Ηλεκτρονικός ισοκράτης και όργανα στη λατρεία

S

Sotres

Guest
Καὶ τὶ θὰ 'πρεπε νὰ γίνει, να βγοῦν ἀποσπάσματα καὶ νὰ κυνηγοῦν τοὺς ψάλτες μὲ μηχανικὸ ἤ ψηφιακὸ ἰσοκράτη;

Ἡ ἐκκλησία εἶπε αὐτὸ ποὺ ἔπρεπε νὰ πεῖ, ἄν ἐμεῖς δὲν ἔχουμε τὸ φιλότιμο νὰ κάνουμε ὑπακοὴ ἀλλὰ κινούμαστε ὅπως μᾶς γουστάρει μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ γράφουμε στὰ κασετοφωνάκια ἤ νὰ πουλᾶμε μούρη στὸ ἐκκλησίασμα, καλὸ εἶνια νὰ μὴν τὰ ρίχνουμε στὴν ἔλλειψη ... ἀστυνόμευσης ἀλλὰ στὴν ἐκούσια ἔλλειψη καὶ ἔκλειψη τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ πνεύματος ἀπὸ μέρους μας ... καὶ της πρότίμησης στὴν ἐκκοσμίκευση.

+1000
Απλά θα ήθελα να προσθέσω σε αυτά που είπατε το εξής: Ας αναλογισθούμε πόσοι από εμάς ΔΕΝ θα έπρεπε να ανεβαίνουμε σε αναλόγια για λόγους που η ιδιωτική μας ζωή δεν το επιτρέπει. Δεν θέλω να το παίξω ο ηθικός και ο ακολουθών τα προστάγματα της Εκκλησίας. Το αναφέρω αυτό διότι ακόμη και η άποψη της Εκκλησίας για τον ηλεκτρονικό ισοκράτη εντάσσεται, κατά την άποψή μου, σε μία αισθητική που αυτή διαμορφώνει. Η αισθητική της ψαλτικής μας είναι συγκεκριμένη. Ούτε ευσεβισμούς θέλει, ούτε τραγούδι, ούτε έλλειψη πνευματικής ζωής. Θέλει συγκεκριμένα πράγματα. Ίσως παρα-είμαστε επαγγελματίες. Ο Θεός ας μας ελεήσει...Ο Δομέστικος έθεσε το θέμα στη σωστή βάση.
 
P

PANROUST

Guest


..έχω αναφερθεί στις νέες ειδικότητες του αναλογίου. Βλέπω τώρα ότι αυτές οι ειδικότητες έχουν περάσει στα χέρια των Αρχόντων αυτού.
Στεναχωριέμαι όμως, γιατί δεν υπάρχει καλή τεχνική επί των οργάνων, έτσι γίνονται πολλά λάθη και το άκουσμα χαλάει.


Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις


thanks Bill ~
Δεν είχε ο διάολος δουλειά και...

Κύριε tb--- βαρεθήκαμε...
 

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ

Παλαιό Μέλος
Φαινομενικά, ο τεχνητός ισοκράτης φαίνεται να βοηθάει στην επικοινωνία μας με το Θείο.
Οι πατέρες της Εκκλησίας, όμως, απορρίπτουν τη χρήση κάθε τεχνητού μέσου!
Δεν θα μπορούσαν να εφαρμόσουν στην πράξη, το "αινείτε Αυτόν εν τυμπάνω & χορώ .... εν χορδαίς & οργάνων" και να υπάρχει στους Ι. Ναούς μια παραδοσιακή ορχήστρα που θα έκανε τη μελωδία πιο ευχάριστη?
Είναι κατ' εμέ, ο τεχνητός ισοκράτης, μια παγίδα του "αρχέκακου δράκοντα" ώστε να έχουν το μυαλό τους οι ψάλτες, όχι στις ένοιες, αλλά στα όργανα της τεχνολογίας!
Γι' αυτό το λόγο, θα προτείνω μια εναλακτική κατασκεύη που θα αποσκοπεί σε πνευματική ανάταση!!!
Επειδή παρατηρείται το φαινόμενο, πολλοί εξ' υμών, να ψάλουμε άχρονα, άλλοι συστηματικά, άλλοι ευκαιριακά, άλλοι ηθελημένα & άλλοι ακούσια & επειδή, "Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ", θα πρότεινα την παραγωγή και διάθεση απλών μετρονόμων όπου ο καθένας μας, θα "τεστάρει" τον εαυτό του στο κατά πόσο συνεπής ή όχι είναι στην πιστή τήρηση του χρόνου.
Θα ξαναεπαναλάβω το βασικό αξίωμα που πολλάκις έχω τονίσει. 'ΑΝΕΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΝΕΚΡΑ ΕΣΤΙ..."
Πιστεύω, ότι με την πιστή εφαμογή του χρόνου, σ' όλα τα είδη μελοποιίας, οι μελωδίες μας θα αποκτήσουν νόημα και περιεχόμενο γιατί θα έχουν ψυχή!!!
 
S

Sotres

Guest
Δεν είχε ο διάολος δουλειά και...

Κύριε tb--- βαρεθήκαμε...

Προσωπικά από το μήνυμα του κ. tb---έλαβα πολύ δύναμη. Αναλογιζόμενος τι παίζει και κάτω από ποιες συνθήκες ερμηνεύει ο εκλεκτός αυτός μουσικός διαπίστωσα πόσο αχάριστος είμαι απέναντι σε Αυτόν που μου έδωσε αυτά που μου έδωσε...Νομίζω ότι το συγκεκριμένο μήνυμα ΑΞΙΖΕΙ. Μπορεί να μην κολλάει με τον Βασιλικό αλλά εάν το δείτε με μία άλλη οπτική γωνία μπορεί να βγάλετε και άλλα συμπεράσματα.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Φαινομενικά, ο τεχνητός ισοκράτης φαίνεται να βοηθάει στην επικοινωνία μας με το Θείο.
Οι πατέρες της Εκκλησίας, όμως, απορρίπτουν τη χρήση κάθε τεχνητού μέσου!
Δεν θα μπορούσαν να εφαρμόσουν στην πράξη, το "αινείτε Αυτόν εν τυμπάνω & χορώ .... εν χορδαίς & οργάνων" και να υπάρχει στους Ι. Ναούς μια παραδοσιακή ορχήστρα που θα έκανε τη μελωδία πιο ευχάριστη?
Είναι κατ' εμέ, ο τεχνητός ισοκράτης, μια παγίδα του "αρχέκακου δράκοντα" ώστε να έχουν το μυαλό τους οι ψάλτες, όχι στις ένοιες, αλλά στα όργανα της τεχνολογίας!
Γι' αυτό το λόγο, θα προτείνω μια εναλακτική κατασκεύη που θα αποσκοπεί σε πνευματική ανάταση!!!
Επειδή παρατηρείται το φαινόμενο, πολλοί εξ' υμών, να ψάλουμε άχρονα, άλλοι συστηματικά, άλλοι ευκαιριακά, άλλοι ηθελημένα & άλλοι ακούσια & επειδή, "Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ", θα πρότεινα την παραγωγή και διάθεση απλών μετρονόμων όπου ο καθένας μας, θα "τεστάρει" τον εαυτό του στο κατά πόσο συνεπής ή όχι είναι στην πιστή τήρηση του χρόνου.
Θα ξαναεπαναλάβω το βασικό αξίωμα που πολλάκις έχω τονίσει. 'ΑΝΕΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΝΕΚΡΑ ΕΣΤΙ..."
Πιστεύω, ότι με την πιστή εφαμογή του χρόνου, σ' όλα τα είδη μελοποιίας, οι μελωδίες μας θα αποκτήσουν νόημα και περιεχόμενο γιατί θα έχουν ψυχή!!!

Στὸ ἀναλόγιο δὲν χρειάζεται κανένα ὄργανο. Μουσικὴ καὶ ἐκτέλεση μαθαίνεις στὸ σπίτι σου ὄχι στὸ ἀναλόγιο. Ἄν διαπιστώσεις πὼς κάνεις λάθη πᾶς σπίτι, κατεβάζεις μετρονόμους, ταμπουράδες, κι ὅ,τι μηχανάκι θὲς ὥστε νὰ βοηθηθεῖς καὶ νὰ διορθωθεῖς ὅσο μπορεῖς.

Στὸ ἀναλόγιο ψάλεις καὶ μόνο, δὲν μαθαίνεις ἐκείνη τὴν στιγμὴ τὸν χρόνο ἤ τὸν ἦχο.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Πολύ καλή ιδέα που με βρίσκει σύμφωνο !:D

http://1.bp.blogspot.com/_Moz08RhEW...g/s1600/manet-the-execution-of-maximilian.jpg

Τὰ ... βλέπω compadre:D, ὅπως λέμε ἐπὶ τῆς ... τσόχας ...:wink:

Στὸ παρακάτω καὶ σὲ πρῶτο πλάνο ὁ Domesticus With No Name ψάχνει γιὰ παράνομους ... ἰσοκράτες :D


ἐνῶ στὴ συνέχεια ἔφιππα ... ἀποσπάσματα ἀναλαμβάνουν δράση:D
 

tb---

τσοπάνης
...θα αναφέρω ένα απλό παράδειγμα , για να καταλάβουμε γιατί μερικά πράγματα δεν αφορούν το μουσικό κομμάτι, αλλά το σύνολο της Θείας Λατρείας.

Η προσωπική οικία μας, ανήκει στην ενορία του Αγίου Θωμά Αμπελοκήπων. Ωραίος μεγάλος ναός, τεράστια πλατεία, παιδικές χαρές, καφετέριες, συντριβάνια , τεράστια πεύκα κτλ. Είναι περίπου στα 200 μέτρα απόσταση.

Κατ επιλογήν όμως, δεν εκκλησιαζόμαστε εκεί, αλλά σε άλλους ναούς , περιορισμένων τεχνικών ζητημάτων.

Σημαντικότατο ρόλο παίζει και το συνολικό άκουσμα που σε βάζει ή σε βγάζει από τον σκοπό που έχεις πάει εκεί.

Αυτά τα λίγα, και αν κάποιοι βαριούνται με αυτά που γράφω, μπορούν να ασχοληθούν με άλλα σημαντικότερα ζητήματα της ψαλτικής τέχνης.
Χρήσιμη θα ήταν και η επίσημη θέση του ΠΑΣΙΕΡ ή και άλλων φορέων στο θέμα "Ηλεκτρονικός Ισοκράτης" αλλά φοβάμαι ότι θα έπαιζε το ακόλουθο άσμα ...

 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
..... πόσοι από εμάς ΔΕΝ θα έπρεπε να ανεβαίνουμε σε αναλόγια για λόγους που η ιδιωτική μας ζωή δεν το επιτρέπει.....

Εντελώς άστοχο αυτό. Αν συγκριθούμε μ' αυτο που απαιτεί ο Θεός από μας, ΟΛΟΙ είμαστε ανάξιοι γίνει αυτο που κάνουμε. Το πως μετράει τον καθένα ο Θεός, ποτέ δεν θα το μάθουμε, οι δε μεταξύ μας συγκρίσεις, εντελώς ανούσιες και αλυσιτελείς.
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
...θα αναφέρω ένα απλό παράδειγμα , για να καταλάβουμε γιατί μερικά πράγματα δεν αφορούν το μουσικό κομμάτι, αλλά το σύνολο της Θείας Λατρείας.

Η προσωπική οικία μας, ανήκει στην ενορία του Αγίου Θωμά Αμπελοκήπων. Ωραίος μεγάλος ναός, τεράστια πλατεία, παιδικές χαρές, καφετέριες, συντριβάνια , τεράστια πεύκα κτλ. Είναι περίπου στα 200 μέτρα απόσταση.

Κατ επιλογήν όμως, δεν εκκλησιαζόμαστε εκεί, αλλά σε άλλους ναούς , περιορισμένων τεχνικών ζητημάτων.

Σημαντικότατο ρόλο παίζει και το συνολικό άκουσμα που σε βάζει ή σε βγάζει από τον σκοπό που έχεις πάει εκεί.

Nα όμως που το παράδειγμα αυτό έχει πολύ περισσότερα αντιπαραδείγματα. Δηλαδή πάρα πολλοί εκκλησιαζόμενοι στον άγιο Θωμά έρχονται από άλλες ενορίες, μερικές μάλιστα μακρινές. Αυτό που θέλω να πω ότι δεν είναι αυτό τεκμήριο για τίποτα.

ΥΓ Μια γενική παρατήρηση: ενώ το γενικό θεωρητικό ζήτημα είναι σημαντικότατο (και συμφωνώ ότι χρειάζεται συγκεκριμένες και όχι γενικόλογες στάσεις), ωστόσο η συζήτηση γι' αυτό δεν θα πρέπει να στοχοποιεί συγκεκριμένους ψάλτες. Ειδικά μιλώντας για ορισμένες μονάδες, ανεξάρτητα από την προσωπική μας πίστη ή αισθητική, χρειάζεται στοιχειώδης επίγνωση των μεγεθών. Ξαναλέω, ανεξάρτητα από την προσωπική μας πίστη ή αισθητική.
 
E

emakris

Guest
Ειδικά μιλώντας για ορισμένες μονάδες, ανεξάρτητα από την προσωπική μας πίστη ή αισθητική, χρειάζεται στοιχειώδης επίγνωση των μεγεθών.

Ελάτε τώρα αγαπητέ... Τη βαρεθήκαμε τη συζήτηση περί "μεγάλων", "τρισμεγίστων", "τιτάνων", "τεράτων", "γιγάντων" κ.ο.κ. Αυτά μας φάγανε και δεν ξέρουμε πια τι μας γίνεται. Πολλά "μεγέθη" και από ουσία μηδέν.
Παρεμπιπτόντως, ιδιαίτερα διδακτική θεωρώ τη στάση ενός εκλεκτού φίλου, καλού ψάλτη και υποψήφιου διδάκτορα υπό την επίβλεψή μου. Συνηθισμένος από τις γνωστές ψαλτοκουβέντες, τον ρωτάω κάποια στιγμή: "Ποιον ψάλτη προτιμάς ιδιαίτερα; Θεωρείς κάποιον ως πρότυπο"; Και λαμβάνω την "πληρωμένη" απάντηση: "Ξέρετε, γενικά αποφεύγω τον θαυμασμό και την προσκόλληση σε πρόσωπα, γιατί σε πάει αλλού...". Μάλιστα. Ο μαθητής δίδαξε τον δάσκαλο...

Εν πάση περιπτώσει, εάν θέλει κανείς να αξιολογήσει αντικειμενικά την προσφορά ενός ψάλτη, δεν θα πρέπει να εστιάσει στη "φωνάρα" ή στην "καριέρα" (αυτά αφορούν τον ίδιο, όχι την ψαλτική κοινότητα), αλλά στη μουσική, καταρχήν, μα και ευρύτερη παιδευτική αξία της όλης παρουσίας του στα ψαλτικά πράγματα. Και τότε θα αντιληφθεί έκπληκτος ότι τα "μεγέθη" δεν βρίσκονται εκεί που τα αναζητούν ορισμένοι...
 
S

Sotres

Guest
Εντελώς άστοχο αυτό. Αν συγκριθούμε μ' αυτο που απαιτεί ο Θεός από μας, ΟΛΟΙ είμαστε ανάξιοι γίνει αυτο που κάνουμε. Το πως μετράει τον καθένα ο Θεός, ποτέ δεν θα το μάθουμε, οι δε μεταξύ μας συγκρίσεις, εντελώς ανούσιες και αλυσιτελείς.

Ούτε ο Θεός απαιτεί από εμάς Νεοκλή, ούτε το θέμα των συγκρίσεων ήθελα να βάλω στην κουβέντα. Ο Θεός μας έπλασε και μας θέλει ελεύθερους. Ούτε περιμένει από το χώμα να του δώσει πνεύμα ούτε απαιτεί κάτι από εμάς, γιατί ο Θεός πάνω από όλα είναι ΑΓΑΠΗ.
Παρουσίασα μία πραγματική κατάσταση η οποία σχετίζεται με την αισθητική του αναλογίου. Δεν έκανα διάκριση σε ανθρώπους, ούτε συγκρίνω ανθρώπους. Καθαρά μιλά η ιστορία, όπου ψάλτες κατέβηκαν από αναλόγια για συγκεκριμένους λόγους.
Ας ξεκολλήσουμε από τον Θεό μπαμπούλα. Και το λέω αυτό γιατί πιστεύω ότι ο Θεός δεν μας δημιούργησε για να απαιτήσει κάτι από εμάς στη συνέχεια. Αλλά για να μοιραστεί... Εμείς έχουμε νου για να δούμε τις επιλογές μας...
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Ελάτε τώρα αγαπητέ... Τη βαρεθήκαμε τη συζήτηση περί "μεγάλων", "τρισμεγίστων", "τιτάνων", "τεράτων", "γιγάντων" κ.ο.κ. Αυτά μας φάγανε και δεν ξέρουμε πια τι μας γίνεται. Πολλά "μεγέθη" και από ουσία μηδέν.


