Βασιλικός Θεόδωρος

teofilos3

Γεώργιος Παλιούρας
#21
Αν είχες την καλωσύνη να τα ανέβαζες με πιό απλό τρόπο για μας που είμαστε της παλιάς σχολής και παλιοσειρές.
ευχαριστώ
 
#22
Αν είχες την καλωσύνη να τα ανέβαζες με πιό απλό τρόπο για μας που είμαστε της παλιάς σχολής και παλιοσειρές.
ευχαριστώ
Αγαπητέ κύριε Παλιούρα το αρχείο είναι πολύ μεγάλο γύρω στα 47 με 50 Mb και είναι πολύ χρονοβόρο να το ανεβάσω από εδώ. Αλλά θα προσπαθήσω ή αύριο ή κάποια μέρα που θα βρίσκομαι όλη μέρα σπίτι για να μπορώ να προσέχω τον υπολογιστή όσο ανεβάζει . Θα κάνω ότι μπορώ . Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τσίνογλου Στυλιανός
 

PanagiotisK

ως άνωθεν^
#23
Ανέβασα το αρχείο που πρoανέφερα με τον ακάθιστο ύμνο του Θ. Βασιλικού στο rapid share . Αυτή είναι η διεύθυνση http://rapidshare.com/files/1031397...___956___957___959___962____956___941___.html
Μπάβο, πολύ ωραίο ευχαριστούμε.
Πάντως από εκεί που το είχες το αρχείο κατέβαινε με μεγάλη ταχύτητα.
Και πάλι μπράβο.
 

vasilis

Πέτρου Βασίλειος
#24
"εγινε πολυ καλος εμπορας της φωνης του (και καλα εκαμε)"
Συμφωνω μαζι σας. Στις συναυλιες του κανει φιγουρες και παρατραβαει μερικα κομματια, αλλα ετσι και πρεπει να κανει. Ο κοσμος δεν πληρωνει να δει κανεναν "καλουτσικο" ψαλτη, ουτε πανε να ακουσουν τις συνηθισμενες "κυριακατικες" ψαλμουδιες. Θελουν να ακουσουν αρτιστα, καποιον που θα τους διασκεδασει.
Aπαράδεκτο, είναι άλλο πράγμα η βυζαντινή μουσική και άλλο πράγμα η εκκλησιαστική βυζαντινή, η εκκλησιαστική βυζαντινή είναι ψαλμός ευχαριστήριος προς τον θεό δεν μπορείς να βάζεις τον εαυτό σου και τις φωνητικές σου ικανότητες πάνω από την διακονία του θεού πολύ δε περισσότερο να χρησιμοποιείς την εκκλησία ως μέσο για την προσωπική σου προβολή, άλλο να δώσεις μια συναυλία με την λαική μουσική του βυζαντίου δηλαδή με κοσμικά τραγούδια (εκεί κάνε ότι θέλεις) και άλλο να δώσεις συναυλία με ψαλμούς και ύμνους προς τον θεόν σου. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
#25
...κι είπα δεν θα βρεθεί ένας να το πει πια;;;

Το προσωπικό γούστο το σέβομαι, αλλά αν την λατρεία μας την βασίσουμε στο προσωπικό γούστο και στο επίπεδο του αυτοσχεδιασμού εμένα αυτό μου αρέσει καλύτερα (έχει και μέλλον μπροστά του).
 

PanagiotisK

ως άνωθεν^
#26
Πάντως τα download έχουν ξεπεράσει τα 50 τη στιγμή που γράφω... μέσα σε 2-3 μέρες... Και οι επισκέψεις στο θέμα είναι αρκετές.








όλοι λέμε αλλά όλοι ακούμε...
 

Hristakis

Παμπάλαιο φθορικό μέλος
#27
...κι είπα δεν θα βρεθεί ένας να το πει πια;;;
Δεν λέγαμε τόσο καιρό διότι τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...(χωρίς να έχω τίποτα φυσικά με τον άνθρωπο)...
δυστυχώς όμως δεν είναι ο μόνος...πολλοί στον χώρο έχουν αυτήν την συναυλιακή αντίληψη...με είχε εντυπωσιάσει κάποτε το γεγονός ότι όταν καλούσαν μια βορειοελλαδίτικη χορωδία για συναυλίες,τιμητικές εκδηλώσεις και άλλα τέτοια η απάντησή τους ήταν ότι μόνο για λειτουργική χρήση είναι η χορωδία τους και όχι για εκδηλώσεις κ.α.
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
#28
Πάντως τα download έχουν ξεπεράσει τα 50 τη στιγμή που γράφω... μέσα σε 2-3 μέρες... Και οι επισκέψεις στο θέμα είναι αρκετές. όλοι λέμε αλλά όλοι ακούμε...
Και βέβαια ακούμε. Για να έχεις γνώμη πρέπει να ακούσεις!

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι συμφωνούμε, ή ότι επιδοκιμάζουμε!

