Ιωάσαφ Διονυσιάτου - Κοινωνικόν Κυριακής - Ήχος δ'

Ψαλμωδήματα

Παλαιό Μέλος
Αγαπητοί φίλοι,

δημοσιεύουμε το κατά σειράν Κοινωνικόν της Κυριακής, "Αινείτε τον Κύριον", σε μέλος Ιωάσαφ Διονυσιάτου και ήχο δ' (άγια).

Έχουμε την ιδιαίτερη τιμή και χαρά, το παρόν Κοινωνικό να ερμηνεύει ο λίαν αγαπητός Μουσικοδιδάσκαλος και Πρωτοψάλτης του Ιερού Ναού Αγίων Αναργύρων Αμαρουσίου, κ. Χάρης Συμεωνίδης, τον οποίο καλοσωρίζουμε στο ιστολόγιό μας και τον ευχαριστούμε θερμά για την αποστολή του εν λόγω ηχητικού.

Ο Θεός να τον ενδυναμώνει στο σημαντικό του έργο, το οποίο, κατά την ταπεινή μας γνώμη, επιτελεί με απόλυτη επιτυχία.


Καλή ακρόαση.


http://psalmodimata.blogspot.gr/2013/03/blog-post_10.html
 

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ

Παλαιό Μέλος
Αγαπητοί φίλοι,

δημοσιεύουμε το κατά σειράν Κοινωνικόν της Κυριακής, "Αινείτε τον Κύριον", σε μέλος Ιωάσαφ Διονυσιάτου και ήχο δ' (άγια).

Έχουμε την ιδιαίτερη τιμή και χαρά, το παρόν Κοινωνικό να ερμηνεύει ο λίαν αγαπητός Μουσικοδιδάσκαλος και Πρωτοψάλτης του Ιερού Ναού Αγίων Αναργύρων Αμαρουσίου, κ. Χάρης Συμεωνίδης, τον οποίο καλοσωρίζουμε στο ιστολόγιό μας και τον ευχαριστούμε θερμά για την αποστολή του εν λόγω ηχητικού.

Ο Θεός να τον ενδυναμώνει στο σημαντικό του έργο, το οποίο, κατά την ταπεινή μας γνώμη, επιτελεί με απόλυτη επιτυχία.


Καλή ακρόαση.


http://psalmodimata.blogspot.gr/2013/03/blog-post_10.html

Ευχαριστούμε για την παρούσα ανάρτηση του κλασσικού Κοινωνικού και για την εκτέλεση με παραδοσακό τρόπο από τον αξιόλογο Μουσικολόγο κ. Χάρη Συμεωνίδη.
Έχω να προβάλλω την ένστασή μου και να διαφοροποιηθώ στην εκτέλεση του συγκεκριμένου Κοινωνικού, στο εξής βασικό σημείο:
Όταν η μελωδία κινείται από τους χαμηλούς φθόγγους του βαρέως τετραχόρδου (ΝΗ - ΔΙ) προς την Βάση - ΔΙ, τότε ό ΓΑ έλκεται από τον ΔΙ!
Δυστυχώς, δεν το εκτελεί με έλξη (δίεση)!
Αν ζούσε ο αείμνηστος Άρχων Μουσικοδιδάσκαλος Δ. Σουρλαντζής, θα μας επιβεβαίωνε του λόγου το αληθές.
 
Last edited:

haris1963

παλαιότατο μέλος
Σας ανεβάζω και το ηχητικό που απέστειλα στα «Ψαλμωδήματα», για όσους το θέλουν.
 

