Στο εγκόλπιο της Αποστολικής Διακονίας γράφει ότι, στο Θεός Κύριος των καθημερινών Όρθρων, όταν δεν έχει απολυτίκιο ο άγιος ψάλλεται το της ημέρας της εβδομάδος.
Στο συλλειτουργικό της Σιμωνόπετρας, όμως, γράφει ότι, όταν ο άγιος δεν έχει απολυτίκιο, ψάλλεται κάποιο από τα κοινά απολυτίκιο αγίων.
Επίσης, στης αποστολικής γράφει ότι ψάλλονται τα ιδιαίτερα θεοτοκία των καθημερινών, ενώ στης Σιμωνόπετρας γράφει απλά ''το ομόηχον θεοτοκίον''.
Ποια από τις δύο είναι η σωστή πρακτική;
Υ.Γ.
Όταν έχουμε Όρθρο Σαββάτου με Θεός Κύριος, εξαποστειλάριο ψάλλεται το νεκρώσιμο ''Ο και νεκρών και ζώντων'' ή το 'Ο εν αγίοις μόνος'', που έχει πρώτο η παρακλητική;
Ευχαριστώ.
Στο συλλειτουργικό της Σιμωνόπετρας, όμως, γράφει ότι, όταν ο άγιος δεν έχει απολυτίκιο, ψάλλεται κάποιο από τα κοινά απολυτίκιο αγίων.
Επίσης, στης αποστολικής γράφει ότι ψάλλονται τα ιδιαίτερα θεοτοκία των καθημερινών, ενώ στης Σιμωνόπετρας γράφει απλά ''το ομόηχον θεοτοκίον''.
Ποια από τις δύο είναι η σωστή πρακτική;
Υ.Γ.
Όταν έχουμε Όρθρο Σαββάτου με Θεός Κύριος, εξαποστειλάριο ψάλλεται το νεκρώσιμο ''Ο και νεκρών και ζώντων'' ή το 'Ο εν αγίοις μόνος'', που έχει πρώτο η παρακλητική;
Ευχαριστώ.
Last edited: