Κανών Ακαθίστου, υπό Χουρμουζίου Χ.

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#21
Μα το .....
υιοθετεί μια πιο αναλυτική γραφή για να καταγράψει κάτι που ήδη ακουγόταν...
δεν είναι το ίδιο με το
... καλλωπίζει το σύντομο ειρμολογικό μέλος με γραμμές που (...) κυκλοφορούσαν στην παράδοση αλλά δεν κατεγράφησαν στις κλασικές εκδόσεις. ...
;;;
 
E

emakris

Guest
#22
Μα το ..... δεν είναι το ίδιο με το ;;;
Όχι! Άβυσσος χωρίζει αυτά τα δύο! Διότι το πρώτο υπονοεί ότι οι γραμμές του Χουρμουζίου είναι "κρυμμένες" στις πιο απλές καταγραφές (άντε λοιπόν να αρχίσουμε να τις "αναλύουμε" κάπως έτσι, αφού οι κλασικές εκδόσεις αποσιώπησαν όλα αυτά τα ποικίλματα), ενώ το δεύτερο δηλώνει το προφανές: οι πιο απλές καταγραφές είναι αυτό που βλέπεις και ο καλλωπισμός του Χουρμουζίου είναι αυτό που βλέπεις. Ότι ο καλλωπισμός μπορεί να εμπεριέχει και κάποιες θέσεις από την προφορική παράδοση, που δεν θεωρήθηκαν αρκούντως κλασικές ώστε να συμπεριληφθούν στις επίσημες εκδόσεις, είναι μια εύλογη υπόθεση.
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
#23
Τό 'ξερα:) Ἔχω ... προορατικό (ἀπὸ τὴν ... ἀνάποδη ...):)

Πάντως ἀντὶ γιὰ τὸ θὰ προτιμοῦσα τὸ

Καὶ ναὶ κάθε μέρα θὰ 'χουμε τὰ ἴδια. Ἡ ρουτίνα εἶναι ὅ,τι καλύτερο. Ἐπανάληψις μήτηρ μαθήσεως. Ἐσεῖς πόσους domesticus φάγατε σήμερα;
τί να σου γράψω;;
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
#24
Όχι! Άβυσσος χωρίζει αυτά τα δύο! Διότι το πρώτο υπονοεί ότι οι γραμμές του Χουρμουζίου είναι "κρυμμένες" στις πιο απλές καταγραφές (άντε λοιπόν να αρχίσουμε να τις "αναλύουμε" κάπως έτσι, αφού οι κλασικές εκδόσεις αποσιώπησαν όλα αυτά τα ποικίλματα), ενώ το δεύτερο δηλώνει το προφανές: οι πιο απλές καταγραφές είναι αυτό που βλέπεις και ο καλλωπισμός του Χουρμουζίου είναι αυτό που βλέπεις. Ότι ο καλλωπισμός μπορεί να εμπεριέχει και κάποιες θέσεις από την προφορική παράδοση, που δεν θεωρήθηκαν αρκούντως κλασικές ώστε να συμπεριληφθούν στις επίσημες εκδόσεις, είναι μια εύλογη υπόθεση.
Τελικά τί απ τα δύο είναι;; Διότι μιλάμε για έναν απ τους Θεμελιωτές της νέας-αναλυτικής μεθόδου.
έχει σημασία να πεις ότι είναι καθαρή μελοποίηση-έργο Χουρμουζίου...
Και άλλο να πεις ότι κατέγραψε μη κλασσικές θέσεις... οι οποίες δεν μπήκαν στις κλασσικές εκδόσεις.
 

Beatle

Ανδρέας Σ.
#26
Κατόπιν υποδείξεως του κ. Δημητρίου Καλπακίδη συνέκρινα το παραπάνω τυπογραφημένο κείμενο με το χειρόγραφο από το Τριώδιο-Πεντηκοστάριο του Χουρμουζίου που έχει ανέβει εδώ μετά από το κατέβασμα του κ. Καλογιάννη και τη συναρμογή του σε .pdf από τον κ. Λευκόπουλο καθώς και με τον ολιγοσέλιδο κώδικα που περιέχει τον Κανόνα του Ακαθίστου (με την επιγραφή σύνθεσις Χουρμουζίου διδασκάλου).

Το κείμενο της Φόρμιγγας σύμφωνα με το πρώτο μήνυμα του κ. Γιαννόπουλου αναφέρεται κατά πάσα πιθανότητα στο ολιγοσέλιδο χειρόγραφο.

Η αντιπαραβολή δείχνει ότι υπάρχουν κάποιες διαφορές ανάμεσα στα τρία αυτά κείμενα. Για όποιον ενδιαφέρεται να τα συγκρίνει ανεβάζω εδώ τις σχετικές σελίδες.
 

Attachments

Last edited:
#27
Καλησπέρα και καλή Σαρακοστή εύχομαι!! Γνωρίζετε αν η Μητρόπολη Αθηνών, χρησιμοποιεί τα μουσικά κείμενα του Χουρμουζίου; ;
Ευχαριστώ πολύ
 

Stathis

Ευστάθιος Μεντζάς
#28
Κατόπιν υποδείξεως του κ. Δημητρίου Καλπακίδη συνέκρινα το παραπάνω τυπογραφημένο κείμενο με το χειρόγραφο από το Τριώδιο-Πεντηκοστάριο του Χουρμουζίου που έχει ανέβει εδώ μετά από το κατέβασμα του κ. Καλογιάννη και τη συναρμογή του σε .pdf από τον κ. Λευκόπουλο καθώς και με τον ολιγοσέλιδο κώδικα που περιέχει τον Κανόνα του Ακαθίστου (με την επιγραφή σύνθεσις Χουρμουζίου διδασκάλου).

Το κείμενο της Φόρμιγγας σύμφωνα με το πρώτο μήνυμα του κ. Γιαννόπουλου αναφέρεται κατά πάσα πιθανότητα στο ολιγοσέλιδο χειρόγραφο.

Η αντιπαραβολή δείχνει ότι υπάρχουν κάποιες διαφορές ανάμεσα στα τρία αυτά κείμενα. Για όποιον ενδιαφέρεται να τα συγκρίνει ανεβάζω εδώ τις σχετικές σελίδες.
Καλησπέρα! Γνωρίζουμε ποιανού χειρόγραφα είναι; του ίδιου του Χουρμουζίου; και τα δύο; Ευχαριστώ πολύ
 
Top