Βιβλία Κωνσταντίνου Πρίγγου

Status
Not open for further replies.

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Σοβαρότητα να επιδείξουμε, προσοχή μόνο μη μας πάνε "μέσα" (αν και εγώ είπα στο διαχειριστή ότι θα τον επισκέπτομαι συχνά-το σπίτι μου είναι δυο στάσεις από τις φυλακές Κορυδαλλού :rolleyes:)

Δημήτρη Σκρέκα, βάζε και κανένα υπότιτλο για εμάς που πήγαμε α' δέσμη και δεν κατέχουμε τη λατινική. Και εγώ μπορώ να γράψω διάφορα στην εκκλησιαστική σλαβονική που θα τα καταλαβαίνουμε εγώ, ο Μάρκελλος και 1-2 μέλη του φόρουμ από τις γειτονικές χώρες αλλά δεν το κάνω.

Εάν κάποιος είναι νομικός με πείρα σε θέματα σαν αυτό των πνευματικών δικαιωμάτων ας μας πει κάτι παραπάνω. Όχι όμως "νομίζω", "πιστεύω", "κάπου άκουσα" κλπ. Παρακαλώ επίσης προσοχή επίσης τι γράφετε για την Αποστολική Διακονία. Προσοχή επίσης σε μηνύματα "εμπρηστικά" δεν έχουμε όρεξη να τρέχουμε σε δίκες.

Για άλλη μια φορά επαναλαμβάνω τη δήλωση περιορισμού ευθύνης του φόρουμ περί συναφών θεμάτων. Και έχοντας περιορισμένη γνώση λατινικών (έως μηδαμινή) αναφωνώ "Dura lex, sed lex" "Ο νόμος είναι σκληρός, αλλά είναι ο νόμος".

Ευχαριστώ.

ΥΓ Και φυσικά συνιστώ μελέτη των κανόνων του φόρουμ! Όχι νομίζατε δεν θα το έγραφα! :D
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Είναι δυνατόν να απαγορεύεται η δημοσίευση του πρωτοτύπου, εκδοθέντος από τον ίδιο τον Κ. Πρίγγο, και να υπάρχει αναρτημένο το καινούριο διασκευασμένο στην Αποστολική Διακονία; Και είναι δυνατόν σε παραπάνω μηνύματα να μας προτρέπεται η χρησιμοποίηση παλαιότερων εκδόσεων αν δεν μας κάνουν οι καινούριες ενώ αποσύρονται οι παλιές; Αν υπάρχει κάποιος νομικός ανάμεσά μας, ας μιλήσει υπεύθυνα για το αν μπορούμε να μοιραζόμαστε το εξαντλημένο πρωτότυπο κείμενο ηλικίας άνω των 50 ετών ελεύθερα ή αν δικαιολογημένα διαμαρτυρείται επί τούτου η Αποστολική Διακονία. Ξανατονίζουμε, όμως, πως ανέβηκε για λόγους σύγκρισης με τις νέες εκδόσεις που διασκευάζουν το πρωτότυπο. Ούτε ολοκληρωμένο Αναστασιματάριο είναι, ούτε εύχρηστο, έστω και αν εκτυπωθεί.
 
Last edited:

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Μήπως ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην Αποστολική Διακονία βοηθούσε περισσότερο;

Περιμένετε παρακαλώ να μας ενημερώσει και ο διαχειριστής με περισσότερες λεπτομέρειες. Δεν νομίζω ότι το θέμα είναι και τόσο επείγον...

Αυτά και καλό ξημέρωμα.

Ευχαριστώ.
 
Last edited:

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
αν μπορούμε να μοιραζόμαστε το εξαντλημένο πρωτότυπο κείμενο ηλικίας άνω των 50 ετών


αν θυμάμαι καλά, το όριο έχει πάει στα 70 χρόνια από την κοίμηση του εκδότη
 
Με μια γρήγορη αντιπαραβολή των δύο εκδόσεων του αναστασιματαρίου (1952 και Γ. Κωνσταντίνου) διαπίστωσα ότι οι παύσεις έχουν απαλειφθεί δια ροπάλου και αντικατασταθεί με διπλές τουλάχιστον……!!! σε 30 περιπτώσεις…. Επίσης παρόμοιες είναι και οι περιπτώσεις των παρεστιγμένων γοργόν….. :confused:

Δηλαδή εμένα αν δεν μου φτασει η αναπνοή σε ένα κλάσμα και αντί να σκάσω εκτελέσω παύση παραχαράσω το μέλος. Έλεος βρε συνάδελφοι! Ας σοβαρευτούμε λίγο και ας παραθέσουμε σοβαρά επιχειρήματα για του λόγου το αληθές. Το ηθικά και επιστημονικά σωστό είναι πρώτα να παραθέσουμε τα τρωτά σημεία (αν υπάρχουν) και μετά να το βγάλουμε σκάρτο (αν όντως είναι). Όχι να λέμε ευθύς εξαρχής αυτό είναι σκάρτο και μετά να ψάχνουμε εναγωνίως να βρούμε πόσες "απλές" έχει αντί για "παύσεις" κ.τ.ο.....:eek:
Ευχαριστώ!
 

dimitrios.zaganas

Παλαιό Μέλος
Δηλαδή εμένα αν δεν μου φτασει η αναπνοή σε ένα κλάσμα και αντί να σκάσω εκτελέσω παύση παραχαράσω το μέλος. Έλεος βρε συνάδελφοι! Ας σοβαρευτούμε λίγο και ας παραθέσουμε σοβαρά επιχειρήματα για του λόγου το αληθές. Το ηθικά και επιστημονικά σωστό είναι πρώτα να παραθέσουμε τα τρωτά σημεία (αν υπάρχουν) και μετά να το βγάλουμε σκάρτο (αν όντως είναι). Όχι να λέμε ευθύς εξαρχής αυτό είναι σκάρτο και μετά να ψάχνουμε εναγωνίως να βρούμε πόσες "απλές" έχει αντί για "παύσεις" κ.τ.ο.....:eek:
Ευχαριστώ!

Συγγνώμη, αλλά πού κολλάει η απάντηση-κήρυγμα περί επιστημονικής δεοντολογίας ; :confused:
Το παρόν θέμα πραγματεύεται το ζήτημα της αξιοπιστίας ή μη της επανέκδοσης των έργων του αειμνήστου Πρίγγου. Όχι (αόριστα) την υποκειμενική από τον καθένα εκτέλεση ενός μέλους...
Αποδείξεις-τεκμήρια σαν αυτό είναι κραυγαλέα, νομίζω.
 
Last edited:

master_yianni

Αργός και μετά μέλους
Δηλαδή εμένα αν δεν μου φτασει η αναπνοή σε ένα κλάσμα και αντί να σκάσω εκτελέσω παύση παραχαράσω το μέλος. Έλεος βρε συνάδελφοι! Ας σοβαρευτούμε λίγο και ας παραθέσουμε σοβαρά επιχειρήματα για του λόγου το αληθές. Το ηθικά και επιστημονικά σωστό είναι πρώτα να παραθέσουμε τα τρωτά σημεία (αν υπάρχουν) και μετά να το βγάλουμε σκάρτο (αν όντως είναι). Όχι να λέμε ευθύς εξαρχής αυτό είναι σκάρτο και μετά να ψάχνουμε εναγωνίως να βρούμε πόσες "απλές" έχει αντί για "παύσεις" κ.τ.ο.....:eek:
Ευχαριστώ!

Χρηστο δεν νομιζω να εχω διαφωνησει ποτε μαζι σου, αλλα εδω θα το κανω. Δεν μπορουμε να αλλαξουμε το μουσικο κειμενο κατα το δοκουν, και εναντια στην γραφη του συνθετη (καταγραφεα).
Τι θα γινοταν αν αυριο αλλαξουμε τις οξειες του Θαμυρη με ολιγα; Αυτο που εσενα σου φαινεται ελαχιστο τωρα, θα ηταν τεραστιο αν συνεβαινε στην αλλη σχολη.
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
[Σημείωμα συντονιστή] Αγαπητοί, πέρα από το τί πιστεύει ο καθένας μας όταν εγείρεται ένα νομικό ζήτημα πρέπει να επιλυθεί. Οποιαδήποτε δημόσια εμπρηστικά σχόλια από τον καθένα, ιδιαίτερα όταν γίνονται χωρίς την απαραίτηση νομική τεκμηρίωση μάλλον δυσχεραίνουν τη θέση μου προσωπικά και το μέλλον του φόρουμ. Ας σεβαστούμε παρακαλώ τη διαμαρτυρία της Αποστολικής Διακονίας και ας περιμένουμε μέχρι να έχουμε νεώτερα στοιχεία και έπειτα ευχαρίστως να το συζητήσουμε. Εν τω μεταξύ, όποιος θέλει μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου με email ή με ΠΜ. Ευχαριστώ.
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
[Σημείωμα συντονιστή] Κλείνω το θέμα αυτό για λίγο καιρό. Όποιος έχει κριτικά στοιχεία επί του θέματος και θέλει να τα δημοσιεύσει εδώ στο μέλλον ας επικοινωνήσει μαζί μου.
 
Status
Not open for further replies.
Top