georg bats
Νέο μέλος
Συγνώμη αλλά το απολυτίκιο του αγίου Αθανασίου δεν είναι προσόμοιο την ωραιότητα από λάθος γράφεται έτσι
Κατανοώ το σκεπτικό, αλά υπάρχει κάποια πληροφορία επ' αυτού ή είναι προσωπική εκτίμηση; Άλλωστε εγώ δεν βρίσκω τίποτε άστοχο ή άτοπο στον άλλο τρόπο ψαλσίματος. Είναι γνωστές οι διαφορετικές επ' αυτού απόψεις από άλλες συζητήσεις και δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε τώρα.... Ωστόσο, το άτοπο του πράγματος κατανοώντας οι ίδιοι οι αγιορείτες, το ψάλλουν χωρισμένο κατά το νόημά του...
Κατανοώ το σκεπτικό, αλά υπάρχει κάποια πληροφορία επ' αυτού ή είναι προσωπική εκτίμηση; Άλλωστε εγώ δεν βρίσκω τίποτε άστοχο ή άτοπο στον άλλο τρόπο ψαλσίματος. Είναι γνωστές οι διαφορετικές επ' αυτού απόψεις από άλλες συζητήσεις και δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε τώρα.
Πάντοτε ψαλλόταν κατ' αυτόν τον τρόπο στο Άγιον Όρος; Εάν ξέρει κανείς ...
.... Η αλλαγή του μέλους από τους Αγιορείτες, πάντως, δείχνει ότι εκείνοι βρήκαν κάτι που άξιζε να αλλαχτεί και το άλλαξαν. Σε άλλη περίπτωση δεν θα το άλλαζαν.
... εάν δεν βρίσκεις, όπως γράφεις, τίποτε άστοχο ή άτοπο στον άλλο -κατά το αυτόμελο- τρόπο ψαλσίματος, τότε δεν υπάρχει λόγος να το συζητήσουμε. ...
Απλώς δεν είναι εδώ η θέση γι' αυτή τη συζήτηση.
.... Θά μᾶς ἐνδιέφερε καί ἡ μελοποίηση τοῦ μακαριστοῦ π. Κων/νου Παπαγιάννη.
Σ᾿ αὐτή τήν καταγραφή τοῦ π. Χρυσοβάλαντη ὡς πρός τό ποιητικό κείμενο, ἀποδίδεται αὐτό, ὅπως ψάλλεται στό Ἅγιον Ὄρος καί ἀκοῦμε στά ἠχητικά πού ἔχουμε. Δηλαδή ἐν συγκρίσει μέ τό κείμενο τοῦ Μηναίου, διαπιστώνουμε α) τό πανεύφημε νά ἀντικαθίσταται ἀπό τό ἀοίδιμε καί β) νά ἀπουσιάζει τό Χριστῷ τῷ Θεῷ.