Συμφωνώ απόλυτα, κ. Μακρή, αλλά δεν απαντούν αυτά στην έννοια του ΥΓ (μη απομονωμένου από το σύνολο) το οποίο αναφερόταν καθαρά στη δεοντολογία. Εν ολίγοις, δεν συμφωνώ με το "ξεμπρόστιασμα". Και πρόσθεσα ότι ένας λόγος παραπάνω προκειμένου για ανθρώπους που έχουν ορισμένη σημαντική ιστορία -είτε συμφωνούμε, είτε διαφωνούμε με αυτήν.

ΥΓ Παρεμπιπτόντως (αλλά είναι εκτός θέματος), με την απάντηση του φίλου σας δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει, και είναι και πνευματικώς άρτια, αλλά μάλλον απαντά σε άλλη ερώτηση. Ασφαλώς και δεν πρέπει κανείς να "θαυμάζει" και να "προσκολλάται", αλλά αυτό δεν σημαίνει, πιστεύω, ότι δεν πρέπει να υπάρχουν πρότυπα.
Το θέμα είναι να πρόκειται για τα σωστά πρότυπα. Θα πρόσθετα: καλό είναι τα πρότυπα να μην είναι ένας, αλλά περισσότεροι, που όμως έχουν κοινές ορισμένες δοκιμασμένες αρχές, ακόμα κι αν διαφοροποιούνται σε λεπτομέρειες του ύφους. Υπό αυτήν την έννοια (και με πολλές ακόμα διευκρινίσεις, που δεν είναι του παρόντος θέματος) ενστερνίζομαι τη (μεταφορική) έννοια των εκφράσεων "γίγαντες", "τέρατα" κ.λπ. -είτε πρόκειται για τον Στανίτσα, είτε για ένα μοναχό σε σκήτη μοναστηριού.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Nα όμως που το παράδειγμα αυτό έχει πολύ περισσότερα αντιπαραδείγματα. Δηλαδή πάρα πολλοί εκκλησιαζόμενοι στον άγιο Θωμά έρχονται από άλλες ενορίες, μερικές μάλιστα μακρινές. Αυτό που θέλω να πω ότι δεν είναι αυτό τεκμήριο για τίποτα.

ΥΓ Μια γενική παρατήρηση: ενώ το γενικό θεωρητικό ζήτημα είναι σημαντικότατο (και συμφωνώ ότι χρειάζεται συγκεκριμένες και όχι γενικόλογες στάσεις), ωστόσο η συζήτηση γι' αυτό δεν θα πρέπει να στοχοποιεί συγκεκριμένους ψάλτες. Ειδικά μιλώντας για ορισμένες μονάδες, ανεξάρτητα από την προσωπική μας πίστη ή αισθητική, χρειάζεται στοιχειώδης επίγνωση των μεγεθών. Ξαναλέω, ανεξάρτητα από την προσωπική μας πίστη ή αισθητική.

Ὁ συνάδελφος ἀναφέρθηκε σὲ προσωπικό του παράδειγμα καὶ ὄχι γενικά. Γιὰ τὸν ἴδιο ἀποτελεῖ τεκμήριο κι αὐτὸ κατεδήλωσε, δὲν τὸ γενίκευσε. Ἄλλωστε δέχθηκε ἐπίθεση παραπάνω καὶ ἁπλὰ ὑπερμύνθηκε τῆς ἄποψής του.

Καὶ κάτι ἄλλο. Στὸ διαδίκτυο δὲν ὑπάρχουν «μεγέθη», παρὰ μόνο ἐλευθερία λόγου καὶ ἔκφρασης μέσα στὰ πλαίσια τῶν κανόνων βέβαια.
 