Μην κάνει κανείς το λάθος να θεωρήσει την αδιαφορία ή την μη διάθεση για απάντηση σε αυτονόητα πράγματα, ως επιδοκιμασία και σιωπηρή συγκατάθεση...
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
#30
Δεν λέγαμε τόσο καιρό διότι τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...
&
Εχουμε και ποιό σημαντικά πράγματα να ασχοληθούμε και να σχολιάσουμε...
Κατανοητό, αλλά το είπα γενικά.

Δεν αναφερόμουν σε συγκεκριμένους ανθρώπους (...ε καλά πλάκα κάνω-αναφερόμουν και σε κάποιους, αλλά όχι σε αυτούς που απαντήσαν...), απλά ήθελα να δω πια, που βρίσκονται οι "ανοχές" ας πούμε, τα "όρια" της ψαλτικής αντίδρασης.

Ιδίως από ανθρώπους που κόπτονται (όχι μόνο κόπτονται-κόψιμο τους έχει πιάσει!) για την παράδοση και κρίνουν ότι έχει (στην πραγματικότητα όχι έχει, αλλά, του έχουν βάλει) ταμπελάκι "Μade by...Καράς" ως μη παραδοσιακό εξ ορισμού τε και προελεύσεως, ενώ το οτιδήποτε άλλο είναι ανεκτό και εντός των πλαισίων της ελευθερίας της παραδόσεως, ιδίως αν, αυτό το οτιδήποτε άλλο, έχει πει και κανα-δυο αρνητικά πράγματα για τον Καρά (άρα κι αυτός δικός μας είναι-"...τους φίλους τους προσέχουμε, γι αυτό δεν τους παιδεύουμε..." λέει ένα τραγουδάκι...).

Έτσι από καιρού εις καιρόν καλό είναι να ταράσσεται το ύδωρ (...το από ποιόν είναι ένα θέμα...), για να μην νομιστεί ότι δεν βλέπουμε ή το ότι επιλέγουμε την αποχή σημαίνει και ότι δεν καταλαβαίνουμε ή ακόμα χειρότερα ότι συναινούμε!

Υ.Γ.1
Αν είναι να γίνει κι εδώ "του Καρά" ή "της έλξης" πείτε το και την Μαγδαληνή.
:p:p:p

Υ.Γ.2
Αυτό δεν γράφτηκε για να γίνει "του Καρά" ή "της έλξης" (άσχετα με το αν θα καταντήσει), απλά για να δειχθεί ότι ενώ κάποια πράγματα είναι αυτονόητα "εκτός" (παραδόσεως-εκκλησιαστικού πνεύματος κ.τ.λ.), επιλέγουμε να σχολιάσουμε αυτά που μας αρέσει, με κριτήρια όχι και τόσο αμερόληπτα...
 

PanagiotisK

ως άνωθεν^
#31
Παιδιά εγώ δεν είπα οτι αυτό είναι σώνει και καλά σωστό ύφος ή ψάλσιμο.
Όλοι ξέρουμε τι είναι. Απλά επειδή το θέμα είναι "ηχογραφήσεις" είπα να το ανεβάσω (εγκυκλοπαιδικά). Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή ανεβάζουμε συγκεκριμένου θέματος (πχ παραδοσιακες) ηχογραφήσεις, παρακαλώ ενημερώστε με.
 

souldatos

Στέφανος Σουλδάτος
#32
Πάντως τα download έχουν ξεπεράσει τα 50 τη στιγμή που γράφω... μέσα σε 2-3 μέρες... Και οι επισκέψεις στο θέμα είναι αρκετές.
Παναγιώτη, αυτό δε σημαίνει κάτι. Προφανώς, από τη στιγμή που κάνεις ποστ, όλοι οι τακτικοί αναγνώστες του φόρουμ διαβάζουν. Προσωπικά, θεωρώ καλό να ανεβαίνουν και τέτοιου είδους ηχογραφήσεις για σχολιασμό.

Η φωνή και των δύο είναι πράγματι αξιοθαύμαστη. Για το ύφος όμως, θα παραθέσω το σχόλιο του πατέρα μου (δεν ξέρει μουσική αλλά μπορεί κουτσά στραβά να ακολουθήσει τον ήχο αν του αρχίσεις ένα κομμάτι, έχει ακούσει κασέτες πολλών και επί Στανίτσα ήταν κάθε Κυριακή στον Αγ. Δημήτριο):

Του έβαλα πρώτα επιλεκτικά να ακούσει τα σημεία που ο Πάτρας ανεβαίνει ψηλά στο "Παύσον" και "Σβέσον" και γυρνάει και μου λέει: "Τσάμικος είναι;" Λύθηκα στο γέλιο! :D:D:D

Μετά του έβαλα να τους ακούσει και τους δύο από την αρχή. Δεν του φάνηκε καθόλου βυζαντινό το άκουσμα, αλλά το Βασιλικό θα μπορούσε να τον ακούσει σε εκκλησία, τον Πάτρα όμως δε μπορεί να τον φανταστεί σε εκκλησία: τον βρήκε "Βασιλικώτερο του Βασιλικού"!
 
