Το τί κατάρτιση έχω, τί επίπεδο σπουδών ,τί δημοσιεύσεις έχω ή δεν έχω αφήστε να το γνωρίζω καλύτερα απο εσάς και αφήστε παρακαλώ τις ειρωνείες, αγνοώντας την ευρύτητα της Θεολογίας καίτοι στον εκκλησιαστικό χώρο.
Τυπικά να σας πληροφορήσω καίτοι μου απευθύνεστε μια λιαν ειρωνικό ύφος, πως ανεξάρτητα με το τί έχω κάνει πέραν του ταπεινού προφανώς κατ΄εσάς πτυχίου της θεολογίας, πως χωρίς σημαντικές γνώσεις θεολογίας δεν μπορείς να έχεις ουσιαστική σχέση με κανένα είδος Βυζαντινής Τέχνης.
Τυπικά όμως να σας πω πως έχω δημοσιεύσεις Χριστιανικής Αρχαιολογίας, τόσο αρχιτεκτονικές, όσο και εικαστικές, αν αυτό αμβλύνει λίγο το ύφος σας.
....
Τὴν κατάρτισή σας σεῖς πρῶτος τὴν προβάλατε, συνεπῶς μὴν ἐξανίστασθε. Περὶ δημοσιεύσεων οὐδεὶς λόγος φυσικὰ μεταξὺ ἀνωνύμων. Ἡ ἀνωνυμία ἔχει τὰ καλὰ της ἀλλα καὶ τὸ «κακὸ» τῆς μὴ ἀναγνωρισιμότητας. Μέχρι λοιπὸν νὰ γίνουμε ἐπώνυμοι, ἀποτελοῦν κενὸ γράμμα γιατὶ οὕτε σεῖς γνωρίζετε μὲ ποιὸν ὁμιλεῖτε καὶ δὲν μὲ ἐνδιαφέρει νὰ σᾶς διαφωτίσω περὶ «περγαμηνῶν».ι
....
Ανέφερα την ιδιότητά μου, αν είναι δυνατόν σε χώρο εκκλησιαστικού κλίματος και εισέπραξα ειρωνείες. ....
Το βρίσκω τουλάχιστον αγενές και έλλειψη επιχειρημάτων προς δημιουργία εντυπώσεων.
....
"Όψιμος κριτής αφ΄ υψηλοῦ μιᾶς ἀνύπαρκτης καθαρότητος". Δεν μπορώ να πω είστε ευγενικότατος....
Συνάδελφοι,
Πατέρες, ἀδελφοί καί τεκνία, ἔλεος!
Ἀκόμη ψάλλομεν τό
"....καί ἀλλήλους περιπτυξώμεθα...
Εἴπωμεν...καί τοῖς μισοῦσιν ἡμᾶς,
Συγχωρήσωμεν πάντα τῇ Ἀναστάσει...."
Ἀκόμη ἠχοῦν γύρω μας οἱ ἤχοι τοῦ Πάσχα καί ἐπιστρέφομεν εἰς τάς εἰρωνίας!
Τιμᾶ καί ἀνυψώνει τό φόρουμ ;;;;
Δέν ἔχω προσωπικήν σχέσιν μέ τούς δύο ἀνωτέρω οὔτε καί μέ τόν τρίτον κατωτέρω,
διότι μοῦ εἶναι παντελῶς ἄγνωστοι, ἀνώνυμοι.
Καλῶς κάμουν βεβαίως καί παραμένουν ἀνώνυμοι διότι προφανῶς ἔχουν σοβαρόν
προσωπικόν λόγον καί ἐν πάσῃ περιπτώσει προβλέπεται ὑπό τοῦ φόρουμ.
Τό πρόβλημα εἶναι (νομίζω) ἀλλοῦ:
Ὁ μέν ἐπώνυμος (ὡς ὁ γράφων καί πάρα πολλοί ἄλλοι στό φόρουμ) ἐάν γράψῃ
κάτι λανθασμένον, αἱρετικόν, σχεδόν-ὑβριστικόν, εἰρωνικόν κτλ θά εἶναι δακτυλοδεικνύμενος!
Ὁ δέ ἀνώνυμος ἔχει τήν δυνατότητα (ὅταν θέλῃ) νά εἰρωνευθῇ, νά ὑβρίσῃ (μετά μαεστρίας
ὥστε νά νά εἶναι ἐντός τοῦ νόμου τῆς Αὐστραλίας καί τοῦ κανονισμοῦ τοῦ φόρουμ)
νά ὑποστηρίξῃ (μέ τό γάντι ἤ ἀλλοιῶς) κουλτουριάρικα, παπικά, συγκρητιστικά καί
ἄλλα πράγματα καί ταῦτα πάντα "ἀτιμωρητί, μεταφορικῶς βεβαίως".
Καί ὅταν κάνῃ τήν δουλειά του ἤ βαρεθῇ ἤ ἐκτεθῇ ἅπλῶς ἐξαφανίζεται ἀπό τό φόρουμ
ἤ ἐμφανίζεται μέ νέον ψευδώνυμον καί μάλιστα κατανυκτικώτερον τοῦ προηγουμένου!
Θά ἤθελα νά προτείνω ὅτι οἱ κύριοι ἀνώνυμοι:
ἔχουν κατά μείζονα λόγον τήν ὑποχρέωσιν, βεβαίως οὐχί νομικήν,
ἀλλά χριστιανικήν, συναδελφικήν, εὐγενικήν καί φιλοτιμικήν
νά εἶναι ἔτι φιλικώτεροι/προσεκτικώτεροι/δικαιώτεροι τῶν ἐπωνύμων μελῶν εἰς τά μηνύματά των.
Ἄς εἶναι αύτὀ τό κόστος διά τά πλεονεκτήματα τῆς άνωνυμίας των.
Εἶναι γνωστόν τοῖς πᾶσιν ὅτι μέ γενικότητες, ἄνευ στοιχείων καί κατόπιν σιωπήν
μπορεῖ καποιος νά προσπαθήσῃ νά γελοιοποιήσῃ τά εὐγενέστερα πράγματα.
Τά ψευδώνυμα ἔχουν καί αὐτά τόν ρόλον των. Προϊδεάζουν κατά διαφόρους τρόπους
θετικούς, ἀρνητικούς, σοβαρούς, γελοίους, κτλ, καί συμβάλλουν εἰς τό συνιστάμενον
ἐπίπεδον τοῦ φόρουμ, φαντασθῆτε δύο ἀκραῖα παραδείγματα, π.χ.
"Ὁ ταλαίπωρος ψάλτης" ἐν ἀντιθέσει πρός τό "Ὁ λυσσασμένος σκύλος"
Καί τελειώνω μέ ἕνα θετικόν σχόλιον.
Μοῦ ἔχει κάμει μεγάλην ἐντύπωσιν τό ἀνώνυμον μέλος EIRYK EMNOSHELE
διότι πάντοτε γράφει μέ χριστιανικήν ἀγάπην, δέν εἰρωνεύεται, δέν δημιουργεῖ
προστριβάς, εἶναι ἀπόλαυσις νά ἐπικοινωνῇ κανείς μαζί του.
Καί κατά σύμπτωσιν(?) ἔχει καί ἕν ἐκ τῶν καταλληλωτέρων ψευδωνύμων
ἀντεστραμμένων, ἤτοι ΕΛΕΗΣΟΝΜΕ ΚΥΡΙΕ.
Αὐτό θυμίζει τόν γέροντα πού προσηύχετο "ἀνάποδα" λέγων: "Μή μέ ἐλεήσης Θεέ μου"
ἐπειδή ἐθεώρει τόν ἑαυτόν του λίαν ἁμαρτωλόν.
"....καί ἀλλήλους περιπτυξώμεθα...
Εἴπωμεν...καί τοῖς μισοῦσιν ἡμᾶς,
Συγχωρήσωμεν πάντα τῇ Ἀναστάσει...."