Attachments

  • Aineite_Syntomon_Iwasaf_D_Symewnidis.mp3
    9.8 MB · Views: 23
Last edited:

karastamatis ioannis

Ιωάννης Καρασταμάτης
Ευχαριστούμε για την παρούσα ανάρτηση του κλασσικού Κοινωνικού και για την εκτέλεση με παραδοσακό τρόπο από τον αξιόλογο Μουσικολόγο κ. Χάρη Συμεωνίδη.
Έχω να προβάλλω την ένστασή μου και να διαφοροποιηθώ στην εκτέλεση του συγκεκριμένου Κοινωνικού, στο εξής βασικό σημείο:
Όταν η μελωδία κινείται από τους χαμηλούς φθόγγους του βαρέως τετραχόρδου (ΝΗ - ΔΙ) προς την Βάση - ΔΙ, τότε ό ΓΑ έλκεται από τον ΔΙ!
Δυστυχώς, δεν το εκτελεί με έλξη (δίεση)!
Αν ζούσε ο αείμνηστος Άρχων Μουσικοδιδάσκαλος Δ. Σουρλαντζής, θα μας επιβεβαίωνε του λόγου το αληθές.

Οχι παντα...αναλογα τη γραμμη.
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
Ευχαριστούμε για την παρούσα ανάρτηση του κλασσικού Κοινωνικού και για την εκτέλεση με παραδοσακό τρόπο από τον αξιόλογο Μουσικολόγο κ. Χάρη Συμεωνίδη.
Έχω να προβάλλω την ένστασή μου και να διαφοροποιηθώ στην εκτέλεση του συγκεκριμένου Κοινωνικού, στο εξής βασικό σημείο:
Όταν η μελωδία κινείται από τους χαμηλούς φθόγγους του βαρέως τετραχόρδου (ΝΗ - ΔΙ) προς την Βάση - ΔΙ, τότε ό ΓΑ έλκεται από τον ΔΙ!
Δυστυχώς, δεν το εκτελεί με έλξη (δίεση)!
Αν ζούσε ο αείμνηστος Άρχων Μουσικοδιδάσκαλος Δ. Σουρλαντζής, θα μας επιβεβαίωνε του λόγου το αληθές.

Φυσικά, είναι σεβαστή η γνώμη σου, όμως επίτεψέ μου να αναφέρω τρία πράγματα:
1. Η έλξη και σύμφωνα με τον ορισμό της από τη Επιτροπή και τον Αφθονίδη, είναι κάτι που πρέπει να εκτελείται με φυσικό τρόπο και σχεδόν εν αγνοία του ψάλλοντος. Εκτελώ έλξη παντού, αλλού περισσότερο, αλλού λιγότερο. Δεν υπάρχει κανόνας, εκτός από την καταληκτική φράση ΓΑ-ΔΙ-ΒΟΥ-ΓΑ-ΔΙ, όπου (πρέπει να) είναι φανερά περί τα 3-4 μόρια. Γι αυτό και η περίφημη φράση του Στανίτσα «όχι πάντα... όχι πάντα».
2. Παρακολούθησα τον Σουρλαντζή σε πάρα πολλά μαθήματα όταν ήταν καθηγητής στο ωδείο που διηύθυνα (1989-2003, Γαλαξίας), ουσιαστικά παρακολούθησα την τάξη διπλώματος και δυο και τρεις φορές. Αν και δεν το ξεκαθάριζε για ποιές φράσεις, όταν εξηγούσε ο Άρχων για την μεγάλη έλξη του ΓΑ προς τον ΔΙ χρησιμοποιούσε την γνωστή καταληκτική φράση. Μέσα στο μάθημα εκτελούσε πάντα ποικίλο ποσό έλξης.
3. Για το ίδιο μάθημα, άκουσα από άλλους τηλεφωνικά «εκεί στην Αθήνα ...με τους καραϊκούς που έμπλεξες, άρχισες να κάνεις υπερβολικές έλξεις στον Άγια σαν κι αυτούς». :eek::)

..... :)
 
Last edited:

Ψαλμωδήματα

Παλαιό Μέλος
Καλημέρα & καλή εβδομάδα,

Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας, όταν το ηχητικό, το οποίο μας αποστέλλεται, είναι ήδη επεξεργασμένο (ισοκράτημα, effects, mastering), δεν προβαίνουμε σε καμμία είδους επεξεργασία, σεβόμενοι τις επιλογές του εκάστοτε ιεροψάλτη.

Για μία εις έτη φορά, ευχαριστούμε τον ακάματο εργάτη της ψαλτικής τέχνης, Χάρη Συμεωνίδη.


Με εκτίμηση
 
Last edited:
Top