[Ψάχνω] Ηχογραφήσεις για μαθητή της Βυζαντινής Μουσικής

cloaca

Νέο μέλος
Γεια σας ,
είμαι μαθητής της Βυζαντινής Μουσικής αλλά δεν έχω ακούσματα και δυσκολεύομαι αρκετά αλλά με την βοήθεια της Παναγίας κάπως προχωράω.
Έχω μπει στο Αναστασιματάριον και ξεκινήσαμε τον Πλάγιο Τέταρτο ήχο.
Μήπως έχει κανείς να μου δώσει ηχογραφήσεις?
Σας ευχαριστώ
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Αγαπητέ φίλε,
Για μαθητές έχουν εκδοθεί διάφορα έργα, ολοκληρωμένες σειρές και μέθοδοι (πχ. Ηλιόπουλος, Κακουλίδης, Βασιλικός κ.λπ.). Αλλά αφού έχετε ξεκινήσει την Οκτάηχο (με κάποιον δάσκαλο να υποθέσω;) νομιζω το καλύτερο που έχετε να ακούσετε <ταπεινη μου γνώμη> είναι η Οκτάηχος του Φώτη Κετσετζή. (Δεν μπορούν να δημοσιευτούν τα κομμάτια αυτά στο φόρουμ λόγω δικαιωμάτων). Ο Κετσετζής είναι ιδανικός για μαθητές γιατί έχει πολύ καλή τοποθέτηση και άρθρωση και απόλυτη πειθαρχία και ισορροπία στην έκφραση.

ΥΓ:
δυσκολεύομαι αρκετά αλλά με την βοήθεια της Παναγίας κάπως προχωράω

Βρήκατε τον τρόπο, θα τα καταφέρετε!

 

cloaca

Νέο μέλος
Μήπως γνωρίζεις εσύ ή κάποιος άλλος από που μπορώ να προμηθευτώ ένα σχετικό cd?
Ευχαριστώ
 

ΑΛΕΞΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτορεπόρτερ - Οπερατέρ Films Producer
Μήπως γνωρίζεις εσύ ή κάποιος άλλος από που μπορώ να προμηθευτώ ένα σχετικό cd?
Ευχαριστώ

Θα σου συνιστούσα όπως είπε και παραπάνω ο συνάδελφος να πάρεις τη σειρά του Φώτη κετσετζη και τους οχτώ ήχους
Τα πουλούν στα χριστιανικά βιβλιοπωλεία εάν δεν τα βρεις πες μου και θα σε στείλω κάπου η θα σου δώσω το τηλέφωνο να στα στείλουν εάν είσαι εκτός Αθηνών
Ο κετσετζης έχει μελοποίηση ακριβώς το αναστασιματαριο όπως είναι χωρίς να κάνει δικά του πράγματα
Είναι ένας από τους καλύτερους εγώ αυτά τα προτείνω και στους μαθητές τους καινούργιους
 

cloaca

Νέο μέλος
Τα πουλούν στα χριστιανικά βιβλιοπωλεία εάν δεν τα βρεις πες μου και θα σε στείλω κάπου η θα σου δώσω το τηλέφωνο να στα στείλουν εάν είσαι εκτός Αθηνών
Φίλε ή όποιος άλλος ξέρει δεν το βρήκα.Είμαι από την Κατερίνη.