Last edited:

Λεωνίδας

Λεωνίδας Γαρουφαλῆς
#34
Το καλύτερο, νομίζω, είναι να βάζουμε χορωδίες του Βασιλικού. Άλλωστε, κοπίασε πολύ στον τομέα αυτό και παρουσίασε πολλά. βασικά, αντέγραψε τον Στανίτσα, αλλά έστω κι έτσι είναι αξιέπαινος.
Για τα τραγούδια ομως, τελείως εκτός παραδόσεως. Βλέπετε, αγαπητοί φίλοι, ο πειρασμός της καλής φωνής τι δημιουργεί; Καλύτερα νά 'χουμε λιγότερο φωνητικό τάλαντο, ώστε και να θέλουμε να τραγουδήσουμε κάποια στιγμή, να μην μορούμε.
 
#35
:D:D:D Παιδιά έχετε δίκιο...
Σας ετοιμάζω και μια άλλη τέτοιου είδους έκπληξη:D:D:D
Ετσι μπραβο Παναγιοτι μου, μοιρασε κι' αλλα.
Λοιπον, να μου πειτε αν σας αρεσει αυτο το αποσπασμα μιας συναυλιας του ΘΒ, για να το ανεβασω ολο....
 

Attachments

petrosgrc

Γαλάνης Πέτρος
#36
Λοιπόν, έχω ακούσει αρκετά το Θεόδωρο Βασιλικό κυρίως μέσα από τις κασέτες. Από αυτόν έμαθα τα κυριώτερα "Δύναμις" καθώς και αργές δοξολογίες. Ο άνθρωπος έχει εκπληκτική φωνή και γνώσεις, όμως πρέπει να παραδεχθώ ότι το παρακάνει κάποιες φορές και ως προς το ύφος και ως προς τα ισοκρατήματα. Ανατολίζων ύφος (ενίοτε υπέρμετρα) σε συνδυασμό με ευρωπαΐζοντα ισοκρατήματα (αυτό το ΓΑ στο β΄ ήχο πια...). Πάντως κάποια κομμάτια μπορώ να τα ακούσω μόνο από το Βασιλικό (όπως το επτάφωνο "Άξιον εστί" του Καραμάνη σε ήχο πλ. β΄. Πάντως πιστεύω ότι με τη φρεσκάδα του και το "ισοπεδωτικό" ψάλσιμο των ύμνων έχει συνεισφέρει πολλά στη Βυζ. Μουσική. Πάντως για να απαντήσω στο προηγούμενο μήνυμα, έχω ακούσει και ανθρώπους με λιγότερο φωνητικό τάλαντο να τραγουδούν. Άλλωστε δεν έχει σημασία το πόσο καλή φωνή έχει κάποιος με το ύφος. Απλώς, αυτός που δεν έχει φωνάρα, δε θα κάνει τα φοβερά γυρίσματα, όχι ότι δε μπορεί να τραγουδήσει.
 

PanagiotisK

ως άνωθεν^
#37
Ορίστε αυτό που υποσχέθηκα.
Δυστυχώς μόνο αυτό προλαβα να ηχογραφήσω (από μια εκπομπή που έπαιξε μετά την εκπομπή του κ.Λιναρδάκη) και δεν έχω ιδέα πούθε είναι.
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ καταπάτηση (σχεδόν) κάθε στοιχείου παράδοσης... !!!!!!!!!!
 

Attachments

Last edited:

PanagiotisK

ως άνωθεν^
#39
Αυτό το τεριρέμ βρε Κώστα δεν σε φαινεται κι εσένα λίγο τραβηγμένο;
(απ' τα μαλλιά κιόλας). Το εις το μνήμα όμως πολυ καλό.
Πρέπει να είναι ψιλομεγάλος εδώ ο Βασιλικός. Πότε έγινε η συναυλία, ξέρεις;
 
#40
Αυτό το τεριρέμ βρε Κώστα δεν σε φαινεται κι εσένα λίγο τραβηγμένο;
(απ' τα μαλλιά κιόλας). Το εις το μνήμα όμως πολυ καλό.
Πρέπει να είναι ψιλομεγάλος εδώ ο Βασιλικός. Πότε έγινε η συναυλία, ξέρεις;
Να σου πω Παναγιωτη, στην αποψη μου, και τα δυο κομματια ειναι παρατραβηγμενα, αλλα ο ΘΒ καταφερε να μεταμορφωσει το "Εις το μνημα..." απο υμνο σε μια διηγηση μιας σκηνης. Και δεν ειναι ο πρωτος, πολλοι το εχουν κανει σ' αυτο το κομματι.
Το τεριρεμ, ομως, δεν μας λεει τιποτες μεσα σε μια συναυλια, ειναι απλως μια επιδειξη.

Δεν ειμαι σιγουρος ποτε γραφηκαν αυτα τα κομματια, ξερω ομως οτι ειναι απο ενα CD "Υμνοι του Πεντηκοσταριου", ο ΘΒ ψαλλει σε συναυλια μαζι με τον Ανδρεα Ζιουβα και τον Ιωαννη Χριστου.
 
Last edited:
Top