Επισυνάπτω τοποθέτηση του εκλεκτού πρώην συναδέλφου Στρατιωτικού Μουσικού ,και νυν διευθυντή Ωδείου ,Γεωργίου Χατζηκοκολακη
Αξιότιμοι Κες-Κοι Βουλευτές
Με ανάμικτα συναισθήματα, αρχικά έκπληξης και πικρίας που αργότερα έγιναν ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΘΥΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΗ ,ενημερώθηκα για το ΑΝΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΗΤΟ Ν/Σ του Υπουργείου Παιδείας , του άρθρου που αφορά την πιστοποίηση και διαβάθμιση μουσικών γνώσεων.Είναι ένα ΔΙΑΤΡΗΤΟ ΝΟΜΙΚΑ και ΑΝΗΘΙΚΟ Ν/Σ που αν ψηφιστεί ΑΦΑΙΡΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΩΔΕΙΑ ,ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΠΤΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ και ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΞΑΝΑ ΣΕ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΠΛΕΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 5 ( ΜΕΣΗ Γ΄- ΑΝΩΤΕΡΑ Α΄) και ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΡΜΟΝΙΑΣ!!!!!ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ θα έχουν να διδάσκουν και να διδάσκονται ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ!!!Τα ωδεία υποβιβάζονται σε απλά προπαρασκευαστήρια για τα Πανεπιστήμια ή φροντιστήρια για απλές βασικές γνώσεις.
Πριν την κατάθεσή του δεν ρωτήθηκε για τις προτάσεις του κανένα ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ μας(ΕΝΩΣΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ , ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΩΔΕΙΩΝ) κανένας καθηγητής ΕΓΝΩΣΜΕΝΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ , αλλά προφανώς μόνο κάποια αντιπροσωπεία μίας ΚΑΣΤΑΣ ΜΕΡΙΚΩΝ 10ΑΔΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ που λόγω θέσης ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.και ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ σχετικά με την ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.Ξεχνούν όμως ότι και οι ίδιοι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΩΔΕΙΑ.
Τα ωδεία ,αυτή την στιγμή στην Ελλάδα είναι περίπου 600 και άλλα περίπου 125 Δημοτικά ωδεία.Λειτουργούν πάνω από 100 χρόνια και μέσα σε αυτά ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ , ΜΑΕΣΤΡΟΙ, ΣΥΝΘΕΤΕΣ..Οι σπουδές και οι ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ είναι από τις πιο ΔΙΑΥΓΕΙΣ με 5μελείς ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΓΝΩΣΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ, που εγκρίνει με αρ απόφασης το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και ταυτόχρονα έχει ΕΞΙΔΕΙΚΕΥΜΕΝΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΕΠΟΠΤΕΥΕΙ ΕΝΩ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ(πόσο πιο διαυγής διαδικασία;;;;
Κατόπιν ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ως ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ.Το Ν/Σ του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ(!!!!!!!) ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΞΑΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΣΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΛΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ Η ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ(!!!!!!!)Αλήθεια ,το ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ ΠΑΙΔΕΙΑΣ;;;;Όλα αυτά μετά από 12,15,20 ΕΤΗ ΣΠΟΥΔΩΝ και τεράστιας ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΟΥ από τους καθηγητές των ωδείων που ΚΡΑΤΟΥΝ ΨΗΛΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ.όχι μόνο με την εκπαίδευση αλλά και με τις ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ που τις περισσότερες φορές επιβαρύνουν οικονομικά και τους ίδιους.
Η μουσική στην Ελλάδα βρίσκεται ψηλά και ανθεί από τα αρχαία χρόνια.Δεν καπηλεύεται ,ούτε οικειοποιείται από κανέναν.Τα Μουσικά Πανεπιστήμια υπάρχουν μόλις τα τελευταία 25 χρόνια.Δεν μπορούν ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑΝ ΝΟΜΟ ΚΙ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΩΔΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΕΙΧΑΝ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΩΣΗ ΝΑ ΜΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΜΕ ΑΠΛΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ!!!!
Προσωπικά , επί 20 χρόνια , είχα καθηγητή που με ενέπνευσε και μου μετέδωσε τις τεράστιες γνώσεις του,τον ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΔΕΛΛΙΟ , έναν από ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΡΓΟΥΣ ΤΗς ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ(απόφοιτος και ο ίδιος ωδείου),βραβευμένος από ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝΈκτοτε παρακολούθησα πολλά εκπαιδευτικά σεμινάρια(με προσωπικό κόστος),ενημερώνομαι καθημερινά,όπως και παρακολούθησα ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΥΠΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ(με τεράστια προσωπική οικονομική μου επιβάρυνση) και αφού κατέθεσα το βιογραφικό μου και ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΟΥ ΥΨΗΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΩΔΕΙΟ.
Κατά την 25ετή διδασκαλία μου έχω διδάξει και εμπνεύσει 100άδες μουσικούς ,που πολλοί από αυτούς σήμερα είναι μέλη ορχηστρών, στρατιωτιωτικών μπαντών,αναπληρωτές καθηγητές σε σχολεία , σπουδαστές και απόφοιτοι Μουσικών Πανεπιστημίων , σόλο καριερίστες , καθηγητές ωδείων και δημιουργώ διαρκώς ΟΡΧΗΣΤΡΕΣ ΜΕ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ και συνήθως επιβαρύνομαι οικονομικά και χρονικά για αυτό.Από όσο γνωρίζω και άλλοι καθηγητές ωδείων πράττουν το ίδιο.Για όλα αυτά ,λοιπόν ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΟΥΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ!!!!Ξέρετε..... στο επίπεδο 5 που θέλετε να μας πιστοποιήσετε ανήκει πχ η συμπαθής τάξη των ΚΡΕΟΠΩΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΜΕ ΜΕ ΜΙΑ 3ΜΗΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑς ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΤΕ(......)
Όλη η μουσική που ανθεί όλα αυτά τα χρόνια διδάχθηκε μέσα στα ωδεία.Η συντριπτική πλειονότητα ΜΟΥΣΟΥΡΓΩΝ, ΣΥΝΘΕΤΩΝ , ΜΑΕΣΤΡΩΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΟΡΧΗΣΤΡΩΝ ξεπήδησαν μέσα από αυτά.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΘΥΜΑΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΕΡΙΔΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥς ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΑ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 200-300 ΕΙΣΑΚΤΕΟΥΣ ΤΗΝ ΑΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΤΗΜΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΤΟΣΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΙΚΑΝΟΙ(.....)Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΥΨΗΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΤΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ.
Τα Συλλογικά μας όργανα έχουν ήδη δράσει και συνεχίζουν.Όπως ενημερώθηκα από συναδέλφους πλησίασαν για ενημέρωση κάποιους συνάδελφους σας βουλευτές και απάντησαν ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΛΟΓΩ ΕΚΛΟΓΩΝ!!!!!!ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ;;;;;;ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟ ΦΕΡΟΥΝ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΖΗΜΙΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ;;;;;;;;;;
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ
1. ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ Ν/Σ και έναρξη διαλόγου με ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΕΙ για την κατάθεση ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ Ν/Σ ΠΟΥ ΣΑΝ ΣΚΟΠΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΥΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΩΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ
2. ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΩΔΕΙΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
3. ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:
Α. Πτυχίο Ωδικής , Αρμονίας , Ενοργάνωσης , Αντίστιξης και πτυχίο οργάνου στο επίπεδο 5 και χωρίς μπόνους μορίων σε μελλοντικούς διαγωνισμούς για δημόσιες θέσεις.
Β. Πτυχίο Φυγής ,Σύνθεσης και δίπλωμα οργάνου στο επίπεδο 6 με ελάχιστα μπόνους μορίων για να διαχωριστούν από τους απόφοιτους των ΑΕΙ που θα έχουν πολλά περισσότερα.
4. ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΥΠ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
5. Υποχρεωτική συμμετοχή των καθηγητών των ωδείων σε ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ.
6. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΑ ΩΔΕΙΑ.
7. Εναρξη διαλόγου και σχεδίου για ΙΔΡΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΙΑΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΕΝΟΣ ΤΟΣΟ ΑΝΗΘΙΚΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΗΤΟΥ ΝΟΜΙΚΑ Ν/Σ (γιατί τόση βιασύνη άραγε
που θα στερήσει και θέσεις εργασίας ,ακόμα και από τους αποφοίτους των ΑΕΙ(διαμαρτύρονται έντονα) που δουλεύουν στα ωδεία και ΣΤΕΡΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗς ΥΨΗΛΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΙΣΟΠΕΔΟΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΓΝΩΣΗ(ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ) ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ(.....)ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ.
ΜΕ ΤΙΜΗ
Γεώργιος Χατζηκοκολάκης
Καθηγητής
ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ ΩΔΕΙΟΥ