Καὶ εὐλογημένος.....Πέτρου Μπερεκέτη

Π.Κατσουλιέρης

Παλαιό Μέλος
Ζωντανῆ ἡχογράφηση ἀπό τὸν ἐσπερινὸ στὸν ἱερὸ Ναὸ Ἁγίας Τριάδος , Βάγια Βοιωτίας 2009, Πανήγυρις, Δεξιά ἔψαλε ὁ ἐξαιρετικὸς Χρ. Χαλκιὰς ἀριστερὰ ἐγώ. Μέλος Πέτρος ὁ Γλυκὺς Μπερεκέτης, Διασκευή Αθανάσιος Καραμάνης. (Στο ισοκράτημα επικρατεί η φωνάρα του Χρήστου Χαλκιά)https://www.youtube.com/watch?v=wJokWJtuF9A
 

filomousos

Παλαιό Μέλος
Ζωντανῆ ἡχογράφηση ἀπό τὸν ἐσπερινὸ στὸν ἱερὸ Ναὸ Ἁγίας Τριάδος , Βάγια Βοιωτίας 2009, Πανήγυρις, Δεξιά ἔψαλε ὁ ἐξαιρετικὸς Χρ. Χαλκιὰς ἀριστερὰ ἐγώ. Μέλος Πέτρος ὁ Γλυκὺς Μπερεκέτης, Διασκευή Αθανάσιος Καραμάνης. (Στο ισοκράτημα επικρατεί η φωνάρα του Χρήστου Χαλκιά)https://www.youtube.com/watch?v=wJokWJtuF9A


Θείο χάρισμα
 
Ζωντανῆ ἡχογράφηση ἀπό τὸν ἐσπερινὸ στὸν ἱερὸ Ναὸ Ἁγίας Τριάδος , Βάγια Βοιωτίας 2009, Πανήγυρις, Δεξιά ἔψαλε ὁ ἐξαιρετικὸς Χρ. Χαλκιὰς ἀριστερὰ ἐγώ. Μέλος Πέτρος ὁ Γλυκὺς Μπερεκέτης, Διασκευή Αθανάσιος Καραμάνης. (Στο ισοκράτημα επικρατεί η φωνάρα του Χρήστου Χαλκιά)https://www.youtube.com/watch?v=wJokWJtuF9A

Τέλεια ερμηνεία !!!!!!!!!!!
 

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
https://www.youtube.com/watch?v=wJokWJtuF9A

Νά γελᾶς ἤ νά κλαῖς;;;...

Saint Grégoire d'Arménie Monastère:)

Κάποιος δέ παίζει μέρες τώρα μέ τήν ἀνοχή τοῦ Διαχειριστῆ καί τῶν Συντονιστῶν:(:mad::eek:
Κρίμα οἱ δηλώσεις...

Ἀγαπητέ πάτερ, μή δίνεις σημασία:D
Χαμογέλα ὅπως πάντα!!!
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Last edited:

ΒΑΙΟΣ ΝΤΕΛΗΣ

Παλαιό Μέλος
Δεν ισχύει τίποτα. Τα παίρνω όλα πίσω, αλλά αφήνω αυτά που έγραψα προς παραδειγματισμό.

Χαμογελάτε :)

Ευχαριστώ! :)
 

Π.Κατσουλιέρης

Παλαιό Μέλος
Δεν ισχύει τίποτα. Τα παίρνω όλα πίσω, αλλά αφήνω αυτά που έγραψα προς παραδειγματισμό.

Χαμογελάτε :)

Ευχαριστώ! :)
Αγαπητέ Βάιε το θέμε δεν είναι το πάρε δώσε αλλά η νοοτροπία που έχεις που δεν ταιριάζει σε νέο άνθρωπο. Δεν είναι δυνατόν να είσαι τόσο απόλυτος και δηκτικός! Εύχομαι αυτά που σου έγραψα στο youtube να σε βοηθήσουν να δεις με άλλη οπτική τα πράγματα. Εύχομαι για εσένα.
 
Last edited:

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ

Παλαιό Μέλος
Δεν ισχύει τίποτα. Τα παίρνω όλα πίσω, αλλά αφήνω αυτά που έγραψα προς παραδειγματισμό.
Χαμογελάτε :)
Ευχαριστώ! :)
Το φωνητικό χάρισμα του ερμηνευτή είναι δεδομένο!
Για να πούμε, όμως και "του στραβού το δίκιο", έχει και "αμανεδίστικα στοιχεία" η πιο πάνω ερμηνεία.:wink:


Υ.Γ.: Μου θυμίζει, σε κάποια σημεία, κάτι από Μ. Χριστοδουλόπουλο.:wink:
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Το φωνητικό χάρισμα του ερμηνευτή είναι δεδομένο!
Για να πούμε, όμως και "του στραβού το δίκιο", έχει και "αμανεδίστικα στοιχεία" η πιο πάνω ερμηνεία.:wink:


Υ.Γ.: Μου θυμίζει, σε κάποια σημεία, κάτι από Μ. Χριστοδουλόπουλο.:wink:

Η άγνοια τόσο του αμανέ όσο και του Μάκη είναι εμφανέστατη στον σχολιάσαντα..
 
Last edited:

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ

Παλαιό Μέλος
Η άγνοια τόσο του αμανέ όσο και του Μάκη είναι εμφανέστατη στον σχολιάσαντα..
Δημήτρη μην το ξεχνάμε:
"Χρειαζόμαστε μετρονόμους"!

Άκου ηχογραφήσεις Ιακ. Ναυπλιώτη και σε "Αργά μαθήματα", που "δεν έχανε το χρόνο" και μας έδινε τη δυνατότητα ακόμα κι αυτά (τα μαθήματα) που θεωρούμε στην εποχή μας ότι μπορούν να εκτελεστούν πιο ελεύθερα, "να τα μετράμε"!

Υ.Γ.: Φταίω εγώ που ομιλώ για έσχατα μουσικά χρόνια?
 
Ευτυχως δεν παρασυρομαι απο κροκοδειλια δακρυα και ειμαι επιφυλακτικος.
Δηλωσεις που μεινανε δηλωσεις Βαϊε .
Δεν διορθωνεσαι. Το χαβα σου και το βιολι σου.
Συνεχισε ετσι και θα κερδισεις πολλα...

Το εργο ειναι χιλιοπαιγμενο και δυστυχως εδω βρηκε "θυμα" τον παπουλη.
Πλεον μονο θυμηδια προκαλουν τα γραφομενα τους .
Αρα προτρεπω και γω όπως οι προλαλησαντες π.Μαξιμος και Δημητριος Σκρεκας...χαμογελατε...
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Αγαπητέ Βάιε το θέμε δεν είναι το πάρε δώσε αλλά η νοοτροπία που έχεις που δεν ταιριάζει σε νέο άνθρωπο. Δεν είναι δυνατόν να είσαι τόσο απόλυτος και δεικτικός! Εύχομαι αυτά που σου έγραψα στο youtube να σε βοηθήσουν να δεις με άλλη οπτική τα πράγματα. Εύχομαι για εσένα.

Πάτερ,

καλό είναι να αναρτηθεί η εν λόγω απάντηση εδώ. Θα ωφελήσει πολλούς...

Ευχαριστώ,

δ.
 

ΒΑΙΟΣ ΝΤΕΛΗΣ

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ Βάιε το θέμε δεν είναι το πάρε δώσε αλλά η νοοτροπία που έχεις που δεν ταιριάζει σε νέο άνθρωπο. Δεν είναι δυνατόν να είσαι τόσο απόλυτος και δεικτικός! Εύχομαι αυτά που σου έγραψα στο youtube να σε βοηθήσουν να δεις με άλλη οπτική τα πράγματα. Εύχομαι για εσένα.

Δυστυχώς είναι δυνατόν :(:(:(:eek::eek::eek:
Συγγνώμη και ευχαριστώ για την κατανόηση! :)


Το φωνητικό χάρισμα του ερμηνευτή είναι δεδομένο!
Για να πούμε, όμως και "του στραβού το δίκιο", έχει και "αμανεδίστικα στοιχεία" η πιο πάνω ερμηνεία.:wink:


Υ.Γ.: Μου θυμίζει, σε κάποια σημεία, κάτι από Μ. Χριστοδουλόπουλο.:wink:

Συμφωνώ. :)

(για το Υ.Γ. δεν μπορώ να σχολιάσω, γιατί είναι προσωπική γνώμη και ό,τι και να πω, λάθος θα είναι)

Ευτυχως δεν παρασυρομαι απο κροκοδειλια δακρυα και ειμαι επιφυλακτικος.
Δηλωσεις που μεινανε δηλωσεις Βαϊε .
Δεν διορθωνεσαι. Το χαβα σου και το βιολι σου.
Συνεχισε ετσι και θα κερδισεις πολλα...

Το εργο ειναι χιλιοπαιγμενο και δυστυχως εδω βρηκε "θυμα" τον παπουλη.
Πλεον μονο θυμηδια προκαλουν τα γραφομενα τους .
Αρα προτρεπω και γω όπως οι προλαλησαντες π.Μαξιμος και Δημητριος Σκρεκας...χαμογελατε...
Συμφωνώ. :)
 

Π.Κατσουλιέρης

Παλαιό Μέλος
Πάτερ,

καλό είναι να αναρτηθεί η εν λόγω απάντηση εδώ. Θα ωφελήσει πολλούς...

Ευχαριστώ,

Είναι η απάντηση στα λεγόμενά στο youtube. Νομίζω όμως πως πρέπει να λήξει εδώ: Θεωρώ όμως ότι λέτε κουταμάρες για τους παρακάτω λόγους:
1. Δεν υποστήριξα ποτέ ότι ψάλλω σύμφωνα με κάποια παράδοση ή ότι είμαι της πατριαρχικής σχολής ή ότι εγώ είμαι η παράδοση ή ότι ψέλνω σαν τον Καραμάνη ή τον Πρίγγο ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Άρα το Υ.Γ.2 είναι παντελώς λάθος. Επίσης είναι λάθος γιατί έχω αναρτήσει πολλά βίντεο που θα μπορούσατε αν σε αυτό τραγουδάω να δείτε αν τραγουδάω γενικά ή όχι. Κάποιον δεν τον κρίνεις από μια εκτέλεση αλλά από το σύνολο του έργου (και ο Ταλιαδώρος έχει βάλει τρίφωνα στη λειτουργία του - δες. Αλληλούια του αποστόλου - αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν ήταν κορυφαίος ψάλτης).
2. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να μου πει κάποιος ότι τραγουδάω όπως καλή ώρα εσείς τώρα. Πρόβλημα έχω με τον τρόπο με τον οποίο αποφαίνεστε. Ότι έχω βάλει το προσωπικό στοιχείο είναι φανερό. Ότι δε λέω το μάθημα του Καραμάνη είναι παντελώς λάθος. Επίσης αν σε κάποια σημεία έχω ‘’ξεφύγει’’ θα μπορούσατε να τα τονίσετε αν ενδιαφερόσασταν να μου υποδείξετε το σωστό. Και δέχομαι ότι κάνω λάθη και θα κάνω – αυτό άλλωστε ισχύει γενικά για τους ανθρώπους. Άλλωστε και η επιστήμη στο λάθος στηρίχθηκε και στηρίζεται (αναλογιστείτε πως βρέθηκε η πενικιλίνη και θα καταλάβετε). Έτσι αν σας ενδιέφερε να γίνω καλύτερος ή αν το έχω βελτιώσει όλα αυτά τα χρόνια όπως γράφετε θα μου λέγατε το λάθος και δε θα γράφατε ειρωνικά ότι είναι ωραίο τραγούδι χωρίς μάλιστα να λαμβάνετε υπόψη σας όλα τα υπόλοιπα βίντεο που έχω αναρτήσει. Επομένως προφανώς δεν σας διέφερε αυτό αλλά αντίθετα σας ενδιέφερε να προσπαθήσετε να κάνετε τον ‘’έξυπνο’’. Γιατί έξυπνος δεν είστε.
3. Δεν είναι κακό κάποιος να μην ξέρει κάτι . Κακό είναι να νομίζει ότι ξέρει τη στιγμή που όντως δεν ξέρει. Είδα στο ψαλτολόγιο μια εργασία σας. Είστε καλός στο μέτρημα! ‘’Χαίρομαι’’ να βλέπω ανθρώπους να ξέρουν να μετράνε που έπιασε το νη πρίγγος και που ο Χατζημάρκος και από αυτό να κρίνουν και να βγάζουν συμπεράσματα. Αυτό είναι η ψαλτική; Η σωστή απάντηση είναι ότι είναι και αυτό αλλά όχι μόνο. Κυρίως είναι η γνώση με τη φωνή συνδυασμένη με πάθος δημιουργικό και μεράκι. Νομίζετε πως ο Στανίτσας έλεγε απλώς ένα μάθημα ή έβγαζε πάθος και δημιουργική διάθεση; Η ερώτηση είναι ρητορική.
4. Η έννοια της παράδοσης όπως την έχετε στο μυαλό σας είναι λάθος. Η παράδοση δεν είναι μια στατική έννοια, σαν ένα κομμάτι χρυσού που μένει ανεπηρέαστο από το χρόνο και από τις συνθήκες. Είναι αντίθετα μια δυναμική δημιουργική δύναμη η οποία συνεχώς μεταβάλλεται. Για να το καταλάβετε καλύτερα θα χρησιμοποιήσω τα δικά σας λόγια, το Υ.Γ1. Το και ευλογημένος είναι ένα μάθημα του Μπερεκέτη το οποίο πριν τον Μπερεκέτη δεν υπήρχε τουλάχιστον με τη μορφή που του έδωσε ο Μπερεκέτης. Το μάθημα του Μπερεκέτη αν το παραβάλλετε με την εκτέλεση του Καραμάνη θα δείτε ότι απέχει μακράν. Και μη μου πείτε για την ανάλυση των χαρακτήρων γιατί οι αλλαγές που έχει κάνει ο Καραμάνης είναι πάνω από αυτό. Μήπως λοιπόν ο Καραμάνης δεν ακολουθεί την παράδοση; Και αφού δεν ακολουθεί ο Καραμάνης την παράδοση τότε δεν την ακολουθούσε και ο Πρίγγος γιατί και αυτός άλλαξε τα φώτα σε πολλά μαθήματα, ούτε ακόμα και Στανίτσας και ούτω καθεξής. Ποια βρε παιδί μου είναι αυτή η παράδοση, που την πουλάνε και εσύ αγαπητέ Βάιε την αγόρασες με το κιλό και εμείς δε μπορούμε να τη βρούμε; Αστεία πράγματα. Κάτι ακόμα. Είναι ‘’κλασικά’’ τα χερουβικά του Καραμάνη ή του Στανίτσα; Είναι ‘’κλασικά’’ του Πρίγγου ή του Φωκαέα; Πολλοί λένε ότι ψάλλουν του φωκαέα γιατί είναι ΄΄κλασικά’’. Μα ο Φωκαεύς έζησε πριν 150 περίπου χρόνια . Πως είναι δυνατό να είναι κλασικός αυτός και να μην είναι βρε αδερφέ ο Πελοποννήσιος που ήταν από το Μοριά και για αυτό του έχω μια μεγαλύτερη αδυναμία. Για εμένα προσωπικά κλασικοί είναι όλοι τους. Η πως μπορούμε να μιλάμε για μια παράδοση που υπάρχει με μια μορφή την οποία υποστηρίζεις εσύ αγαπητέ Βάιε ενώ μόνο το σύστημα γραφής έχει αλλάξει τόσες φορές τα τελευταία 250 χρόνια. Συμπέρασμα: η παράδοση είναι μια έννοια την οποία οφείλουμε να τη χρησιμοποιούμε με πολύ σύνεση.
5. Γράφεις να μη βάζω δικά μου μπιχλιμπίδια μέσα και μάλιστα μου δίνεις ως πρότυπο το Μαυρόπουλο και τον πρίγγο. Τα ξαναάκουσα αν και τα έχω ακούσει πολλές φορές. Ξέρεις τι διαπίστωσα; Ότι βάζουν και αυτοί μπιχλιμπίδια. Αν σου αρέσουν τόσο τα μπιχλιμπίδια άκου Στανίτσα. Μπορούσες να μου πεις λιτά ότι το έχω παρακάνει · αυτό μπορώ να το δεχτώ τα άλλα όμως όχι. Άκου ένα μάθημα οποιοδήποτε θες από το Στανίτσα, από τον Πρίγγο, από τον Χ.Θεοδοσόπουλο, από τον Καραμάνη, από τον Ταλιαδώρο, από τον χατζημάρκο…… Ξέρεις τι θα διαπιστώσεις; Ότι η εκτέλεσή του διαφέρει από στόμα σε στόμα διότι ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του χάρισμα και το επιδείκνυε. Αν ακούσεις τον ταλιαδώρο στο και ευλογημένος με τη φωνάρα που είχε και με τον όγκο δε χρειαζόταν να κάνει ‘’μπιχλιμπίδια’’ όπως τα λες. Αν ακούσεις το Στανίτσα θα δεις ότι κάνει πολλά. Και αυτό είναι λογικό γιατί αυτή ήταν η ομορφιά της φωνής του Στανίτσα! Παρόλα αυτά οι διαφορές είναι αμελητέες γιατί όλοι αποτελούν κλαριά ενός δέντρου που λέγεται Β.Μουσική. Λένε πολλοί για τον Θ. Βασιλικό. Δέχομαι ότι μπορεί να υπερέβαλλε σε κάποια σημεία. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν ήτανε ένας εκπληκτικός ερμηνευτής και μουσικός!!!!!!!!! Η απολυτότητα και η καθαρότητα που ψάχνεις δεν υπάρχει. Κανένα δέντρο δεν είναι ολόισιο, ούτε αυτό της μουσικής. Η φύση δε αγαπά την τάξη στρατιωτικού τύπου αλλά τη δημιουργική αταξία. Για αυτό και δε βλέπεις σε κανένα δάσος τα δέντρα στοιχισμένα. Αλλά να γνωρίζεις και την προσήλωση στο Γράμμα του Νόμου δεν την ήθελε ούτε και ο Κύριος. Διάβασε το ευαγγέλιο ειδικά του όρθρου της Μ. Δευτέρας και θα καταλάβεις. Και ο Γέροντας Παϊσιος όταν του ανέφεραν για το Πηδάλιο και ότι τελος πάντων δεν είναι δυνατό να εφαρμόσεις του νόμους στη ζωή σου απάντησε πολύ έξυπνα ότι για αυτό ακριβώς το λένε Πηδάλιο για να το στρίβουμε όπου χρειάζεται! Για να σε προλάβω δεν είπε ότι δε χρειάζεται το Πηδάλιο αλλά μίλησε για οικονομία κινήσεων.
6. Τέλος θα σου μιλήσω για το μετρήσιμο και για το μη μετρήσιμο γιατί παρατήρησα πως σου αρέσει το μέτρημα. Μπορείς όντως με την τεχνολογία να μετρήσεις τους τόνους με ακρίβεια. Μπορεί να εκτελείς εσύ ένα μάθημα με πιστή απόδοση και ακρίβεια τόνων μεγαλύτερη και από π.χ. τον Χατζημάρκο (η επιλογή δεν έχει νόημα απλώς βάζω κάποιον). Αυτό βεβαίως είναι μετρήσιμο. Η λύπη όμως που αισθάνομαι ακούγοντας τις ηχογραφήσεις τέτοιων εκτελεστών δεν είναι μετρήσιμη. Αντίθετα η χαρά και η ευτυχία και η πλήρωση όμορφων αισθημάτων που αισθάνομαι όταν ακούω π.χ. Χατζημάρκο δεν είναι και αυτή μετρήσιμη γιατί αυτός ήτανε ΨΑΛΤΗΣ. Έλεγε ο Καραμάνης σε μια συνέντευξή του αναφερόμενος σε κάποιον θεωρητικό (τον Κ. Ψάχο αν θυμάμαι καλά) πως όλα καλά με τον Ψάχο αλλά Ψάλτης δεν ήτανε. Η έννοια ΨΑΛΤΗΣ δεν είναι μετρήσιμη γιατί το ψαλμώδημα βγαίνει από δημιουργική πνοή, μεράκι και γνήσιο πάθος αγάπης για αυτό και σου δημιουργεί συγκίνηση, ευφορία κ.α.. Όλες αυτές οι έννοιες δεν είναι μετρήσιμες. Την χαρά δε μπορείς να την μετρήσεις ή να την ζυγίσεις…… Ο νόμος π.χ. είναι μετρήσιμη έννοια και αφορά συγκεκριμένα πράγματα της ζωής του ανθρώπου. Ο απόστολος Παύλος έλεγε ουσιαστικά ότι ο χριστιανός δε χρειάζεται το νόμο γιατί έχει την αγάπη που και αυτή δεν είναι μετρήσιμη έννοα, είναι αφηρημένη αλλά είναι δημιουργική και ξεπερνά το νόμο. Γιατί ο νόμος μπορεί να είναι και άδικος (βλέπε χαράτσι, χαχαχα) παρότι είναι ‘’νόμιμος’’ · η αγάπη όμως δε μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι άδικη.
Πολλά είπα με αγάπη μιλώντας για εσένα για να μάθεις να αγαπάς το μη μετρήσιμο αγαπητέ Βάιε. Να λες την άποψή σου όμως να μην είναι ισοπεδωτική.Γιατί τότε θα σε πάρουν όλοι χαμπάρι ότι μοιρολογάς ακριβώς όπως και το μοιρολόι που υποστηρίζεις ότι έψαλλα. Πάντως το μοιρολόι εμένα μου δημιούργησε μη μετρήσιμη χαρά και μάλιστα επιτραπέζια χαρά (sic). Ασχολήθηκα μαζί σας γιατί είστε νέος και οι νέοι δεν πρέπει να έχουν τέτοια νοοτροπία ούτε να είναι τόσο απόλυτοι. Ελπίζω για εσάς. Με εκτίμηση!!!!!!!!!
 

