Θεοδόσιος Δήμου
Μέλος
Αγαπητέ κ. Ανατολικιώτη,
Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Εντούτοις φρονώ ότι απάντηση στο ερώτημά μου δεν εδόθη. Το να υποστηρίξουμε ότι κάτι ομολογουμένως περίεργο και πρωτοφανές είναι ορθό χωρίς να προσάγουμε κατάλληλα επιχειρήματα έχω τη γνώμη ότι δεν τεκμηριώνει την ορθότητα του. Σημειωτέον δε ότι η αναφορά στην ύπαρξη του επιχειρήματος αλλά η αποφυγή της προσαγωγής του στη συζήτηση ουδόλως συνάδει με το αίτημα παροχής «καλυτέρων λύσεων» το οποίο διατυπώνετε. Εξάλλου είναι προφανές ότι εναλλακτικές λύσεις μέσω διορθωτικών προτάσεων παρεσχέθησαν ήδη.
Όσα δε ανωτέρω έγραψα περί της «εκλογής» και των εφυμνίων δεν είναι δικές μου διατυπώσεις. Στον καθεδρικό ναό της Θεσσαλονίκης η δοξολογία επί τη πρώτη του νέου έτους ψάλλεται με τον τρόπο που αναφέρω. Ψάλλεται δηλαδή το πρώτο τρίστιχο της δοξολογίας και κατόπιν επισυνάπτονται επίκαιροι στίχοι άνευ του εφυμνίου. [Σημειώστε δε ότι στο ειδικό τεύχος των επισήμων δοξολογιών από την Αποστολική Διακονία το ίδιο συμβαίνει και με την, ανεπιτυχή βεβαίως, εισαγωγή ενός και μόνο επίκαιρου στίχου στη δοξολογία]. Αυτή η πράξη ήδη τηρείται και την έχω ακούσει ο ίδιος. Δεν νομίζω λοιπόν ότι η χρήση του όρου «εκλογή» εκ μέρους του καθηγητού μας οδηγεί απαραιτήτως και άνευ αντιλογίας στα συμπεράσματα που διατυπώνετε.
Ευχαριστώ και πάλι.
Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Εντούτοις φρονώ ότι απάντηση στο ερώτημά μου δεν εδόθη. Το να υποστηρίξουμε ότι κάτι ομολογουμένως περίεργο και πρωτοφανές είναι ορθό χωρίς να προσάγουμε κατάλληλα επιχειρήματα έχω τη γνώμη ότι δεν τεκμηριώνει την ορθότητα του. Σημειωτέον δε ότι η αναφορά στην ύπαρξη του επιχειρήματος αλλά η αποφυγή της προσαγωγής του στη συζήτηση ουδόλως συνάδει με το αίτημα παροχής «καλυτέρων λύσεων» το οποίο διατυπώνετε. Εξάλλου είναι προφανές ότι εναλλακτικές λύσεις μέσω διορθωτικών προτάσεων παρεσχέθησαν ήδη.
Όσα δε ανωτέρω έγραψα περί της «εκλογής» και των εφυμνίων δεν είναι δικές μου διατυπώσεις. Στον καθεδρικό ναό της Θεσσαλονίκης η δοξολογία επί τη πρώτη του νέου έτους ψάλλεται με τον τρόπο που αναφέρω. Ψάλλεται δηλαδή το πρώτο τρίστιχο της δοξολογίας και κατόπιν επισυνάπτονται επίκαιροι στίχοι άνευ του εφυμνίου. [Σημειώστε δε ότι στο ειδικό τεύχος των επισήμων δοξολογιών από την Αποστολική Διακονία το ίδιο συμβαίνει και με την, ανεπιτυχή βεβαίως, εισαγωγή ενός και μόνο επίκαιρου στίχου στη δοξολογία]. Αυτή η πράξη ήδη τηρείται και την έχω ακούσει ο ίδιος. Δεν νομίζω λοιπόν ότι η χρήση του όρου «εκλογή» εκ μέρους του καθηγητού μας οδηγεί απαραιτήτως και άνευ αντιλογίας στα συμπεράσματα που διατυπώνετε.
Ευχαριστώ και πάλι.
Last edited: