Τον εντόπισα και στο Ταμείον Ανθολογίας Χουρμουζίου Χαρτοφύλακος, τόμος Α, 1824, σελ. 162-179. Επισυνάπτω κι αυτή την εκδοχή στο παρόν θέμα, καθώς έχει πολλές μικρο-διαφορές από την πρώτη στην εξήγηση των θέσεων και αξίζει να αντιπαραβάλει κανείς τα δύο κείμενα.
Ως φαίνεται, ο συγκεκριμένος πολυέλεος έχει μόνο τριαδικό μάθημα και δεν έχει θεοτοκίο. Συνεπώς, Διονύση, οι δύο εκδόσεις που αναφέρεις δεν έχουν κόψει τίποτε, απλά έγινε ένας "αναγραμματισμός" στην συγκεκριμένη σελίδα η οποία αναγράφηκε ως 65 αντί για 56 (μετά επανέρχεται η αρίθμηση 57, 58, κλπ.).