ΒΑΙΟΣ ΝΤΕΛΗΣ

Παλαιό Μέλος
Είναι η απάντηση στα λεγόμενά στο youtube. Νομίζω όμως πως πρέπει να λήξει εδώ: Θεωρώ όμως ότι λέτε κουταμάρες για τους παρακάτω λόγους:
1. Δεν υποστήριξα...Ελπίζω για εσάς. Με εκτίμηση!!!!!!!!!

Διάβασα όλα όσα γράψατε και συμφωνώ με κάποια, αλλά διαφωνώ με τα περισσότερα.
Συμφωνώ με το πνεύμα και συμφωνώ κυρίως με την τελευταία παράγραφο.

Μακάρι να μπορούσαμε να βρούμε τον χώρο και τον χρόνο να συζητήσουμε ΟΟΟΟΟΟΛΑΑΑ αυτά τα θέματα που αναφέρετε.


Υ.Γ.: εγώ απ'την αρχή έως τώρα, διαφωνώ ΠΑΝΤΑ ανεξαιρέτως με το μετρήσιμο. Με το μη μετρήσιμο δεν ασχολούμαι, για τους λόγους που αναφέρετε.
 
Μουσικολογιωτατε π.Κων/νε.
Το ιδιο λαθος να ασχοληθουμε επισταμενως με τον Βάϊο λογω του νεαρου της ηλικιας και με την ελπιδα οτι θα μεταστραφει επραξα και γω οπως και αλλα αρκετα παλαια μελη του ψαλτολογιου.
Εις ματην .
Δυστυχως εχει παρει τον δρομο του επηρεαζομενος απο τον (αποκλεισμενο) μεντωρα του.
Συγχαρητηρια για τις αναρτησεις , καλως ορισατε στο ψαλτολογιο.
Και εις αλλα με υγεια.
 
Εκτος θεματος αλλα θα το γραψω .ρ
Καπου ο Βάιος μιλαει για χωρο και χρονο για περαιτερω συζητηση ,νιωθωντας οτι δεν χωραει στο ψαλτολογιο η προαισθανομενος καποια εξελιξη, η προκαλωντας την .
Αν βρεθει εκτος ψαλτολογιου (δεν το ξερω ) θα ευθυνεται μονο αυτος και θα το χει προκαλεσει μονος του.
Βεβαια του αναγνωριζω το θαρρος της γνωμης ,που οτι γραφει και οπου το γραφει εντος ή εκτος ψαλτολογιου το γραφει επωνυμα.
Κάποια "γατακια" , συμμετεχουν μεν στο ψαλτολογιο ως "Οσιες παρθενες" και οταν νιωσουν "αδικημενοι" ,τρεχουν σε αλλα σάιτ και βγαζουν τα σωψυχα τους και γραφουν κακιουλες.
Το γελοιον του πραγματος ειναι οτι οι περισσοτεροι της ψαλτικης κοινοτητας γνωριζουν την ταυτοτητα του (ανωνυμου) συντακτη.
Κατρακυλα....
 
Last edited:
Top