Ιδιόμελα και Δοξαστικά Ασώτου (Σπυρίδων Περιστέρης)

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Θαυμάσια ερμηνεία και ωραιότατος ήχος:
Τα δύο στιχηρά ιδιόμελα του εσπερινού της Κυριακής του Ασώτου
https://www.youtube.com/watch?v=FlxVp_qJEZw


ΥΓ Πηγή: η σελίδα «Νάξιοι μελισταί», όπου υπάρχει και εξαίρετο απάνθισμα ύμνων της Κυριακής του Ασώτου.
 
Last edited by a moderator:

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
Ὁ κ. Petros Christodoulou Γεώργιε!
Φοβερό ἀρχεῖο!
Ἔχει καί συνέχεια ἀπό Κυριακή Ἀσώτου.
(Συμπλήρωσα τόν τίτλο καί μετακίνησα καί στόν Περιστέρη)

Δόξα εσπερίων και αποστίχων εσπερινού Κυριακής του Ασώτου
https://www.youtube.com/watch?v=pBNSSoQqLzM


Αίνοι και δόξα Κυριακής του Ασώτου
https://www.youtube.com/watch?v=BWGLsDveFsE
 
Πράγματι ωραίος ήχος και ωραιότατες ερμηνείες από τον αείμνηστο Πρωτοψάλτη, προς τον οποίον οφείλουμε σεβασμό και θαυμασμό. Έχω όμως μια τεχνική - θα έλεγα - απορία, για την οποία οι μαθητές του θα μπορούσαν ίσως να μας κατατοπίσουν: Γιατί συνήθιζαν να κάνουν ισοκράτημα κε στον πρώτο ήχο, στις καταλήξεις, εκεί όπου το μέλος περνά από τον βου;Το έχω ακούσει και σε άλλες εκτελέσεις, και εδώ, και από τους δύο χορούς - όχι βέβαια πάντοτε... Ούτε ευρωπαϊκή επιρροή μπορεί να είναι αυτή, αφού δεν έχουμε διαστήματα μινόρε, για να δικαιολογείται ο κε! Στον πρώτο ήχο μόνο νη μπορούν να κρατούν σε αυτές τις γραμμές. Υπάρχει κάποια εξήγηση;
 
Top