ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ
Παλαιό Μέλος
[Σημείωμα συντονιστή: μετέφερα το μήνυμα από την ενότητα Τυπικόν ... επειδή οι προτεινόμενες διορθώσεις αφορούν ένα εκδοθέν βιβλίο]
Κατ' αρχάς να ζητήσω συγγνώμη γιατί δεν ξέρω που να εντάξω το θέμα .(Χάνεσαι μέσα στο λαβυρινθώδες Ψαλτολόγιον). Οι συντονιστές ας το εντάξουν όπου δει. Στο Δοξαστάριον του Πρίγγου υπάρχουν κάποια λάθη στα απόστιχα, σύμνωνα μ΄αυτά που αναγράφονται στα μηναία. Στο πρώτο απόστιχο ο Πρίγγο γράφει "προμηνύοντας την ένδοξον διά Σταυρού" αντί την έξοδον. Επίσης γράφει "την ανθρωπίνην αναλαβούσαν ουσίαν" αντί αναλαβών. Στο δεύτερο απόστιχο ο Πρίγγος γράφει "την αμαυρωθείσαν του Αδάμ φύσιν" αντί "εν Αδάμ".
Και η απορία μου: Στην φράση "και της τοιαύτης χάριτος μάρτυρας παραστησάμενος Μωυσήν και Ηλίαν, κοινωνούς εποιείτο της ευφροσύνης, προμηνύοντας την έξοδον διά Σταυρού και σωτήριον ανάστασιν" ποιος προμηνύει; Ο Κύριος, οπότε έπρεπε να γραφεί προμηνύων ή οι Μωυσής και Ηλίας, οπότε καλώς είναι αναγεγραμμένο;
Κατ' αρχάς να ζητήσω συγγνώμη γιατί δεν ξέρω που να εντάξω το θέμα .(Χάνεσαι μέσα στο λαβυρινθώδες Ψαλτολόγιον). Οι συντονιστές ας το εντάξουν όπου δει. Στο Δοξαστάριον του Πρίγγου υπάρχουν κάποια λάθη στα απόστιχα, σύμνωνα μ΄αυτά που αναγράφονται στα μηναία. Στο πρώτο απόστιχο ο Πρίγγο γράφει "προμηνύοντας την ένδοξον διά Σταυρού" αντί την έξοδον. Επίσης γράφει "την ανθρωπίνην αναλαβούσαν ουσίαν" αντί αναλαβών. Στο δεύτερο απόστιχο ο Πρίγγος γράφει "την αμαυρωθείσαν του Αδάμ φύσιν" αντί "εν Αδάμ".
Και η απορία μου: Στην φράση "και της τοιαύτης χάριτος μάρτυρας παραστησάμενος Μωυσήν και Ηλίαν, κοινωνούς εποιείτο της ευφροσύνης, προμηνύοντας την έξοδον διά Σταυρού και σωτήριον ανάστασιν" ποιος προμηνύει; Ο Κύριος, οπότε έπρεπε να γραφεί προμηνύων ή οι Μωυσής και Ηλίας, οπότε καλώς είναι αναγεγραμμένο;
Last edited by a moderator: