Χαίρετε,
Στήν Ρωσσική Ἐκκλησία συνηθίζεται νά ὑπάρχουν "γενικές ἀκολουθίες" κατά κατηγορίες (π.χ. Μαρτύρων, Ὁσίων, Ἱεραρχῶν κλπ.), ὥστε ὅταν δέν ὑπάρχει ἑορτάσιμος ἀκολουθία συγκεκριμένου Ἁγίου, χρησιμοποιεῖται ἡ γενική τῆς κατηγορίας του.
Μήπως ὑπάρχει κάτι παρόμοιο στήν Ἑλληνική παράδοση; Ἄν ναί, πού μπορεῖ νά τά βρεῖ κανεῖς; Τό ἔχω συναντήσει γιά ἀπολυτίκια ἤ δοξαστικά, ὄχι ὅμως γιά ὁλόκληρες ἀκολουθίες.
Ἄλλως, μήπως ἔχετε ὑπ' ὄψιν ποιές ἀκολουθίες εἶναι ἀρκοῦντος "γενικές" ὥστε συμληρωμένου τοῦ ὀνόματος ἄλλου Ἁγίου θά ταίριαζε;
Εὐχαριστῶ θερμῶς ἐκ τῶν προτέρων.
Στήν Ρωσσική Ἐκκλησία συνηθίζεται νά ὑπάρχουν "γενικές ἀκολουθίες" κατά κατηγορίες (π.χ. Μαρτύρων, Ὁσίων, Ἱεραρχῶν κλπ.), ὥστε ὅταν δέν ὑπάρχει ἑορτάσιμος ἀκολουθία συγκεκριμένου Ἁγίου, χρησιμοποιεῖται ἡ γενική τῆς κατηγορίας του.
Μήπως ὑπάρχει κάτι παρόμοιο στήν Ἑλληνική παράδοση; Ἄν ναί, πού μπορεῖ νά τά βρεῖ κανεῖς; Τό ἔχω συναντήσει γιά ἀπολυτίκια ἤ δοξαστικά, ὄχι ὅμως γιά ὁλόκληρες ἀκολουθίες.
Ἄλλως, μήπως ἔχετε ὑπ' ὄψιν ποιές ἀκολουθίες εἶναι ἀρκοῦντος "γενικές" ὥστε συμληρωμένου τοῦ ὀνόματος ἄλλου Ἁγίου θά ταίριαζε;
Εὐχαριστῶ θερμῶς ἐκ τῶν προτέρων.