Καταργήται ο ταμπουράς από τα Μουσικά Σχολεία

#2
Η πρόταση του Π.Ι είναι αυτό ακριβώς. Μία πρόταση. Υπάρχουν όμως και σοβαροί άνθρωποι σ' αυτή τη χώρα που δεν ...ερεθίζονται από την παραδοσιακή μουσική. Το σύγουρο είναι ότι δεν θα περάσει η πρόταση των ...σοφών του Π.Ι επειδή αποφασίζουν άλλοι που έχουν διαφορετική γνώμη και την εμπειρία που στερούνται τα μέλη του Π.Ι.
Οι τελικές προτάσεις της καλλιτεχνικής επιτροπής του ΥΠΕΠΘ θα δωθούν στη δημόσια διαβούλευση στο τέλος Νοεμβρίου.
 

amigo

Παλαιό Μέλος
#3
Συμφωνώ με ολα αυτά για τον ταμπουρά.Αλλα και κάτι άλλο...Αυτος που είναι να βρει τον μουσικό πλούτο.....θα τον βρεί.....οχι μόνο στον ταμπουρά...αλλα και σε πολλά αλλα μουσικά οργανα...(βιολί,κιθάρα,πιανο,φλάουτο, κ.α..) και οσον αφορά για τους μόνιμους και αναπληρωτές στα μουσικά.....αυτό είναι ενα αλλο θέμα..!!!! πολύ μεγάλο...ιδιαίτερα γι αυτούς που διδάσκουν παραδοσιακά όργανα....
 

nik1956

Νέο μέλος
#4
ο ταμπουράς ; , είδα να υπογράφουν καθηγητές απο το Μουσικό Σχ .Παλλήνης διαμαρτυρία για την κατάργηση του, δεν είδα όμως καμία διαμαρτυρία για τον τρόπο επιλογής των εκπαιδευτικών του ταμπουρά και μια και ανοιξε αυτή η συζήτηση θα σας πω ότι 9 στους 10 ταμπουρατζήδες είναι ή μπουζουκτσιδες ή κιθαρίστες ή θεωρητικοί ευρωπαικής ή θεωρητικοί βυζαντινής ή κρουστοί ή ότι δήποτε αλλο προκειμένου να μη χάσουν το τρένο της σύμβασης.Λυπάμαι αλλά αυτούς που γνωρίζω σαν ταμπουρατζίδες είναι ελάχιστοι και δεν φτάνουν για τις ανάγκες των Μ.Σχολειων .Απλά εγώ θα πρότεινα αναστολή της διδασκαλείας καποιων οργάνων λόγω ελλειψης προσωπικού με επαρκεί προσόντα .Αυτά είναι και τα κριτήρια (υποθέτω )της κατάργησής του κατά τα άλλα συμπαθούς οργάνου.Κάποτε ένας καθηγητής ταμπουρά ρώτησε (αφού προσελήφθη και ηρθε σε μουσικό Σχολείο) τι είναι ρε παιδιά ο Ταμπουράς; και κάποιος έξυπνος του απάντησε: ελα μη φοβάσε δεν είναι τίποτε ,να κάτι σαν το Τζουρά τρίχορδο μικρό μπουζούκι . Λοιπόν μοιραία κάποτε θα έπρεπε το παιδαγωγικό να λάβει θέση .ΟΧΙ βέβαια με τη κατάργηση του (πονάει χέρι κόβει χέρι) αλλά με τη θεραπεία .Ποιος ενδιαφέρθηκε όμως; ΚΑΝΕΙΣ
 
Last edited:

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
#5
Μακάρι κάποια στιγμή να λειτουργήσει και η αξιολόγηση, για το κακόμοιρο αυτό όργανο, αλλά και για όλη την εκπαίδευσή μας. Μακάρι...
 

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου
#7
ο ταμπουράς ; , είδα να υπογράφουν καθηγητές απο το Μουσικό Σχ .Παλλήνης διαμαρτυρία για την κατάργηση του, δεν είδα όμως καμία διαμαρτυρία για τον τρόπο επιλογής των εκπαιδευτικών του ταμπουρά και μια και ανοιξε αυτή η συζήτηση θα σας πω ότι 9 στους 10 ταμπουρατζήδες είναι ή μπουζουκτσιδες ή κιθαρίστες ή θεωρητικοί ευρωπαικής ή θεωρητικοί βυζαντινής ή κρουστοί ή ότι δήποτε αλλο προκειμένου να μη χάσουν το τρένο της σύμβασης.
Αγαπητέ κ. Γιαμαλή έχω υπόψη μου ανθρώπους που κατέχουν θέσεις καθηγητών στο συγκεκριμένο μάθημα στα μουσικά σχολεία, οι οποίοι δεν είναι όπως είπες απλά μπουζουξήδες, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις όπου δεν έχουν ιδέα περί μουσικής γενικώς :eek:. Ένα απλό παράδειγμα για να καταλάβεις, γνωρίζω κάποια η οποία δεν μπορεί ούτε να κουρδίσει το όργανο (!) και αυτό δεν το λέω με κανένα ύφος υπερβολής, είναι γεγονός. Φανταστείτε να ζητάει από τους συναδέλφους ή τους μαθητές να της κουρδίσουν το όργανο για να μπει στην τάξη για μάθημα. Και τι μάθημα να κάνει άραγε...

Δυστυχώς στο ELLADA ισχύει το "Πονάει χέρι? Κόβει χέρι". Καταργήθηκε ο ταμπουράς από όργανο αναφοράς...
Δυστυχώς αγαπητέ Βασίλη, στην Ελλάδα ισχύουν κι άλλα, όπως ανέφερα παραπάνω και έχουν να κάνουν με ανθρώπους του βολέματος και των "Υψηλών επαφών" όπου πάντα παραγκωνίζουν ανθρώπους άξιους και δεξιοτέχνες στις εκάστοτε επιτροπές (ο Θεός να τις πει) με αποτελέσματα σαν αυτό που αναφέρεις. Ξέρουμε όλοι, ότι αυτό είναι ένας φαύλος κύκλος που αυτοσυντηρείται και για να αλλάξει, πρέπει πολλά πρόσωπα (παράγοντες και διορισμένοι) να αλλάξουν ταυτόχρονα, κάτι για μένα μάλλον αδύνατον, εφόσον το πρώτο που προσέχουν όλοι αυτοί, είναι η δια βίου προσκόλλησή τους στις θέσεις τους, μέσω άλλων ψηλώτερα ισταμένων, ώστε κανείς να μην μπορεί να τους ταρακουνήσει...
 
Last edited:

Αντωνης Μιχελουδακης

παλαιόν στρουθίον μονάζον
#8
Αγαπητέ nik1956 έχω υπόψη μου ανθρώπους που κατέχουν θέσεις καθηγητών στο συγκεκριμένο μάθημα στα μουσικά σχολεία, οι οποίοι δεν είναι όπως είπες απλά μπουζουξήδες, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις όπου δεν έχουν ιδέα περί μουσικής γενικώς :eek:. Ένα απλό παράδειγμα για να καταλάβεις, γνωρίζω κάποια η οποία δεν μπορεί ούτε να κουρδίσει το όργανο (!) και αυτό δεν το λέω με κανένα ύφος υπερβολής, είναι γεγονός. Φανταστείτε να ζητάει από τους συναδέλφους ή τους μαθητές να της κουρδίσουν το όργανο για να μπει στην τάξη για μάθημα. Και τι μάθημα να κάνει άραγε...


Δυστυχώς αγαπητέ Βασίλη, στην Ελλάδα ισχύουν κι άλλα, όπως ανέφερα παραπάνω και έχουν να κάνουν με ανθρώπους του βολέματος και των "Υψηλών επαφών" όπου πάντα παραγκωνίζουν ανθρώπους άξιους και δεξιοτέχνες στις εκάστοτε επιτροπές (ο Θεός να τις πει) με αποτελέσματα σαν αυτό που αναφέρεις. Ξέρουμε όλοι, ότι αυτό είναι ένας φαύλος κύκλος που αυτοσυντηρείται και για να αλλάξει, πρέπει πολλά πρόσωπα (παράγοντες και διορισμένοι) να αλλάξουν ταυτόχρονα, κάτι για μένα μάλλον αδύνατον, εφόσον το πρώτο που προσέχουν όλοι αυτοί, είναι η δια βίου προσκόλλησή τους στις θέσεις τους, μέσω άλλων ψηλώτερα ισταμένων, ώστε κανείς να μην μπορεί να τους ταρακουνήσει...
Τα μουσικά σχολεία είναι ιστορία αμαρτωλή.Εχω την εντύπωση ότι υπάρχουν μόνο και μόνο για να κατέχουν κάποιοι τις θέσεις στην λεγόμενη καλλιτεχνική επιτροπή.Οτι σας γράφω το γράφω μετά λογου γνώσεως και με το θάρρος της γνώμης μου αφού έχω υποστεί αφάνταστη ταλαιπωρία απο αυτούς τους ειδήμονες καρεκλοκένταυρους της μουσικής μας παιδείας
 

nik1956

Νέο μέλος
#9
Αγαπητέ Χρήστο έχεις δίκιο για το κούρδισμα αλλά τα μουσικά σχολεία είναι (ήταν;) μία καλή ευκαιρία για τη ελληνική μας νεολαία ,απλά δεν τα ξεκίνησαν σωστά ,και τώρα σιγά σιγα πιάνουν θέση στη μουσική παιδεία του τόπου μας. Πολλά ελληνόπουλα έμαθαν τι είναι παρασημαντική και γνώρισαν την ομορφιά και τη χαρη του βυζαντινού μέλους . Οσο για τις καλιτεχνικές επιτροπές ο καθένας μας έχει μια προσωπική εμπειρία αλλος καλή άλλος κακή ανάλογα με την βολή του.Τα γνωρίζουν όλλα αυτά οι υπεύθυνοι αλλά δεν έχουν χρόνο για να ασχοληθούν με τα προβλήματα της (μουσικής) παιδείας.¨Οταν το καταλάβουν ίσως είναι αργά. Με εκτίμηση Νικόλας Γιαμαλής απο την όμορφη Δράμα.
 
Last edited:
Top