[Ερώτηση] Καθημερινές Θ. Λειτουργίες κατά την εβδομάδα του Θωμά

psalt

Νέο μέλος
#1
Χριστός Ανέστη

Έχω απορία για τις καθημερινές λειτουργίες της εβδομάδα του Θωμά που διανύουμε και συγκεκριμένα για αύριο και μεθάυριο, Πέμπτη - Παρασκευή.

Γράφω το τυπικό όπως νομίζω πως είναι το σωστό, περιμένοντας να με διορθώσετε όπου κάνω λάθη.


Τα απολυτίκια του Θεός Κύριος είναι το Εσφαγισμένου, του Αγίου, και πάλι Εσφαγισμένου.

Συνεχίζουμε με τις 2 στιχολογίες της Εορτής όπως είναι στο πεντηκοστάριο και κατευθείαν το Ανάστασιν Χριστού (;) και το ν ψαλμο.

Κανόνες Πεντηκοσταρίου και μετά του Αγίου.
Μετά τη κατάληξη της γ΄ ωδής του Αγίου και της αίτησης λέμε την Υπακοη της Εορτης (;) και το κάθισμα του Αγίου.

Συνεχίζουμε με Κοντακιο, Οικο του Αγιου + Συναξαρι.

Καταβασιες του Θωμα(;)
Στιχολογούμε Τιμιωτέρα

Εξαποστειλάριο και αίνοι της Εορτής όπως στο Πεντηκοστάριο

Απολυτίκιο δοξολογίας Εσφραγισμενου

--
Στη Λειτουργία.
Αναστάσιμα αντίφωνα (ο αναστας εκ νεκρων)
Για την εισοδο Χριστος ανεστη(;)
Εισοδικο Εν Εκκλησιαις
Αξιον εστι
Κοινωνικο της μέρας(;)


Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
#3
Στά εἰς τό Θεός Κύριος ἀπολυτίκια νομίζω ὅτι ὑπάρχει σφάλμα τυπογραφικό ἤ ἐκ παραδρομῆς. Ἡ ὀρθή διάταξη εἶναι: τὸ ἀπολυτίκιον τοῦ Μηναίου, ἐὰν ὑπάρχῃ, Δόξα, τὸ αὐτό, Καὶ νῦν, τῆς ἑορτῆς. Ἄλλως τῆς ἑορτῆς δίς μετὰ τοῦ Δόξα, καὶ νῦν.
Ὁ στίχος τῶν κανόνων τῶν Κυριακῶν εἶναι Δόξα σοι ὁ Θεός, ἡμῶν δόξα σοι. Ἴσως γιά τόν κανόνα τοῦ Ἀντιπάσχα νά δικαιολογεῖται ὁ στίχος Δόξα τῇ ἁγίᾳ ἀναστάσει σου, Κύριε, (πρβλ ΣΤ ὑποσημ. 1323).
Δέν ἀναφέρει τήν περίπτωση ᾿Εὰν προβλέπωνται καταβασίαι, ψάλλονται οἱ εἱρμοὶ «᾿Αναστάσεως ἡμέρα», ὅπως διαβάζουμε στά Δίπτυχα, καί ἀπαντᾶμε στήν ἐρώτηση τοῦ θέματος.
Ἐπίσης ἄς προσθέσεις καί τήν ὑποσημ. 1327 γιά τήν ψαλμωδία ἑνός ἀπολυτικίου στό τέλος τοῦ ὄρθρου.
Γιά τό κοινωνικό ἐννοεῖται ἡ περίπτωση ἑορταζομένου ἁγίου ἤ βλ. κι ἐδῶ.

 
Top