PanagiotisK

ως άνωθεν^
Θα ήθελα να τονίσω ότι αυτοί οι "τιτάνες", έλιωσαν στο διάβασμα

και στην προσπάθεια, για να φθάσουν εκεί που έφθασαν.

Ναι μεν, υπάρχει το ταλέντο (το θείον δώρον) αλλά χωρίς

πολύχρονη δουλειά, δεν γίνεται τίποτε. Μπορεί να μην συμφωνούμε

με το αποτέλεσμα, όμως το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε

είναι να σεβαστούμε τον κόπο αυτών των ανθρώπων. Να μην πω για

τα πλήθη του κόσμου που έφεραν και φέρνουν στους κόλπους της

Εκκλησίας. Δεν ξέρω για σας, αλλά ο δικός μου ναός δεν είναι υπερπλήρης

ανθρώπων που ήρθαν να με ακούσουν και να με ηχογραφήσουν,

για αυτό προσέχω όταν εκφράζω άποψη για αυτούς.

Φυσικά δεν λέω ότι ο σκοπός της Εκκλησίας είναι να παρέχει ακουστικές ηδονές,

είναι όμως και αυτό ένα δέλεαρ, ώστε να προσελκυστεί κάποιος, να δει

και να γνωρίσει. "Άκουσα και μπήκα...":wink:

Ο πρώτος ψάλτης που θυμάμαι να άκουσα σαν παιδί ήταν ο Βασιλικός.

(ο πατέρας μου πήγαινε στις συναυλίες στον Α.Θωμά και έφερνε κασσέτες)

10 χρονών ήξερα απέξω χερουβικά, δύναμις, δοξολογίες ακόμη και

το "Αγνή Παρθένε". Από τον Βασιλικό. Όχι από κάποιον εδώ μέσα και συγχωρείστε

με για την έκφραση. Αυτό δεν είναι προσωπολατρεία. Λέγεται ευγνωμοσύνη

και είναι το λιγότερο που μπορώ να δώσω σε τέτοιους ανθρώπους.

Αν θέλετε και λίγη θεολογία ποιος μας λέει ότι και αυτοί δεν αποτελούν

σκεύη εκλογής; Εμμέσως βοήθησαν στη σωτηρία μιας ψυχής!

Εμείς τι κάναμε;;

Ποιος μπορεί να πει ότι ο Θεός δεν θα ανταμείψει αυτούς

που αντί να "αξιοποιήσουν" το λαρύγγι τους σε κοσμικά άσματα, το

προσέφεραν σε ύμνους στον Δημιουργό; Και ποιος θα είναι αυτός που θα

πει ότι ξέρει ποιος προσεύχεται, ποιος όχι, και πότε;

Η άποψη φυσικά και είναι δικαίωμα, όμως αν δεν την χρησιμοποιούμε σωστά,

εκεί που πρέπει, όσο πρέπει και με το κατάλληλο υπόβαθρο, τότε ξεφτιλιζόμαστε.
 

tb---

τσοπάνης
Εγώ συμφωνώ με τα περισσότερα από όσα γράφετε.

Οι πατέρες άλλα έχουν γράψει και έχουν διδάξει, το ίδιο και η παράδοση της Εκκλησίας.
 

tb---

τσοπάνης
Δεν είχε ο διάολος δουλειά και...

Κύριε tb--- βαρεθήκαμε...


από δουλειά και διαόλους άλλο τίποτα, πέφτει το βρισίδι φούλ κάθε μέρα από το χάραμα μέχρι την δύση ...
 
