμε στὴ θέση τοῦ ἐν λόγω; Στὴ θέση αὐτοῦ ποὺ ἔγραψε τὰ παρακάτω; Εἶσαι σίγουρος, μὰ πάρα πολὺ σίγουρος;
Σωπάτε καλέ!!<<κόφτε κάτι>>!!όλοι δηλαδή οι ψάλτες στα πατριαρχεία την τελευταία 50ετία ήσαν <<καλλικέλαδοι >>και κανείς ψάλτης στην Ελλάδα δεν μπορεί να τους συναγωνιστει;Λοιπόν κατ΄εμε εξαιρέσει του μεγάλου Στανίτσα και του Αστέρη που ήταν και σολίστ στην λυρική σκηνή της Πόλης όλοι οι άλλοι ήσαν άσχετοι με την φωνητική τέχνη και κατα το κοινώς λεγόμενον αμανετζήδες φρικτοί !!!και όποιος γνωρίζει και ολίγον από ορθοφωνία θα συμφωνήσει μαζί μου οι άσχετοι δεν με ενδιαφέρουν.
Βασίλειος Γεωργούδης πρωτοψάλτης ,βαρύτονος σολίστ
Σύμφωνώ ότι η κάθε μουσική πρέπει να έχει το δικό της ύφος ή στύλ .αλλά αυτά που ακούμε να ψάλλονται από πόλη και θεσσαλονίκη <<μεριά>>πόση σχέση έχουν με την ελληνική εκκλησιαστική μουσική;εγώ σαν μαθητής του μεγάλου αειμνήστου Θεοδώρου Χατζηθεοδώρου και μετέπειτα του Ε.Τζελά σας διαβεβαιώ οτι ούτε ήθελαν να ακούσουν αυτά τα αμανετζίδικα ακούσματα και τις <<εξηγήσεις>>των παλαιών μαθημάτων που τα διαστρέφουν εκεί στην σαλονίκη !!παιδι μου ,ελεγε ο Χατζηθεοδώρου το ύφος στην Β.Μ πρεπει να είναι δωρικό -λιτό και να μυρίζει λιβάνι και όχι ..χασίσι!!
Αγαπητέ δεν είμαι ισοπεδωτικός ,αυτούς που προανέφερες ήσαν απλά ..άφωνοι!!περί της εξωτερικής μουσικής διάβασε το περίφημο πόνημα του Παναγιώτη Κιλτζανίδη ,η μουσική αυτή είναι αραβοπερσική και τριτευόντως ελληνική ,για αυτό οι 8 ήχοι είναι καθαροί και δεν αναμιγνύουν τα μακάμια ,αυτο άρχισε να γίνεται κυρίως απο τον 19ο αιώνα με συνθέσεις νέες και συνεχίστηκε τον 20ο στα λειτουργικά ,άξιον εστίν κλπ αλλά επί του προκειμένου ψάλτης που δεν έχει σπουδάσει ορθοφωνία =μουσικός που δεν κατέχει την γνώση και την τεχνική του οργάνου του ,τελεια και παυλα.
 
Top