"Διάλογος" στο διαδύκτιο

bstavropoulos

Μέλος
Με απαγοητεύει κάπως η γλώσσα και ο τρόπος πολλών στο διαδύκτιο. Βεβαίως από μη-Χριστιανούς το περιμένω. Αλλά από "ψάλτες";

Τελευταίως έφαγα βρίσημο από έναν ψάλτη που αυτοπροβάλλεται στο διαδύκτιο διότι τόλμησα να συμφωνήσω με κάποιον άλλον ψάλτη που αξιολόγησε αρνητικά την εκτέλεση του Αγγελόπουλου/ΕΛΒΥΧ σε κάποιο μάθημα.

Αυτός ο ψάλτης δεν μου είπε τίποτα το ουσιαστηκό περί του θέματος, αλλά κατέκρινε τα Ελληνικά μου (όντως, είναι φτωχά, εφ' όσον γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αυστραλία), και, χωρίς να με γνωρίζει καν, με έβρισε αρκετά προσβλητικά, λέγοντας ότι δεν γνωρίζω τίποτα από μουσική (μπορεί να έιναι αλήθεια αυτό, αλλά αυτός δεν μπορούσε να το ξέρει) και ότι είμαι άσχετος. Κατάληξε με το να με χαρακτηρίσει ως "ξεγάνωτο ντενεκέ". Για την ουσία του θέματος, δεν μπορούσε να απαντήσει.

Χθες λοιπόν, έλαβα την επόμενη απάντηση για κάποιο σχόλιο μου σε βίντεο του Κυριαζή Δασκαλούδη. Στο σχόλιο ανάφερα ότι ο Πριγγός ήταν φάλτσος, αλλά παρά τούτο, δεν χορταίνω να τον ακούω. Ιδού η στοχασμένη απάντηση:

(διέγραψα την απάντηση, όπως σωστά ζήτησαν οι αδελφοί)

Ας μην ασχοληθούμε με τη παρερμηνεία του σχόλιου μου.

Θέλω να μάθω εάν η γλώσσα αυτή, και οι τρόποι συμπερηφοράς, θεωρούνται παραδεκτοί και κανονικοί από ορθόδοξους έλληνες, από ιεροψάλτες, και από μαθητές ψαλτικής στην Ελλάδα; Εάν όχι, γιατί τη συναντάμε τόσο συχνά από δήθεν φίλους της εκκλησιαστικής μουσικής;

Βασίλης Σταυρόπουλος
 
Last edited:

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
ΟΚ ο τύπος είναι απαράδεκτος, αλλά καλό είναι να μην αναπαράγονται τέτοιες εκφράσεις τουλάχιστον στο δικό μας "μαγαζί"...
 
... 19 hronon eimai kai xer na xehorizo....

Αυτό τα λέει όλα νομίζω.

Υ.Γ.: Ο Πρίγγος ήταν πράγματι φάλτσος πολλές φορές, αλλά είναι αλήθεια ότι δεν χορταίνεις να τον ακούς.

<<
Το μήνυμα αυτό πρέπει να διαγραφεί γιατί δεν έχει θέση εδώ, ούτε καν σαν αναφορά.