Γιατί προς το παρόν ο Καράς σαν γνώστης τουλάχιστον της παράδοσης δικαιώνεται.
κ. Γιώργο, έχω την εντύπωση ότι τα ώτα σας, αλλά ούτε και το μυαλό σας λειτουργούν 100%, αφού μετά από όσα έχουν ειπωθεί, εσείς συνεχίζετε να θεωρείτε τον Καρά γνώστη της παράδοσης.
Είναι αυτό το πράγμα που ακούμε Παράδοση; Είναι παράδοση τα 3 μέλη που ανέβασε ο κ. Ευάγγελος;
Ή μήπως είναι τα τραγούδια που έλεγε Παράδοση;
Από που γνώριζε αγαπητέ κ. Γιώργο ο Καράς την Παράδοση, ενώ ήταν αστός; Πήγε ποτέ σε πανηγύρι; Έκατσε με κάποιον μύστη να την μάθει; (εδώ κολλάει η μύηση, αλλά δεν μπορείς ή δεν θες να καταλάβεις, συγνώμη, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι, αν δεν καταλαβαίνεις, είναι δικό σου πρόβλημα) Μήπως νομίζεις ότι η Παράδοση μαθαίνεται με το να γυρίζει με το λαουτάκι (που ούτε αυτό ήξερε να παίζει, απλά το κουβαλούσε για να κάνει τάχα τον γνώστη-όπως ο ψευτογιατρός το στηθοσκόπιο και την ρόμπα) και το μαγνητόφωνο και κατέγραφε σκοπούς από φάλτσους γέρους και ξεκούρδιστα όργανα; (μαρτυρία Κώστα Πίτσου) Γιατί ποτέ δεν φώναξε γνήσιους φορείς της Παράδοσης όπως
αυτοί για παράδειγμα, για να μάθει τι ακριβώς είναι αυτή η λέξη, που όλοι λέμε, λέμε, λέμε, αλλά όσο λέμε, και όσο διαβάζουμε, ερευνούμε, μελετάμε, τόσο απομακρυνόμαστε από αυτή. Η Παράδοση θέλει ταπείνωση (άγνωστη λέξη για τον Καρά και όλους τους ακολούθους), αυτιά ελέφαντα, μουσική αντίληψη, τέχνη του να κλέβεις και μύηση. Όλα τα άλλα είναι πράγματι εντελώς άσχετα και αποπροσανατολιστικά.
Ντροπή σε όλους όσους προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν την κουβέντα για ιδίους σκοπούς.
Θέλετε σώνει και καλά να περάσει το δικό σας, όπως και του αμετανόητου κ. Νεκτάριου Κούγια, που παρουσιάζει μαθές γνώμες ειδημόνων για τον Καρά, ενώ όλοι αυτοί είναι του ιδίου σιναφιού. Να αναφέρω εδώ το παράδειγμα του κ. Σ. Δεσπότη που στην (φιλότιμη κατά τα άλλα) προσπάθειά του να στηρίξει το σύστημα του Καρά (γιατί αυτό ταΐζει πολύ κόσμο), έγραψε το μνημειώδες επιστημονικότατο άρθρο "Η εξ εσπερίας δικαίωση του Καρά", όπου με πλήρη "επιστημονικότητα" παραθέτει πλούσια βιβλιογραφία από άλλα "επιστημονικά" συγγράμματα, τα οποία έχει γράψει ο ίδιος. Μοναδικό στα επιστημονικά χρονικά αυτό.
Για το αν δικαιώθηκε ή όχι ο Καράς από την εσπερία δεν ξέρω, αυτό το γνωρίζει ο κ. Δεσπότης, αυτό όμως που ξέρω είναι ότι αν περίμενε ο Καράς να δικαιωθεί από μουσικούς της δύσης, που παίζουν πιάνο και συγχορδίζουν, τότε σίγουρα όσα λέει δεν έχουν να κάνουν με την μουσική της αγαπημένης Ανατολής. Προσωπικά, αν έβγαζα μια θεωρία από το μυαλό μου (ακριβώς όπως ο Καράς) π.χ. για την λαϊκή μουσική της Πορτογαλίας, το Fado και τραγουδούσα Fado και στην Πορτογαλία γελούσαν μαζί μου, ενώ στην Κίνα δικαιωνόταν η θεωρία μου και είχα πολλούς Κινέζους fans. Tι θα πει τότε αγαπητέ κ. Κούγια και κ. Δεσπότη και κ. Γιώργο; Θα πει ότι έχω περιγράψει-ανακαλύψει την θεωρία του Fado και τραγουδάω Fado, αλλά όχι σαν την Amalia Rodrigues, ούτε σαν την Madalena de Melo, ούτε και σαν τον Armando Augusto Freire, αλλά σαν Δαμώ που τραγουδάει και δ@μώ; Ακόμα και αν είχα όλη την Κίνα στα πόδια μου, αν τραγουδούσα στην πατρίδα μου και ήμουν εκτός τι να το κάνω;
Άλλο παράδειγμα: Αν ψάλλω όπως το πιάνο, δηλ. όπως ο Καράς, ο Αγγελόπουλος, οι περισσότεροι ακαδημαϊκοί και εκατοντάδες δάσκαλοι και μαθητές των ωδείων (αφού το μάθημα με πιάνο γίνεται), και στην κίνα που δεν γνωρίζουν τους αρέσει, αλλά σε Ι.Ν. στην Ελλάδα με διώχνουν, αφού με θεωρούν νεωτερίστρια και αντιπαραδοσιακή, θα πρέπει να είμαι ευχαριστημένη;
Πιστεύω ότι αν ζούσε ο Καράς, που ονειρευόταν και βαυκαλιζόταν με την ιδέα του Βυζαντίου και έκανε μνημόσυνο για την Άλωση της Πόλης και 4ωρος Βυζαντινός γάμος στο Δαφνί και άλλα τέτοια γραφικά και νοσταλγικά, και κάποιος έλεγε ότι έγραψε μια "επιστημονική" πραγματεία που τον δικαιώνει η δύση, σίγουρα θα γινόταν έξω φρενών (όπως δηλ. ήταν καθημερινά).