P

PANROUST

Guest
Προσωπικά από το μήνυμα του κ. tb---έλαβα πολύ δύναμη. Αναλογιζόμενος τι παίζει και κάτω από ποιες συνθήκες ερμηνεύει ο εκλεκτός αυτός μουσικός διαπίστωσα πόσο αχάριστος είμαι απέναντι σε Αυτόν που μου έδωσε αυτά που μου έδωσε...Νομίζω ότι το συγκεκριμένο μήνυμα ΑΞΙΖΕΙ. Μπορεί να μην κολλάει με τον Βασιλικό αλλά εάν το δείτε με μία άλλη οπτική γωνία μπορεί να βγάλετε και άλλα συμπεράσματα.
Όπως και αν είναι κύριε Δεσπότη,το θέμα με τον ηλεκτρικό ισοκράτη αυτό έχει τελείως εξαντληθεί.Έχουμε φτάσει στα 420 μηνύματα.Ακούστηκαν όλες οι απόψεις τον μελών του forums αναφερθήκαμε στην εγκύκλιο την Ιερά Συνόδου και θάψαμε μερικούς συναδέλφους εν ζωή...
Πόσο ακόμα;;;Βαρεθήκαμε..
Μετά από ένα μήνα ο κ.tb--- για να συνεχίσει το θέμα αυτό,επειδή δεν είχε να πει κάτι ουσιαστικό, είπε κάτσε να ανεβάσω αυτό το βίντεο να πω την εξυπνάδα μου...
Από κει και πέρα τι άλλο πρέπει να υποθεί για τον ισοκράτη;
Θα συμφωνήσω με αυτά όπου έγραψε ο domesticus (μνμ 401),αλλά από κει και πέρα το λόγο και την ευθύνη τον έχει ο προϊστάμενος του Ναού αν χρησιμοποιηθεί η όχι ο ισοκράτης.
Μήπως θα έπρεπε οι κκ. διαχειριστές να κλειδώσουν το θέμα περί ηλεκτρικού ισοκράτη;
 
Last edited:
S

Sotres

Guest
Όπως και αν είναι κύριε Δεσπότη,το θέμα με τον ηλεκτρικό ισοκράτη αυτό έχει τελείως εξαντληθεί.Έχουμε φτάσει στα 420 μηνύματα.Ακούστηκαν όλες οι απόψεις τον μελών του forums αναφερθήκαμε στην εγκύκλιο την Ιερά Συνόδου και θάψαμε μερικούς συναδέλφους εν ζωή...
Πόσο ακόμα;;;Βαρεθήκαμε..
Μετά από ένα μήνα ο κ.tb--- για να συνεχίσει το θέμα αυτό,επειδή δεν είχε να πει κάτι ουσιαστικό, είπε κάτσε να ανεβάσω αυτό το βίντεο να πω την εξυπνάδα μου...
Από κει και πέρα τι άλλο πρέπει να υποθεί για τον ισοκράτη;
Θα συμφωνήσω με αυτά όπου έγραψε ο domesticus (μνμ 401),αλλά από κει και πέρα το λόγο και την ευθύνη τον έχει ο προϊστάμενος του Ναού αν χρησιμοποιηθεί η όχι ο ισοκράτης.
Μήπως θα έπρεπε οι κκ. διαχειριστές να κλειδώσουν το θέμα περί ηλεκτρικού ισοκράτη;
Δεν καταλάβατε, μάλλον, το μήνυμά μου. Δεν πειράζει. Ας το κλειδώσουν οι Διαχειριστές το θέμα. Εξάλλου δεν θα είναι ούτε το πρώτο ούτε το τελαυταίο. Λέτε ο κ. tb--- να μην έχει τι να κάνει και απλά ανακατεύει; Εμένα δεν μου έχει δώσει τέτοια εντύπωση. Νομίζω ότι τον αδικείτε.
Σήμερα στο μουσικό λύκειο που εργάζομαι έβαλα σε συναδέλφους να δουν το συγκεκριμένο video. Πολλοί αντλήσαμε δύναμη..θεωρώ λοιπόν ότι ήταν απολύτως επιτυχημένη η αντιπαραβολή των δύο θεαμάτων. Από τη μία ένας αγωνιστής και από την άλλη ένας μεγάλος Δάσκαλος, ο οποίος πατά λανθασμένα κουμπιά, καθήμενος, αδιαφορώντας εάν αυτό που κάνει είναι εκτός παραδόσεως...
 
Last edited:

PanagiotisK

ως άνωθεν^
Γιατί λέτε ότι πατάει λάθος ίσα; Σωστά είναι.

Επειδή σε κάποια σημεία καταλάθος πατάει κάτι άλλο; Σιγά, λάθη γίνονται

στα ζωντανά (δηλαδή όχι στούντιο).

Αν λέτε για την επιλογή των ισοκρατημάτων, το ίδιο το μάθημα είναι αμανετζίδικο

και τέτοια είναι και τα ίσα του. Δεν είναι τα ίσα, που το βγάζουν εκτός παράδοσης:D
 
Top