Βλαχόπουλος Νικόλαος (;) - Αμφιλοχιάδης Αμφιλόχιος

Τσακιτζής

Παλαιό Μέλος
Ἄκουσα τὸ Ἔφθασε καιρός. Δὲν μοῦ ἄρεσε καθόλου.

Αγαπητέ Φίλε, θα μου επιτρέψεις να παρατηρήσω τα εξής :
1) Γράφεις και κρίνεις, κρυμένος πίσω από την ανωνυμία σου.
2) Δεν είδαμε - τουλάχιστον εγώ - μέχρι τώρα, τίποτα δικό σου. Δεν μας ψάλλεις κι εσύ κάτι, για να ακούσουμε και να κρίνουμε κι εμείς, εάν είσαι εις θέσιν να κρίνεις τους πάντες και τα πάντα !!!!
Και δυστυχώς την ταρίφα τη δική σου, την ακολουθούν πολλοί μέσα στο FORUM. Κρίνουν, κατακρίνουν και ανεβοκατεβάζουν τα γνωστά : ΔΕΝ ΜΟΥ αρέσει ή αυτό καλό είναι, ΑΛΛΑ.......
Μήπως έχεις κι εσύ την εντύπωση - όπως και άλλοι όμοιοί σου - ότι ενδιαφέρει τον καθένα η γνώμη σου ;;;;
Άκουσες ; Σ' αρέσει ; Το κρατάς. ΔΕΝ σ' αρέσει ; Το πετάς. Ότι και να συμβαίνει όμως, κράτα την γνώμη για τον εαυτό σου και μην την υποβάλλεις στους άλλους. Ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια και δεν έχει ανάγκη χειραγωγήσεως από τον οποιονδήποτε. ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ !!!!!
Πάνω απ' όλα όμως, θα πρέπει εφ' όσον θέλει να εκφέρει γνώμη για κάτι που δεν του ζητήθηκε, να γράψει : Είμαι ο τάδε και λέω αυτό. Αντρίκια, παλληκαρίσια και πρό πάντων επώνυμα !!!!
ΑΥΤΑ!!!!!!!
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Τσακιτζής;106324 said:
... Ότι και να συμβαίνει όμως, κράτα την γνώμη για τον εαυτό σου και μην την υποβάλλεις στους άλλους. Ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια και δεν έχει ανάγκη χειραγωγήσεως από τον οποιονδήποτε. ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ !!!!!...

Λυπάμαι, αλλά θα διαφωνήσω μ' αυτό. Όταν έχει κανείς μια άποψη, και πιστεύει ασφαλώς ότι είναι ορθή, έχει υποχρέωση να ΜΗ την κρατήσει για τον εαυτό του και αν μπορεί να επηρεάσει (ή χειραγωγήσει) και άλλους προς την κατεύθυνση που πιστεύει ως ορθότερη.

Και για να πω κι εγώ την γνώμη μου, που δεν είμαι ανώνυμος, και χωρίς να φθάνω ούτε στο δαχτυλάκι τις ψαλτικές ικανότητες του Ν.Βλαχόπουλου, του οποίου την εκτέλεση στο «Έφθασε καιρός» άκουσα, θα πω μεν ότι μου άρεσε που τάκουσα, θα μπορούσα να το ακούω και να το ξανακούω, αλλά δεν θάθελα ποτέ να ακούσω τέτοια εκτέλεση στην εκκλησία. Το θεωρώ παρέκκλιση σε ότι εγώ θεωρώ εκκλησιαστική τέχνη και βυζαντινή ψαλμωδία. Αν μπορούσα δε και μου δινόταν η ευκαιρία θα απέτρεπα τον οποιονδήποτε από το να ακολουθήσει παρόμοια παραδείγματα στην ψαλτική του πορεία.Και για να μη θεωρητικολογώ, θεωρώ ασύγκριτα προτιμότερη αυτή την εκτέλεση του Δ.Νερατζή.

 
Last edited:

farlekas 1980

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ Φίλε, θα μου επιτρέψεις να παρατηρήσω τα εξής :
1) Γράφεις και κρίνεις, κρυμένος πίσω από την ανωνυμία σου.
2) Δεν είδαμε - τουλάχιστον εγώ - μέχρι τώρα, τίποτα δικό σου. Δεν μας ψάλλεις κι εσύ κάτι, για να ακούσουμε και να κρίνουμε κι εμείς, εάν είσαι εις θέσιν να κρίνεις τους πάντες και τα πάντα !!!!
Και δυστυχώς την ταρίφα τη δική σου, την ακολουθούν πολλοί μέσα στο FORUM. Κρίνουν, κατακρίνουν και ανεβοκατεβάζουν τα γνωστά : ΔΕΝ ΜΟΥ αρέσει ή αυτό καλό είναι, ΑΛΛΑ.......
Μήπως έχεις κι εσύ την εντύπωση - όπως και άλλοι όμοιοί σου - ότι ενδιαφέρει τον καθένα η γνώμη σου ;;;;
Άκουσες ; Σ' αρέσει ; Το κρατάς. ΔΕΝ σ' αρέσει ; Το πετάς. Ότι και να συμβαίνει όμως, κράτα την γνώμη για τον εαυτό σου και μην την υποβάλλεις στους άλλους. Ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια και δεν έχει ανάγκη χειραγωγήσεως από τον οποιονδήποτε. ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ !!!!!
Πάνω απ' όλα όμως, θα πρέπει εφ' όσον θέλει να εκφέρει γνώμη για κάτι που δεν του ζητήθηκε, να γράψει :
Είμαι ο τάδε και λέω αυτό. Αντρίκια, παλληκαρίσια και πρό πάντων επώνυμα !!!!
ΑΥΤΑ!!!!!!!

Αρχοντα θιγεις παλι (εχει συζητηθει και στο παρελθον χωρις αποτελεσμα) και ΠΟΛΥ καλα κανεις , αυτο το μειζον θεμα για το forum ! Θα δοθει επιτελους λυση ;
 

Τσακιτζής

Παλαιό Μέλος
Λυπάμαι, αλλά θα διαφωνήσω μ' αυτό. Όταν έχει κανείς μια άποψη, και πιστεύει ασφαλώς ότι είναι ορθή, έχει υποχρέωση να ΜΗ την κρατήσει για τον εαυτό του και αν μπορεί να επηρεάσει (ή χειραγωγήσει) και άλλους προς την κατεύθυνση που πιστεύει ως ορθότερη.

Και για να πω κι εγώ την γνώμη μου, που δεν είμαι ανώνυμος, και χωρίς να φθάνω ούτε στο δαχτυλάκι τις ψαλτικές ικανότητες του Ν.Βλαχόπουλου, του οποίου την εκτέλεση στο «Έφθασε καιρός» άκουσα, θα πω μεν ότι μου άρεσε που τάκουσα, θα μπορούσα να το ακούω και να το ξανακούω, αλλά δεν θάθελα ποτέ να ακούσω τέτοια εκτέλεση στην εκκλησία. Το θεωρώ παρέκκλιση σε ότι εγώ θεωρώ εκκλησιαστική τέχνη και βυζαντινή ψαλμωδία. Αν μπορούσα δε και μου δινόταν η ευκαιρία θα απέτρεπα τον οποιονδήποτε από το να ακολουθήσει παρόμοια παραδείγματα στην ψαλτική του πορεία.Και για να μη θεωρητικολογώ, θεωρώ ασύγκριτα καλύτερη αυτή την εκτέλεση του Δ.Νερατζή.


Αγαπητέ μου Φίλε Νεοκλή, Μπορείς να κάνεις αυτό που λές ( δηλαδή να προσπαθήσεις να χειραγωγήσεις την γνώμη κάποιου ), εάν και εφ' όσον σου ζητηθεί κατι τέτιο. Εάν εσύ έχεις μία γνώμη Α ( και είναι αναντίρρητο δικαίωμά σου αυτό ), μπορεί κάποιος άλλος, να έχει διαφορετική γνώμη από σένα ( και είναι και αυτουνού αναντίρρητο δικαίωμα ). Εάν λοιπόν δεν σου ζητηθεί η γνώμη ή η συμβουλή - εάν το θέλεις - ποιός σου έδωσε το δικαίωμα να προσπαθήσεις όπως λές, να σπρώξεις πρός την κατεύθυνση που αρέσει ή εξυπηρετεί εσένα τους άλλους ; Μετά εάν εσένα σου αρέσει ή όχι η εκτέλεση του κάθε Νεραντζή, νομίζεις ότι ενδιαφέρει κανέναν απ' τους άλλους ;;; Σου ζήτησε κανείς να μας πείς ποιός σ' αρέσει και ποιός όχι ;; Βάστα λοιπόν την γνώμη σου για τον εαυτό σου και όταν στο ζητήσουν πές ότι έχεις να πείς !!! Διαφορετικά, θα πρέπει να υπολογίσεις ότι μπαίνεις σε ξένα χωράφια και καμιά φορά, μέσα σ' αυτά, πέφτουν και αλλατιές. Πίστερψέ με, ΔΕΝ έχεις αυτό το δικαίωμα ;
 
Last edited:

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Αγαπητέ άρχοντα, με όλο τον (δεδομένο) σεβασμό μου θα διαφωνήσω κι εγώ (πιστέψτε με, όχι επειδή είμαι ανώνυμος).

Όλοι θέλουμε να φωτἰσουμε την αλήθεια, ο καθένας από την οπτική του γωνία. Όσο πιο πολλές οι οπτικές, τόσο καλύτερος ο φωτισμός. Δεν το κάνουμε "εφόσον ζητηθεί", το κάνουμε έχοντας αγαθή πρόθεση, οπότε αυτό που έχει σημασία είναι να γίνεται σωστά: τεκμηριωμένα και ευπρεπώς. Εκεί θα με βρείτε σύμφωνο μαζί σας χίλια τα εκατό. Ο τρόπος είναι το παν. Και η πίσω από αυτόν διαφαινόμενη πρόεθση και διάθεση.

Όσο για την ανωνυμία, είναι τελικά το κύριο εχέγγυο της κριτικής; Να αντιστρέψω το ερώτημα: κάποιος επώνυμος μπορεί να λέει ότι θέλει; Δεν είναι πάλι ο τρόπος το ζητούμενο;

Να είστε καλά και να με συγχωρείτε.
 

dimitrios.zaganas

Παλαιό Μέλος
...Πρόκειται για τον αοίδιμο πρωτοπρεσβύτερο π. Παναγιώτη Τσινάρα. ...
Αν και ο Βλασιάδης είναι φορέας του ίδιου αυστηρού πολίτικου ύφους, αξίζει να ανεβούν εγγραφές του!

Γιάννη, με πρόλαβες. Βέρος Πολίτης, ο π.Τσινάρας "κεντάει" πραγματικά τα Κοινωνικά της Πεντηκοστής (από Πρωγάκη, ελαφρώς διασκευασμένα). Αν κρίνω από την εκφορά της φωνής κ τους λαρυγγισμούς, πρέπει να "μαθήτευσε" κοντά του ο τ. Λαμπαδάριος Β.Εμμανουηλίδης. :wink:

Άρχων Ανειδίκευτος
 

dimitrios.zaganas

Παλαιό Μέλος
Και για να πω κι εγώ την γνώμη μου, που δεν είμαι ανώνυμος, και χωρίς να φθάνω ούτε στο δαχτυλάκι τις ψαλτικές ικανότητες του Ν.Βλαχόπουλου, του οποίου την εκτέλεση στο «Έφθασε καιρός» άκουσα...

Δε χρωστάει σε τίποτα ο περιώνυμος Νικ.Βλαχόπουλος να χρεώνεται τραγουδιστική (μερακλήδικη, κατ'άλλους) παναγιωτιδικής απόχρωσης απόδοση των Δοξαστικών του Στανίτσα. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, ιδού τι έψαλε ο Ν.Βλαχόπουλος:
σελ. 1
σελ. 2
σελ. 3
σελ. 4
σελ. 5

Πρβλ. εδώ.
 
Ἀνεβάζω ἕνα ἀπόσπασμα ἀπὸ κάποια λιγοστὰ χειρόγραφα τοῦ Ν. Βλαχόπουλου ποὺ ἔχω στἠν κατοχή μου, (εἶχε περάσει ἀπὸ τὴν Ἄμφισσα καὶ ὄντως ἦταν γαμπρὸς τοῦ Νηλέα). Ἐγὼ, φυσικὰ, δὲν τὸν πρόλαβα, ἀλλὰ ἀπὸ διηγήσεις παλαιοτέρων ἀκούγονται πολύ καλὰ λόγια. Ἀπὸ μιά ματιὰ ποὺ ἔρριξα στὰ γραφόμενά του βλέπω νὰ ὑπάρχῃ μεγάλη ἀπόσταση μεταξύ αὐτῶν καὶ τοῦ τρόπου ποὺ ἄκουσα νὰ ψάλλῃ τὸ « Ἔφθασε καιρός» καθὼς καὶ τὴν Δοξολογία τοῦ Βιολάκη.
 

Attachments

  • σάρωση0001.jpg
    1.5 MB · Views: 88

dimitrios.zaganas

Παλαιό Μέλος
Ἀνεβάζω ἕνα ἀπόσπασμα ἀπὸ κάποια λιγοστὰ χειρόγραφα τοῦ Ν. Βλαχόπουλου ποὺ ἔχω στἠν κατοχή μου, (εἶχε περάσει ἀπὸ τὴν Ἄμφισσα καὶ ὄντως ἦταν γαμπρὸς τοῦ Νηλέα).

Θέλουμε και τα υπόλοιπα (σε νέο θέμα εδώ)!
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Τσακιτζής;106324 said:
Αγαπητέ Φίλε, θα μου επιτρέψεις να παρατηρήσω τα εξής :
1) Γράφεις και κρίνεις, κρυμένος πίσω από την ανωνυμία σου.
Ἀκριβῶς. Προβλέπεται συνεπῶς γοῦστο μου καπέλο μου.

Τσακιτζής;106324 said:
2) Δεν είδαμε - τουλάχιστον εγώ - μέχρι τώρα, τίποτα δικό σου. Δεν μας ψάλλεις κι εσύ κάτι, για να ακούσουμε και να κρίνουμε κι εμείς, εάν είσαι εις θέσιν να κρίνεις τους πάντες και τα πάντα !!!!

Ἄμα μοῦ κάτσει θὰ τὸ κάνω, καὶ πάλι γοῦστο μου καπέλο μου

Τσακιτζής;106324 said:
Και δυστυχώς την ταρίφα τη δική σου, την ακολουθούν πολλοί μέσα στο FORUM. Κρίνουν, κατακρίνουν και ανεβοκατεβάζουν τα γνωστά : ΔΕΝ ΜΟΥ αρέσει ή αυτό καλό είναι, ΑΛΛΑ.......
Μήπως έχεις κι εσύ την εντύπωση - όπως και άλλοι όμοιοί σου - ότι ενδιαφέρει τον καθένα η γνώμη σου ;;;;
Άκουσες ; Σ' αρέσει ; Το κρατάς. ΔΕΝ σ' αρέσει ; Το πετάς. Ότι και να συμβαίνει όμως, κράτα την γνώμη για τον εαυτό σου και μην την υποβάλλεις στους άλλους. Ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια και δεν έχει ανάγκη χειραγωγήσεως από τον οποιονδήποτε. ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ !!!!!

Ἄμα δὲν θέλετε κρίσεις νὰ μὴν άνεβάζετε δημοσίως, ἀλλὰ καλύτερα νὰ ἀνταλλάσσετε ραβασάκια. Ὅσο γιὰ τὴν γνώμη μου δὲν μὲ ἐνδιαφέρει ποιὸν ἐνδιαφέρει. Ἄκουσα κάτι ποὺ δὲν μοῦ ἄρεσε κὰι τὸ εἶπα, γοῦστο μου καπέλο μου. Φίμωτρο θὰ βάλω γιὰ νὰ μὴ χαλάσω τὴν ζαχαρένια ὁρισμένων;
Ὑποβολὴ κὰι χειραγώγηση; Εἶμαι τόοοοσο σημαντικὴ προσωπικότης καὶ δὲν τὸ 'ξερα. Τὶ μαθαίνει κανείς ... Νὰ τυπώσω καὶ μπλουζάκια μὲ τὴν φάτσα μου νὰ βγάλω καὶ κανα φράγκο γιὰ ταρίφα ...

Τσακιτζής;106324 said:
Πάνω απ' όλα όμως, θα πρέπει εφ' όσον θέλει να εκφέρει γνώμη για κάτι που δεν του ζητήθηκε, να γράψει : Είμαι ο τάδε και λέω αυτό. Αντρίκια, παλληκαρίσια και πρό πάντων επώνυμα !!!!
ΑΥΤΑ!!!!!!!

Ἀπὸ ἀντριλίκι ἄλλο τίποτε μοῦ τρέχει ἀπ᾿ τὰ μπατζάκια, πουλάω σ᾿ ὅποιον θέλει καὶ μὲ ταρίφα παρακαλῶ ...

Αὐτὰ καὶ σ᾿ ὅποιον ἀρέσω. Οὕτε σᾶς χρωστάω οὕτε μὲ χρωστᾶτε οὕτε δάσκαλός μου εἶστε οὕτε εἶμαι ἕνας ἀπὸ τοὺς πολλοὺς ἀριστερούς σας.

Κι ἀκόμη. Ἐπειδὴ ἀκριβῶς εἶμαι ἀνώνυμος, δὲν μασάω νὰ τὴ λέω, γι᾿ αὐτὸ ἀπὸ μένα τηρεῖτε τουλάχιστον τὰς ἀποστάσεις ... Ὅποιος γουστάρει ἀντίρρηση πατάει τὸ κόκκινο τριγωνάκι ἄκρα δεξιά.

ΥΓ. Ὁ καιρὸς ποὺ ἔδινα σημασία ἔχει περάσει ἀνεπιστρεπτί, ὅποιος θέλει ΑΝΩΝΥΜΟ καυγὰ τὸν ἔχει πίτς φυτίλι, δεκαράκι δὲν δίνω.

Ὄχι καὶ νὰ βγάζουμε τὰ τραγούδια ἐκκλησιαστικὴ μουσική καὶ ὅλοι νὰ κάνουν τουμπεκί. Ἄλλὰ ἄμα ἀνεβάζει κάτι ὁ Χαρδαβέλας καὶ ἄλλοι τοῦ ὁρμᾶμε ἀσύστολα. Ἄντε μὴ πάρω ἀνάποδες (κι ἄλλες) ...

Και τὰ περὶ ταρίφας νὰ τὰ πεῖτε σ᾿ ὅσους τὰ πιάνουν ... ὄχι σὲ μένα
 
Last edited:

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας


Ὄχι καὶ νὰ βγάζουμε τὰ τραγούδια ἐκκλησιαστικὴ μουσική καὶ ὅλοι νὰ κάνουν τουμπεκί. Ἄλλὰ ἄμα ἀνεβάζει κάτι ὁ Χαρδαβέλας καὶ ἄλλοι τοῦ ὁρμᾶμε ἀσύστολα.

Δε χρειάζεται να πεις τίποτ' άλλο, καταλάβαμε...
 

Τσακιτζής

Παλαιό Μέλος
Δε χρωστάει σε τίποτα ο περιώνυμος Νικ.Βλαχόπουλος να χρεώνεται τραγουδιστική (μερακλήδικη, κατ'άλλους) παναγιωτιδικής απόχρωσης απόδοση των Δοξαστικών του Στανίτσα. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, ιδού τι έψαλε ο Ν.Βλαχόπουλος:

Πρβλ. εδώ.

Υποστηρίζετε κ. Ζαγκανά, ότι επειδή ο Φίλος Κ. Τσάρας, ανέβασε ορισμένα Χειρόγραφα του Νηλέα, θα πρέπει ο κάτοχός τους ( κι εδώ αναφερόμαστε στον Γαμπρό του Βλαχόπουλο ) να ψάλλει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ απ' αυτά, ή έστω με το Ύφος αυτών, και μετά απ' όλ' αυτά, θεωρείτε τον εαυτό σας σοβαρό άνθρωπο ;
Σας πληροφορώ κι εγώ με τη σειρά μου, ότι έχω δεκάδες Χειρόγραφα των Ελοσίτη, Θεοδόση Γεωργιάδη, Ρουσσινόπουλο, Μαργαριτόπουλο, κάτι λίγα των Σακκίδη, Σαββινόπουλου και Ασπρίδη, αλλά το Ύφος και ο τρόπος που ψάλλω, πόρρω απέχουν από αυτούς όλους.
Όλοι μας έχουμε Χειρόγραφα του Στανίτσα. Ψάλλει όμως κανένας από' μάς σαν και τον Μακαρίτη ;
Και το κυριότερο ! Έχω γραμμένο από τον Πατέρα μου ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον Ενιαυτό. Θα ήθελα να ακούσετε αυτά που έχω ανεβάσει από τις ηχογραφήσεις του Πατέρα μου και να τα συγκρίνετε με τις δικές ηχογραφήσεις. Νομίζετε ότι υπάρχει καμιά συνάφεια μεταξύ των δύο, εκτός της τήρησης των παραδοσιακών γραμμών των Μαθημάτων ΚΑΙ από τους δυό μας. Άρα, ΔΕΝ είναι Κανόνας, το ότι επειδή έχω στην κατοχή μου Χειρόγραφα του Α ή Β, ότι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ψάλλω απ' αυτά ή ότι έστω ακολουθώ το Ύφος ή την αυστηρότητα ή όχι των Χειρογράφων αυτών.
Επείσης, θα πρέπει να μάθετε κι εσείς όπως και άλλοι μέσα στο FORUM, ότι ο Ψάλτης είναι σαν την μέλισσα, η οποία γυρίζει όλα τα άνθη και τρώει ότι καλύτερο διαθέτει ολόκληρο το άνθος. Δηλαδή την Γύρη. Αφού μαζέψει γύρη απ' όλα τα άνθη, επιστρέφει στη φωλιά της ( την κυψέλη ), επεξεργάζεται όλη αυτή την γύρη που έχει φάει και τελικά, μας δίνει το μέλι που τρώμε εμείς. Αυτό γινόταν από ανέκαθεν. Αυτό γίνεται σήμερα και αυτό θα γίνεται πάντα, από αυτούς που δεν θέλουν να καταντήσουν φερέφωνα ή πιό λαϊκά ΜΑΪΜΟΥΔΕΣ ( δηλαδή μίμοι των άλλων ). Βέβαια σήμερα, ευδοκιμούν οι ράτσες; των Περιστέρηδων, Χατζημάκηδων, αυτών που λένε και νομίζουν ότι ψάλλον Στανίτσα και άλλων πολλών. Στερρούμεθα από βέρους αυτόχθονες Ψάλτες, οι οποίοι αφού διάβασαν τα Χειρόγραφα μεγάλων Πρωτοψαλτών ή άκουσαν ζωντανούς τους ίδιους τους Πρωτοψάλτες, δεν μας παρουσίασαν τον εαυτό τους, συμπληρωμένο με όλα αυτά τα ακούσματα ή τις γραμμές των Μαθημάτων, αλλά προσπάθησαν και προσπαθούν - παρ' όλο του ότι ίσως δεν ταιριάζει η φωνή και το Ύφος τους - να μιμηθούν τον Α και τον Β.
ΑΥΤΑ τα λίγα κ. Ζαγκανά.
Θα πρέπει να ξέρεις κ
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Σεβόμενος τον Άρχοντα θα'θελα να θυμίσω σε όλους αυτά τα λόγια:

''Οἱ δὲ ἄλλοι αὐτοῦ ἀδελφοὶ λαβόντες πάλλιον ὀπισθο-
φανῶς, ἵνα μὴ ἴδωσι τὰ παρ’ ἐκείνου ἐκπομπευόμενα,
εἰσελθόντες ἐκάλυψαν τὸν πατέρα.''

Επαναλαμβάνω: Το να πιστεύω ότι ο εκτελεστής ΔΕΝ είναι ο Βλαχόπουλος ΔΕΝ έχει να κάνει σε τίποτα με τον σεβασμό που έχω στην αξία, ιστορία, διαδρομή του Άρχοντα. Λυπάμαι που μια καλή απιστία μου εξελίχθηκε έτσι.

Δ.
 

Αηδόνης

Παλαιό Μέλος
Όλοι πρέπει να σεβόμαστε και σεβόμαστε και σέβομαι τον Άρχοντα, αλλά τούτο δεν σημαίνει πως ο Άρχοντας έχει το δικαίωμα να αφαιρεί... το δικαίμωμα της ελεύθερης έκφρασης, έστω και εάν αυτή δεν αποτελεί προϊόν ζήτησης. Όπως επίσης όσο οφείλουμε εμείς να τον σεβόμαστε οφείλει και εκείνος να σέβεται εμάς. Και δεν νομίζω ότι η άποψη που εξέφρασε ο domesticus υπήρξε ασεβής προς τον κ. Ιωαννίδη, ώστε να δικαιολογηθεί το λεξιλόγιό του.
Να είμαστε ακριβείς, σαφείς και δίκαιοι.
 
Last edited by a moderator:

dimitrios.zaganas

Παλαιό Μέλος
Τσακιτζής;106156 said:
...Όσο για το εάν γεννήθηκε ( ο Βλαχόπουλος ) πρό Χριστού και ψάλλει από το Τριώδιο του Στανίτσα ( όπως είπε ένας άλλος "ΕΙΔΙΚΟΣ" ), έχω να πώ ότι διάβασα μέσα στο FORUM, ότι ο Δανιήλ Καραμπάσης, έψαλλε από χειρόγραφο του Πέτρου Πελοποννησίου. Περίεργο !!!!! Και δεν του φαίνεται ότι έχει γεννηθεί από την εποχή που ζούσε ο Πέτρος !!!!
Νομίζω όμως, ότι θα πρέπει μερικοί, να αφήσουν κατά μέρος τις μπούρδες που πετάνε κατά καιρούς και να σοβαρευτούν λίγο. Δεν σημαίνει το ότι ψάλλουμε ένα μάθημα, το οποίον κάποιοος, κάπου, κάποτε, έγραψε σ' ένα βιβλίο, ότι είμαστε και συνομήλικοί του !! Οι γραμμές ενός μαθήματος, κυκλοφορούν στα Ιεροψαλτικά Αναλόγια με μεγάλη "απλοχεριά" και είναι γνωστό τοις πάσιν, ότι οι μεγαλύτεροι "κλέφτες" στον κόσμο, είναι οι Ψάλτες. Αποκλείεται οι γραμμές που έχει ο Στανίτσας στο Τριώδιό του, να κυκλοφορούσαν σε όλη την Πόλη, δεκαετίες πρίν έλθουν στο φώς ;;;;;
Επείσης οι περισσότερες "γραμμές" στα μαθήματα του Στανίτσα, έχουν αποδοθεί κατά καιρούς από τον Πρίγγο. Άρα μπορεί να χρησιμοποιεί κάποιος ορισμένες θέσεις, οι οποίες διόλου απίθανο, να έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί παλαιότερα από άλλους.

Τσακιτζής;106483 said:
Υποστηρίζετε κ. Ζαγκανά, ότι επειδή ο Φίλος Κ. Τσάρας, ανέβασε ορισμένα Χειρόγραφα του Νηλέα, θα πρέπει ο κάτοχός τους ( κι εδώ αναφερόμαστε στον Γαμπρό του Βλαχόπουλο ) να ψάλλει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ απ' αυτά, ή έστω με το Ύφος αυτών, και μετά απ' όλ' αυτά, θεωρείτε τον εαυτό σας σοβαρό άνθρωπο ;
Σας πληροφορώ κι εγώ με τη σειρά μου, ότι έχω δεκάδες Χειρόγραφα των Ελοσίτη, Θεοδόση Γεωργιάδη, Ρουσσινόπουλο, Μαργαριτόπουλο, κάτι λίγα των Σακκίδη, Σαββινόπουλου και Ασπρίδη, αλλά το Ύφος και ο τρόπος που ψάλλω, πόρρω απέχουν από αυτούς όλους.
Όλοι μας έχουμε Χειρόγραφα του Στανίτσα. Ψάλλει όμως κανένας από' μάς σαν και τον Μακαρίτη ;
Και το κυριότερο ! Έχω γραμμένο από τον Πατέρα μου ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον Ενιαυτό. Θα ήθελα να ακούσετε αυτά που έχω ανεβάσει από τις ηχογραφήσεις του Πατέρα μου και να τα συγκρίνετε με τις δικές ηχογραφήσεις. Νομίζετε ότι υπάρχει καμιά συνάφεια μεταξύ των δύο, εκτός της τήρησης των παραδοσιακών γραμμών των Μαθημάτων ΚΑΙ από τους δυό μας. Άρα, ΔΕΝ είναι Κανόνας, το ότι επειδή έχω στην κατοχή μου Χειρόγραφα του Α ή Β, ότι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ψάλλω απ' αυτά ή ότι έστω ακολουθώ το Ύφος ή την αυστηρότητα ή όχι των Χειρογράφων αυτών.
Επείσης, θα πρέπει να μάθετε κι εσείς όπως και άλλοι μέσα στο FORUM, ότι ο Ψάλτης είναι σαν την μέλισσα, η οποία γυρίζει όλα τα άνθη και τρώει ότι καλύτερο διαθέτει ολόκληρο το άνθος. Δηλαδή την Γύρη. Αφού μαζέψει γύρη απ' όλα τα άνθη, επιστρέφει στη φωλιά της ( την κυψέλη ), επεξεργάζεται όλη αυτή την γύρη που έχει φάει και τελικά, μας δίνει το μέλι που τρώμε εμείς. Αυτό γινόταν από ανέκαθεν. Αυτό γίνεται σήμερα και αυτό θα γίνεται πάντα, από αυτούς που δεν θέλουν να καταντήσουν φερέφωνα ή πιό λαϊκά ΜΑΪΜΟΥΔΕΣ ( δηλαδή μίμοι των άλλων ). Βέβαια σήμερα, ευδοκιμούν οι ράτσες; των Περιστέρηδων, Χατζημάκηδων, αυτών που λένε και νομίζουν ότι ψάλλον Στανίτσα και άλλων πολλών. Στερρούμεθα από βέρους αυτόχθονες Ψάλτες, οι οποίοι αφού διάβασαν τα Χειρόγραφα μεγάλων Πρωτοψαλτών ή άκουσαν ζωντανούς τους ίδιους τους Πρωτοψάλτες, δεν μας παρουσίασαν τον εαυτό τους, συμπληρωμένο με όλα αυτά τα ακούσματα ή τις γραμμές των Μαθημάτων, αλλά προσπάθησαν και προσπαθούν - παρ' όλο του ότι ίσως δεν ταιριάζει η φωνή και το Ύφος τους - να μιμηθούν τον Α και τον Β.
ΑΥΤΑ τα λίγα κ. Ζαγκανά.
Θα πρέπει να ξέρεις κ

Άρχοντα, σας ευχαριστώ για τα "μαθήματα" κλοπής κ μελισσοκομίας. Ένα γνωμικό, όμως, λέει τα εξής:
Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του. Ο πονηρός δικαιολογείται. Ο ηλίθιος επιμένει.
Όποιος ανοίξει το Τριώδιο του Στανίτσα κ ακούσει τα όσα ωραία προφρόνως αναρτήσατε, θα καταλάβει αμέσως ότι ο εν λόγω εκτελεστής ψάλλει ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ. Οι δε βοηθοί του ισοκρατούν πάντα πιστά απ΄το ρηθέν μουσικό βιβλίο.
Πέραν τούτου, ο Νικ.Βλαχόπουλος έψαλε αυτούσια μαθήματα ή διασκευές του δασκάλου κ πεθερού του Νηλέως Καμαράδου, όπως διαφαίνεται από τα διάφορα διασωζόμενα χφφ (αντίγραφα ή διασκευές) που εκτείνονται απ΄το 1921 (λίγο πριν τον θάνατο του Νηλέως) μέχρι το 1961 (τέλος της ιεροψαλτικής του σταδιοδρομίας). Οπότε ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ !!
Το Ψαλτολόγιο κ εγώ προσωπικά, θα σας ήμασταν, ωστόσο, ευγνώμονες αν αντί να αναλώνεστε σε ανούσιες επί του παρόντος κ ανοίκειες για την ηλικία σας αψιμαχίες, μας αναρτούσατε (χωρίς σχόλια χολερά) κάτι από τα "δεκάδες Χειρόγραφα των Ελοσίτη, Θεοδόση Γεωργιάδη, Ρουσσινόπουλο, Μαργαριτόπουλο, κάτι λίγα των Σακκίδη, Σαββινόπουλου και Ασπρίδη".

Με σεβασμό,

Άρχων Αμαθής
 
Last edited:

Αηδόνης

Παλαιό Μέλος
Γι' αυτά πρέπει να πληρώσεις!!! Τζαμπαρία;;; Τι είναι ο άρχοντας, νομίζεις;; Σαν αυτούς τους "ανόητους" που ανεβάζουν τον θησαυρό τους αφιλοκερδώς, επιθυμώντας να ωφεληθεί η κοινότητα;; Γελάστηκες...
Άρχοντα, πείτε μας τι ποσό αναλογεί σε λίγες ενδεικτικές ηχογραφήσεις από τους περί ου ο λόγος εγένετο ιεροψάλτες, για να το μαζέψουμε και ανεβάσετε κάτι προς κοινήν ωφέλειαν....!!!
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Γι' αυτά πρέπει να πληρώσεις!!! Τζαμπαρία;;; Τι είναι ο άρχοντας, νομίζεις;; Σαν αυτούς τους "ανόητους" που ανεβάζουν τον θησαυρό τους αφιλοκερδώς, επιθυμώντας να ωφεληθεί η κοινότητα;; Γελάστηκες...
Άρχοντα, πείτε μας τι ποσό αναλογεί σε λίγες ενδεικτικές ηχογραφήσεις από τους περί ου ο λόγος εγένετο ιεροψάλτες, για να το μαζέψουμε και ανεβάσετε κάτι προς κοινήν ωφέλειαν....!!!

Η ειρωνία παρέλκει. Μήπως νομίζεις ότι είστε ίσα κι όμοια;
 
Top